viel me idd op dat ie er vandaag bij zat, net als de kampioenen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:52 schreef gelestipjes het volgende:
Met die karwei erbij leek het inderdaad nog wel wat, qua post stelde het niks voor. Wel makro, is dat eenmalig dat die nu ineens weer op de zaterdag was?
Ja dat soort dingen zijn altijd naar. Had het laatst in mijn wijk met een bewoner.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Raar dagje, vanochtend opgebeld of ik wat erbij kon doen omdat er een collega overleden was. Als het degene is die er voor ingepland stond op de weekplanning, was volgens mij wel zo, al was het nog vroeg toen ik wakker gebeld werd... Dan heb ik daar gisteren nog mee staan kletsenjonge kerel ook nog. Kende hem verder niet, volgens mij was dat ook de enige keer dat ik hem gesproken heb. Maar toch... naar.
Makro is bezig met een test met een gedeelte op zaterdag en gedeeltelijk op dinsdag.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:52 schreef gelestipjes het volgende:
Met die karwei erbij leek het inderdaad nog wel wat, qua post stelde het niks voor. Wel makro, is dat eenmalig dat die nu ineens weer op de zaterdag was?
Bij ons was het aardig druk, met oa de Kampioen en stembiljetten. Kennelijk worden deze in sommige dorpen hier in de omtrek nog wel met PostNL bezorgd. Ook een hoop catalogi van Toolstation (formaat Donald Duck-pocket). Tel daarbij 4x hah, en de gemiddelde ochtendwijk was toch weer goed voor een tas of 6 a 7. Qua voorbereiding waren we ook ongewoon laat klaar voor de zaterdag, pas om 12.15 konden de laatste tassen op de container.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:52 schreef gelestipjes het volgende:
Welkom. Welke regio zit je? Gezien je naam zou ik zeggen het hoge noorden net als Peterselieman.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:05 schreef ebke het volgende:
Nooit geweten dat dit topic bestond.
Werk er nu een jaar als bijbaantje voor de zaterdag.![]()
Erg relaxt werk, behalve als het regent..
In het zuiden, regio Venlo.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welkom. Welke regio zit je? Gezien je naam zou ik zeggen het hoge noorden net als Peterselieman.
Ja en dan? Overleden mensen (althans hun nabestaanden) hebben ook nog plichten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn altijd naar. Had het laatst in mijn wijk met een bewoner.
Hing er 2 dagen later
Een briefje of we geen post in de bus wilden doen omdat hij overleden was. Voelt heel vervelend ja
Van wie komt dit initiatief?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:39 schreef ophaling10 het volgende:
nieuw:
http://www.platformpostbezorgers.nl/
In elk geval niet zo'n happy-beppiefoto als in de postnl-publicatiesquote:Op zondag 4 mei 2014 11:39 schreef ophaling10 het volgende:
nieuw:
http://www.platformpostbezorgers.nl/
ik spot van alles, morgen de kwartaalcijfers nog even en dan hebben we het weer gehadquote:Op maandag 5 mei 2014 17:40 schreef posje het volgende:
[..]
In elk geval niet zo'n happy-beppiefoto als in de postnl-publicatiesEr is nog niet veel activiteit, maar de verzamelde documenten e.d. lijken me wel nuttig. Bedankt voor de tip!
Ach, wind en regen spoelen de lucht lekker schoon, moet je maar denken...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:18 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Tis gedaan volgens het KNMI met het fraaie weer zoals dat van gisteren.
Heb te doen met onze postbezorgers op de fiets gezien het regenachtige weer wat eraan zit te komen de rest van de week.
Ja, is naar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn altijd naar. Had het laatst in mijn wijk met een bewoner.
Hing er 2 dagen later
Een briefje of we geen post in de bus wilden doen omdat hij overleden was. Voelt heel vervelend ja
Je mobiel uitzetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef V__L_N het volgende:
Hee vraagje. Ik ben vanaf vandaag 3 weken vrij. Maar nu kreeg ik vandaag al weer 2smsjes. Is er een manier om daar tijdelijk van af te komen? Via de website ofzo?
Boeiend man, lees ze niet en verwijder direct?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef V__L_N het volgende:
Hee vraagje. Ik ben vanaf vandaag 3 weken vrij. Maar nu kreeg ik vandaag al weer 2smsjes. Is er een manier om daar tijdelijk van af te komen? Via de website ofzo?
daarom moet je ook een 2e tel voor de post hebben, gewoon niet je eigen nr voor het werk gebruikenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef V__L_N het volgende:
Je kunt er een pizza voor bestellenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En we krijgen maar liefst 10 hele euro's om een broek te kopen. 10 euro, wat een rijkdom! Wat je allemaal niet kan doen met dat geld: champagne, limousines, callgirls.....
Zat twee weken terug enkele dagen in New York en vond het wel wat hebben. Komt er om 4:00 uur 's nachts een SMS binnen: "Het scenario van vandaag is A"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef V__L_N het volgende:
Je krijgt ook een kortingsbon die geldig is bij twee kledingzaken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En we krijgen maar liefst 10 hele euro's om een broek te kopen. 10 euro, wat een rijkdom!
Het is een tegemoetkoming. In principe is PostNL niet verplicht om werkkleding te geven...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef V__L_N het volgende:
10 euro om 1 broek te kopen? Okee, dat is een grap zeker.
Die kortingsbon voor welke kledingzaken is dat. Zeker zo iets als de schoenen die ik me niet kan veroorloven, zelfs niet met korting.
PostNL is dat wel degelijk verplicht, aangezien wij verplicht zijn om werkkleding te dragen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is een tegemoetkoming. In principe is PostNL niet verplicht om werkkleding te geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |