abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2014 @ 10:26:45 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146245397
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef raptorix het volgende:
15-16 jaar zou ik niet pedofiel noemen, als je in amsterdamse gayscene kijkt heb ik wel jongere jongens gezien, en die gingen gewoon vrijwillig met mannen mee naar huis.
Is nog niet eens zo relevant met wie hij daar op dat moment gezien is, als iemand wil getuigen dat Demmink werkelijk in de Pinnochio is geweest (want die bedoelt men denk ik?), is dat ook een doorbraak. Want Demmink heeft dat ontkent.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 3 november 2014 @ 10:33:12 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146245627
Het is wederom wat magertjes, het zogenaamde bewijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146245815
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Is nog niet eens zo relevant met wie hij daar op dat moment gezien is, als iemand wil getuigen dat Demmink werkelijk in de Pinnochio is geweest (want die bedoelt men denk ik?), is dat ook een doorbraak. Want Demmink heeft dat ontkent.
Dat is wel zo, overigens snap ik het sowieso niet waarom er zo weinig hard bewijs is, als hij ontkent dat hij in Turkije is geweest dan moet dat toch wel in een agenda terug te vinden zijn? Ondanks dat die periode nog niet helemaal digitaal was zijn er gerust nog wel mensen die kunnen bevestigen dat ze in die periode afspraken hadden, en vluchtgegevens zijn vast ook wel bewaard.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146336365
quote:
OM moet staatsgeheim Demmink-rapport opvragen

Het Openbaar Ministerie moet een rapport van een geheime dienst over mogelijke pedofiele activiteiten van oud-Justitie-topman Joris Demmink op gaan vragen. Dat heeft de rechter-commissaris, die belast is met het strafrechtelijk onderzoek naar Demmink, besloten.

Door @Wim van de Pol

Klaas Langendoen, die onderzoek naar de zaak heeft gedaan voor de advocaat van twee Turkse jongens die zeggen te zijn verkracht door Demmink, dreigde woensdag te worden gegijzeld. De officier van justitie zei aan het begin van de zitting erop te staan dat Langendoen de bron zou noemen van wie hij over het rapport vernomen had. Langendoen mocht zich volgens de officier nog een week beraden en dan zou hij gegijzeld moeten worden. De advocaat van Demmink vroeg overigens niet om gijzeling.

Opvragen

Advocaat Jan-Hein Kuijpers, die Klaas Langendoen bijstond stelde dat er geen zwaarwegend maatschappelijk belang voor gijzeling bestond voor de officier omdat deze gewoon het rapport kon opvragen. Bovendien heeft Langendoen volgens Kujijpers, omdat hij werkte in opdracht van advocaat Adèle van der Plas, een afgeleid verschoningsrecht. Klaas Langendoen, oud-chef van een Criminele Inlichtingendienst, zei dat hij nog nooit in zijn leven een bron had onthuld en dat ook nu niet zou doen.

Koninklijke weg

De rechter-commissaris besloot dat de officier van justitie het rapport op moet gaan vragen en dat gijzeling niet aan de orde is. Kuijpers:

‘De officier dacht via de band van Klaas Langendoen aan informatie te komen. Maar zo zijn we niet getrouwd. De officier moet nu de koninklijke weg bewandelen. Ook al had Langendoen de bron genoemd was dat niet relevant geweest voor de waarheidsvinding. Want de bron noch Langendoen mogen spreken over de inhoud van een staatsgeheim rapport. Dat is strafbaar.’

Kennis nemen

Langendoen wil aan Crimesite niet zeggen van welke dienst het rapport over Demmink afkomstig is. Het ligt echter in de rede dat dit is opgesteld door ofwel de AIVD, ofwel de MIVD. Het is nu de vraag of het Openbaar Ministerie het rapport daadwerkelijk en onder welke voorwaarden in handen krijgt. Kuijpers zegt dat het mogelijk is dat de rechter-commissaris als enige in vertrouwen wel kennis kan nemen van het rapport over Demmink. Zo kan hij dan onderzoeken welke delen relevant zijn voor de onderhavige strafzaak tegen Demmink. ‘Iets vergelijkbaars is in de Passage-zaak met een geheim proces-verbaal ook gebeurd’, aldus Kuijpers.

http://www.crimesite.nl/o(...)nk-rapport-opvragen/
  donderdag 6 november 2014 @ 15:33:22 #30
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146369860
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is wel zo, overigens snap ik het sowieso niet waarom er zo weinig hard bewijs is, als hij ontkent dat hij in Turkije is geweest dan moet dat toch wel in een agenda terug te vinden zijn? Ondanks dat die periode nog niet helemaal digitaal was zijn er gerust nog wel mensen die kunnen bevestigen dat ze in die periode afspraken hadden, en vluchtgegevens zijn vast ook wel bewaard.
Als je precies weet waarnaar je moet zoeken, is er misschien wel een en ander te vinden. Maar ik ben bang dat het een speld in een hooiberg zal zijn als je niet precies weet waarnaar je zoekt.

Als je een vermoeden hebt dat iemand op datum X met maatschappij Y naar bestemming Z gevlogen is, heb je iets om mee te werken, maar aan diverse vliegmaatschappijen vragen of ze even een gehele maand 15 of 20 jaar geleden willen zoeken naar passagiers met de naam Demmink die naar een van de Turkse vliegvelden is gevolgen is niet te doen. Als dat materiaal niet vernietigd is, ligt het misschien ergens als kettingpapier in loodsen metershoog op pallets.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:33:53 #31
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146369875
quote:
Ik ben benieuwd naar de inhoud van dat rapport. Is dat al openbaar dan?

Dit heb ik ook helemaal gemist: http://www.crimesite.nl/demminks-parallelle-universum/
pi_146370087
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 10:33 schreef Copycat het volgende:
Het is wederom wat magertjes, het zogenaamde bewijs.
Afgaan op getuigenverklaringen van 20 jaar geleden. Man man man. :')
  donderdag 6 november 2014 @ 15:48:03 #33
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146370366
Interessant

http://www.noordhollandsd(...)mis?lref=r_regionaal

quote:
'Onderzoek Demmink gaat mis'
Door Silvan Schoonhoven - 5-11-2014, 21:20 (Update 5-11-2014, 21:20)

VELSEN - Oud-politiechef Klaas Langendoen heeft geen vertrouwen in het verloop van het justitieonderzoek naar voormalige topambtenaar Joris Demmink. De recherche is, terwijl het onderzoek al maanden loopt, nog steeds niet in Turkije geweest. Daar kunnen ze drie mannen ondervragen die beweren dat Demmink hen als minderjarige seksueel heeft misbruikt. Langendoen, die nu werkt als privédetective, heeft de vermeende slachtoffers wel gesproken. Hij gelooft hen.

Klaas Langendoen: Alles staat in staatsgeheim document. Justitie moet dat rapport zelf zoeken
Het openbaar ministerie (OM) moet vanaf vandaag zelf op zoek naar een staatsgeheim document dat cruciale informatie zou bevatten over de zaak-Demmink. Dat was de uitkomst van een rechtszitting gistermiddag in Den Haag, waarbij Langendoen ternauwernood aan een gijzeling door het OM ontkwam. Justitie wilde met de gijzeling afdwingen dat Langendoen meer zou vertellen over een staatsgeheim Demmink-document. Tijdens een eerder verhoor had de oud-politieman gesproken over het bestaan daarvan. Hij zou het ook hebben ingezien. De officier van justitie stond erop dat Langendoen meer zou vertellen over de inhoud, en van wie hij het heeft gekregen. Het stuk, als het inderdaad bestaat, zou van groot belang zijn voor het onderzoek. Maar Langendoen weigerde omdat hij geen bronnen prijsgeeft en omdat het strafbaar is om een staatsgeheim te onthullen. Hij had maar vast een tandenborstel en extra kleren meegenomen toen hij gisteren naar de rechtbank ging. Maar de rechter bepaalde dat het OM zelf het geheimzinnige Demmink-rapport boven water moet krijgen.

Langendoen is dus een vrij man. Later echter kan een gijzeling door het OM opnieuw aan de orde komen, vreest hij. ,,Maar ik wandel weer op straat, dus voor nu is het goed afgelopen. Ik heb justitie duidelijk gezegd waar dat document is te vinden. Het OM moet het gewoon opvragen en dan is de zaak-Demmink rond.''

Kan justitie er wel bij als het staatsgeheim is?

,,Dat weet ik niet. Maar waar een wil is, is een weg. Je kunt het predicaat staatsgeheim eraf halen. Minister Plasterk kan dat, minister Opstelten kan dat, en premier Rutte kan het uiteraard ook.''

Wat áls dat document op tafel komt?

,,Over wat erin staat, mag ik helaas niets zeggen. Maar als mijn informatie juist is, dan is justitie in één klap klaar met het onderzoek naar Demmink.''

Hoe verloopt het onderzoek?

,,Slecht. Deze zaak wordt nooit opgelost. Ik denk dat de belangen te groot zijn en dat staat een oplossing in de weg. Ik vond vanaf het begin al dat de wil ontbrak. Met het verstrijken van de tijd zie ik opnieuw dat ze geen zin hebben gehad om de kwestie op te lossen. Ze zijn nog niet eens in Turkije geweest om getuigen te horen.''

U denkt dat er grotere belangen achter zitten?

,,De politiek heeft Demmink altijd gedekt. Verschillende ministers hebben voor zijn onschuld ingestaan. Als nu uitkomt dat de verhalen over misbruik toch juist zijn, heeft de politiek een groot probleem.''

Al jaren achtervolgen verhalen over pedofilie de oud-secretaris-generaal van justitie. Hij zelf noemt de aantijgingen 'fantasie' en 'onzin'. Eerdere onderzoeken brachten niets aan het licht.
pi_146371831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Als je precies weet waarnaar je moet zoeken, is er misschien wel een en ander te vinden. Maar ik ben bang dat het een speld in een hooiberg zal zijn als je niet precies weet waarnaar je zoekt.

Als je een vermoeden hebt dat iemand op datum X met maatschappij Y naar bestemming Z gevlogen is, heb je iets om mee te werken, maar aan diverse vliegmaatschappijen vragen of ze even een gehele maand 15 of 20 jaar geleden willen zoeken naar passagiers met de naam Demmink die naar een van de Turkse vliegvelden is gevolgen is niet te doen. Als dat materiaal niet vernietigd is, ligt het misschien ergens als kettingpapier in loodsen metershoog op pallets.
Ik ken een heleboel mensen die hun agenda's bewaren, mijn vader heeft een stapel liggen die 50 jaar terug gaat.
pi_146372890
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hij kan met de auto gegaan zijn, en daarbij zijn diplomatieke paspoort gebruikt hebben. Diplomaten mogen vrij reizen en word niet vastgelegd dacht ik. Heeft met name te maken omdat ze niet altijd gevolgd willen worden, ook niet achteraf, als ze bijvoorbeeld gevoelige afspraken hebben.

Daarbij als ergens anoniem geld wisselen en alles contant betalen. Een hotelovernachting op een valse naam, dat zal in Turkije ook wel mogelijk zijn.

Dan heb je weinig sporen om te volgens, en dan zal je nooit afdoende wettig overtuigend bewijs vinden. Of toevallig dat hij ergens op een foto staat waarbij datum en plaats duidelijk zijn. Of toevallige camerabeelden waar hij gevonden word. Maar dat is erg veel toeval, zeker zoveel jaar na datum.
pi_146372976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:02 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Hij kan met de auto gegaan zijn, en daarbij zijn diplomatieke paspoort gebruikt hebben. Diplomaten mogen vrij reizen en word niet vastgelegd dacht ik. Heeft met name te maken omdat ze niet altijd gevolgd willen worden, ook niet achteraf, als ze bijvoorbeeld gevoelige afspraken hebben.

Daarbij als ergens anoniem geld wisselen en alles contant betalen. Een hotelovernachting op een valse naam, dat zal in Turkije ook wel mogelijk zijn.

Dan heb je weinig sporen om te volgens, en dan zal je nooit afdoende wettig overtuigend bewijs vinden. Of toevallig dat hij ergens op een foto staat waarbij datum en plaats duidelijk zijn. Of toevallige camerabeelden waar hij gevonden word. Maar dat is erg veel toeval, zeker zoveel jaar na datum.
De topambtenaar die op zakenreis naar Turkije gaat met de auto? Ja nee dat klinkt echt logisch.
  donderdag 6 november 2014 @ 17:10:56 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146373179
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

De topambtenaar die op zakenreis naar Turkije gaat met de auto? Ja nee dat klinkt echt logisch.
Naar Praag ging hij wel eens met de dienstauto. Prima parkeren daar bij de Pinikkiobar.
pi_146373414
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Naar Praag ging hij wel eens met de dienstauto. Prima parkeren daar bij de Pinikkiobar.
Turkije is toch stukje verder rijden, daarnaast zijn er keihard ontkenningen dat hij gedurende bepaalde periode in Turkije was, er zal toch wel 1 bewijsstukje zijn dat hij toen in Nederland was? Laten we zeggen een gezamelijke vergadering, een restaurant rekening, etc, etc.
  donderdag 6 november 2014 @ 17:30:03 #39
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146373815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Turkije is toch stukje verder rijden, daarnaast zijn er keihard ontkenningen dat hij gedurende bepaalde periode in Turkije was, er zal toch wel 1 bewijsstukje zijn dat hij toen in Nederland was? Laten we zeggen een gezamelijke vergadering, een restaurant rekening, etc, etc.
Nee, Demmink was zijn agenda namelijk kwijt. Totdat hij opeens wel iets wilde aantonen, toen was die agenda opeens niet meer zoek. Er scheen wel heel veel in getype-exed te zijn. Joris is fan van oldskool kantoorartikelen, hij had vast ook een rolodex :')
  maandag 10 november 2014 @ 16:02:34 #40
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146501106
Thomas Ross (schrijver misdaadroman De Vrienden van Pinokkio) bij Harry Mens:

maandag 10 november 2014 @ 17:39:11 #41
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_146504499
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

Ja heel goed interview.
Feyenoord!
  maandag 10 november 2014 @ 18:43:24 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_146506717
Feyenoord!
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:46:41 #43
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146523752
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

Interessant ook dat Ross de naam van Salomonson zo prominent noemt.

Hij is een tijdje uit de publiciteit gewwest maar opeens stond hij in 2012 vrolijk in de telegraaf.

En daar staat ook zomaar Jan Wolter Wabeke op de foto :o

Hier verhaaltje over deze Salomonson. Er worden echter flink wat beweringen gedaan op basis van geruchten, maar dat er in de Rolodex-zaak een 'oud-avocaat van de koningin' verdacht was, komt voort uit meerdere bronnen.

http://www.boublog.nl/200(...)monson-hof-advocaat/

[ Bericht 12% gewijzigd door EdvandeBerg op 11-11-2014 08:53:30 ]
pi_146524020
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja heel goed interview.
Opvallend om te horen dat Boudewijn Buch een pedofiel was
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:03:59 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146524038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Opvallend om te horen dat Boudewijn Buch een pedofiel was
Dat was algemeen bekend
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 november 2014 @ 12:05:59 #46
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_146528619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat was algemeen bekend
Niet bij mij hoor.
Feyenoord!
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:30:57 #47
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148451104
Feyenoord!
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:14:06 #48
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_148457512
quote:
Keuls heeft het over ene Robert, slachtoffer van een stichtingsdirecteur die pupillen misbruikte. Gaat dus over Robert van de Luitgaarden, zie dit:

donderdag 8 januari 2015 @ 10:11:07 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148458603

[ Bericht 100% gewijzigd door Papierversnipperaar op 08-01-2015 19:45:42 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:45:50 #50
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148479245
#OpDeathEaters

quote:
http://pastebin.com/1fjmHCnr

Greetings world, We Are Anonymous.

The biggest story of our generation is unfolding in the UK to near complete silence in the international corporate media. The UK media that cover it at all depict it as a ‘sex scandal’ committed by ‘child lovers’.

What the UK media depicts as "child sex" has left children missing the lower half of their bodies. These so-called 'sex scandals' involve children provided for torture as bait to blackmail political opponents in Northern Ireland. The UK has open files on 200 missing boys from 1977 and 1983 The investigation has so far involved a huge circle of UK establishment from media, politicians, police and intelligence, known to police as The Untouchables. There are international ties being ignored.

To the people of the UK, your ruling classes are preying on you. Not just in the ways you always knew they were. Our friends in the UK, just like our friends in Gabon, have a political class that is torturing and murdering their children and mutilating their bodies. Unlike in Gabon, the UK media is following the direction of the Paedophile Information Exchange and telling you these people are child lovers who need understanding and tolerance. They are telling you this is sex. Who controls the words controls your thoughts.

This is not sex.
These people feed off the agony of others. They cause wars and destruction during their working hours and they torture and murder children as recreation.
These are not child lovers.
These are death eaters.

To the people of the world, this story is not limited to the UK. Unlike us, death eaters have no borders. Human trafficking is the biggest criminal industry in the world. Death eaters have global networks.

Resistance is existence.

We are Anonymous.
We are everywhere.
We are legion.
We are those you have left without a home.
We are those you have murdered.
We are voiceless no more.
The world will change. We'll change it.

Tyrants of the World,
Expect Us!

Action

The CSA inquiry in the UK is an attempt to depict a powerful cult as a string of isolated incidents of "sex abuse". The complicit UK media is running a huge propaganda campaign to conflate torture and murder with "paedophilia" and call for understanding of "paedophilia". This is not a group of sad paedophiles who need help and understanding. This is a torture and death cult with a powerful global human trafficking network. We demand that torture and murder be called torture and murder, not sex. This is an international cult and needs to be investigated as one, not simply as an endless series of isolated incidents confined to the UK. We call upon our comrades globally to help us investigate and demand an end to to the trafficking networks with arrests at the top not just the bottom. We demand an end to human trafficking and abuse complicity worldwide.

Please follow, RT and post research to:

#OpDeathEaters
#OpMortifagos
#OpMangemorts
#paedobritain
#paedouk
#CSAinquiry
#ElmGuestHouse
#Kincora
#DolphinSquare
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')