Moslims hebben zo hun eigen regels. Dat heet de sharia. Die normen en waarden staan haaks op de onze. En waar die botsen, u mag raden welke er dan voorrang moeten hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 09:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja man, luidruchtig bellen in stiltecoupés, dat is echt zo'n klassiek onderdeel van de islamitische cultuur.
Weet je hoe vaak het juist Nederlanders zijn die luidruchtig zijn in de trein?quote:Op zondag 20 april 2014 09:44 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Het is geen incident.
Altijd weer dat vooroordeel, dat de islamitische cultuur een incident is.
Dat Nederlanders hun mond houden in de stiltecoupé is ook geen incident.
Meer van de Surinaamse in mijn ervaring; al is het verschil met "klassieke Nederlanders" minimaal.quote:Op zondag 20 april 2014 09:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja man, luidruchtig bellen in stiltecoupés, dat is echt zo'n klassiek onderdeel van de islamitische cultuur.
Die hebben meestal niet door dat ze in de stiltecoupé zitten. En reageren ook niet vijandig wanneer ze daarop gewezen worden. Ze reageren galant en met etiquette zelfs. Die etiquette zien we echter niet omdat dat doodnormaal is voor ons.quote:Op zondag 20 april 2014 10:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak het juist Nederlanders zijn die luidruchtig zijn in de trein?
Er zullen geen statistieken zijn, maar ik kan natuurlijk ook allerlei persoonlijke gevallen opnoemen.
Hoe wist je dan dat ze geen kaartje voor 1e klas had. Zei ze dat of kwam de conducteur langs?quote:Op zondag 20 april 2014 02:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exactly.... ik maakte onlangs mee dat een moslima met hoofdbedekking in de trein luidruchtig zat te converseren via haar telefoon met een mede moslima in een stiltecoupe 1e klas (ik zat daar ivm mijn werk) terwijl zij geen 1e klas kaartje had. Maar dat is niet belangrijk. Belangrijk is wel wat volgde.
Bij het eerstvolgende (stop) station reageerde een vrouwelijke medepassagier. Zij vroeg vriendelijk om het gesprek te beëindigen omdat zij niet gediend was met het meeluisteren van dat gesprek. De moslima was eerst een beetje uit het veld geslagen (wat uiteraard al raar is, stiltecoupe) maar ze vervolgde naar haar 'vriendin'.... Ik ga het gesprek beëindigen want ik zit in de 1e klas en ze willen dat ik met dit telefoongesprek stop.
Ze stopte het telefoongesprek en viel verbaal de mevrouw die haar terecht terechtwees aan met: "huh, ik weet wel waarom jij dit tegen mij zegt".
De vrouw reageert nauwelijks
"Ja, IK weet wel waarom JIJ dit tegen mij dit zegt"
Weer reageert de vrouw niet.
Uiteindelijk heeft de vrouw niet gereageerd en gelet op de hele toestand denk ik: "goed zo".
De moslima was duidelijk aan het uitlokken om een discriminerende opmerking te horen.
Want wat is dit in godsnaam voor attitude van die moslima.
Ten 1e...plaatsnemen in de 1e klas.
Ten 2e...menen dat je in een stiltecoupe rustig kan gaan telefoneren
Ten 3e...dan ook nog proberen andere mensen (ten onrechte) terecht te wijzen?
Mijn mening: Zij is een walgelijk mens en een voorbeeld voor Wilders om zijn gelijk te krijgen.
Gelukkig is zij een incident, maar helaas dus wel een incident wat Wilders kan aangrijpen om te wijzen......zie je wel.
Persoonlijk vind ik het jammer dat iemand zoals die moslima is zoals ze is.
Wat een bullshit zeg. Ja onder de autochtone bevolking komen er geen ongemanierde tokkies voorquote:Op zondag 20 april 2014 10:29 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Die hebben meestal niet door dat ze in de stiltecoupé zitten. En reageren ook niet vijandig wanneer ze daarop gewezen worden. Ze reageren galant en met etiquette zelfs. Die etiquette zien we echter niet omdat dat doodnormaal is voor ons.
Sommige Nederlanders slaan soms ook varkensvlees over. Dat is dus iets anders dan een moslim die dat niet vreet. Snap je het verschil?
Hoho, die bestaan niet.quote:Op zondag 20 april 2014 11:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Ja onder de autochtone bevolking komen er geen ongemanierde tokkies voor
Het is wat! Moslims die praten in een stiltecoupe. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef quirina het volgende:
Exactly.... ik maakte onlangs mee dat een moslima met hoofdbedekking in de trein luidruchtig zat te converseren via haar telefoon met een mede moslima in een stiltecoupe 1e klas (ik zat daar ivm mijn werk) terwijl zij geen 1e klas kaartje had. Maar dat is niet belangrijk. Belangrijk is wel wat volgde.
Als het niet belangrijk is dat zij geen 1e klas kaartje had waarom open je daar dan je verhaal mee?
Je hebt ook kakballen met hete aardappel in de keel die gaan zitten bellen in een stiltecoupé.quote:Op zondag 20 april 2014 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is wat! Moslims die praten in een stiltecoupe. Het moet niet gekker worden.
Omdat het zo was?quote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef quirina het volgende:
Als het niet belangrijk is dat zij geen 1e klas kaartje had waarom open je daar dan je verhaal mee?
Altijd weer die linksen.quote:Op zondag 20 april 2014 11:20 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Omdat het zo was?
Echt he, linkse mensen die alles recht proberen te lullen zodra het om een moslim gaat.
Geen kaartje? No problem.
Luidruchtig zijn in stiltecoupé? No problem.
Autochtoon die er wat van zegt? Naziiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar je kunt niet IEDER conflict die je met iemand hebt die toevallig moslim is op de sharia gooien.quote:Op zondag 20 april 2014 10:24 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Moslims hebben zo hun eigen regels. Dat heet de sharia. Die normen en waarden staan haaks op de onze. En waar die botsen, u mag raden welke er dan voorrang moeten hebben.
quote:Ik liep een tijd terug over staat en daar kwamen over de gehele breedte van de stoep 3 moslima's aanlopen. Ze gingen niet opzij. Ik knalde tegen de meest rechtse aan want ik ging ook niet opzij. Dit is Nederland namelijk. En dit is hoe Nederland hoort te zijn.
De profeet Mohammed (vzmh) zat al vaak luidruchtig te zingen op de stiltekameel.quote:Op zondag 20 april 2014 11:27 schreef Peunage het volgende:
Ik zoek wel even op wat de sharia zegt over praten in een stiltecoupe terwijl je zwart rijdt.
Noem het dan een verschil in normen en waarden, tussen culturen.quote:Op zondag 20 april 2014 11:25 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt niet IEDER conflict die je met iemand hebt die toevallig moslim is op de sharia gooien.
Natuurlijk dachten ze dat. Dat is de norm in hun cultuur. Je gaat niet opzij voor niet-moslims.quote:
Ik weet niet hoor, maar misschien dachten ze hetzelfde van jou: "Waarom gaat die gast niet opzij?"
Ik tel er maar 3. Terug naar de basisschool jij.quote:Klinkt in mijn oren gewoon een verhaal van 4 asociale mensen die elkaar tegenkomen op straat.
Jij denkt hetzelfde.quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Natuurlijk dachten ze dat. Dat is de norm in hun cultuur. Je gaat niet opzij voor niet-moslims.
Laten we maar gewoon eerlijk zijn, jij komt minstens net zo asociaal over.quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Noem het dan een verschil in normen en waarden, tussen culturen.
Dat jij bij sharia gelijk aan een afgehakte hand denkt is jouw probleem.
[..]
Natuurlijk dachten ze dat. Dat is de norm in hun cultuur. Je gaat niet opzij voor niet-moslims.
[..]
Ik tel er maar 3. Terug naar de basisschool jij.
Ze kiezen er zelf voor om zich beledigd te voelen, fuck hun lange tenen!quote:Op zondag 20 april 2014 11:52 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
De burka en de niqaab zijn een belediging voor alle geëmancipeerde vrouwen die honderd jaar hebben gevochten voor gelijkwaardige behandeling van man en vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |