Bedoel je human nature? (ik ken namelijk geen Why van MJquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik zoek een jazz cover van een michael jackson nummer (volgens mij Why) gespeeld op een trompet, kan misschien ook een saxofoon geweest zijn. Instrumentaal dus, wordt regelmatig op radio6 gedraaid.
vandaar dat ik m niet kon vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Bedoel je human nature? (ik ken namelijk geen Why van MJ)
Is het dan misschien Miles Davis?
Ik ook niet. Maar met de titel en trompet is het makkelijker zoekenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vandaar dat ik m niet kon vindenwist ook niet dat ie van miles was
![]()
Thanks.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:34 schreef djgrasveld het volgende:
Hoe heet dat nummer op de achtergrond vanaf 10:15? Alvast bedankt!
quote:
Sorry voor de late reactie maar helemaal top!!quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar helemaal top!!
Ik heb geprobeerd ernaar te luisteren, maar na 6eneenhalve seconde werd ik stapelgek van die herrie. Ik kon er geen chocola van maken, dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Xetran het volgende:
Waar ik ´m heb gepauseerd hoor je van die kinderen zingen ofzo, ´t is wel vaker in nummers gebruikt.. iemand een idee waar het van is?
I know. Ik heb geprobeerd me te focussen op die kinderstemmen, maar dat is dus misluktquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Xetran het volgende:
Waar ik ´m heb gepauseerd hoor je van die kinderen zingen ofzo, ´t is wel vaker in nummers gebruikt.. iemand een idee waar het van is?
Ajbquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Xetran het volgende:
Niet Everybody needs somebody to love?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Hoi hoi
Kan iemand mij helpen, ik ben opzoek naar het liedje dat tijdens een reclame over babyvoeding wordt gespeeld, de tekst gaat volgens mij iets van zo; 'I love you, and you, and you and you and you...' ( volgens mij dan )
Het nummer is echt zo'n oud nummer uit de 60's/70's.
Bij voorbaat dank!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet Everybody needs somebody to love?
Van the blues brothers, bijvoorbeeld..
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Hoi hoi
Kan iemand mij helpen, ik ben opzoek naar het liedje dat tijdens een reclame over babyvoeding wordt gespeeld, de tekst gaat volgens mij iets van zo; 'I love you, and you, and you and you and you...' ( volgens mij dan )
Bij voorbaat dank!
Welke reclame?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Hoi hoi
Bij voorbaat dank!
Nieuwe reclame over babyvoeding, weet niet welk merk maar het was iig niet Olvarit.quote:
Op welke zender? Kun je het op youtube vinden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Discombobulate het volgende:
Nieuwe reclame over babyvoeding, weet niet welk merk maar het was iig niet Olvarit.
Waarbij die groenten ook gezichtjes hebben
deze reclame...olvaritquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nieuwe reclame over babyvoeding, weet niet welk merk maar het was iig niet Olvarit.
Waarbij die groenten ook gezichtjes hebben
Verdorie, wel Olvarit dus.. Toch verkeerd gekeken dan,quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Verdorie, wel Olvarit dus.. Toch verkeerd gekeken dan,
Maar goed, ik wil dus het nummer dat erbij hoort
In ieder geval bedankt voor het filmpje
Van de FB pagina https://www.facebook.com/nutriciavoorjouquote:vraagje over de nieuwe reclame, het liedje wat er in voor komt is dat een jingle of een compleet liedje?
Beste Monica, de muziek is speciaal gemaakt voor deze commercial van Olvarit. We kijken er op dit moment naar om de muziek toegankelijk te maken. We keep you posted Groetjes, Anneloes - Nutricia voor jou
Electronic Butterflies - Skylabquote:Op zondag 25 mei 2014 04:21 schreef Amoeba het volgende:
Okay jongens, vaagste request ooit:
Op YouTube was zo'n video 'Progressive Rock Chillout', en ik zoek dat nummer dat daarbij hoort. Helaas is die video nu verwijderd, maar naam/artiest stond daaronder. Nummer duurde 12 minuten volgens mij. De video zelf was opgebouwd uit 2 nummers, maar alleen de eerste boeit me.
wat een omschrijving zegquote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
HELP HELP DRINGEND NOOGEVAL
ik zoek een liedje: ik ken de tekst echt totaal niet maar ik ken 1 stukje van dat lied en dat klinkt zo: lalalalala PADAPAPIE
nee neee er is zo'n lied en dat komt er op een gegeven moment zo'n stuk van lalalala PADAPAPIEEEEEEE en vooral die PIEEEEEEEE met zo'n hele hoge uithaalquote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Rick94 het volgende:
[..]
wat een omschrijving zeg
bedoelde je wellicht:
Geen chocola kan gemaakt worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb (met een rare stem) maar hoe kan ik hem nu uploaden?
EDIT: ik heb hem, (let niet op mijn stomme stem): http://vocaroo.com/i/s1DcdfqYRSr3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |