Wutquote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de achterkant eens zien
[ afbeelding ]
Moet dat nou, stengel?quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Er is ook een herenversie zie ik
[ afbeelding ]
Hommo!!quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
ja je hebt ook stringmaandverbanden bij de action?quote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de achterkant eens zien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij paradeert over een maandje of 2 dus niet zo op het strand, lilly?
Hee wat leukquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Had van de enige eckte FOK!chimi toch wat anders verwacht hoor Vera.. Of valt je piemel soms teveel op in dat bikinislipje?quote:
WTF HOE WEET JIJ DAT IK ER ZO BIJLOOP HEB IK JOU OP SNAPCHAT?quote:Op maandag 21 april 2014 02:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mapima loopt zelf helemaal gewikkeld in lompen zoals een onderdanige moslima betaamt. Vandaar ook dat vrouwen in een fringe bikini allemaal hoeren zijn met al dat bloot.
Jaaquote:Op maandag 21 april 2014 02:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had van de enige eckte FOK!chimi toch wat anders verwacht hoor Vera.. Of valt je piemel soms teveel op in dat bikinislipje?![]()
Dat weet jij donders goedquote:Op maandag 21 april 2014 02:25 schreef mapima het volgende:
[..]
WTF HOE WEET JIJ DAT IK ER ZO BIJLOOP HEB IK JOU OP SNAPCHAT?
is dit DE Lily?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij paradeert over een maandje of 2 dus niet zo op het strand, lilly?
quote:Op maandag 21 april 2014 02:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaa
Ik vind dit gewoon geen mooie bikini, ook omdat iedereen m heeft en ik vind het gewoon niet mooi met die rare slierten enzo eraan
Terechte klachtquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger. Alsof je het hoerenhuis uit bent komen wandelen.
hier over klagen ben je hommo ofzoquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger. Alsof je het hoerenhuis uit bent komen wandelen.
ik ben een vrouw en zeker geen lesbiennequote:Op maandag 21 april 2014 11:39 schreef viezerik_ het volgende:
[..]
hier over klagen ben je hommo ofzo
Weet nog wel een pimp met klasse waar je bij terecht kunt. Stuur mr dmetje.quote:Op maandag 21 april 2014 11:40 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en zeker geen lesbienne
die wil ik ts wel zien dragenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Spuitkak het volgende:
Wanneer komt dit in de mode?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is een panterprintje totaal niet hoerigquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van dit
http://www.hm.com/nl/product/17613?article=17613-C
Neter dan die hoerenhuisbikiniquote:Op maandag 21 april 2014 12:06 schreef Baje het volgende:
[..]
Gelukkig is een panterprintje totaal niet hoerig
Lol inderdaad. Een luipaardprint en ook nog een tanga, dat is hoeriger dan alle fringe bikinis bij elkaar.quote:Op maandag 21 april 2014 12:06 schreef Baje het volgende:
[..]
Gelukkig is een panterprintje totaal niet hoerig
Pics van jouw in je tijgerprint bikiniquote:Op maandag 21 april 2014 12:58 schreef mapima het volgende:
toch grappig dat die bikini nog niet op de site van mijn winkel vriend staat bij de nieueste producten
ik had het over de fringe bikini die mijn winkel vriend verkooptquote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Pics van jouw in je tijgerprint bikini
Wie koopt die nou? Gewoon op fb like en sharen en winnenquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef mapima het volgende:
[..]
ik had het over de fringe bikini die mijn winkel vriend verkoopt
alsnog picsquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef mapima het volgende:
[..]
ik had het over de fringe bikini die mijn winkel vriend verkoopt
got onequote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |