Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:00 | |
![]() ![]() Circuit data Lap data Lap length - 5.451km Race laps - 56 Race distance - 305.066km Pole position - Left-hand side of the track Lap record* - 132.238 (212.75 kph) by Michael Schumacher, 2004 Fastest lap - 132.238 (212.75 kph) by Michael Schumacher, 2004 Maximum speed - 316kph DRS zone/s (race) - Pit straight and longest straight Distance from grid to turn one - 380m Car performance Full throttle - 56% Longest flat-out section - 1397m Downforce level - High Fuel use per lap - 1.7kg Time penalty per lap of fuel - 0.051s Strategy Quickest complete pit stop in 2013 - 19.323s by Red Bull 2014 prime tyre - Medium (2013: Medium) 2014 option tyre - Soft (2013: Soft) ![]() ![]() ![]() ![]() BBC (NL'se tijden) Geen live uitzendingen, wel uitgebreide samenvattingen ![]() Zaterdag Qualifying - 15.15 BBC1 Zondag Race - 15.30 BBC1 Sport1 Vrijdag FP1 - 03:55 FP2 - 07:55 Zaterdag FP3 - 04:55 Kwalificatie - 08:00 Zondag Race - 09:00 RTL (DE) zaterdag 06:45 Formel 1: Freies Training 07:30 Formel 1: Qualifying Zondag 07:45 Formel 1: Countdown 09:00 Formel 1: Das Rennen 10:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights FP1 stream 04.00 FP2 stream 08.00 FP3 stream 05.00 Quali stream 08.00 Race stream 09.00 Continue Stream Sky F1 Sfeerimpressie Polelap 2013 met Hamilton ![]() ![]() ![]() ![]() Teamviewer Livetiming dankzij Nattekat: Tweede Vrije Training: m71-773-583 (Onder voorbehoud) Kwalificatie: m59-230-497 Race: m23-141-867 Game On! [ Bericht 35% gewijzigd door Mexicanobakker op 19-04-2014 09:55:05 ] | ||
opreis | zaterdag 19 april 2014 @ 09:00 | |
Geen VET op pole dus | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:00 | |
Dat is wel al beslist ![]() | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:00 | |
Vettel achter Ricciardo, 3-1 | ||
WEST | zaterdag 19 april 2014 @ 09:00 | |
Zitten we in bahrain? | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:01 | |
Rosberg ![]() | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 09:01 | |
Rosberg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 09:01 | |
Wat een waardeloze coureur. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:02 | |
Ik gun het hem 10x zoveel als die waardeloze Hamilton, maar man, wat was Rosberg aan het doen? | ||
WEST | zaterdag 19 april 2014 @ 09:02 | |
Hoppa lekkere pole van Hamilton ![]() | ||
Nober | zaterdag 19 april 2014 @ 09:02 | |
Jammer dat dit niet kwam: "Nico, you are losing a bit of time to Lewis in turn 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 and so on" Massa en Vergne lieten ze niet eens meer zien. ![]() | ||
opreis | zaterdag 19 april 2014 @ 09:02 | |
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat rosberg voorbij de 2 rb's komt morgen | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:03 | |
Toch is het de enige coureur die Schumacher consistent versloeg. Die is maar 1x in fullrace tests verslagen door iemand, toch knap. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:03 | |
Bij de start. Ligt wel aan het weer. | ||
Nattekat | zaterdag 19 april 2014 @ 09:03 | |
Je bent de OP vergeten ![]() | ||
Karstman | zaterdag 19 april 2014 @ 09:03 | |
Jezus wat een bagger regie, beetje naar juigende teams en een uitstappende Robsberg kijken terwijl er nog een man of wat aan het knallen zijn voor positie... | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 09:03 | |
Schumi was toen ook niet meer zo snel als vroeger. | ||
nils7 | zaterdag 19 april 2014 @ 09:03 | |
Wel lekker druk op dat circuit.... | ||
WEST | zaterdag 19 april 2014 @ 09:05 | |
Mol zegt morgen tussen 12:00 & 15:00 regen verwacht wordt | ||
Fiorano | zaterdag 19 april 2014 @ 09:05 | |
Helmut Marko had gelijk 1 of andere zwakke smoes over de motoren bij Red Bull van Vettel | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 09:05 | |
Dat is in NL tijd? | ||
opreis | zaterdag 19 april 2014 @ 09:05 | |
Hoe weet je dat het een smoes is | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 09:06 | |
Renault's moter is ook veeeeeel langzamer dan Mercedes's. | ||
Nattekat | zaterdag 19 april 2014 @ 09:07 | |
OP!!!! | ||
WEST | zaterdag 19 april 2014 @ 09:08 | |
nl tijd 6:00 & 9:00 | ||
Googolplexian | zaterdag 19 april 2014 @ 09:10 | |
Knappa lap van HAM, zeg. Fishtailing indeed! | ||
M.Melandri | zaterdag 19 april 2014 @ 09:11 | |
Alonso ook knap gedaan met een auto die weinig mechanische grip heeft. | ||
Tarado | zaterdag 19 april 2014 @ 09:11 | |
Hamilton maar ook Ricciardo indrukwekkend ![]() | ||
WEST | zaterdag 19 april 2014 @ 09:13 | |
Zo we gaan maar eens boodschappen doen. Tot morgen | ||
sasquatsch | zaterdag 19 april 2014 @ 09:16 | |
Dat verschil is al een stuk kleiner nu ze de volledige power van de ERS kunnen gebriiken. | ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 09:18 | |
Mijn China-OP is niet meer goed genoeg ofzo ![]() | ||
Tarado | zaterdag 19 april 2014 @ 09:18 | |
Het was vroeg zullen we maar denken ![]() | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 09:23 | |
Ik denk niet dat Red Bull een topsnelheid dichtbij 350kph had. | ||
Nattekat | zaterdag 19 april 2014 @ 09:26 | |
Ook een beetje jammer dat een minder betrokkene de OP heeft. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:54 | |
Ik was even douchen, zal hem er even in gooien ![]() | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:55 | |
Ik ben vrij actief in AMS? ![]() | ||
Nattekat | zaterdag 19 april 2014 @ 09:57 | |
Meer om het feit dat je al direct verdwenen was ![]() | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 09:58 | |
Ja, ik was even onder de douche dus, omdat ik zo weg moet ![]() | ||
Funzel | zaterdag 19 april 2014 @ 10:07 | |
Hoelaat de start morgen? | ||
kepler | zaterdag 19 april 2014 @ 10:31 | |
Waarom staat Maldonado niet in de lijst??
| ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 10:35 | |
Omdat ie niet heeft meegedaan. Ergens iets met motorproblemen/hydrolyse druk.... | ||
kepler | zaterdag 19 april 2014 @ 10:37 | |
Aha ok, kan er niks over terug vinden tot nu toe. Bedankt! | ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 10:39 | |
http://www.autosport.com/news/report.php/id/113536 | ||
Tarado | zaterdag 19 april 2014 @ 10:39 | |
Zou eigenlijk een goeie straf zijn als hij morgen niet mag starten maar dat zal niet gebeuren denk ik | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 10:41 | |
Onvoorstelbaar dat die idioot ooit een GP gewonnen heeft. Echt met grote afstand de allerslechtste coureur van het hele veld. | ||
kepler | zaterdag 19 april 2014 @ 10:41 | |
Thanks, staat nu bij mn favorieten. | ||
Wertha | zaterdag 19 april 2014 @ 10:59 | |
Hamilton baas. Bij RBR eindelijk een coureur die aantoont dat Vettel helemaal niet zo'n geweldenaar is. | ||
Meike26 | zaterdag 19 april 2014 @ 11:17 | |
Dat gevoel heb ik ook constant ![]() Webber hebben ze aardig verpest door imo Vettel ECHT als nummer 1 te behandelen. Webber had imo iets te veel 'pech' met technische problemen of rare pitstopstrategiën dat Vettel het altijd maar van hem won. Niet dat Webber zo goed was, maar zeker net zo snel en soms wel sneller.Tot nu toe lijkt het alsof RBR de jongens wat meer vrij laat en plots komt Ricciardo als snelste uit de bus. ![]() | ||
Geralt | zaterdag 19 april 2014 @ 11:18 | |
http://www.fiaf3europe.com/livestream.html Verstappen zometeen (11:20) van start op Silverstone ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 11:19 | |
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #6: waar 2014 reeds wacht.... -=edit=- Daar heb je je reeds ook al gemeld zo te zien ![]() | ||
Geralt | zaterdag 19 april 2014 @ 11:21 | |
Jep. Ik dacht pleur het hier ook maar ff neer voor het geval mensen er niet aan gedacht hebben ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 11:21 | |
Maldonado, never forget......![]() ![]() | ||
Geralt | zaterdag 19 april 2014 @ 11:25 | |
Wat een pannenkoek is het toch ook he ![]() ![]() ![]() | ||
M.Melandri | zaterdag 19 april 2014 @ 11:37 | |
Wat een onzin, hij is behoorlijk snel, maar maakt soms domme fouten. Voor een middenmoot team een prima rijder. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:43 | |
Prima middenmoter? Noem dan eens vijf coureurs die volgens jou slechter zijn? | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 11:45 | |
Ik kan je zo zeggen dat in snelheid Ericsson, Chilton, Gutierrez, Sutil.en Massa slechter zijn. Vergne en Button vermoed ik ook, that's it dat wel | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:47 | |
Om er even twee uit te pikken: denk je serieus dat Button en Massa slechtere coureurs dan Maldonado zijn? | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:48 | |
Dat lijkt mij ook sterk. | ||
Weltschmerz | zaterdag 19 april 2014 @ 11:49 | |
Even los van de fanboyverzinsels, Vettel heeft zijn successen niet te danken aan zijn spectaculaire snelheid, maar aan het maximaliseren daar op. Hij stond er altijd en was op zijn best als het er echt om ging, naast dat hij gewoon structureel een paar tienden sneller was dan zijn sympathieke teamgenoot. Maar in het begin van het seizoen als het nog een beetje zoeken was met de auto leek ook Webber wel eens even snel. Nou kan het best zijn dat Ricciardo een stukje sneller is dan Webber, maar om het Vettel moeilijk te maken zal hij hem ook moeten evenaren in het vinden van snelheid en op je best zijn op de belangrijkste momenten. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:50 | |
Met de rest van dat rijtje was ik het ook niet eens, maar deze twee namen vielen me wel heel erg op. | ||
M.Melandri | zaterdag 19 april 2014 @ 11:50 | |
Die 2 niet, maar die overige namen kan hij hebben. Neem nou een Sutil, die heeft zelden een uitschieter, heb je als middenmoter helemaal niks aan. Maldonado kan op bepaalde circuits heel goed voor de dag komen. Zou geen betere optie weten voor Lotus. | ||
M.Melandri | zaterdag 19 april 2014 @ 11:51 | |
Dus jij denkt dat Chilton ook gewonnen had in een Williams ![]() | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:51 | |
Hij rijdt 'm iig niet kapot, daar kun je zeker van zijn. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 11:53 | |
Puur op snelheid? Ja. Hoewel Button een twijfelgeval is, die jongen is wel snel maar dat komt er maar soms uit. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:54 | |
Nou ja, hij neemt natuurlijk een zeldzaam grote bak geld mee, geen coureur die dat nadoet. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:55 | |
Geen idee. Ik vond het al een wonder dat Maldonado dat lukte. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 11:58 | |
beetje de pedro diniz van 2014 | ||
4-elements | zaterdag 19 april 2014 @ 11:58 | |
Om punten te scoren moet je eerst finishen en niet constant je neus er af rijden (= enorm tijdsverlies). Wat dat betreft heb ik wat meer vertrouwen in Sutil dan in Maldonado... | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 11:59 | |
Daar staat tegenover dat hij ook aardig wat wagens afschrijft. Ben benieuwd hoe de kosten-batenanalyse eruit ziet. | ||
M.Melandri | zaterdag 19 april 2014 @ 11:59 | |
In Bahrein was hij gelijkwaardig aan Grosjean, dus dat was ook niet slecht. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 12:01 | |
Hij heeft zeker zijn goeie momenten, maar op andere dagen doet hij dingen die zo belachelijk zijn dat ik me echt afvraag hoelang hij zijn superlicentie nog mag houden. | ||
4-elements | zaterdag 19 april 2014 @ 12:04 | |
Wat schade en roekeloos rijden betreft hij heeft ook weinig geleerd de afgelopen jaren... | ||
JohnB52 | zaterdag 19 april 2014 @ 12:08 | |
Op Alonso na dan. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 12:08 | |
Ik volg je niet... | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 12:11 | |
Santander | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 12:12 | |
Ah, op die manier... | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 12:13 | |
Lauda bracht toch ooit Parmalat mee naar Brabham? | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 12:14 | |
Dat heeft Ferrari echt goed voor elkaar. Een uitstekende coureur die ook nog eens een flinke sponsor achter zich heeft staan. | ||
Nober | zaterdag 19 april 2014 @ 12:19 | |
Santander was geen sponsor van Alonso voor 2007? Toen was het Telefonica. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 12:23 | |
Klopt | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 12:23 | |
Was dat niet piquet? | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 12:26 | |
Nee, Brabham reed in 1978 al met Parmalat als sponsor. Lauda had Parmalat als privésponsor. Ik weet alleen niet zeker of er daadwerkelijk een oorzakelijk verband tussen zat, maar volgens mij reed Brabham in 1977 nog niet met Parmalat als sponsor, dus er zal wel een relatie tussen zitten. Piquet begon pas in 1979 bij Brabham. | ||
Tarado | zaterdag 19 april 2014 @ 12:34 | |
Vind ik het nog iets te vroeg voor maar hij is goed bezig | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 12:51 | |
Hmmmm, Button heeft meer "raw speed" dan Faalonso en Kimi. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 13:25 | |
Dan Alonso? Haha ne. Die gast is best snel. | ||
opreis | zaterdag 19 april 2014 @ 13:29 | |
Button heeft gewoon heel vaak geluk gehad in races met SC's/regen/uitvallen van anderen en dat hij op het juiste moment in de juiste auto zat (m.u.v vorig jaar) verder is het geen spectaculaire rijder. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 13:44 | |
Hij kan alles uit een slechte auto halen, met een goede auto laat hij het vaak liggen. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 13:45 | |
Spectaculair zou ik hem inderdaad niet noemen. Degelijk wel. Beetje als Rosberg. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 13:45 | |
Bij McLaren (m.u.v de dip in 2012) was hij vaak gelijkwaardig aan Hamilton. De beste coureur in het veld. En wrm moet een coureur überhaupt spectaculair zijn? | ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 13:46 | |
Dan vraag ik me af wat hij die jaren in de Honda met Earth-Livery deed ![]() | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 13:47 | |
Button is echt wel aardig hoor, maar hij is echt lang niet zo snel als Hamilton (inderdaad de snelste coureur, de enige die Senna-like rijdt sinds Senna zelf) | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 13:48 | |
De waanzinnige kwaliteiten van coureurs als Alonso en Räikkönen zie je pas echt goed op momenten van drukte en chaos. Ze reageren echt absurd snel en verwerken direct veranderende situaties. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 13:48 | |
Renault was toen ook duidelijk een bloedsnelle auto. Bijvoorbeeld vorig seizoen had hij het vaak veel beter kunnen doen in races en kwalis. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 13:50 | |
Alonso is niet de snelste coureur, zeker de laatste 2, 3 jaar niet meer maar hij kan echt wel wat. Alonso is de Prost van dit moment waar Hamilton de Senna van dit moment is. Alleen haalt de Mansell uit deze tijd (Vettel) wel het meeste uit zijn situaties. | ||
Wertha | zaterdag 19 april 2014 @ 13:55 | |
Button zijn successen in de regen hebben nauwelijks iets met geluk te maken. Button is een zeer goede regenrijder en blijft onder die omstandigheden kalm en berekenend. Dat maakt hem sterk onder regenomstandigheden. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 13:56 | |
Button is niet een goede regenrijder. Hij is vergeleken met regen in het droge sneller. | ||
Zorro | zaterdag 19 april 2014 @ 13:56 | |
Button is vooral goed in het kiezen van de juiste strategie en banden op het moment dat de omstandigheden veranderen. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 13:57 | |
Dit ja | ||
Sinister-D- | zaterdag 19 april 2014 @ 14:21 | |
Dat heeft dan ook totaal niets te maken met Button zijn presteren op dat moment. Precies, hij had het beter kunnen doen, en dat deed hij juist niet. Precies dit. | ||
heywoodu | zaterdag 19 april 2014 @ 14:27 | |
Edit; Ho, verkeerd. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 14:40 | |
Ik quote de verkeerde persoon... Button was royaal naar Honda. Hij had al kunnen rijden bij Ferrari, McLaren, Renault enz. | ||
Meike26 | zaterdag 19 april 2014 @ 14:50 | |
Royaal of Loyaal ? (leuke spraakverwarring nu we net tijdens het Chinese GP weekend zitten ![]() Button vergelijk ik nog steeds het meeste met Barrichello. Snel in droog/nat en veranderd weer, maar alleen ook als hij met juiste been uit bed gestapt is. Sowieso geen kwalificatie-rijder die pole na pole pakt, meer een pitstop-rijder met vaak ook mooie inhaalacties. Zowel Barrichello als Button hebben beide een vloeiende rijstijl. Jammer alleen dat, hoe graag ik Button ook zie rijden en winnen, dat het vuur in zijn ogen vaak alleen een waakvlammetje is. Zijn super-races zijn op 1 hand te tellen. ![]() Welk jaar was dat ook alweer, Monza 2011 of 2012, Button reed Hamilton helemaal zoek, Hamilton zat continu vast achter Massa volgens mij, Button haalt Hamilton in en is binnen die zelfde ronde ook Massa voorbij ![]() | ||
Fir3fly | zaterdag 19 april 2014 @ 14:52 | |
Oh dit weer. Vettel is een matige rijder en Button is terecht een wereldkampioen ![]() | ||
Meike26 | zaterdag 19 april 2014 @ 14:59 | |
Ik heb nooit gezegd dat Vettel een matig rijder is. En ook niet gezegd dat Button terecht wereldkampioen 2009 is. Vettel is zeker wel een goede rijder, maar word in mijn ogen veel te veel opgehemeld en heeft zijn titels voor zeker 70% ook aan zijn superieure auto te danken. Inhalen hebben we hem de afgelopen 4 a 5 jaar maar weinig zien doen. Alonso heeft zijn punten en dus ook posities veel meer op eigen kracht gereden, dan wat er van die Ferrari's verwacht werd. Dat Button WK werd in 2009 heeft hij ook grotendeels aan de BrawnGP te danken, niet aan zijn superieure talent, want ook al ben ik fan van hem, ik zie ook wel in dat hij dat niet is. Hij heeft dat wk in mijn ogen ook een beetje met mazzel gewonnen. 2e helft van 2009 lieten zowel JB als RB het naar mijn idee te veel liggen. BrawnGP is wel terecht wk geworden, van JB vind ik dat nog altijd een twijfelgevalletje. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 15:00 | |
Mansell had 4x de beste auto (1987, 1988, 1991 en 1992) en werd 1x wereldkampioen. Vettel had 4x de beste auto en werd 4x wereldkampioen. Vettel staat echt wel ver boven Mansell (één van de meest overschatte coureurs). | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 15:02 | |
86 en 87 ja. Maar vergeet niet dat ie in 86 eigenlijk 2e coureur was, in 87 ongeveer alle mankementjes aan z'n auto had en in 1991 in de eerste 4 races 3x uitviel waardoor het 40-6 voor Senna stond oid | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 15:02 | |
Tsja, iedereen die Wk wordt heeft het voor 80% te danken aan de auto. Er zijn niet zo heel veel jaren dat iemand met een mindere auto WK is geworden. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 15:13 | |
Bij Williams kregen ze hetzelfde materiaal en was er geen 2e coureur. Dat was nou net de reden dat Piquet wegging. En 1991 is misschien een twijfelgeval. In 87 had Piquet ook regelmatig met problemen te maken. | ||
Nober | zaterdag 19 april 2014 @ 15:51 | |
Kortom Button moet naar een top team zoals in 2009. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 15:54 | |
Terug naar Mercedes? ![]() | ||
MoriniStylr | zaterdag 19 april 2014 @ 17:22 | |
Was dat niet dezelfde race dat Button en Hamilton allebei een andere achtervleugel hadden gekozen? Dan is het ook toe te schrijven aan Hamilton dat hij gewoon de verkeerde keuze had gemaakt. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 17:53 | |
1976, 1986, 2007. Vaak wordt het spannend door teamduels (86, 07) of door zwakke eerste coureurs (97 oa) Of gemiste of uitvallen in races (76, 94, 99) | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 18:02 | |
Na z'n F1 WK werd-ie als rookie direct kampioen in de CART Series. Bij z'n eerste race haalde-ie al meteen de pole en won vervolgens ook de wedstrijd. En hij had een grote snor. Een held dus. [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 18:05:04 ] | ||
Automatic_Rock | zaterdag 19 april 2014 @ 18:47 | |
In 1994 was er toch ook duidelijk spraken van een kampioen met een mindere auto. | ||
M.Melandri | zaterdag 19 april 2014 @ 18:51 | |
Nee was Monza 2011, geweldig gevecht tussen Hamilton en Schumacher, alleen ging dat bij beide coureurs ten koste van de banden, daardoor kon Button eerst Hamilton en vervolgens Schumacher voorbij. Zo bijzonder was dat niet, was gewoon jammer van die waardeloze Pirelli banden waarbij je gestraft werd als je een gevecht aanging. | ||
Weltschmerz | zaterdag 19 april 2014 @ 19:17 | |
Brit he, die coureurs worden altijd 1 klasse beter gemaakt dan ze zijn, en die uit het gemene best een halve klasse beter. En Duitsers een klasse minder. Kennelijk bepalen de chauvinistische Britten het gros van de perceptie. Nu zijn 4 titels op rij wat teveel eer voor Vettel, het is maar helemaal de vraag of hij in al die seizoenen wel de beste auto had. Als ik kijk naar het presteren van bijvoorbeeld Button in de McLaren dan was dat ook een hele goeie auto. Als de auto's behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn maakt de coureur het verschil, niet alleen op snelheid, maar ook op mentaliteit. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 19:20 | |
2010 waren RBR, McLaren en Ferrari redelijk gelijkwaardig. 2011 was de RBR duidelijk beter 2012 was de McLaren sneller, maar minder betrouwbaar, dus waren de RBR en Ferrari overall beter dan de Mac. 2013 was RBR duidelijk beter (anders win je er niet 9 op rij mee). Dit jaar moet je in een Mercedes zitten. Ben benieuwd of die het record van McLaren in 1988 kunnen breken. | ||
Fer | zaterdag 19 april 2014 @ 19:35 | |
Maar wel met traction control. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 19:40 | |
Nee. 1982 wel. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 19:45 | |
Daar is geen enkel bewijs voor. Misschien op kwalificatiesnelheid, waar Senna een 3-0 noteerde tegen Schumacher en Schumacher daarna nog een vijftal keren verloor van Hill. Ongeveer 8-8, en in races wist Hill maar 2x (waarbij 1 DQ voor Schumi en 1x in zware regen) Schumi te verslaan in gelijke auto-omstandigheden. (De bak in Spanje telt niet mee) De enige reden dat dat kampioenschap spannend werd waren de bans voor Schumi. Anders had ie die 3 races (de DQ in België vind ik nog altijd discutabel) ook gewoon een 20tal punten gepakt | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 19:47 | |
Oh 1982 ook ja, die was ik vergeten. ![]() Dat had ook te maken met 'een aantal races missen', of beter gezegd het annus horribilis voor Ferraririjders, en het zoveelste debaclejaar van de betrouwbaarheid van de Renault-turbo Keke maakte daar slim gebruik van, in wat vermoedelijk nog altijd de derde beste auto van de grid was. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 19:51 | |
De Ferrari was duidelijk beter, maar Pironi miste natuurlijk teveel races als gevolg van zijn ongeluk, om over Villeneuve nog maar te zwijgen. ![]() | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 19:54 | |
Waarom niet? Die hoort ook bij de auto. Verder helemaal met je eens trouwens. Je hoeft maar naar de 1e 7 races te kijken om te zien dat de Benetton echt niet minder was dan de Williams, anders win je niet 6 van de 7 en wordt je 1x 2e. [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 19:54:16 ] | ||
Peterselieman | zaterdag 19 april 2014 @ 19:55 | |
Alleen jammer dat ze maar in één auto investeerden en dat de tweede bolide toen een heel stuk minder was. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 20:19 | |
De tweede auto was wel iets minder, maar Schumi's setup was ook erg ongewoon. Alleen Zanardi wist Schumacher ooit in racetrim te verslaan. Overigens is een eenmalige kapotte auto geen indicatie voor de pure snelheid van een auto. De Williams ging dat seizoen ook maar een paar keer kapot - de Benneton van Schumi had maar 1 DNF door autoproblemen | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 20:22 | |
Het gaat ook niet om de snelste auto, maar om de beste. En bij de beste auto hoort ook dat 'ie minder uitvalt. Dus vandaar kun je de bak in Spanje gewoon meerekenen. En ook dan blijft de Benetton de beste auto. Een auto die een kwart van de races wint, in de helft 2e wordt en een kwart uitvalt, die is beter (voor het kampioenschap) dan een auto die de helft van de races wint en de andere helft uitvalt. Met de eerste wordt je namelijk WK, met de 2e niet. | ||
sasquatsch | zaterdag 19 april 2014 @ 20:29 | |
De Williams was in het begin niet beter, eerder slechter dan de Benetton. Alleen Senna was toen in staat om bij Schumacher in de buurt te blijven. Pas later in het seizoen hadden ze de betere auto waardoor Hill in de buurt van Schumacher kon komen. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 20:29 | |
Precies, dus over het gehele jaar genomen had Schumacher de betere auto. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 20:30:04 ] | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 20:33 | |
Klopt, maar een 'toevallig' uitvalbeurtje vind ik iets anders dan structureel niet finishen.. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 20:35 | |
Hangt er een beetje vanaf wmb. Als het iets mechanisch is, hoort het erbij. Als het komt omdat ze bij de pitstop een moer niet goed vast draaien, dan niet. Hoewel dat misschien ook iets mechanisch is. | ||
Peterselieman | zaterdag 19 april 2014 @ 20:44 | |
Of de boel in de hens zoals toen bij Verstappen in Duitsland gebeurde. Schumacher moest toen vanuit leidende positie opgeven omdat ze zijn auto niet meer bij konden tanken | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 20:47 | |
Die brand kwam dan weer doordat ze bij Benetton een filter uit de brandstofpomp gesloopt hadden, dus eigen fout van het team. Eigenlijk hadden ze daarvoor gediskwalificeerd kunnen worden, vanwege een illegale modificatie. | ||
Nattekat | zaterdag 19 april 2014 @ 20:49 | |
Ze waren beiden uitgevallen, dan kan dat ook niet ![]() | ||
Peterselieman | zaterdag 19 april 2014 @ 20:50 | |
klopt, maar dit was wel een uitvalbeurt die te voorkomen was geweest en past in het rijtje dat het kampioenschap veel eerder beslist had kunnen zijn | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 20:50 | |
Wiki geeft 'Engine' aan. Ik kan me ook herinneren dat het niets met een out of fuel te maken had. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 20:56 | |
Voor het hele seizoen, bedoel ik, of iig de voorgaande races. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 21:00 | |
Klopt. Staat ook in de "Grand Prix Review 1994", die ik heb: "Schumacher came into the pits, but not with any urgency. His engine had failed." [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 21:00:41 ] | ||
Peterselieman | zaterdag 19 april 2014 @ 21:01 | |
hmm, ik denk dat je gelijk hebt, maar het moment van uitvallen van Schumacher valt wel ongeveer samen met het moment dat er een stop plaats zou vinden. Mogelijk is het een combinatie van beide geweest | ||
sasquatsch | zaterdag 19 april 2014 @ 21:02 | |
Voor zover ik weet was de installatie dusdanig beschadigd dat tanken niet meer mogelijk zou zijn, dus ook zonder de motorpech zou hij uitgevallen zijn, denk ik. | ||
#ANONIEM | zaterdag 19 april 2014 @ 21:05 | |
Schumacher viel in de 20e ronde uit, en was in de 12e ronde al binnen geweest voor brandstof. Waarschijnlijk moest hij wel nog een stop maken. | ||
Mexicanobakker | zaterdag 19 april 2014 @ 21:15 | |
Ik weet wel dat Rosset in 1996 (San Marino) uitviel toen Jos een Albersje deed, omdat ie niet meer kon tanken | ||
opreis | zaterdag 19 april 2014 @ 21:26 | |
Ik merk dat ook wel bij de bbc en sky. Di Resta werd ook de hemel in geprezen (oke het is geen slechte maar ook weer niet een geweldenaar) en chillton zijn ze ook lauter positief over. "alle races geeindigd als rookie, knap van hem!" ja, gek he, als je altijd achteraan rijdt, nooit iemand in haalt en het enige verkeer waar je last van hebt zijn de raceleaders die je op 1 of 2 rondes zetten. | ||
Peterselieman | zaterdag 19 april 2014 @ 21:29 | |
dan had ik het toch niet helemaal goed onthouden. Maar goed, het is dan ook alweer 20 jaar geleden ![]() | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 april 2014 @ 21:31 | |
2010, Red Bull was sneller 2011 RBR sneller 2012 McLaren sneller eerste races daarna RBR vaak 2013 RBR snel | ||
WEST | zondag 20 april 2014 @ 08:27 | |
Goedemorgen ![]() | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 08:28 | |
![]() ![]() | ||
Joene | zondag 20 april 2014 @ 08:29 | |
Ja halfuurtje mogen we weer ![]() | ||
Joene | zondag 20 april 2014 @ 08:30 | |
Sky sports alweer aan ![]() | ||
Ermanon | zondag 20 april 2014 @ 08:33 | |
Mogguh | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:36 | |
Zooooooooooo .... Ochtendpit uitgerocheld, koffie, peuken + jeukerige zak, tablet, laptop. Checkerdecheck. KOMMAAROP MET DIE POEPZOOI! ![]() (mogguh) | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 08:43 | |
Ochtend ![]() ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:44 | |
50% kans op regen tijdens de race. | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 08:46 | |
Zitten we er weer klaar voor? ![]() ![]() | ||
ziggyziggyziggy | zondag 20 april 2014 @ 08:46 | |
Is de baan nog wel droog? | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:46 | |
Ok ... gisteren ook maar de F1 app gekocht en geen spijt! Voor die joet zit ik goed. | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 08:47 | |
Je hebt zojuist 10¤ verspild, tenzij je niet van de huidige oplossing houdt. ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:47 | |
Zo te zien wel ... zal wel "groen" zijn. Is dan toch wel rap opgedroogd! | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:48 | |
Welke huidige oplossing? | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 08:49 | |
Goedemorgen deze mooie paasochtend ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:49 | |
Oja! Vrolijk Pasen! | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 08:49 | |
Dit inderdaad ![]() | ||
Karstman | zondag 20 april 2014 @ 08:51 | |
Hoedemorgen. Vrolijk Pasen en Happy Raceday! | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 08:51 | |
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:53 | |
Heb zoiets geprobeerd ... kan me alleen niet voorstellen dat andere oplossingen completer zijn en gezien ik van de cijfertjes en grafiekjes hou' is dit op het lijf geschreven voor me ![]() De tering wat veel data ![]() | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 08:53 | |
Dank voor het noemen, zal hem gelijk even opstarten; is ie al online? | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 08:54 | |
Minuutje | ||
Zorro | zondag 20 april 2014 @ 08:55 | |
Happy pasen alles, hallo en zo. Teamviewer kom maar op ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 08:55 | |
Mogge | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:56 | |
Here we go ... Wet Dragon COMMON! | ||
Max23 | zondag 20 april 2014 @ 08:56 | |
Vrolijk Pasen ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 08:57 | |
Pirelli zegt dat de twee-stopper de beste strategie zal zijn (duh) | ||
Ambrosius | zondag 20 april 2014 @ 08:57 | |
Handig, Olav vertelt even hoe laat het is. | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 08:59 | |
Die Teamviewer livetiming is geweldig, thanks! | ||
WEST | zondag 20 april 2014 @ 08:59 | |
Lets go Teamviewer op de tablet en de laptop maar aangeslingerd voor dit. | ||
Ermanon | zondag 20 april 2014 @ 09:00 | |
Hoe werkt dat teamviewer ding? Zou ik daar ook op kunnen kijken? Heb teamviewer. | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:01 | |
Thermal cam ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:02 | |
RIC en VET gaan vol in de aanval ... Eén van de twee zie ik nog wel P1 pakken bij de eerste bocht | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:02 | |
Staat in de OP, ff op de link klikken en opstarten ![]() | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:02 | |
zie linkje in OP | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:02 | |
Daar is de motor normaal juist NIET goed genoeg voor | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:03 | |
Wat is die Hamilton aan het doen ![]() | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:03 | |
Spannund ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:03 | |
Maar de mechanische grip en de downforce wel dus later remmen | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:03 | |
Hij hoopt dat ze een Schumachertje doen | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
GOGOGO | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
Als Hamilton een kutstart heeft dan kan het | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
Massa rn Alonso?? | ||
Gramulanion | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
TOUCHE!!! | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
Net hoop tijd wakker geworden. | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
Massa ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
Wow ... Massa | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
W e bumpte elkaar nou? massa en... | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:04 | |
Alonso ![]() | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:05 | |
Rosberg ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:06 | |
Waar is Rosberg? 7e? ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:06 | |
Niet zijn schuld (ROS) ... geen telemetrie, geen begeleiding en z'n proef-start was bout | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:06 | |
6 en in Nico-gevecht. | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:06 | |
Dafuq heeft Sutil gedaan dat ie als laatste rijdt? Zelfs Maldonado rijdt al 18de ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:06 | |
Grosjean-train | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:07 | |
Kans op regen teruggelopen naar 1% ![]() | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:07 | |
Het is gewoon het gas intrappen als de lichten groen worden ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:08 | |
Wat zei Magnussen? | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:08 | |
Zijn frontwing voelt raar....vrij vertaald hoor. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:08 | |
Mwwmmwmmwmmw Bwwmmw Frontwing Mwww Buh | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:09 | |
DRS op de LT doet het ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:09 | |
Hamilton nu al aan het sparen (laps VET zijn nu gelijk) edit : nvm ![]() | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:10 | |
Gaat die nu ook harder op het rechte stuk....... | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:10 | |
Lekker druk zeg! | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:11 | |
Massa deed weinig fout trouwens bij de start. Zowel Alonso als hij wilde hetzelfde stuk op hetzelfde moment innemen..... | ||
Gramulanion | zondag 20 april 2014 @ 09:11 | |
Dat is toch gewoon een straf voor Alonso? | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:11 | |
Wel respect dat de auto's een keer heel blijven! ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:11 | |
Mazzel voor Massa | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:12 | |
![]() ![]() | ||
Gramulanion | zondag 20 april 2014 @ 09:12 | |
Wat is er? | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:12 | |
nee joh geen straf, massa nam een groot risico, race incident | ||
Ermanon | zondag 20 april 2014 @ 09:12 | |
Alonso, Massa is faster than you ![]() | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:12 | |
Wat is er met Sutil? 1:58. | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:12 | |
Dat slaat nergens op | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:13 | |
Dit ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:13 | |
Auto kapot | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:13 | |
Hamilton geeft Vettel wel eventjes een heel dik koekje van eigen deeg ![]() | ||
Gramulanion | zondag 20 april 2014 @ 09:13 | |
Want? | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:13 | |
Maar hij blijft rijden ![]() | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 09:13 | |
Alonso houdt zn eigen lijn, Masa komt erin vliegen. | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
Handrem er niet afgehaald? Geen idee, bij RTL zeiden ze wel iets, maar zat net niet op te letten ![]() | ||
ColtZ40 | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
Reclame.... ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
Hij stuurt inderdaad marginaal naar rechts, tis niet alsof ie geen ruimte laat | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
Man, vroeger had je op de Duitser de race altijd in een klein venster onderin staan tijdens de reclame ![]() | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
oei Rosberg wrs geen telemetrie voor de hele race | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
Ik zie 2 groene stipjes vooraan, waar zijn de beelden? | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:14 | |
SUT OUT | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:15 | |
Massa deed weinig fout, het is niet alsof die vol naar links instuurde. Massa ging langzaam aan naar links terwijl Alonso langzaam de wagen naar rechts liet lopen. Ik zag daar geen abrupte stuurbeweging iig. | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:15 | |
Doen ze tegen het einde van de race wel, maar in het begin niet. Heel raar. Maar Sutil eruit? | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 09:15 | |
Nee precies, en Masa had ook rustiger kunnen gaan. Achja, niks misgegaan dus laat maar zijn zou ik zeggen. | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 09:15 | |
Sutil ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:16 | |
Idd ... race incident | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:16 | |
CGI grindbak reclame ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:17 | |
Button, de bandenspecialist. Ben benieuwd hoeveel plekken deze strategie 'm gaat brengen. Het gaat niet meer regenen dus baan wordt warmer. Mediums zouden wel eens de goede keuze kunnen zijn. | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:18 | |
Goeie banden | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:19 | |
idd, de softs hebben veel meer last van graining | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:19 | |
Officieel is Sutil nog in pit ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:19 | |
Hij deed net z'n oordoppen uit? | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:20 | |
Oh nee nu wel OUT. | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:20 | |
Ik las de app, vandaar, maar die liep een beetje achter. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:20 | |
Gat HAM > VET nu 10 seconden | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:20 | |
Loopt juist voor ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:21 | |
Hamilton heeft kans om deze race te winnen | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:21 | |
Dan liep ik een beetje achter. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:22 | |
HAM's banden zijn inderdaad goed. Seconde sneller per rondje dan VET | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:22 | |
Williams ![]() | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 20 april 2014 @ 09:22 | |
Williams ![]() | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:22 | |
Stonden de banden nu niet klaar bij Massa ![]() ![]() | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:22 | |
Volgens de app, zijn de banden van VET naar de gallemiezen maar mocht hij nog niet pitten van RB. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:22 | |
Arme Massa | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:23 | |
Misschien gaat de band niet goed op omdat ie kapottish was? | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:23 | |
Wordt leuk voor Alonso nog ![]() | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 09:23 | |
Die namen zich goed de tijd. | ||
Karstman | zondag 20 april 2014 @ 09:23 | |
Oef Massa.... Dat wordt een inhaalrace | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:23 | |
Waarschijnlijk door die bots met Alonso ja. | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:23 | |
Was dat de band van de bump? Kan best verbogen zijn ofzo. | ||
Karstman | zondag 20 april 2014 @ 09:24 | |
zou zomaar kunnen door die tik | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:24 | |
Bijna een minuut pit-stop ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:25 | |
78 seconden | ||
Geralt | zondag 20 april 2014 @ 09:25 | |
![]() ![]() | ||
Geralt | zondag 20 april 2014 @ 09:25 | |
Verstuurd vanaf mijn Windows Phone ![]() | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:26 | |
Meer dan een minuut pitstop ![]() Even koffie halen...misschien dat ik dan wakker word. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:26 | |
Rosberg ... geen fuel tips van het team ![]() | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:26 | |
Alonso voor Vettel! | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:26 | |
Dit is met pitlane in tijd denk ik | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:26 | |
Vettel straks ingehaald door Kvyat ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:27 | |
Altijd dat BOX BOX BOX | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:27 | |
50 seconden trager dan de rest die stop. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 20 april 2014 @ 09:27 | |
Oude teammaatjes vechten op de baan(kimi en Gros) | ||
Ermanon | zondag 20 april 2014 @ 09:27 | |
Ja, moet eens een terug roepen van Turn Turn Turn ![]() | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:29 | |
Vettel heeft geen kans op het rechte stuk met die mindere Renault motor | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:30 | |
Williams is altijd echt slecht in strategie en goed in pech hebben... | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:30 | |
Dat zegt ie | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:30 | |
Slechte timing van VET om rustig aan te doen... met RIC's stop | ||
FlorentijnH | zondag 20 april 2014 @ 09:31 | |
vlak daarna idd | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 20 april 2014 @ 09:31 | |
Rosberg heeft zijn ERS knopje gevonden. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:32 | |
Lol HAM ... nog steeds op z'n softs | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:32 | |
Alleen Vergne doet 'm dat na | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:32 | |
ERS gaat automatisch tegenwoordig, DRS moet nog handmatig ingeschakeld worden. Maar Nico heeft vrij baan voor hem, dus het is niet vreemd dat ie een FL pakt nu..... | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:32 | |
Is geen knopje ![]() | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:32 | |
Het zou leuk zijn als die Mercedes zichzelf op zou blazen. | ||
Karstman | zondag 20 april 2014 @ 09:33 | |
Hamilton oepsje? | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:33 | |
Allah akbar? | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:33 | |
Of als Hamilton in de gravel rijdt. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:33 | |
met een gat van 28.8 seconden, geen probleem | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:33 | |
Of 5 minuten pitst | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:34 | |
Zoals in 2007. | ||
Mexicanobakker | zondag 20 april 2014 @ 09:34 | |
Ik ben benieuwd of ie eerste blijft. JAAAA | ||
MrBanaan1 | zondag 20 april 2014 @ 09:34 | |
Dacht dat ie eraf vloog ![]() | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 20 april 2014 @ 09:34 | |
Wat is er met Vettel gebeurd? | ||
Nattekat | zondag 20 april 2014 @ 09:35 | |
Is traag. | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:35 | |
71.9 , niet definitely 1.9, Olaf | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:35 | |
Sinds wanneer moeten ze vanaf de pits vragen hoeveel brandstof een coureur nog heeft ![]() | ||
Karstman | zondag 20 april 2014 @ 09:36 | |
DIt is wel heel old skool met Rosberg die zelf zijn metertjes moet aflezen ![]() | ||
Googolplexian | zondag 20 april 2014 @ 09:36 | |
ROS heeft geen telemetrie | ||
Sinister-D- | zondag 20 april 2014 @ 09:36 | |
![]() ![]() ![]() | ||
Uccie | zondag 20 april 2014 @ 09:36 | |
Bij Rosberg is het stuk. |