Nou dat boeit me niet zo.quote:
Haha, ik maakte ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist wel leuk vond?
... en altijd aan de verkeerde kant van de streep stond als het om financiële problemen ging. Pas met Dijsselbloem kwamen er een paar oplossingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
Jan-Kees....zo jammer dat het een CDA-er is.
Wie dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef borisz het volgende:
Overigens de grote personele klappen vallen bij de VVD en in mindere mate bij de PVDA.
hij stemt cda denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Zelfs marcod3j houdt zich angstvallig stil.
ik zou ze allebei doenquote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco, je grote held was vandaag in de pieterskerk te leiden voor de mattheuspassion.
buma buma buma
Die was gewoon even aan het fappen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Zelfs marcod3j houdt zich angstvallig stil.
Oh zo, dacht dat je landelijk bedoelde.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
Alleen Jort kan zo elitair doen en ermee wegkomen.
Hou jij niet van pretentieuze ballen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor liever Tijl Beckand.
Pretentieuze ballen
Het legioen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat een bagger, ik hoor liever de band van de broer van Emile Schelvis
Ze zijn niet geïnteresseerd in jou, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel. maar dan wel tegelijk.
Beatrice de graaf op tv?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was gewoon even aan het fappen.
dp met FOK!sters, dat is dan een soort nieuwe versie van Nasi a la Johannes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel. maar dan wel tegelijk.
Nu wel. De rest is weggezapt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
tering zeg zijn dit allemaal verzoeknummertjes van witteman ofzo. Er kijken niet alleen bejaarden hoor
ze weet niet wat ze anders moetquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Madeleine zit nu ineens de hele tijd te lachen. Opvallend.
Nee, minder dan ik dacht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou jij niet van pretentieuze ballen?
Ik ben er wel klaar mee ja. Maar vijf stukjes werd gezegd, 2/5 nu pas.quote:
Nee, hij was verkoper van mobiele telefoontjes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Paul Pot was toch die zanger met een verstandelijke beperking? Wel schandalig hoe ze die hebben uitgebuit.
rip aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Jeremy is zonet vermoord door een meute jachthonden.
Rip in piece.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
toen zapte ik netquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |