twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:21:24Jong #PSV sleept hele knappe zegge uit het vuur tegen VVV, 2-1 overwinning. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:22:27Jong #PSV is het beste beloftenteam in de Jupiler League dit seizoen. Doelsaldo biedt Jong #Ajax geen hoop meer. reageer retweet
Niemand, we gooien het weer over een hele andere boeg, waar de talentjes geen kans meer krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Seam het volgende:
Volgens mij hebben jullie best wel wat leuke talentjes in Jong PSV rondlopen. Wie gaan er volgend seizoen in het eerste hun minuten maken?
quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Niemand, we gooien het weer over een hele andere boeg, waar de talentjes geen kans meer krijgen.
quote:PSV toont interesse, maar komt flink geld tekort voor Djuricic’
PSV zou volgens O Jogo bij Benfica navraag hebben gedaan naar Filip Djuricic. De 22-jarige spelmaker maakte na enkele sterke jaren bij sc Heerenveen de oversteek naar Portugal en tekende een contract voor vijf seizoenen in Lissabon. Hij krijgt er echter nauwelijks voet aan de grond en PSV zou hebben geïnformeerd wat de Serviër moet kosten.
Djuricic was in Friesland een vaste waarde, maar speelde bij Benfica dit seizoen pas negen wedstrijden in de competitie. Afgelopen weekend werden as Águias kampioen van Portugal. Djuricic’ inbreng was echter nogal beperkt en de vraag is of hij zin heeft in een tweede seizoen op de bank. PSV kan zijn transfersom echter niet ophoesten.
In de winterstop waagde Newcastle United reeds een poging voor de Servisch international. Een bod van twaalf miljoen euro was echter niet voldoende om Benfica ervan te overtuigen Djuricic te verkopen. Gezien het ‘nee’ van de club op dat bedrag lijkt PSV kansloos in de jacht op de spelmaker. Met Newcastle United zou inmiddels wel nog eens zijn gesproken.
De reden weet je wel. MB en dan bedoel ik niet Mercedes Benz, het is maar de vraag of het een appel en een ei was, er zal hem toch een aardig bedrag aan tekengeld toegestopt zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:10 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam de hoofdprijs willen betalen voor een speler die je vorig seizoen voor een appel en een ei bij Heerenveen kon ophalen?
[..]
Dat was dit seizoen toch al zo?quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Niemand, we gooien het weer over een hele andere boeg, waar de talentjes geen kans meer krijgen.
Het nieuwe beleid van MB om het met jeugd te doen heeft precies een half seizoen geduurd tot er weer een paniekaankoop moest komen. Voor de positie van Djuricic heb je nu Ritzmaier die een kans verdient. Maar nu wil men weer een te dure "topspeler" uit de Eredivisie.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
De reden weet je wel. MB en dan bedoel ik niet Mercedes Benz, het is maar de vraag of het een appel en een ei was, er zal hem toch een aardig bedrag aan tekengeld toegestopt zijn.
Dat is altijd het beleid geweest bij PSV. Bij PSV breken nauwelijks jeugdspelers door. Ik snap überhaupt niet waarom ze nog jeugdteams hebben. Kost toch alleen maar geld? Van dat geld kunnen ze net zo goed ergens in het buitenland weer een mislukte ex-Eredivisiespeler op gaan rapen.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat was dit seizoen toch al zo?
quote:Opstootje tussen Arias en Van Ooijen
Tijdens de training vanmorgen op De Herdgang was er opnieuw een opstootje tussen twee spelers. Dit keer was het de beurt aan Santiago Arias en Peter van Ooijen. Zij werden na het opstootje door de technische staf naar binnen gestuurd.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 23-04-2014 om 12:03:47Arias en Van Ooijen na een incidentje naar binnen gestuurd bij #PSV. Beetje duw- en trekwerk, iets teveel spanning. reageer retweet
Ook Maher toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid van MB om het met jeugd te doen heeft precies een half seizoen geduurd tot er weer een paniekaankoop moest komen. Voor de positie van Djuricic heb je nu Ritzmaier die een kans verdient. Maar nu wil men weer een te dure "topspeler" uit de Eredivisie.
Speelt PSV vandaag ja? Tsjonge.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
3-0 vandaag (voor PEC), en geen Europees voetbal.
Laten we eerst wedstrijd 33 en 34 spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe schatten jullie de kans in dat PSV zich plaatst voor de EL via die playoffs? Het zal nog een zware kluif worden gezien de wanprestaties van de afgelopen weken.
Ik bedoelde Zondag, wijsneus.quote:
Vloet en Leemans maken aardig wat indruk de laatste weken. En ik moet zeggen dat Boljevic mij ook helemaal niet tegenvalt. Rayhi heeft momenten.quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Seam het volgende:
Volgens mij hebben jullie best wel wat leuke talentjes in Jong PSV rondlopen. Wie gaan er volgend seizoen in het eerste hun minuten maken?
quote:PEC Zwolle - PSV is op tv alleen via flitsen in het schakelprogramma van Fox Sports te bekijken. Op het eerste kanaal zenden ze een schakelprogramma uit met flitsen van de verschillende duels. Alle wedstrijden beginnen op hetzelfde tijdstip.
Fox Sports zendt de wedstrijd wel in zijn geheel uit op Fox Sports 8 (het online kanaal op www.foxsports.nl), en de FOX Sports NL apps.
Terecht, wie wil die bagger nu vrijwillig zien.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
Wedstrijd wordt morgen niet uitgezonden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |