quote:
Waarom is dit nieuws? Zijn er kinderen misbruikt? Zijn er mensen vermoord? Is het nieuws dat dit in een bedrijfspand gebeurd ipv in een woonwijk waar ze stroom illegaal aftappen? Is de georganiseerde criminaliteit nu een fatale slag toegebracht? Gaat de prijs van wiet omhoog, gaan er coffeeshops failliet?quote:In het bedrijfspand werd in drie ruimtes gekweekt. De kwekerij bestond uit zo'n 1000 hennepplanten.
Overigens zijn niet allen zaken die niet mogen nieuwsfeiten. Ik las in de Telegraaf dat het met Pasen warm zou worden. Voor zover ik weet is het niet verboden om warm te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:53 schreef trovey het volgende:
Het mag nou eenmaal niet en dan is het nieuws.
Boven een bepaalde temperatuur ist es verboten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:57 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Overigens zijn niet allen zaken die niet mogen nieuwsfeiten. Ik las in de Telegraaf dat het met Pasen warm zou worden. Voor zover ik weet is het niet verboden om warm te worden.
Helaas gebeurd dat niet. Het blijft bij symboolpolitiek.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
dat er maar genoeg opgerold mogen worden en gebruikers ook vervolgd worden aub
Nee, hoe heter hoe beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Boven een bepaalde temperatuur ist es verboten.
quote:
waarom spreken we mensen vrij die 3 kilo bij zich hebben dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:53 schreef trovey het volgende:
Het mag nou eenmaal niet en dan is het nieuws.
Moet je mij niet vragen, ik ben geen rechter.quote:Op zondag 20 april 2014 15:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom spreken we mensen vrij die 3 kilo bij zich hebben dan?
dan mag het dus gewoonquote:Op zondag 20 april 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen, ik ben geen rechter.
Waar lees jij dat nou weer?quote:
Blijkbaar hebben we dat zo afgesproken dat de rechter het laatste woord heeft en dat hij een uitspraak doet volgens de wetten die wij hebben in dit land.. Kun je het mee eens zijn of niet, daar hebben we dan weer verkiezingen voor om diegenen die die wetten maken te kiezen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als de rechter je vrijspreekt, mag het
dus als hij vrijspreekt, ontbreekt de strafbaarheid, duidelijk tochquote:Op zondag 20 april 2014 15:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we dat zo afgesproken dat de rechter het laatste woord heeft en dat hij een uitspraak doet volgens de wetten die wij hebben in dit land.. Kun je het mee eens zijn of niet, daar hebben we dan weer verkiezingen voor om diegenen die die wetten maken te kiezen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:25 schreef Juicyhil het volgende:
Goed dat er werk van gemaakt wordt. Hoge straffen voor zulk tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |