quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Of juist niet. http://www.dumpert.nl/med(...)an_selfie_oekel.html
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
3x Daley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
3x Daley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Rens teveel aandacht geeft, gaat 'ie gek doen.
Jij hebt echt superveel mensenkennis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Rens niet genoeg aandacht geeft ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf me verbazen over de debiel achter jouw account.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over die debiel in het publiek.
Dat geldt min of meer voor ieder mensquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Rens niet genoeg aandacht geeft ook.
Stuur hem een e-mail.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de debiel achter jouw account.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik je een koek voor je kop geven?
Heeft GGMM een zusje? Pics.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zeker. Ik heb je gezien onderkruipseltje. Het zusje van GGMM hoekt jou nog neer zonder problemen.
Heeft GGMM een zusje ja?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zeker. Ik heb je gezien onderkruipseltje. Het zusje van GGMM hoekt jou nog neer zonder problemen.
Zelfde secondequote:Op vrijdag 18 april 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Deze bewaar ik even voor in mijn fotoboek
Meesteranalyses met de Cuilquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilco van Schaik onze dartscommentator
Ik voel toch een broederband mijn jodenvriendquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Opvallend dat niemand onder de indruk is
jodenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik voel toch een broederband mijn jodenvriend
Ik ook. Neem je nu een Hoesen UI?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik voel toch een broederband mijn jodenvriend
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij deze veroordeel ik je tot een broederband met Iniesta8
Dat is inderdaad de man die miljoenen in de bodemloze put die FC Utrecht heet gestort heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:01 schreef Oidipous het volgende:
Wat een misvatting van Derksen. Alsof van Schaijk het daar bepaalt.
Al kreeg ik geld toe ga ik daar nog niet naar kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd de Vos commentator bij Willem II v FC Emmen
Ik moet het doen met Doritos Nacho Cheese.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag net Doritos Sweet Chili Pepper liggen. Die ga ik nu dus pakken.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe ga ik daar nog niet naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef Neuroscience het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was net positief over Emile Schelvis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef tong80 het volgende:
Riemer was 20 jaar voorzitter van Heerenveen. Daar had ie ook kritiek op.
Is die man ooit ergens positief over ? Behalve derderangs uitgerangeerde gitaristen.
Ajax . Zegt die ook gewoon 'we'quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef tong80 het volgende:
Riemer was 20 jaar voorzitter van Heerenveen. Daar had ie ook kritiek op.
Is die man ooit ergens positief over ? Behalve derderangs uitgerangeerde gitaristen.
En niemand in het publiek die lachtquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
omdat Genee zowel een sluitpost als een lastpost is, geniaal die Emile.
Atleti is opquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Sierd zit ondertussen gewoon Atleti te kijken. Nog steeds 0-0 helaas
Goeie!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
omdat Genee zowel een sluitpost als een lastpost is, geniaal die Emile.
ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zag ik daar nou Jon Snow in Pompeii?
Ze mag best weleens bij mij thuis swingen. Lekker wijfquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Lekker deuntje!
Escha lekker aan het swingen!
Ik denk niet dat ze daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze mag best weleens bij mij thuis swingen. Lekker wijf
Jij kan beter bij de G-selectie van een dameselftal gaan scouten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Jij kan beter bij de G-selectie van een dameselftal gaan scouten.
Aan sommige vrouwen klopt alles.. ze lacht ook lief, dat maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Barcelona de laatste wedstrijd expres verliest om Real Madrid dwars te zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Atleti moet kampioen worden godverdomme
Nog 4x winnen inclusief deze.. moet kunnenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Real gaat er wel mee vandoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Barcelona de laatste wedstrijd expres verliest om Real Madrid dwars te zitten
Van mij hoeft het ook niet echt, die goaltunes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
wat heeft willem II een pauper goaltune
sowieso goaltunes
Goaltunes zijn wel hardquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
wat heeft willem II een pauper goaltune
sowieso goaltunes
Je zou eens Sweet Chili Pepper moeten proberenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet het doen met Doritos Nacho Cheese.
Ook niet verkeerd.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hoog het volume staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hoog het volume staat.
Meer potentie dan Eriksen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef S0nic het volgende:
Al die PSV'ers waren helemaal onder de indruk van Hiljemark toen![]()
Wel gescoord tegen Ajaxquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef S0nic het volgende:
Ik zet de tv ff op mutequote:
Maher heeft gescoord tegen Feyenoord in de Kuip.quote:
Die kijken alleen naar kleding, niet naar voetbalcapaciteiten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef S0nic het volgende:
Gewoon vier keer op rij kampioenquote:
blijkbaar wel, anders scoren ze nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maher heeft gescoord tegen Feyenoord in de Kuip.
Willems tegen Ajax en FC Twente.
Beide kunnen er geen klote van
Feyenoordquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Werd bijna net zo gevierd als toen Feyenoord een keertje tegen Ajax won
Wel te begrijpen na die 2-3 van het vorige seizoenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Tja, als je 15 jaar geen kampioen wordt, dan gaan dat soort wedstrijden dubbel zo zwaar tellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Is al jaren mijn lievelingssmaak.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou eens Sweet Chili Pepper moeten proberen
Idd waardeloosquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Emile laat de show helemaal doodslaan.. tamme sfeer
Je miskend zijn talent.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Je stijgt in aanzien. Sensational Salsa ook al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is al jaren mijn lievelingssmaak.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord wordt nooit meer kampioen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feyenoord wordt volgend seizoen met 10 vingers in de neus kampioen.
jij laat ook de sfeer hier helemaal teniet doen met die jankposts van je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat riepen ze vorige veertien jaar ook. Tijdens de winterstop wordt dan geroepen dat iedereen verkeerd begrepen is en dat Feyenoord gaat voor een plek bij de top 3. Als Feyenoord twee weken vierde staat dan doen ze ineens alsof de doelstelling een plek bij de top 5 was.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feyenoord wordt volgend seizoen met 10 vingers in de neus kampioen.
Ik eet alleen oranje en zwarte doritos.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Sensational Salsa ook al eens geprobeerd?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat riepen ze vorige veertien jaar ook.
De Geenstijl smaak was heerlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik eet alleen oranje en zwarte doritos.
Met Fred Rutten heeft Feyenoord anders een echte prijzen pakker in huis gehaald.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat riepen ze vorige veertien jaar ook. Tijdens de winterstop wordt dan geroepen dat iedereen verkeerd begrepen is en dat Feyenoord gaat voor een plek bij de top 3. Als Feyenoord twee weken vierde staat dan doen ze ineens alsof de doelstelling een plek bij de top 5 was.
Als ze dan uiteindelijk tweede worden doen ze net of ze een wereldprestatie hebben geleverd omdat ze boven verwachting hebben gepresteerd
Uitstraling gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met Fred Rutten heeft Feyenoord anders een echte prijzen pakker in huis gehaald.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Ze noemen Messi een verwend kind. ±D
Straks van der Gijp ±
´Hij is te lein voor topvoetbal.´
±P
±Pquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Straks van der Gijp ±
±P
±')quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Straks van der Gijp ±
±P
Ctrl + Shiftquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Straks van der Gijp ±
±P
Gewoon doortypen ook na de ±Dquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Straks van der Gijp ±
±P
haha allemaal even quotenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Straks van der Gijp ±
±P
lol xdquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Kapitein Veerboot opgepakt en aangeklaagd.
Daarom is Veerboot er niet meer
Ik denk wel dat ze onder de indruk zijn als jij eraan komt stormenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet even met de hele hooliganbus langs gaan bij het foxkantoor om die teringbeelden weer in de show te krijgen
Stijn hoort er niet bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze onder de indruk zijn als jij eraan komt stormen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent van de hooligangeneratie die Veerboot niet eens kennen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Straks van der Gijp ±
±P
Die zijn ranzig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou eens Sweet Chili Pepper moeten proberen
Oliverquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je een echte hooligan dan?
Rens doet de screening.
Klopt, bij Argentinië heeft hij gewoon pech dat ie 'n matige ploeg heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Confetti het volgende:
Messi was er ook altijd. Zo makkelijk dit
Dat weet ik niet. Wat zijn de kenmerken van een echte hooligan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je een echte hooligan dan?
Rens doet de screening.
Die voorhoede is wel sickquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, bij Argentinië heeft hij gewoon pech dat ie 'n matige ploeg heeft.
Dat je een debiel bent.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wat zijn de kenmerken van een echte hooligan?
Heel stoer doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wat zijn de kenmerken van een echte hooligan?
Kan er niks van, gehypete speler.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi.. 500x gescoord in zijn carrière.. doet even 3 wedstrijden rustig aan en meteen kritiek. Dat verdient hij niet.
Dan zijn alle Feyenoorders per definitie hooligansquote:
Niet mee eens. Er is niks mis met een paar wedstrijden niet al te goed spelen, maar hij wandelt letterlijk over het veld. Dat kan niet, niet richting je club die je salaris betaalt als richting je supporters.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi.. 500x gescoord in zijn carrière.. doet even 3 wedstrijden rustig aan en meteen kritiek. Dat verdient hij niet.
ja en knjbquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
wat een kneus die messi
walgelijke vertoning ik hoop dat ie weg gaat bij mijn cluppie lekker oplaten rotte naar argentinie zien we nooit meer terug
Jij was toch anti Barca?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
wat een kneus die messi
walgelijke vertoning ik hoop dat ie weg gaat bij mijn cluppie lekker oplaten rotte naar argentinie zien we nooit meer terug
Ronaldo heeft ook niks gewonnen met Portugal. Zlatan ook niet met Zweden. Het ligt inderdaad gewoon grotendeels aan het team.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, bij Argentinië heeft hij gewoon pech dat ie 'n matige ploeg heeft.
Oké Shreyas.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zijn alle Feyenoorders per definitie hooligans
Bron?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
en ook dat ze bij Ajax 10 denen halen en het dan eigen jeugd noemen
nee joh heerlijk teampje niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
en ook dat ze bij Ajax 10 denen halen en het dan eigen jeugd noemen
Huhquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee joh heerlijk teampje niks mis mee.
Ik snap het ook niet.. zou me niet verbazen als het met Neymar te maken heeft. Dat ventje verdient meer als Messi maar is in mijn ogen duidelijk overschat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er is niks mis met een paar wedstrijden niet al te goed spelen, maar hij wandelt letterlijk over het veld. Dat kan niet, niet richting je club die je salaris betaalt als richting je supporters.
Misschien is dat voor ons lastig te begrijpen, maar stel dat ik als beste medewerker van een bedrijf een miljoen per maand verdien, en er komt iemand bij die minder goed werk doet dan ik en die krijgt anderhalf miljoen, dan blijf ik lekker doorwerken hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. zou me niet verbazen als het met Neymar te maken heeft. Dat ventje verdient meer als Messi maar is in mijn ogen duidelijk overschat.
Niemand die dit Schelvisje had gehoord?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Weer een grap van Emile: Pecman
jawel, alleen was het niet grappigquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Niemand die dit Schelvisje had gehoord?
Als Emile het maakt welquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef superniger het volgende:
[..]
jawel, alleen was het niet grappig
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Weer een grap van Emile: Pecman
Bilbootje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |