haha jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
kenne toch gewoon nieuwe ring op de kuip bouwe? lol dat niemand daar me komt lol
Ach niet zo gek voor een subtoppertje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje dat gelul over de Kuip, laat Feyenoord eerst maar eens presteren en prijzen pakken voordat ze een nieuw stadion krijgen. Vijftien jaar geen kampioen en ze komen al jaren de voorronde van de EL niet eens door
Je bent wel erg druk bezig ermee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje dat gelul over de Kuip, laat Feyenoord eerst maar eens presteren en prijzen pakken voordat ze een nieuw stadion krijgen. Vijftien jaar geen kampioen en ze komen al jaren de voorronde van de EL niet eens door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Hoezo? Dit is de eerste keer dat ik reageer op de nieuwe Kuip plannen sinds maanden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel erg druk bezig ermee.
Goede reden om geen nieuw stadion te bouwen ja. Imbeciel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Met een nieuw stadion worden ze opeens wel landskampioen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede reden om geen nieuw stadion te bouwen ja. Imbeciel.
Ja en eerst kon ik alleen maar over PSV praten en daarvoor over FC Twente, nou ja het zal wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Pascalus het volgende:
Shreyas kan alleen maar over Feyenoord posten, de club die hij zo zielig vindt.
Johan heeft alleen respect voor mensen die betaald voetbal hebben gespeeld denk ik.. mensen die niet uit de voetballerij komen zeikt hij altijd afquote:
quote:
Emile was een best verdienstelijk zaalvoetballer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Johan heeft alleen voor mensen die betaald voetbal hebben gespeeld denk ik.. mensen die niet uit de voetballerij komen zeikt hij altijd af
Driekwart van als jouw posts zijn "Feyenoord is geen topclub meer" en dat soort teksten. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en eerst kon ik alleen maar over PSV praten en daarvoor over FC Twente, nou ja het zal wel.
Interessant.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hier helemaal niets mee. Geen kutmuziek maar ook niet bijzonder goed.
Emile heeft furore gemaakt bij Xerxes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Johan heeft alleen respect voor mensen die betaald voetbal hebben gespeeld denk ik.. mensen die niet uit de voetballerij komen zeikt hij altijd af
ok.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hier helemaal niets mee. Geen kutmuziek maar ook niet bijzonder goed.
Ach hij gaat er wel altijd zitten, dus zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vind het altijd een Beetje zielig hoe er met Emile omgegaan wordt.
Misschien moet hij z'n broer sturen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
Hansie krijgt het een stuk zwaarder te verduren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
David Villa.quote:
jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
waarom komt hansie niet meer of bossie dat zijn de goede gaste
deze hansworst is echt niet leuk
Hans: "Schat wil je me pijpen"quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
waarom komt hansie niet meer of bossie dat zijn de goede gaste
deze hansworst is echt niet leuk
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans: "Schat wil je me pijpen"
Sophie: "Wat?!"
Hans: " Of je Hansworst lust!"
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
American trilogy van Mickey Newbury.
???quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gaat het er ongetwijfeld aan toe in huize hansie hansie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
adt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
Koning voetbal is echt debiel.
Snap niet adt Gramulanion dat kijkt.
*datquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
Koning voetbal is echt debiel.
Snap niet adt Gramulanion dat kijkt.
Oke, bedankt Hans.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
harrygodquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Neuroscience het volgende:
1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1, 2, 3, 4 Dééééénisbier
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alice, Alice, who the fuck is Alice?!!!
Al een keer 2048 gehaald?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mijn spel 2048 kwamen de nieuwe cijfers elke keer als het kon linksonder
8192quote:
Mij een rotzorg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al de 8192 gehaald?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hebben jullie dit ventje vandaan gehaald?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klinkt alsof je moeder HE-LE-MAAL wordt uitgewoond.
Dat kan niet eens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
7620 hier, maar speel nog niet al te lang.
Zondequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Baas...
Ik blijf bij de 4092+2048 hangen
Vrijdag vis etenquote:
#never4getquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor een leuk maar tegelijkertijd droevig vissenfilmpje; zie mijn signature
quote:
in het beginquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Hebben ze het nog over Sjek gehad als musicalster?
week geleden.quote:
jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Hebben ze het nog over Sjek gehad als musicalster?
Dit. Alle topvoetballer hebben van die dames. Alsof het daar aan ligt dat ze niet meer presterenquote:
Je bent zelf knorrigquote:
Topshowtjequote:
Yolanthe zag ik laatst nog langskomen in een herhaling van de Lama's. Tetten hoor, man, man, manquote:
Idd. Zometeen weer met de vrachtwagen naar huis.quote:
Toen was ze nog een stuk knapper. Is nu vies dun geworden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Yolanthe zag ik laatst nog langskomen in een herhaling van de Lama's. Tetten hoor, man, man, man![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Yolanthe zag ik laatst nog langskomen in een herhaling van de Lama's. Tetten hoor, man, man, man![]()
Ff terugkijkenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ja
Gijp noemde Sjek het gehandicapte broertje van Rob de Nijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
In die film dat ze in een string staatquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hier is ze echt achterlijk lekker
okquote:
KLAASSEN JAAAAAA CAMBUUR 1-2 AJAXquote:
turkse chickquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In die film dat ze in een string staat![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |