quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef ook_gek het volgende:
Iemand een idee welke club / dance of remix versie dit is van
Clean Bandit - Rather be?
http://www5.zippyshare.com/v/18064398/file.html
ja dit was hem haha ! niet espanol maar ecuador blijkbaarquote:
De nadaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:18 schreef bosatlas het volgende:
[..]
ja dit was hem haha ! niet espanol maar ecuador blijkbaar
muchas gracias <3
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:41 schreef Plasterk het volgende:
Ik zoek artiest en nummer van een liedje. De hele clip is een tekenfilm en het is een beetje newage muziek. Het nummer is een aantal jaren oud. Volgens mij komt het woord flowers voor in de titel en de tekst.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:10 schreef Jaytonism het volgende:
Dit weten jullie! Nederlandse band, ik dacht dat de band iets als "Gottem" heette, hebben nu een hit.
Catchy goed nummer, klinkt best internationaal, waar in het refrein "I'm coming home (2x)" wordt gezongen.
Klinkt enigszins als Yann Tiersen. Film: Amelie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef Mangolicious het volgende:
Ik zat een vlog te kijken en er kwam een ontzettend mooi piano nummer voorbij. Ik weet dat het uit een film is maar ik kan er gewoon niet opkomen. Soundhound herkent het helaas niet. Wie weet dit?
rond 13.55
Dat mensen deze nog niet kennen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef Mangolicious het volgende:
Ik zat een vlog te kijken en er kwam een ontzettend mooi piano nummer voorbij. Ik weet dat het uit een film is maar ik kan er gewoon niet opkomen. Soundhound herkent het helaas niet. Wie weet dit?
rond 13.55
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand hoe de pianoriedel heet aan het eind van de uitzendingen van 'Op De Vlucht' van John van den Heuvel? Het zijn 8 tonen die herhaald worden met uiteindelijk een beat tussen de tonen in (dus qua timing kun je eerst op het verkeerde been gezet worden).
Oh ja, Muse! Dat album staat hier gewoon in de kast en ben naar het concert geweestquote:
graag gedaanquote:Op maandag 19 mei 2014 11:36 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Oh ja, Muse! Dat album staat hier gewoon in de kast en ben naar het concert geweestkwam er niet op, thx!
We are the young.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef Leatherneck het volgende:
Vannacht wat aan het rondzappen en kwam bij dat 3FM programma de band Kensington tegen die een track opdroegen aan Wubbo Ockles. Iemand de titel?
Dankje!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We are the young.
http://www.3fm.nl/a/ug/279112 Vanaf 4.20
Graag gedaanquote:
Bedoel je human nature? (ik ken namelijk geen Why van MJquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik zoek een jazz cover van een michael jackson nummer (volgens mij Why) gespeeld op een trompet, kan misschien ook een saxofoon geweest zijn. Instrumentaal dus, wordt regelmatig op radio6 gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |