Goed van jou! Het voordeel van stempassen is dat je er bijna voor elk adres een (of meer) moet hebben, dus eerder verderop in de bundel gaat zoeken als je wat mist, in plaats van aan het eind van de straat nog een boel post over hebben en grrrrr weeeer terug moeten fietsenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:10 schreef KatrienDuck het volgende:
Wij hadden de stempassen hier. En als de machine zijn werk goed had gedaan, had dit voor de voorbereiding niet zoveel tijd gekost. Maar helaas zat het allemaal zo gigantisch verkeerd. Verkeerde straten ertussen, de nummervolgorde helemaal verkeerd... Ik heb alle machinepost nagekeken en goed gezet, anders was het voor de bezorgers een drama geworden. Latertje dus!
Hier ook geen passen, qua hoeveelheid viel het ook erg mee. 2 wijkjes van 1,5 uur en kon ze zo mee krijgen op de fiets (tegelijk dus). Ruim binnen de tijd klaar ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:02 schreef Herfstblad het volgende:
Geen stempassen hier.Sowieso was er hier maar weinig.
En best lullig als je fiets inclusief post gejat wordtDaarom zet ik hem op slot.
Zaterdag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:02 schreef Herfstblad het volgende:
En best lullig als je fiets inclusief post gejat wordtDaarom zet ik hem op slot.
Ik had ze liever vandaag gehadquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zaterdag.![]()
Alle 42.000 stuks. Zitten gelukkig niet allemaal in jouw wijk.
Wanneer heeft de ontvanger het in ontvangst genomen en betaald dan? Want dat lijkt me meer van belang dan wanneer jij het hebt verstuurd, 12 april was op een zaterdag, dus op zijn vroegst is het de 15e voor het eerst aangeboden, ik neem aan dat die periode van 10 werkdagen waarbinnen je je geld terug zou moeten krijgen dan op de 16e begint te lopen, met aftrek van weekend zou je het geld dan uiterlijk afgelopen dinsdag op je rekening gehad moeten hebben, maar dat is dus alleen maar als de aflevering/betaling meteen bij de eerste poging geslaagd is. Dus echt veel te laat zullen ze in ieder geval niet zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:59 schreef keesos het volgende:
12 april iets verstuurd met betaalservice... tot op heden geen geld ontvangen en de contactmogelijkheid (email) ligt eruit op de site.. lekker weer dit. Ik gebruik die optie dus nooit weer..
Met je gloednieuwe fiets post bezorgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Gefeliciteerd V__L_N!
[..]
Hier ook geen passen, qua hoeveelheid viel het ook erg mee. 2 wijkjes van 1,5 uur en kon ze zo mee krijgen op de fiets (tegelijk dus). Ruim binnen de tijd klaar ook
Van een collega hier is ook al eens de gloednieuwe fiets inclusief posttassen gejat ja, best triest
ik heb hem zo in de prullenbak gegooidquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik denk dat we hier vandaag ook stempassen hebben, dus dat zal wel een latertje worden. Ik heb helaas nog steeds last van mijn enkel namelijk en loop dus niet zo hard als normaal.
moet je niet willen. Je kunt beter een fiets voor knap houden en de post bezorgen met een stevig oudje dat je speciaal voor het werk aanschaft.quote:
het was ook echt in een buurt waar ik het niet verwachtte.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:02 schreef Herfstblad het volgende:
Nou ja, als ik wat zou willen stelen zou ik volgens mij ook eerder in een rijke buurt rondkijken dan in een arbeiderswijkje, dus wat dat betreft niet geheel verrassendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:48 schreef gridjuh het volgende:
[..]
het was ook echt in een buurt waar ik het niet verwachtte.
het is beetje de rijke buurt zeg maar.
de posttassen waren wel terug gevonden.
Hier kreeg ik mijn stempas met Sandd, en werden de kandidatenlijsten bezorgd door de sociale werkplaats. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:58 schreef Rafierafie het volgende:
Ik ben nog geen stempas tegengekomen. Uiterlijk 8 mei moeten ze bezorgd zijn.
Wel gisteren weer de kampioen en eigen huis bij elkaar.
Ik begrijp niet waarom die twee altijd samen bezorgd moeten worden hier
Bij ons in elk geval het apothekersblaadje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:48 schreef gelestipjes het volgende:
Is er morgen nog bijzondere hah dan naast de gebruikelijke supermarktfolders en de karwei?
Wat wil je er over weten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef KatrienDuck het volgende:
Is iemand bekend met het werk van operator? Er is een operator nodig en ons is gevraagd wie belangstelling heeft. Ik weet alleen dat je bij de HSM werkt en om 03.00 u beginnen moet.
als het 30 p/u betaald heb ik ook wel belangstellingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef KatrienDuck het volgende:
Is iemand bekend met het werk van operator? Er is een operator nodig en ons is gevraagd wie belangstelling heeft. Ik weet alleen dat je bij de HSM werkt en om 03.00 u beginnen moet.
Zolang het daar maar bij blijft is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:07 schreef Deezertje het volgende:
En gisteren weer twee tijdschriften verscheurd binnen gekregen, kan ik weer klacht indienen. Blijft echt te vaak haperen die HSM heb ik het idee.Sowieso steeds vaker post thuis wat half kapot is, de brieven die ze blijven houden komen ook nog beroerd aan. Hier geen stempassen gezien, dus de nieuwe bezorger mag zaterdag flink aan de bak hier met Kampioen, stempassen en veel HAH. Leuke eerste dag heb je dan
Die worden nog meer afgeknepen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef bikkie het volgende:
iemand al iets gehoord over het herontwerp autobedrijf? ben benieuwd wat er zoal gaat veranderen en welke gevolgen dit voor de chauffeurs heeft...
• Is het alleen voor di do za of voor 5 dg. per week?quote:
Minimum loon en hard doorpezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 06:36 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
• Is het alleen voor di do za of voor 5 dg. per week?
• Je begint dus om 3.00 u. en tot hoe laat?
• Moet je naast het operator zijn ook nog voorbereiden? Wij hebben hier wel eens een operator die helpt bij het voorbereiden als het heel druk is.
• Wat is het uurloon?
• Sta je alleen bij zo'n machine of samen met een collega?
• Is het erg vervelend/smerig werk?
Verschilt per vestiging. Als je volledig draait, draai je 5 dagen in de week. Ik weet niet of ze normaal 1 operator hebben of dat er meerdere zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 06:36 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
• Is het alleen voor di do za of voor 5 dg. per week?
Tot de machine klaar is.quote:• Je begint dus om 3.00 u. en tot hoe laat?
Verschilt per vestiging. Ik heb 2 operators hier lopen en die doen allebei nog voorbereiding. Maar dat zijn dan ook vtw dus die moeten 37 uur maken.quote:• Moet je naast het operator zijn ook nog voorbereiden? Wij hebben hier wel eens een operator die helpt bij het voorbereiden als het heel druk is.
Hoogstwaarschijnlijk hou je hetzelfde uurloon als dat je nu hebt. Echter omdat je gedeeltelijk 's nachts werkt krijg je daar wel TOT voor.quote:• Wat is het uurloon?
Ook dit verschilt per vestiging. Ik heb 1 operator op de daldagen en 2 op de piekdagen. Op de piekdagen draait de 2e man van 04.00(hier beginnen ze om 04.00) tot 06.00 en gaat dan de voorbereiding in.quote:• Sta je alleen bij zo'n machine of samen met een collega?
Het is niet perse vervelend of smerig werk. Ik heb het wel eens gedaan als inval en ik vond het prima om te doen. Het is wel veel staan.quote:• Is het erg vervelend/smerig werk?
Chauffeur hier vertelde laatst dat ie binnenkort (exacte datum ben ik vergeten) naar een grote bijeenkomst moet waar ze meer info zullen krijgen. Ik ben toch eigenlijk ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef bikkie het volgende:
iemand al iets gehoord over het herontwerp autobedrijf? ben benieuwd wat er zoal gaat veranderen en welke gevolgen dit voor de chauffeurs heeft...
ik denk dat er bij ons misschien wel een paar chauffeurs uit moeten. Alle begintijden van de routes gaan in ieder geval over de kop. Een route die nu vroeg is kan over een maand best een stuk later beginnen of andersom.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:58 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Chauffeur hier vertelde laatst dat ie binnenkort (exacte datum ben ik vergeten) naar een grote bijeenkomst moet waar ze meer info zullen krijgen. Ik ben toch eigenlijk ook wel benieuwd.
kunnen ze gelijk weer naar 9 uur beginnenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat er bij ons misschien wel een paar chauffeurs uit moeten. Alle begintijden van de routes gaan in ieder geval over de kop. Een route die nu vroeg is kan over een maand best een stuk later beginnen of andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |