Wutquote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de achterkant eens zien
[ afbeelding ]
Moet dat nou, stengel?quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Er is ook een herenversie zie ik
[ afbeelding ]
Hommo!!quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
ja je hebt ook stringmaandverbanden bij de action?quote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de achterkant eens zien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij paradeert over een maandje of 2 dus niet zo op het strand, lilly?
Hee wat leukquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Had van de enige eckte FOK!chimi toch wat anders verwacht hoor Vera.. Of valt je piemel soms teveel op in dat bikinislipje?quote:
WTF HOE WEET JIJ DAT IK ER ZO BIJLOOP HEB IK JOU OP SNAPCHAT?quote:Op maandag 21 april 2014 02:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mapima loopt zelf helemaal gewikkeld in lompen zoals een onderdanige moslima betaamt. Vandaar ook dat vrouwen in een fringe bikini allemaal hoeren zijn met al dat bloot.
Jaaquote:Op maandag 21 april 2014 02:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had van de enige eckte FOK!chimi toch wat anders verwacht hoor Vera.. Of valt je piemel soms teveel op in dat bikinislipje?![]()
Dat weet jij donders goedquote:Op maandag 21 april 2014 02:25 schreef mapima het volgende:
[..]
WTF HOE WEET JIJ DAT IK ER ZO BIJLOOP HEB IK JOU OP SNAPCHAT?
is dit DE Lily?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij paradeert over een maandje of 2 dus niet zo op het strand, lilly?
quote:Op maandag 21 april 2014 02:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaa
Ik vind dit gewoon geen mooie bikini, ook omdat iedereen m heeft en ik vind het gewoon niet mooi met die rare slierten enzo eraan
Terechte klachtquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger. Alsof je het hoerenhuis uit bent komen wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |