Ik heb nog geen lelijke inhoud van desbetreffende bikinis gezien. Derhalve slechte klacht.quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef Seam het volgende:
8/10 zou haar wel raken.
Verder terechte klacht, lelijke soort bikinis.
Oh dan ik weet gelijk bij welke winkel je die hebt gekocht, bedankt dat je mijn salaris hebt betaaldquote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Ts is zeer smaakloos of heeft een dik figuur en is dus jaloers op mensen die wel zo'n bikini kunnen dragen en het mooi/ sexy staat.
Ik heb namelijk gisteren de zwarte versie gekocht voor 6 euro in maatje s en geloof het of niet, het staat prachtig. Al zeg ik het zelf
quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Ts is zeer smaakloos of heeft een dik figuur en is dus jaloers op mensen die wel zo'n bikini kunnen dragen en het mooi/ sexy staat.
Ik heb namelijk gisteren de zwarte versie gekocht voor 6 euro in maatje s en geloof het of niet, het staat prachtig. Al zeg ik het zelf
Haha volgens mij weet ik dan ook in welke winkel jij werkt danquote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Oh dan ik weet gelijk bij welke winkel je die hebt gekocht, bedankt dat je mijn salaris hebt betaald
Misschien beetje voorspelbaar, maar pics?quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Kutkloon. Die dingen staan te allen tijde spuuglelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Nee iets erbuitenquote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Haha volgens mij weet ik dan ook in welke winkel jij werkt dan
Toevallig vestiging in den haag?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:36 schreef Dettol het volgende:
[..]
Misschien beetje voorspelbaar, maar pics?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kutkloon. Die dingen staan te allen tijde spuuglelijk.
Ooh haha ok, dan heb ik je waarschijnlijk niet zien werkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:49 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee iets erbuiten
En ik zie net dat de 100 nieuwste producten van Action zijn geupdate maar er staat nog steeds geen fringe bikini bij
Denk ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ooh haha ok, dan heb ik je waarschijnlijk niet zien werken
De bikini's waren al bijna helemaal op, misschien dat ze het daarom niet op de website zetten..
Maakt echt geen flikker uit hoe slank je bent, zodra je uit het water komt is dat ding al helemaal verlept. Heeft niks te maken met het figuur en alles met de bikini. Vind het eigenlijk zonde van een mooi figuur om er van die smerige slierten aan te hangen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Je kan daar dus amper tieten zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n zwarte, maar het bikini broekje is zeg maar met touwtjes aan de zijkant.
Als je dit lelijk vind staan bij een vrouw met een slank figuur, heb je echt geen smaak
quote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de achterkant eens zien
[ afbeelding ]
ja blijkbaar moeten de randen van de franjes van de blauwe bikini groen zijn? Ik vond dat ook al zo raarquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Flitskikker het volgende:
Hoort die laatste zo? Lijkt wel beschimmeld
Waar loop jij dan in rondquote:Op woensdag 23 april 2014 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
Gadver wat lelijk inderdaad
Terecht klacht
Ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:37 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, best leuk toch?
OK, niet voor de gemiddelde Nederlande koe huisvrouw, maar in landen waar lekkere chicks rondlopen, kan dit best leuk zijn...
dat staat wel mooier jaquote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef T42 het volgende:
vind ut niks zie liever de string bikini of monokini in de mode komen
waarquote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Ik heb namelijk gisteren de zwarte versie gekocht voor 6 euro in maatje s
Jij hebt best wel een dikke duim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
Wat fringe bikini foto's voor in dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met als absolute topper:
[ afbeelding ]
Net schimmel.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef mapima het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van die sliertjes op de laatste foto
Dit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je een goed figuur hebt maakt het denk ik niet veel uit welke bikini je aan hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Spuitkak het volgende:
Wanneer komt dit in de mode?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die franjes zijb kennelijk de vertaling van fringequote:Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef Sosa het volgende:
je hebt die krengen toch ook zonder die franje. of heet het dan anders.
ik kwam eig alleen in dit topic voor tettenfoto's
Ziet er best leuk uit. Weer eenz wat andersquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:31 schreef mapima het volgende:
toch grappig dat deze rommel al een week te koop is bij mijn winkel vriend maar nog steeds niet bij de nieuwste producten staat
nee johquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:36 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Weer eenz wat anders
Beter dan dat sletterigepanterprintje.quote:
ikheb nergens geschreven dat ik die bikini ook echt ga kopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:38 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Beter dan dat sletterigepanterprintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |