Dat zou ook volledig logisch zijn.quote:
Ja, weet jij wat we daarvoor nog moeten doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:01 schreef borisz het volgende:
Dat zijn drie broodnodige SF'plekken bij de heren (OS-technisch).
We staan op dit moment 6e:quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, weet jij wat we daarvoor nog moeten doen?
We moeten blijkbaar de Britten of VS voorbij. We staan zesde. Bij vijfde mogen we twee rijders afvaardigen. Anders maar één..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, weet jij wat we daarvoor nog moeten doen?
Schriever niet door.quote:
BMX is wel een beetje als de 500 shorttrack.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
BMX is wel echt grotere loterij dan shorttrack soms
Tijd voor een ADVquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is natuurlijk überhaupt geen sport, die grote mannen op te kleine fietsjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel een vermakelijk kermisonderdeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is natuurlijk überhaupt geen sport, die grote mannen op te kleine fietsjes.
645 t.o.v. 261 punten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook gunstig dat Brit laatste wordt
Daudet/Mahieu/Andre neem ik aanquote:
Ook op de PLAYER zie ik (dus het is ook terug te kijken als je de nog altijd niet terugkijkbare NOS-stream niet live kunt zien).quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:10 schreef Szura het volgende:
Dit weekend trouwens eerst nog het EK:
Vrouwen: Laura Smulders, Judy Baauw, Merel Smulders, Amber Walravens, Indy Scheepens
Mannen: Dave van den Burg, Niek Kimmann, Jay Schippers, Mitchel Schotman, Justin Kimmann, Elwin Remmerts, Jaymio Brink, Ynze Oegema, Nick Roelofs, Rik Ouwendorp
Vanavond in elk geval livestream op NOS.nl
Schema: https://www.teambmxverona(...)Challenge-Verona.pdf
7/7 zelfs.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
Kimmann mist power.
6/6 Fransozen door geloof ik?
Wel pleurisweer daar, wellicht gebeurt er nog wat gekkigheidquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veenstra nu juist matig op die secties, jammer. Dit wordt geen PLAK vandaag vrees ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |