Hij is viesssss Mani.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij zijn kaktus ook in een kind heeft laten verdwijnen.
Nee, die zitten allang ergens op een ondergronds forum of wat dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serineus, dit lost toch geen reet op.
Als 40-plusser je blote kont aan de basisschooljeugd tonen, kon toen prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Dat kon toen. Toen greep Peter Jan Rens als kinderheld nog in de broek van Kweetniet.
Heleen had vieze wallen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef tralalala het volgende:
Chantal ziet er wel lekker uit bij Humbertoshow
het moet eerlijkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
Echt CDA dit.
Ik heb geen argumenten maar mijn gevoel zegt....
picsquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:24 schreef tralalala het volgende:
Chantal ziet er wel lekker uit bij Humbertoshow
Inderdaad, in SS Doomtrooper gebeuren ook dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er zijn ook genoeg films die dingen propageren die buiten de wet vallen, ook verbieden?
Zodat ze gepest worden en hij weer mensen heeft voor het volgende programma.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Arie weer een paar homo's uit de kast duwen in de kader van emo-tv?
Die jongens durven nooit meer in het dorpscafe te komenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zodat ze gepest worden en hij weer mensen heeft voor het volgende programma.
100 % ANTI RTLquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Dus door RTLXL kan ik nu geen VI mp4 downloaden?
hij was superadmin bij maritjnquote:
En homofiel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
Jan-Kees....zo jammer dat het een CDA-er is.
Nou dat boeit me niet zo.quote:
Haha, ik maakte ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist wel leuk vond?
... en altijd aan de verkeerde kant van de streep stond als het om financiële problemen ging. Pas met Dijsselbloem kwamen er een paar oplossingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
Jan-Kees....zo jammer dat het een CDA-er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |