abonnement Unibet Coolblue
pi_139054088


quote:
Het succesvolle satirische onderdeel De Kwis uit het VARA-programma Langs de Leeuw gaat verder als zelfstandig programma. Zaterdag is de eerste aflevering. Volgens Rob Urgert, een van de kwismasters, is dat een spannend moment.

“Als het nu niet leuk is, dan is het onze eigen schuld. We zaten altijd onder de veilige vleugels van Paul, maar nu zijn we zelf verantwoordelijk. We kunnen natuurlijk elkaar de schuld geven als het niet goed gaat. Maar aan mij als kijkcijferkanon zal het niet liggen."

Vuurpeloton
Net als in Langs de Leeuw zijn Joep van Deudekom, Rob Urgert, Niels van der Laan en Jeroen Woe de kwismasters. Zij leggen een bekende Nederlander het vuur aan de schenen met actuele vragen, satirische weekoverzichten en muzikale parodieën. De kandidaat wordt als vanouds bijgestaan door Paul de Leeuw. “Hij is de gastheer en introduceert de gast. Wij zijn het vuurpeloton.”

Machine
Rob Urgert vindt het geweldig om te doen. “Ik heb nooit eerder met zo’n leuk team samengewerkt. Als ik straks oud ben dan denk ik dat ik dit het leukste vind wat ik ooit gedaan heb. Samen met Edo Schoonbeek en Hans Riemens zijn we echt een machine. Die gaat draaien en vier dagen later hebben we een nieuwe aflevering.”

Panfluit
Hoewel het team niet beter kan, zijn er zeker dingen waar de anderen beter in zijn dan Rob. “Ik ben de minst muzikale, maar ik kan heel goed panfluit spelen." Lachend voegt hij hieraan toe: "Daar hebben we al heel veel aan gehad.”
http://www.tvgids.nl/artikel/60872/De_Kwis_op_eigen_benen/
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:37:25 #2
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_139054098
werkt niet
Dit is gewoon raar :l
pi_139054113
Iemand al gebeld? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_139054116
Nummer is van Niels van der Laan :')
pi_139054124
het door u gekozen nummer is niet in gebruik
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:37:59 #6
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_139054130
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef KaBuf het volgende:
Iemand al gebeld? :P
Niet in gebruik zegt ie
Dit is gewoon raar :l
pi_139054132
Jammer dat het echt lang duurt voordat ze terug zijn... Paul zei oktober/november :( -O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_139054144
pi_139054152
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
werkt niet
Jammer :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_139054160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
Jammer dat het echt lang duurt voordat ze terug zijn... Paul zei oktober/november :( -O-
gelukkig gaat Bananansplit wel door
pi_139054185
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
Jammer dat het echt lang duurt voordat ze terug zijn... Paul zei oktober/november :( -O-
Tja, Paul de Leeuw gaat bij RTL 4 een programma presenteren. En straks in de zomer staat alles op Nederland 1 weer bol van de sport, met o.a. een WK en de Tour de France, etc.

Kort na de zomer krijg je dan eerst een weekje of acht Koefnoen _O_
pi_139054193
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:38 schreef Evertjan het volgende:

[..]

gelukkig gaat Bananansplit wel door
Als ik nou ergens níet naar kan kijken... :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tja, Paul de Leeuw gaat bij RTL 4 een programma presenteren. En straks in de zomer staat alles op Nederland 1 weer bol van de sport, met o.a. een WK en de Tour de France, etc.

Kort na de zomer krijg je dan eerst een weekje of acht Koefnoen _O_
Koefnoen had een stuk of 5 seizoenen geleden al moeten stoppen. Het mag niet eens meer in de schaduw staan van hoe geniaal het ooit was :N
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_139054202
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
het door u gekozen nummer is niet in gebruik
http://www.telefoonboek.n(...)/niels-van-der-laan/
pi_139054242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
Koefnoen had een stuk of 5 seizoenen geleden al moeten stoppen. Het mag niet eens meer in de schaduw staan van hoe geniaal het ooit was :N
Ben ik niet met je eens. Ik vind het nog steeds geweldig.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:41:10 #15
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_139054261
Nummer niet in gebruik. :D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_139054263
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik vind het nog steeds geweldig.
Dat kan natuurlijk, smaken verschillen ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_139054272
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik vind het nog steeds geweldig.
Beetje afhankelijk idd van wie ze na kunnen doen ook. Politiek scoorde vroeger altijd goed. Nu minder. Carlo & Irene hebben natuurlijk ook een stuk van het imiteren afgepakt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:42:43 #18
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_139054319
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk idd van wie ze na kunnen doen ook. Politiek scoorde vroeger altijd goed. Nu minder. Carlo & Irene hebben natuurlijk ook een stuk van het imiteren afgepakt.
Die nieuwe show van carlo en irene is echt dramatisch slecht :(
Dit is gewoon raar :l
pi_139054320
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
werkt niet
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
het door u gekozen nummer is niet in gebruik
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:38 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Jammer :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Nummer niet in gebruik. :D
Dinsdag misschien nog maar eens proberen, dan zal Niels wel weer aan het werk zijn :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_139054337
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Die nieuwe show van carlo en irene is echt dramatisch slecht :(
Alleen die kindjes waren nog wel aardig. Omdat het kinderen zijn..
pi_139054354
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Die nieuwe show van carlo en irene is echt dramatisch slecht :(
Dat vond ik dan juist weer leuk. Alhoewel, die van vorige week, want die van vanavond moet ik nog kijken :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_139054457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk idd van wie ze na kunnen doen ook. Politiek scoorde vroeger altijd goed. Nu minder. Carlo & Irene hebben natuurlijk ook een stuk van het imiteren afgepakt.
Ik vind dat Carlo & Irene niet veel verder komen dan zich omkleden en dan zeggen: "Ik ben [vul hier naam van persoon in]"

Koefnoen is veel gelaagder. Neem bijvoorbeeld dit filmpje, waarin heel duidelijk blijkt dat Roemer de taal van volk beter spreekt. Samsom is de betweter, die niet de erkenning krijgt...


Of Rutte die als bakker niks klaarspeelt. Merkel heeft de regie duidelijk in handen; zelfs Di Rupo komt nog verder dan Rutte:

pi_139054809
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind dat Carlo & Irene niet veel verder komen dan zich omkleden en dan zeggen: "Ik ben [vul hier naam van persoon in]"

Koefnoen is veel gelaagder. Neem bijvoorbeeld dit filmpje, waarin heel duidelijk blijkt dat Roemer de taal van volk beter spreekt. Samsom is de betweter, die niet de erkenning krijgt...


Of Rutte die als bakker niks klaarspeelt. Merkel heeft de regie duidelijk in handen; zelfs Di Rupo komt nog verder dan Rutte:

Maar dat is denk ik het probleem wat ik heb: het is teveel politiek de laatste seizoenen, teveel eigen typetjes. In de eerste seizoenen, toen ze nog persiflages van BN'ers en tv-programma's deden was er ook aandacht voor politiek en eigen typetjes, maar er zat meer variatie en evenwicht in. Hun Geer & Goor over de vloer-persiflage was echt briljant, terwijl een sketch van afgelopen seizoen meteen weer moest worden opgehangen aan de zoveelste geboorte/sterfdag van een oude schrijver.

In dát opzicht doen Carlo en Irene het wel beter met de TV Kantine. Oké, niet elke persiflage is raak en het is af en toe van een schijtlollig niveau, maar het entertaint meer dan Koefnoen in mijn ogen.

Zwaar off-topic dit trouwens, maar goed :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_139055141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar dat is denk ik het probleem wat ik heb: het is teveel politiek de laatste seizoenen, teveel eigen typetjes. In de eerste seizoenen, toen ze nog persiflages van BN'ers en tv-programma's deden was er ook aandacht voor politiek en eigen typetjes, maar er zat meer variatie en evenwicht in. Hun Geer & Goor over de vloer-persiflage was echt briljant, terwijl een sketch van afgelopen seizoen meteen weer moest worden opgehangen aan de zoveelste geboorte/sterfdag van een oude schrijver.

In dát opzicht doen Carlo en Irene het wel beter met de TV Kantine. Oké, niet elke persiflage is raak en het is af en toe van een schijtlollig niveau, maar het entertaint meer dan Koefnoen in mijn ogen.

Zwaar off-topic dit trouwens, maar goed :P
Vond ik juist wel leuk, die met Carmiggelt:


:P
pi_139055639
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vond ik juist wel leuk, die met Carmiggelt:


:P
Ah, toch met Carmiggelt, ik zat er over te twijfelen :D
Maar als ik het vergelijk met de sketch van Over de Vloer bij de Hofstadgroep, dan is dit stukken minder naar mijn mening. En dat terwijl de TV Kantine afgelopen seizoen een (naar mijn mening) werkelijk geniale persiflage heeft gedaan op FF Geen Cent te Makken:


Misschien wat overdreven, maar meer in lijn met de echte serie :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')