Nederlandse gasten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
Hoe willen ze zonder Deens en met waardeloos Engels eigenlijk met gasten communiceren?
Al biodanzendquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik vermaak mij anders prima met een vrouwen die donkere hollen hebben
Troe de lengwitsj of dens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
Hoe willen ze zonder Deens en met waardeloos Engels eigenlijk met gasten communiceren?
Ik ga nu boeken!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef Muto het volgende:
http://www.natuurvakantiedenemarken.nl/biodanza-workshop.html
"Huhhuhhuh"quote:
Er komen waarschijnlijk alleen Nederlanders van de biodanzclub.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
Met lichaamstaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
ik ben meer van de bitterballendansquote:
Dan boor je echt een enorme bron aan.quote:
En zonder vervoer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, werkzoeken. Zonder de taal te spreken. Dat wordt leuk.
en zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, werkzoeken. Zonder de taal te spreken. Dat wordt leuk.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
en hoe gaat die hobbit solliciteren
ik doe wel eens boodschappen in een Deenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
Velkommen, da's Deens voor Bloemenwinkel...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
10k is niet echt een super startkapitaal zeg
U wordt op uw wenken bediend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |