quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef snellejelle het volgende:
"We zijn erg enthousiast bezig met onze website, maar helaas zijn we allebei woordblind. We bieden dus bij deze alvast onze excuses aan voor eventuele fouten, die niet direct door onze dochters worden opgemerkt of hersteld. We hopen dat jullie vooral ons enthousiasme kunnen voelen, maar mochten er nou toch nog te erge fouten zijn waar je je aan stoort, laat het ons dan even weten."
geyelquote:
Ik zou er een foto van maken en dan als ansichtkaart verkopen in de campingshop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaa, de groepenkast is echt je blikvanger ja. Daar komen de mensen voor!
Wacht even, is dat echt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef snellejelle het volgende:
"We zijn erg enthousiast bezig met onze website, maar helaas zijn we allebei woordblind. We bieden dus bij deze alvast onze excuses aan voor eventuele fouten, die niet direct door onze dochters worden opgemerkt of hersteld. We hopen dat jullie vooral ons enthousiasme kunnen voelen, maar mochten er nou toch nog te erge fouten zijn waar je je aan stoort, laat het ons dan even weten."
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou er een foto van maken en dan als ansichtkaart verkopen in de campingshop.
Dit inderdaad.quote:
I look work.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef -0- het volgende:
Handgeschreven briefje ergens in een hoekje hangen op zoek naar werk.
Waarschijnlijk ook nog in belabberd Engels.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou er een foto van maken en dan als ansichtkaart verkopen in de campingshop.
Spijt of een scheiding.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Alleen nog spijt en ik heb bingo.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef snellejelle het volgende:
hijs gewoon trotsquote:
'Oh leuk'quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De gasten zijn ook erg onder de indruk van de meterkast
Ik zou me er meteen helemaal thuis voelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, is dat echt?
Oh ze kondigt even aan dat ze net ging kakken.
quote:
is echt.. Helaas: http://www.natuurvakantiedenemarken.nl/wie-zijn-wij.htmlquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, is dat echt?
Oh ze kondigt even aan dat ze net ging kakken.
Dat was vast op een vrijdagquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef -0- het volgende:
Binnenkort staat er geen enkel grassprietje meer overeind in Denemarken, allemaal weggemaaid.
#broekieuitquote:
Zo lijkt het er wel op...quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit de Grote Biodanza Leider?
twitter:awittermans twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:02:19Dansen aan zee in NL #Bergen #KAtwijk #DOmburg #Terschelling @yingmedia geniet van voorpret http://t.co/27B6Mq9XTZ http://t.co/P5Sm7FTDYk reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hadden ze nou een privé cursus?
#vuistjemakenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:awittermans twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:02:19Dansen aan zee in NL #Bergen #KAtwijk #DOmburg #Terschelling @yingmedia geniet van voorpret http://t.co/27B6Mq9XTZ http://t.co/P5Sm7FTDYk reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Hij praat als WA in de filmpjes van Lucky
Toegegeven ze maken me vrolijk...quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:awittermans twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:02:19Dansen aan zee in NL #Bergen #KAtwijk #DOmburg #Terschelling @yingmedia geniet van voorpret http://t.co/27B6Mq9XTZ http://t.co/P5Sm7FTDYk reageer retweet
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
In dat geval streep ik: werken in NL door geldgebrek doorquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Ook in Katwijk dus grijp je kans Marco.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Eerlijk ruilhandeltje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ze betalen in Biodanza cursus, denken ze.
niet echt neequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar is op zich niet zoveel voor nodig...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Dat is 't.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik ga mij ook opgevenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook in Katwijk dus grijp je kans Marco.
#floeperinquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:21 schreef waxmask het volgende:
Soms gaat het er inderdaad best geyl aan toe...![]()
[ afbeelding ]
Werk is werk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Andermans vakantiehuizen schoonmaken
En dan afkraken op recensie sites...quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Andermans vakantiehuizen schoonmaken
In zijn wereld niet.quote:
Hey jouw UI doet ook aan biodanza.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:24 schreef Little_Acorn het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar ze gaan wel grondig te werk.
Een dust sucker. Volgens de vele Nederlandse gasten die ik heb mogen ontvangen afgelopen seizoen en die bij mijn Engelstalige collega om spullen voor de eindschoonmaak kwamen vragen.quote:
Ook echt maar één keer gedaan zo te zien.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:25 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Een dust sucker. Volgens de vele Nederlandse gasten die ik heb mogen ontvangen afgelopen seizoen en die bij mijn Engelstalige collega om spullen voor de eindschoonmaak kwamen vragen.
quote:
Nouja dat komt iig meer in de buurt dan 'stofzuigah' daar kun je als Engelsman ook niks van maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:25 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Een dust sucker. Volgens de vele Nederlandse gasten die ik heb mogen ontvangen afgelopen seizoen en die bij mijn Engelstalige collega om spullen voor de eindschoonmaak kwamen vragen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:25 schreef OProg het volgende:
Het ongelimiteerd afpalen in de gemeenschapsruimte komt hierna.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef Ole het volgende:
Zit ik nu weer naar Arjan Ederveen te kijken?
....... Franka en Henk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Als zelfs deze mensen het kunnen kan iedereen dit.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Als zelfs deze mensen het kunnen kan iedereen dit.
Ik wel hoor, ik heb mijn shirtje al uit gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
jammer dat de gemiddelde Fok!ker hier niet open voor staat
Je meent het.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:28 schreef marcodej het volgende:
Er komt wel een bepaald slag volk op af.
De gasten kregen daarom ook met een vriendelijke lach de stofzuiger overhandigd met erbij de boodschap "Here you go with the vacuum cleaner, could you please return it reception after you have finished using it?"quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat komt iig meer in de buurt dan 'stofzuigah' daar kun je als Engelsman ook niks van maken.
Zullen wij dan maar gaan dansen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben er te jong voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn al wat grotere kinderen volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn verkocht. Peter R de Vries maakt er volgende week een show over.
Nu is het lachen, voor je het weet is het dansen.quote:
Naar de kerk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Waar gaan we nu naar toe met zn allen?
In kattuk.quote:
haal dat tje maar weg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ahhh shit gemist! Was het een topshowtje?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Beste show sinds tijden...quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
tranen met tuiten hierquote:
Morgenvroeg pasquote:
Biodanza staat helemaal op de kaart.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Biodanza staat helemaal op de kaart.
Ok jongens bedankt, dat ga ik terug kijken!quote:
Ja die woonden ook bij hun moeder, zijn ex.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Zijn al wat grotere kinderen volgens mij.
Geen voetbalquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Waar gaan we nu naar toe met zn allen?
Hij zit wel in zijn boeddhistische fasequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Biodanza gaat zelfs Genee te ver.
Die zitten nu met het schaamrood op de kakenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die woonden ook bij hun moeder, zijn ex.
Dan ook nog even langs camping de Bercktquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
We zouden allemaal op onze favoriete uitzending moeten stemmen en bij de winnaar houden we een FOK! meet/vakantie met alle ik Vertrek Hooligans.
Zijn jongste dochter woont nu bij hem.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Die zitten nu met het schaamrood op de kaken
Die ene uit Zuid-Afrika was wel mooi. Daar wilden we met z'n allen naar toe.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
We zouden allemaal op onze favoriete uitzending moeten stemmen en bij de winnaar houden we een FOK! meet/vakantie met alle ik Vertrek Hooligans.
Ik ga binnenkort ook al nasi eten bij onlogisch met Yvonne dus ik denk dat we dat mooi kunnen combineren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Muto het volgende:
Ik zou wel met Johannes willen Biodanzaën.
Oké ik stem op deze uitzending.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Jij wil gewoon vrouwen betasten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké ik stem op deze uitzending.
Er was ooit een uitzending op een naaktcamping, daar stem ik op. Maar dan moet alors wel meegaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké ik stem op deze uitzending.
Alors is een Friese schone ja?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was ooit een uitzending op een naaktcamping, daar stem ik op. Maar dan moet alors wel meegaan.
Nakend badmintonnen met Maniquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was ooit een uitzending op een naaktcamping, daar stem ik op. Maar dan moet alors wel meegaan.
Ut beest gaat morgen los.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Morgen Amstel Gold Race luitjes. Wat denken wij daarvan?
Voor de 'speciale'Fokkers?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
Dans je leven! *Biodanza* Een feest om in beweging te komen
Misschien een idee voor een speciale fok! meet.
Dit heb ik gisteren al gevraagd, ben je aan het dementeren of zo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Ik denk alleen maar aan deze manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
In plaats van het ego staat bio daar voorop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef golfer het volgende:
De Facebookpagina is ook de moeite waard. De biocentrische (???) plek.
https://www.facebook.com/(...)rken/127207900768937
Ja. Ik heb altijd al gedroomd van biodanza in mijn blootje in de natuur van Denemarken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef hexje het volgende:
Wow, iemand die wil naar aanleiding van de uitzending daar naar toe.
ze hebben zelf wat vee . Kippen, hangbuikzwijntjes..quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:18 schreef golfer het volgende:
Viel me trouwens op dat er op een gegeven moment een stukje vlees op de grill lag.
Had deze mensen en hun gasten toch wel heel rechtsdraaiend zweefteverig veganistisch ingeschat.
Verrassend genoeg verwacht ik wel dat het 'm wel gaat worden.quote:Op zondag 20 april 2014 01:19 schreef Halcon het volgende:
Geen geld, spreken de taal niet, vrouw met down, samenraapsel van allerlei prutsactiviteiten, overdreven aandacht voor trivialiteiten en een vakantiepark wat een combinatie is van een grasveld en een bouwput.
Dat gaat 'm wel worden.
en je moet meedansenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Ivo1985 het volgende:
Forse prijzen ook voor een grasveldje met als enige voorzieningen een wc en douche.
Kom je daar met je caravan en wil je een beetje stroom voor de koelkast of zodat je 's avonds nog een lampje aan kunt doen ben je 25 euro per nacht kwijt.
Zou dat? Veel geld betalen voor een saaie en matige camping? Zullen genoeg mensen dat doen?quote:Op zondag 20 april 2014 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Verrassend genoeg verwacht ik wel dat het 'm wel gaat worden.
Prijsniveau ligt natuurlijk ook een stuk hoger in Denemarken.quote:Op zondag 20 april 2014 10:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou dat? Veel geld betalen voor een saaie en matige camping? Zullen genoeg mensen dat doen?
Zelfs in DK kun je voor dat geld wel terecht op een camping met wat meer voorzieningen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prijsniveau ligt natuurlijk ook een stuk hoger in Denemarken.
Rust? Die downer met haar danspasjes en die kerel die de hele dag op zijn grasmaaier rond aan het rijden is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Snoopyfrl op 20-04-2014 12:05:04 ]
spoiler bittequote:Op zondag 20 april 2014 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wil jullie deze niet onthouden... de lens kon het biogedanz niet helemaal aan.
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik ook niet. Het hele stuk tot aan de zee was van die pipo's. Dan zet je toch huisjes dicht bij het water zodat mensen van het uitzicht kunnen genieten?quote:Op zondag 20 april 2014 11:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die huisjes staan ook zo dicht bij elkaar, niks rustig in de natuur
Oh en blind typen leer je niet op school hoor![]()
Dat zie je verkeerd, dat zijn orbsquote:Op zondag 20 april 2014 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wil jullie deze niet onthouden... de lens kon het biogedanz niet helemaal aan.
[ afbeelding ]
En dichterbij het toiletgebouw, denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 11:30 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Het hele stuk tot aan de zee was van die pipo's. Dan zet je toch huisjes dicht bij het water zodat mensen van het uitzicht kunnen genieten?
Ik heb het idee dat die huisjes op deze locatie staan omdat dat goedkoper is.
En wat was de reden voor die hekjes die de gasten voor hun veranda konden zetten?quote:Op zondag 20 april 2014 11:30 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Het hele stuk tot aan de zee was van die pipo's. Dan zet je toch huisjes dicht bij het water zodat mensen van het uitzicht kunnen genieten?
Ik heb het idee dat die huisjes op deze locatie staan omdat dat goedkoper is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dank jullie wel voor het kijken, ik hoop dat je ervan genoten hebt. Wij zijn nog steeds blij dat we hier wonen en kunnen ons niet meer voorstellen dat we in het drukke Nederland hebben gewoond. We genieten van ons huis, de prachtige natuur, de zee en alle dieren. Er zijn nu ook hangbuikzwijntjes bijgekomen en een hele lieve hond, verder komen er nog jonge koeien deze zomer. Ook hebben we alles nog weer meer opgeknapt en lopen dan ook vol trots op ons terrein rond.
We zijn nu bezig met een invalidetoilet/-douche en ook met een doggy-douche, voor als mensen een hond hebben die ze na een dagje strand willen afspoelen. Verder vinden wij het nog steeds zo bijzonder dat we de zee aan het eind van ons land hebben dat we er bijna elke avond even heengaan. Dit is een leven vanuit de basis, met de moestuin, waarvan we deze winter heerlijk hebben gegeten.
We hebben niet veel luxe, maar dat hebben we ook niet nodig. We genieten ook van het samenzijn met ons drieën, want Marit, Peters jongste dochter, woont nu ook bij ons! Het gaat goed en op de school heeft ze haar draai gevonden. Onze campingplaatsen, trekkershutten en appartement worden al een beetje verhuurd, maar we kunnen nog zeker meer gasten bij ons verwelkomen. We hopen dat jullie ook langskomen.
Biodanza start op 9 mei en ook daar zijn we super blij mee. Dan gaat een volgende droom van ons in vervulling. Wij willen iedereen die ons op verschillende manieren geholpen heeft heel erg bedanken. Zonder hen waren we nooit zover gekomen. Dus zoals de Denen je bedanken, uit het diepst van ons hart; duizend maal dank! Warme liefdevolle groet van Peter, Marit en Paula http://www.natuurvakantiedenemarken.nl/
Ja idd, ik verbaasde me er ook over dat dat genoemd werd hier. Ik heb dat gister totaal niet meegekregen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:16 schreef Ambrosius het volgende:
Die zee, die kwam niet eens in beeld, terwijl dat toch mensen zou kunnen trekken.
Vraagprijs van 2 ton? Met een hypotheek van een ton vraag ik mij af wat de verkoopprijs is geworden.quote:Op zondag 20 april 2014 13:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond het nog te koop. Het perceel grenst wel aan de zee zo te zien, maar volgens mij ligt het kampeerveldje tussen die bosjes.
Dat vraag ik me ook af, eigen huis al verkocht, daar hadden ze dan zeker ook nog flink hypotheek op.quote:Op zondag 20 april 2014 13:31 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Vraagprijs van 2 ton? Met een hypotheek van een ton vraag ik mij af wat de verkoopprijs is geworden.
Prijsniveau voor levensmiddelen wel. Maar voor een paar euro meer sta je ook aan de kust op een echt luxe camping. Campings in Scandinavië zijn relatief goedkoop. In Zweden sta je op een camping met vergelijkbare of betere voorzieningen al voor een euro of 15 per nacht (o.b.v. dezelfde 2 volwassenen met een tent, caravan of camper en stroomaansluiting).quote:Op zondag 20 april 2014 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prijsniveau ligt natuurlijk ook een stuk hoger in Denemarken.
Biodansen is toch voor downers zonder gevoel voor ritme en zonder skills om danspasjes te kunnen onthouden?quote:Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dichterbij het toiletgebouw, denk ik.
Laten ze zich maar op de dansers richten, themaweken biodans
of zo. Want ik denk niet dat een "gewone" kampeerder onder de indruk van deze camping zal zijn.
Waren ze mee bezig toch? Heb er overigens een hard hoofd in gezien hun Engels.quote:Op zondag 20 april 2014 15:04 schreef DSVM het volgende:
Ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte en kreeg tegelijk een gevoel van boosheid bij het spreken van zijn engels. Gewoon 4x hetzelfde zeggen in het nederlands. Neem dan een cursus Deens ofzo. Helemaal als je geen engels kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |