Ze leven nog voor ons gerief dus, zo'n onzinquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De fokprogramma's zorgen er voor dat veel dieren nog niet uitgestorven zijn.
Als er geen mensen waren, waren ze helemaal niet met uitsterven bedreigd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De fokprogramma's zorgen er voor dat veel dieren nog niet uitgestorven zijn.
Ja laten we de mensheid uitroeienquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er geen mensen waren, waren ze helemaal niet met uitsterven bedreigd.
Mensenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik snap die drukte ook niet om dat uitsterven, evolutie heet dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja laten we de mensheid uitroeien
Ik ben voorstander. Wie maakt de propaganda? Dan grijp ik wel de macht.quote:
Houdt het wel toegankelijk en daarmee makkelijker om mensen wat bewustwording mee te geven.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker als het een beetje aardig weer is, al vind ik dat ze alle dierentuinen moeten sluiten
Laten we volgende week zondag beginnen op P2 in Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voorstander. Wie maakt de propaganda? Dan grijp ik wel de macht.
wat minder zou wel mogen maar ik ben blij dat ik er ben en dat zal voor nog wel wat mensen geldenquote:
Precies. De mensheid zal ook ooit wel uitsterven. We leven relatief toch nog maar kort.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik snap die drukte ook niet om dat uitsterven, evolutie heet dat.
Ga dinsdag ook naar Artis. FOK! meet dit datquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt het wel toegankelijk en daarmee makkelijker om mensen wat bewustwording mee te geven.
Al ligt het verder helemaal aan de dierentuinen zelf natuurlijk. Persoonlijk zou ik best wel weer eens willen gaan.
Gewoon massaal overstappen op matrassen en stoppen met voortplantenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies. De mensheid zal ook ooit wel uitsterven. We leven relatief toch nog maar kort.
Ben een paar weken geleden nog naar Burgers Zoo geweest. Aanradertje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt het wel toegankelijk en daarmee makkelijker om mensen wat bewustwording mee te geven.
Al ligt het verder helemaal aan de dierentuinen zelf natuurlijk. Persoonlijk zou ik best wel weer eens willen gaan.
Ik vind het wel een beetje achterhaald, het is nog uit een tijd dat er geen tv was, nu zijn er de prachtigste natuurfilms waar je de beesten in hun eigen leefomgeving kan zien, niet meer nodig dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voorstander. Wie maakt de propaganda? Dan grijp ik wel de macht.
Aarde scheiden in twee delen. Ene kant vrouwen, andere kant mannen. Maken we elkaar vanzelf wel af.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon massaal overstappen op matrassen en stoppen met voortplanten
Dan kunnen we het live voetbal met publiek ook wel afschaffen dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje achterhaald, het is nog uit een tijd dat er geen tv was, nu zijn er de prachtigste natuurfilms waar je de beesten in hun eigen leefomgeving kan zien, niet meer nodig dus.
Daar zijn we toch druk mee bezig, die mensen in het stadion begrijpen het alleen nog niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kunnen we het live voetbal met publiek ook wel afschaffen dus.
Ergens wel mee eens al is een film natuurlijk nog altijd niet te vergelijken met direct 'contact'. Zeker niet voor kinderen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje achterhaald, het is nog uit een tijd dat er geen tv was, nu zijn er de prachtigste natuurfilms waar je de beesten in hun eigen leefomgeving kan zien, niet meer nodig dus.
Is goed. Ik herken je wel bij het leeuwenverblijf.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dinsdag ook naar Artis. FOK! meet dit dat
Je herkent me aan mijn Scar-kostuum.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Ik herken je wel bij het leeuwenverblijf.
Dat lukt zonder ook wel, maar dat is wellicht nog wel iets gemakkelijker. Ik ben te herkennen aan mijn Pasen Jezushaar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je herkent me aan mijn Scar-kostuum.
is dat bloedrood?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt zonder ook wel, maar dat is wellicht nog wel iets gemakkelijker. Ik ben te herkennen aan mijn Pasen Jezushaar.
Oohja je hebt mijn foto gezienquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt zonder ook wel, maar dat is wellicht nog wel iets gemakkelijker. Ik ben te herkennen aan mijn Pasen Jezushaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |