abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:14:59 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_139004875
Zwangerschap & geboorte

2014

08 april: Aisly
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend
7 oktober: DagenNachtdromer
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
13 november: Heliotrope
23 november: LadyTagliatelle
30 november: Sicilia
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
disclaimer
pi_139005110
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:19 schreef Kyara het volgende:

[..]

dan doe je dat toch zelf even opnieuw?
kan k nie bij, mn vetrol zit in de weg ;(
:)
pi_139005202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan k nie bij, mn vetrol zit in de weg ;(
Geen mede-student die nog wat oefening nodig heeft?
pi_139005245
:O :O na 10 uur slaap voel ik me nog ontzettend moe!

zometeen even wat paasboodschappen doen en even naar de prenatal met (8> rest vd dag is veel luieren denk ik.
S. 2014
J. 2016
pi_139005248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:27 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Geen mede-student die nog wat oefening nodig heeft?
hahaha meh I'll pass :P
pi_139005357
Ik ga over 3 weken proefkonijn zijn voor mijn eigen vk-en en een andere praktijk na hun theoretische deel 'hands-on' groei meten. Mogen ze mij praktisch bevoelen ( :') ), ben benieuwd!
pi_139005423
:D hahaha voor die GROW methode? Wat goed! Ik krijg die training niet :{ studeer ik straks af, loop ik dan al achter -O-

Gelukkig is t alleen uitwendig :P
pi_139005538
Als het ook inwendig was had ik gepast hoor, daar heb ik nou wat minder trek in.
Waarom krijgen jullie dat niet op de opleiding? Omdat het nog te nieuw is, of omdat het nog geen landelijk protocol is?
pi_139005667
Wanneer zijn je borsten zo ongeveer uitgegroeid? Ik heb net mijn behaatjes in 70B moeten vervangen door 70E. :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_139005708
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:39 schreef BlueEyes het volgende:
Als het ook inwendig was had ik gepast hoor, daar heb ik nou wat minder trek in.
Waarom krijgen jullie dat niet op de opleiding? Omdat het nog te nieuw is, of omdat het nog geen landelijk protocol is?
Beiden ja, die hands-on training is daarnaast ook vrij prijzig. Het is wel de bedoeling om dat aan te gaan bieden maar dan moeten eerst alle docenten omgeschoold worden dus het is een logistiek probleem. Over een x jaar zal het vast wel standaard geïmplementeerd zijn lijkt me.
pi_139005894
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer zijn je borsten zo ongeveer uitgegroeid? Ik heb net mijn behaatjes in 70B moeten vervangen door 70E. :+ .
Nu met bijna 26 weken lijkt het redelijk stil te staan qua groei maar ik kan me nog heugen van de vorige keer dat ze bij de laatste loodjes toch nog substantieel in volume toe namen :+

En dan heb ik het nog niet gehad over de periode NA de bevalling met stuwing en zulks :+ (heb geen bv gegeven). Na een paar weekjes waren ze weer 'normaal'.

Maar ik gok zo dat het per zwangerschap/vrouw verschillend is dus of je werkelijk een goede referentie hebt aan bovenstaande?
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:57:28 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139005998
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nu met bijna 26 weken lijkt het redelijk stil te staan qua groei maar ik kan me nog heugen van de vorige keer dat ze bij de laatste loodjes toch nog substantieel in volume toe namen :+

En dan heb ik het nog niet gehad over de periode NA de bevalling met stuwing en zulks :+ (heb geen bv gegeven). Na een paar weekjes waren ze weer 'normaal'.

Maar ik gok zo dat het per zwangerschap/vrouw verschillend is dus of je werkelijk een goede referentie hebt aan bovenstaande?
ligt ook aan wat je al had volgens mij. Ik had een ruime E en dat is nu al sinds week 7 en krappe F. vermoed dat er niet veel bij gaat komen.
Kwak
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:02:43 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_139006135
mijn toeters zijn ook niet exponentieel toegenomen. Maar ik zit pas op 15 weken, dus er kan nog veel gebeuren _O-
disclaimer
pi_139006251
Ik ben nog niet eens elf weken en er zitten dus al drie cups bij. Dat zal toch neem ik aan niet in dit tempo doorgaan? :D.
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:10:20 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_139006317
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog niet eens elf weken en er zitten dus al drie cups bij. Dat zal toch neem ik aan niet in dit tempo doorgaan? :D.
Nee, dat lijkt me zeer sterk, maar als het wel zo is wil ik wel een foto!
disclaimer
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:20:29 #16
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139006564
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow :D

Bij mij is de groei nu wel geruime tijd gestagneerd. Denk dat het de eerste 4 maanden is gegroeid en nu is het stabiel. Twee cups erbij. Als ik in mijn ondergoedlade kijk vraag ik me ook af hoe ik die kleine dingen ooit heb kunnen passen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:23:14 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_139006623
het ligt denk ik ook een beetje aan je maat. Het verschil tussen A en B merk je een stuk sneller dan het verschil tussen F en G. Een G krijg je vaak ook nog wel in een F gepropt zeg maar, zonder dat het er idioot uit ziet of pijn doet :P
Is met kleding ook altijd zo, toen ik nog maat 38 had kon ik het merken als ik twee kilo aan was gekomen. In maat 46 kun je er zo 10 bij vreten zonder dat het echt issues geef in je kleding :')
disclaimer
pi_139006805
Haken leren en hormonen zijn killing :(
Heb nu 4 proeflapjes en alle 4 zien er weer anders uit en dan snap ik t een weer niet en dan het ander niet... *grom*

Oh Boob-issues!
Van een DD/E nu op een G terecht gekomen, en still counting vrees ik..
Maarrrr, ze zijn wel stevig dus heb niet meteen het idee dat ik ze van mijn buik plukken moet
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:35:44 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_139006885
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:32 schreef BlueEyes het volgende:
Haken leren en hormonen zijn killing :(
Heb nu 4 proeflapjes en alle 4 zien er weer anders uit en dan snap ik t een weer niet en dan het ander niet... *grom*

Oh Boob-issues!
Van een DD/E nu op een G terecht gekomen, en still counting vrees ik..
Maarrrr, ze zijn wel stevig dus heb niet meteen het idee dat ik ze van mijn buik plukken moet
Oh, dat is niet hormoongerelateerd hoor, het is ook kut als je de slag nog niet hebt :')
disclaimer
pi_139006931
Als ik nu een bepaalde steek constant gewoon mishaak, dan valt het uiteindelijk in het grote geheel niet op heb ik mij net bedacht :+
pi_139006955
Mijn eigen bh's werden pas met zeven maanden te klein -O-....en nu pas ik netjes m'n voedingsbeha's van de vorige keer (cup B; alsof dat wat voorstelt).

Lees trouwens wel trouw mee, maar echt reageren lukt toch nog steeds niet ondanks verlof. Zit niet lekker in m'n vel door alle onzekerheid en doe naar mijn idee veel te veel fout en raak overal van over de zeik. Hopelijk lukt het me ook snel om de mooie dingen op te schrijven hier. Haken van babydekentje geeft in ieder geval afleiding...en had ik allang alle spullen voor in huis voor jullie er van de week over begonnen ;).

Bij de belangrijkste babywas, met wiegbekleding die door m'n mama gemaakt is, per ongeluk een rood leren slofje meegewassen...en ik had juist alles zorgvuldig klaargelegd. In plaats van crème-kleurig met grijze en zilveren dingetjes erop was ie nu vooral pastelroze....paniek, huilen, boeh. Met speciaal spul kunnen ontkleuren. Nu is de bekleding kraakwit met zilveren dingetjes. Frisser dan het was, alleen jammer dat de subtiele grijze dingetjes ontbreken. En dat ik door deze actie een babyshirtje van dochter compleet verziekt heb dat niet eens gewassen had hoeven worden. Diep ellendig word ik ervan... En m'n man wijt het niet eens aan de hormonen; zo zou ik normaal ook reageren :'( .
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:40:59 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_139007014
Kursor, dat is ook gewoon stom! Ik zou ook over de flos zijn :Y :*
disclaimer
pi_139007078
Kursor take care babe :*
En dat wasverhaal zou bij mij ook stoom uit mijn oren geven, HCG of geen HCG!
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:46:24 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139007157
beuh kursor,begrijpelijk hoor. maar goed, kind zal er weinig van merken, dus na de eerste teleurstelling valt t misschien wel mee...

net de gyn gebeld, hoef me niet druk te maken om baby, geen pijn gehad in buik en t zit nog zo goed ingepakt nu. ben er ook niet echt op gevallen.

mijn vriendinnetje met cupA+implantaten wat een bescheiden C leek krijgt nu ook ineens veel grotere borsten, met kleinere borsten heeft t ook meer nieuwe melkklieren nodig gok ik, volgens mij had ik daar al best veel van.
Kwak
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:47:44 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139007192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
Kursor take care babe :*
En dat wasverhaal zou bij mij ook stoom uit mijn oren geven, HCG of geen HCG!
mijn moeder heeft toen ik 15 was achter elkaar drie truien van mij vervilt in de was, omdat ze niet deed aan handwasjes... ik mocht niet boos worden, maar heb daarna zelf leren wassen :P nu ben ik net haar, alles flikker ik in de wasmachine, ook als t eigenlijk niet kan :')
Kwak
pi_139007276
Ik heb een keer de (asociaal dure) lievelingstrui van mijn ex over het hoofd gezien en meegewassen op 60 graden met het beddengoed.
Er kwam een heel mooi vilten truitje uit in maatje 56 gok ik nu.
Hij was woest op me, die trui had 'ie van zijn moeder gekregen en was hem erg dierbaar.
Gut wat voelde ik me toen schuldig, nu schiet ik er van in de lach eigenlijk achteraf.
pi_139007646
Week eerder ook al een wasdrama hier in huis, maar dan actie van m'n man (en ik ging de was na afloop ophangen dus ook de ontdekking. Hij had een witte kookwas gedaan en daarna een hele donkere was (spijkerbroeken, overhemden, wat positiespul)...en vergeten de knop terug te draaien! |:( was ook al heftige paniek bij mij...bedenken dat het maar spullen zijn wil op zo'n moment echt niet.

Toen de was eenmaal droog was bleek het gelukkig allemaal nog mooi en zowaar paste het ook nog allemaal. Maar wat duurt het dan toch veel te lang voor het eens droog is.
pi_139007724
Kursor, dat is balen inderdaad :{

Oh maar op zoveel kledingstukken staat tegenwoordig dat het alleen in de handwas kan.Belachelijk. Als het heel teer is, doe ik het in een netje en gewoon op 40 graden, heeeeel soms 30 graden. Op bh's staat ook altijd handwas. Nou dat gaat mooi in zo'n bol en wassen maar.

Oeeeh ik heb nu een supersexy vind ik zelf :@ positiespijkerbroek aan, staat me echt goed. Ik heb nooit lage taillebroeken, maar deze sluit nu perfect aan. Straks gaat dit lang niet passen want hij zit nu flink aangesloten en als mijn bovenbenen gaan groeien, is het einde verhaal.

Oh en gister helemaal niet overgegeven en vandaag tot nu toe ook nog niet *O* Begin de dag met de tv aan voor de afleiding, geen idee of het werkt, maar ben blij genoeg. Mijn man gaat sorbetijs citroen voor me halen en cornetto's 8-)
pi_139008933
Oh, het is rot he, als je iets verpest in de was... doorademen en snel vergeten. :%

Sowieso, bij alles wat me momenteel niet lekker zit, probeer ik te denken: doorademen, morgen is het weer beter. Scheelt een hoop frustratie. En lekker oefenen voor de bevalling. :P *de-ze-dag-komt-nooit-meer-terug*

Een supersexy positiebroek... bestaat dat? Ik voel me soms best oké of mooi, maar heul niet sexy als ik zwanger ben. :') :N
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:06:20 #30
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139009250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
beuh kursor,begrijpelijk hoor. maar goed, kind zal er weinig van merken, dus na de eerste teleurstelling valt t misschien wel mee...

net de gyn gebeld, hoef me niet druk te maken om baby, geen pijn gehad in buik en t zit nog zo goed ingepakt nu. ben er ook niet echt op gevallen.

mijn vriendinnetje met cupA+implantaten wat een bescheiden C leek krijgt nu ook ineens veel grotere borsten, met kleinere borsten heeft t ook meer nieuwe melkklieren nodig gok ik, volgens mij had ik daar al best veel van.
Heeft niet iedereen evenveel melkklieren, of je nou A of B of G hebt? Wel gek om zo te groeien lijkt me.

Wat balen van je was kursor, gelukkig heb je het relatief goed op kunnen lossen!

Ahhh morgen op dit tijdstip geslachtsecho! *O* eerst wilde ik pertinent niet en nu tel ik de ureb af :?
pi_139009957
Nijntje boekje mee wassen is ook een slecht idee. Overal Nijntje pluis. :D ;(

Ik lurk nog even mee. Mag pas over meer dan een week bij de vk kijken of ik wel echt zwanger ben. Zo spannend weer. Maar ben misselijk genoeg :) waar je al niet blij mee kan zijn.

*verder lurkt.
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:37:42 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139010086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 13:32 schreef Zolena het volgende:
Nijntje boekje mee wassen is ook een slecht idee. Overal Nijntje pluis. :D ;(

Ik lurk nog even mee. Mag pas over meer dan een week bij de vk kijken of ik wel echt zwanger ben. Zo spannend weer. Maar ben misselijk genoeg :) waar je al niet blij mee kan zijn.

*verder lurkt.
Spannend Zolena, maar, een voorzichtige felicitatie alvast ;)
Kwak
pi_139010602
Spannend Zolena!

En Spees geslachtsecho!

Pf ik ben helemaal gesloopt en de week is nog niet om, moet morgen nog :P hoop dat die moeheid wel iets minder wordt straks, ben nu een beetje een zombie. Voel me dan wel extra zwanger dus ook weer leuk, daar niet van.
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:13:05 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_139011115
Welkom Zolena!
Wij zijn net bij het macrobiotische kdv wezen kijken en ik heb er echt een supergoed gevoel bij O+
Woensdag nog bij een andere kijken, ben benieuwd of dat ook zo is. Ik ga namelijk bijna twijfelen aan mezelf als ik altijd de kritieken van anderen op kdv's enzo lees :')
disclaimer
pi_139011505
O Zolena hebben we jou ook al aangestoken? :D
Kei leuk! Hoop dat volgende week alles goed is bij de vk :)

Spees ik ben zoooo benieuwd wat je aan het bakken bent! :D

O en ik voel me echt allerminst sexy als ik zwanger ben .. Voel me echt zo'n oempa loempa.

Ik heb gelukkig nog nooit echt grote, onoverkomenlijke wasongelukken gehad hoewel ik er af en toe wel erg gemakkelijk en lomp mee omga :') ... Wonder boven wonder gaat het altijd wel goed tot nog toe :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:30:06 #36
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139011636
Gefeliciteerd Zolena, leuk!!

Sexy weet ik niet, maar ik voelde me echt wel mooi bij mijn vorige zwangerschap toen mijn buik begon te groeien. Oké bij 41 weken werd dat wel wat minder, maar goed dan hoef je niet zo lang meer :P
pi_139011773
Hihi ik zat de laatste tijd of veel in mijn pyjama, of in de jogging positiebroek of in huispak of in een broek die veel te losjes zat door het afvallen. En nu ineens een strakkere spijkerbroek, beetje zo hip afgesleten, lage taille (blijkt in de praktijk toch enigszins af te zakken als ik weer ga staan), lekker aangesloten en die buikband over het kleine buikje heen, jaa dan vind ik dat wel mooi :)
En ik heb net de eerste cornetto op, en ik ga er denk ik nog eentje eten :@
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:35:41 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_139011807
ik vind die positiejeans ook mooi hoor!
Stukken mooier dan mijn gewone jeans die mijn buik in twee stukken hakt :')
disclaimer
pi_139011843
Ik voel me onwijs sexy, met m'n nieuwe cupmaat. :D. Ik haal zo mijn vriend van zijn werk voor een weekendje weg, en ik heb besloten dat ik dan gewoon mijn strakke t-shirtjurkje ga dragen dat nu in de kast blijft liggen vanwege ontdekkingsgevaar. Pronken met m'n opgezette darmen. 8-) .
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:07:59 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139012649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me onwijs sexy, met m'n nieuwe cupmaat. :D. Ik haal zo mijn vriend van zijn werk voor een weekendje weg, en ik heb besloten dat ik dan gewoon mijn strakke t-shirtjurkje ga dragen dat nu in de kast blijft liggen vanwege ontdekkingsgevaar. Pronken met m'n opgezette darmen. 8-) .
woohoo, geniet er van!
Kwak
pi_139014070
Hihi zo'n veranderde cupmaat heb ik volgens mij niet, maar kan me voorstellen dat ermee pronken nu wel lekker is :)
Bij c&a nu trouwens korting op (veel) positiemode! Heb drie shirts aangeschaft met gratis verzending. Op de gok, want heb nu nog geen shirts nodig, maar 5 euro per stuk kon ik niet laten liggen. Lekker voor straks in de zomer.
pi_139014231
Mijn laatst nog buik is nu weer bijna zijn gewone zelf. Dus misschien toch vooral darmen laatst :P
Tof van de jouwe DaD, leuk de foto ook!
pi_139014386
Ik kan m'n normale bh's gewoon nog aan gelukkig. Borsten ploffen er gelukkig niet uit!
Over een maandje worden die weer ingewisseld voor voedingsbeha's... Raar idee wel! Over precies een maand is de UD... Wow!

Eerste verlofweek zit erop en men, ben echt helemaal ingestort! Zo enorm moe! Heb veel geslapen en ben begonnen met een nieuwe verslaving: Game of Thrones. Men wat een verslavende serie is dat!! Lang leve verlof!
Maaarrrr komende week ga ik ook de babywasjes doen en de babykamer helemaal opruimen en nog wat poetsen in huis als het lijf het toelaat.
Tralalalaaa
pi_139015269
game of thrones O+ wij kijken nu bewust nog niet naar seizoen 4 want dan kunnen we aan t eind van mn zwangerschap alle afleveringen in 1x kijken..

wb borsten: ik ben van een C naar een E gegaan nu, en kijk af en toe.vol verbazing naar beneden :')

ik ben vandaag zo vreselijk moe.... ik lig lekker pirates of the caribean te kijken.
S. 2014
J. 2016
pi_139018103
Fijn van je verlof TAP! Klinkt alsof je er ook wel aan toe was!

Zijn jullie ook zo ongeconcentreerd? Ik functioneer maar op 70% van wat ik normaal doe denk ik, vooral veel langzamer, minder aan een stuk door werken enzo.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:57:37 #46
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_139018201
Hoi dames! Ik kom me hier heel voorzichtig melden. Vandaag heb ik 2 positieve zwangerschapstesten gehad. Één met een heel vaag streepje en één digitale waar 'ZWANGER' op stond. *O*

Nu kan ik nog niet hardop juichen, vorige zwangerschap is helaas geëindigd in een miskraam. Nog 0 symptomen, maar dat komt waarschijnlijk nog. Ben ook pas 4 weken volgens mijn berekening.
pi_139018233
Gefeliciteerd StarDust! Spannende tijd voor je!

En ja, herkenbaar Helio, concentratie is al vanaf het begin ver te zoeken. Waardeloos is dat.
pi_139018688
concentratie? was dat :P

welkom stardust! 1e Decemberbaby of niet?
S. 2014
J. 2016
pi_139019063
Stardust, welkom! :) Ik heb overigens bij mijn vorige zwangerschap de eerste maanden praktisch geen zw.schapssymptomen gehad.

Overigens geen last van concentratieproblemen hier! Althans, niet meer of minder dan normaal :+

TAP, Game of Thrones, goede besteding van je verlof :Y O+

Kursor, zou ik ook van balen hoor! :*

En wat tetten betreft, die groeien (helaas?) een stuk minder hard dan mijn buik zelf :D :+
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:35:00 #50
415771 StarDust_
pi_139019158
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
concentratie? was dat :P

welkom stardust! 1e Decemberbaby of niet?
Als het goed is een kerstkindje O+ . Laat ik dan zelf ook jarig zijn, een mooier kado is er niet!
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:35:50 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_139019179
Welkom stardust!
disclaimer
pi_139019182
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Als het goed is een kerstkindje O+ . Laat ik dan zelf ook jarig zijn, een mooier kado is er niet!
goed getimed :D
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:36:58 #53
415771 StarDust_
pi_139019213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Stardust, welkom! :) Ik heb overigens bij mijn vorige zwangerschap de eerste maanden praktisch geen zw.schapssymptomen gehad.
Ik hoop dat ik ze snel krijg, vorige keer had ik dus niks en dat is uiteindelijk dus fout gegaan... Merk al wel dat ik iets hardere borsten heb, maar dat had ik de vorige keer ook.
pi_139019235
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:36 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik ze snel krijg, vorige keer had ik dus niks en dat is uiteindelijk dus fout gegaan... Merk al wel dat ik iets hardere borsten heb, maar dat had ik de vorige keer ook.
be carefull what you wish for ;)

deze blijft plakken :*
S. 2014
J. 2016
pi_139019269
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:36 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Jamaar, dat hoeft dus niet. Al snap ik je gevoel wel :Y

Maar mijn eerste zwangerschap had ik wél symptomen, en mk met 8 weken ongeveer. Tweede zwangerschap géén symptomen, en het resultaat van bijna 1,5 jaar oud loopt hier achter me haar vader onder een berg blokken te begraven terwijl ze op haar Twinkle Toes** rond stampt.

** schoenen met lampjes in de neus. Van oma gekregen en ze is er wild van.
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:44:25 #56
415771 StarDust_
pi_139019397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jamaar, dat hoeft dus niet. Al snap ik je gevoel wel :Y

Maar mijn eerste zwangerschap had ik wél symptomen, en mk met 8 weken ongeveer. Tweede zwangerschap géén symptomen, en het resultaat van bijna 1,5 jaar oud loopt hier achter me haar vader onder een berg blokken te begraven terwijl ze op haar Twinkle Toes** rond stampt.

** schoenen met lampjes in de neus. Van oma gekregen en ze is er wild van.
O+

Ik ga er proberen van te genieten (hoe moeilijk dat ook is). Ook al gaat het misschien wel mis, dit vruchtje verdient al het goeds en geen negatieve energie!
pi_139019403
Welkom Stardust!
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:44:41 #58
415771 StarDust_
pi_139019408

[ Bericht 100% gewijzigd door StarDust_ op 18-04-2014 18:45:02 (dubbel post) ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:51:27 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_139019640
Ik had voor mijn 1e mk ook meer symptomen dan dit keer. Zegt helemaal niks, al snap ik je gevoel :*
disclaimer
pi_139019918
Welkom, zolena en stardust! *O* spannende weken, blij dat het nu een beetje achter me ligt -al denk ik dat het 9 maanden lang spannend blijft :') - zal voor beide duimen voor een plakker!

Pff, Als ik de verhalen van hilmo lees.. Vroeg mezelf wel eens af of ik ook last had van migraine, maar naar aanleiding van deze verhalen zal het bij mij wel gewoon stevige hoofdpijn zijn.. Heftig zeg!

En kwakzor gevallen las ik? Auw! Beterschap/sterkte! Gelukkig geen gips!

Ennnnn hier hebben we net een kinderwagen gekocht... Belachelijk vroeg, maar voor 100 euro durfde ik het al wel aan! En hij is mooi! O+ precies wat ik wilde! Een tweedehands Mutsy transporter!

En ook al riep ik dat ik pas aan namen zou beginnen als ik zou weten wat het was, we hebben nu al de jongensnaam! Vriend noemde voor de grap een random naam, en die vonden we allebei zo tof! Ik wil hem nu al met iedereen delen, haha, dus ben benieuwd of ik het überhaupt nog 6 maanden vol houdt :p laat staan dat ik het geslacht voor me kan houden! :X

en nu zou ik zo graag een jongetje willen, omdat ik de naam zo tof vind! :)

[ Bericht 6% gewijzigd door krijgerrtje op 18-04-2014 19:19:45 ]
pi_139020207
Gefeliciteerd & welkom Zolena en Stardust! *O*

Ein-de-lijk weekend! Ben er heel erg aan toe, was een lange week en begin een beetje te balen dat ik nog steeds de baby niet echt duidelijk gevoeld heb... Ben 22 weken nu en de placenta ligt aan de achterkant, dus nu onderhand moet het toch echt wel gaan gebeuren.

Ik weet wel dat vooral bij de eerste het wat langer duurt en dat het vaak eerst op darmgeborrel kan lijken voordat je het herkent. Heel af en toe voel ik ook wel wat geborrel, dat zou iets kunnen zijn, maar ik heb nog geen 1 keer het idee gehad dat ik iets nieuws voel of iets wat ik nog niet eerder hebt gevoeld. Laat staan dat ik echt kon zeggen: dit was de baby!

Ik baal ervan en word er ook wel een beetje onzeker van :{
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:20:19 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_139020590
Dat begrijp ik wel Dyre. Er zijn mensen die het pas bij 24 weken voelen, het zijn er maar een paar maar het is wel kut als je net 1 van die paar bent -O-
disclaimer
pi_139020864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef Dyre het volgende:

Ein-de-lijk weekend! Ben er heel erg aan toe, was een lange week en begin een beetje te balen dat ik nog steeds de baby niet echt duidelijk gevoeld heb... Ben 22 weken nu en de placenta ligt aan de achterkant, dus nu onderhand moet het toch echt wel gaan gebeuren.

Ik weet wel dat vooral bij de eerste het wat langer duurt en dat het vaak eerst op darmgeborrel kan lijken voordat je het herkent. Heel af en toe voel ik ook wel wat geborrel, dat zou iets kunnen zijn, maar ik heb nog geen 1 keer het idee gehad dat ik iets nieuws voel of iets wat ik nog niet eerder hebt gevoeld. Laat staan dat ik echt kon zeggen: dit was de baby!

dikke knuf! hoop dat je mini gauw hard genoeg gaat bewegen! :*

krijgertje, ik heb ook migraine zonder te hoeven overgeven, en zonder aura, wel met gevoeligheid voor licht en geluid.
het reageert alleen op triptanen als t zo heftig is..
S. 2014
J. 2016
pi_139020885
Ik ben nog geen 6 weken en kan nu al niet meer m'n broeken-met-knoop aan :'). Sweatpantspauperlook ftl.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:30:25 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_139020965
Zeg ororea, wanneer ga jij zo ongeveer uit de kast? :P
disclaimer
pi_139020987
Na de 9wekenecho.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:32:08 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_139021030
Ik ben benieuwd!
disclaimer
pi_139021073
Het is volgens mij nog niet te zien hoor, ik loop er wel vaker bloated bij. Maar echt totaal niet meer comfy m'n kleding.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:33:29 #69
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139021075
Dat duurt veel te lang joh :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139021091
oh een kloon?! je username doet mij wel gelijk aan een andere denken, ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_139021149
Ik ken hier toch niemand :+
pi_139021150
Ja maar ik wil het eerst zien/horen leven :'(. Voor ik het echt geloof ofzo. Ja kloon, ben wel nieuwsgierig aan wie ik je deed denken. DM maar :D.

Eerder wilde de gyn geen echo doen. In geval van eventuele teleurstelling bij geen kloppend hartje. Maar ff he: ik vind inwendige echo's fijner, is het via dat niet juist gemakkelijker/eerder te zien?
pi_139021262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Ororea het volgende:
Ik ben nog geen 6 weken en kan nu al niet meer m'n broeken-met-knoop aan :'). Sweatpantspauperlook ftl.
Ik heb ook sinds de 7 weken geen riemen meer omgedaan, en nu moet ik af en toe goed opletten als ik ergens heen ga, of ik mijn knoop wel dichtheb, laatst in de supermarkt vergeten :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:38:59 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_139021265
Ik had met 7+2 een zeer duidelijk kloppend hart! Inwendig. Maar dan moet je wel zeker van je eisprong zijn.
disclaimer
pi_139021315
Ik had bij 6 weken zowel in- als uitwendig een duidelijk knipperend boontje, dus het kan als het er goed voorligt.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_139021356
Ja ik weet wel wanneer we seks hebben gehad dus iets daarna eisprong. Lijkt me nauwkeurig genoeg?

En herkenbaar LMN.
pi_139021362
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef Dyre het volgende:

Het komt, echt waar! :*

Ik voelde mijn 2e (!) ook pas met 21/22 weken, terwijl ik de eerste al met 17 weken voelde. En iedereen maar vragen, voel je echt nog niets dan?? :o heel stom vond ik het. Vertrouwen houden hoor, het komt echt, en t is ook niet gek als je er nu gewoon van baalt.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:41:27 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_139021363
Ik heb sinds een paar dagen een 6 maanden zwangere maag. Het is echt geen gezicht :')

disclaimer
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:43:18 #79
415771 StarDust_
pi_139021436
Ik mag deze keer ook een vroege echo. Zouden jullie dat doen? Het geeft natuurlijk wel geruststelling, maar een dag later kan het zo anders zijn. Heb je jezelf blij gemaakt om niks!
pi_139021444
ik was 6 weken toen we een knipperend vlekje zagen, wel inwendig btw.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:45:00 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_139021508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:43 schreef StarDust_ het volgende:
Ik mag deze keer ook een vroege echo. Zouden jullie dat doen? Het geeft natuurlijk wel geruststelling, maar een dag later kan het zo anders zijn. Heb je jezelf blij gemaakt om niks!
ik zei dat ik het niet wilde, omdat schijnzekerheid, maar met zeven weken flipte ik uiteindelijk toch. Al blijf ik bij mijn standpunt daarin, voor de echo met tien weken zweette ik alsnog peentjes namelijk :@
disclaimer
pi_139021625
Moeders |:(
'Goh je buik is net zo bol en rond als je kont he?'

-O- Bedankt mam!
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:49:10 #83
415771 StarDust_
pi_139021668
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zei dat ik het niet wilde, omdat schijnzekerheid, maar met zeven weken flipte ik uiteindelijk toch. Al blijf ik bij mijn standpunt daarin, voor de echo met tien weken zweette ik alsnog peentjes namelijk :@
Ik zal de komende 6 weken ook peentjes zweten denk ik. Ik kijk wel hoe ik me dan voel, en als ik te nieuwsgierig ben (ja dus) zal ik een vroege echt laten uitvoeren.

Ennu...SQ ik vind jouw buikje mooi!
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:54:09 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_139021872
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef BlueEyes het volgende:
Moeders |:(
'Goh je buik is net zo bol en rond als je kont he?'

-O- Bedankt mam!
O+

Tnx stardust :D en ja, spannend blijft het voorlopig vast nog wel. Maar ik hoop dat een mooie echo je toch geruststelling gaat geven straks :*
disclaimer
pi_139021924
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een 6 maanden zwangere maag. Het is echt geen gezicht :')

[ afbeelding ]
Ik werd afgeleid door de boobs :9
pi_139021941
Lekker vooruit steken die buik SQ :D het mag, het kan! Kan jou het schelen of het half verteerd voedsels of je eigenste dna is :s)
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:56:07 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_139021948
Tetten. O+
disclaimer
pi_139022050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:43 schreef StarDust_ het volgende:
Na mijn mk heb ik bij 8 weken echo gehad ter check en daarna bij de 10 weken bij de intake nogmaals.
En zoals anderen beamen, spannend blijft het ook na een vroege echo.
We gaan met je meeduimen!
Eerst alles maar eens laten inzinken en wennen denk ik ;)
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:03:21 #89
415771 StarDust_
pi_139022191
Inderdaad, eerst laten bezinken lijkt me een goed plan! Mijn beste vriendin komt zo op bezoek, dus die mag het natuurlijk weten!
pi_139022307
Ik heb een hikkende bult in mijn rechterrib... wat is dat een bizar gevoel zeg dat continue 'getik'
pi_139022476
een hikkend kind lijkt mij ook echt weird!

ik heb het gevoel dat ik iemand van 180kg achter me aan sleep op enkel mn bekken :X
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:12:43 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_139022486
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:07 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een hikkende bult in mijn rechterrib... wat is dat een bizar gevoel zeg dat continue 'getik'
dat lijkt me zo vet O+

Ik ben brak en rillerig. Ik twijfel tussen gewoon moe na een lange werkweek of een beginnende verkoudheid. Maar ik ga zo gewoon in bad en dan naar bed O+
disclaimer
pi_139022556
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat lijkt me zo vet O+

Ik ben brak en rillerig. Ik twijfel tussen gewoon moe na een lange werkweek of een beginnende verkoudheid. Maar ik ga zo gewoon in bad en dan naar bed O+
lkkr uitrusten dit weekend, lang paasweekend O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:18:17 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_139022690
De agenda zit anders alweer aardig vol :') maandag kan ik niksen *O*
disclaimer
pi_139022766
Lekker je bed ingaan inderdaad, lang genoeg weekend om nog van alles te doen.
pi_139023296
SQ, lekker showen die buik hoor! En ik ben jaloers op je dat jij een bad hebt ;)
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:37:04 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_139023401
Ik vind ook eigenlijk dat een bad een universeel mensenrecht zou moeten zijn :Y
disclaimer
pi_139023989
Ah leuk, nieuwe zwangeren, welkom! :W
pi_139024057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Bubbelbad hier O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:52:52 #100
344469 Amsel
zonder t
pi_139024171
De laatste keer dat ik in bad ben geweest is - denk ik - nog voordat ik zwanger was :o We hebben wel een bad, maar dat gebruik ik als wasmand :')
pi_139024201
Ook handig Amsel :D
pi_139024379
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Agreed :Y. Dat is echt wat ik het meeste zou gaan missen aan een ander huis.
pi_139024414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:52 schreef Amsel het volgende:
De laatste keer dat ik in bad ben geweest is - denk ik - nog voordat ik zwanger was :o We hebben wel een bad, maar dat gebruik ik als wasmand :')
:D

Straks wel fijn/leuk met baby O+ Wij hebben zelf geen bad, maar als ik zie hoeveel plezier Saar heeft in de douche alleen al.... Die zou een bad fantastisch vinden! Het nieuwe huis heeft een bad! Dus als alles lukt hebben wij straks ook een bad <3 Voor mezelf hoeft het niet per se.
pi_139024668
Mja wij hebben een twee persoons bad maar nu ik zwanger ben vind ik het niet meer zo prettig. Maar komt misschien ook omdat ik het niet prettig vind om nu op mijn rug te liggen.

Maar met kids is het heul fijn idd! :)
pi_139024915
Welkom nieuwe zwangeren!
Badderen doe ik alleen met dochter nog, niet meer alleen want lig liever op bed dan lang in bad ;)

Wat betreft vroege echo's. Ik vond het na m'n miskraam erg fijn omdat ik gewoon wilde weten of het wel of niet leefde. En dan vroeg ik of ik een aantal weken erna nog een keer mocht kijken.
Tralalalaaa
pi_139025041
*kledderssshhhhflatsj*

Althans, ik denk dat dat het geluid is van een slijmprop die zich een weg naar buiten werkt. :+

Maar goed, ik ben 'm ook al eens verloren rond de 34 weken, dus ik verwacht er niet al te veel van. Ik moet verdorie de babykamer nog fixen, vluchttas pakken, kleertjes wassen, etc :+
pi_139025265
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
*kledderssshhhhflatsj*

Althans, ik denk dat dat het geluid is van een slijmprop die zich een weg naar buiten werkt. :+

Maar goed, ik ben 'm ook al eens verloren rond de 34 weken, dus ik verwacht er niet al te veel van. Ik moet verdorie de babykamer nog fixen, vluchttas pakken, kleertjes wassen, etc :+
:Y)

Komende 3 dagen mooi de tijd voor Coco!
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:19:45 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_139025373
Och, en anders verschoon je 'm gewoon op bed toch!

Bulten op je tepelhof is part of the deal toch, trouwens? :')
disclaimer
pi_139025547
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bulten op je tepelhof is part of the deal toch, trouwens? :')
Ja. Althans, ik heb ze ook. Wij kunnen samen ook net de twee uitzonderingen zijn natuurlijk :+
pi_139025588
Hier wel.
Zet die gephotoshopte pornotieten eens uit je hoofd :D
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:24:53 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_139025628
Het is net of er een tweede tepel op mijn tepelhof groeit O+
( ja, ik heb tepel-issues :@ )
disclaimer
pi_139025638
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

:Y)

Komende 3 dagen mooi de tijd voor Coco!
Met pasen? :D :'( :D

Ach, ik vanavond nog even wat nestelen denk ik.
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:26:22 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139025696
Ik moest net janken omdat ik me bedacht dat we de verjaardag van de kat deze week vergeten zijn :') alsof dat beest daar enig besef van heeft.

ik heb kleine steekjes in mijn buik al de hele middag en avond :@ maar de gyn zei dat er echt niks kon zijn met mijn baby, alleen toen ik belde voelde ik dit nog niet :@

sorry loop me echt aan te stellen, maar de hele dag pijn aan die kloteknie heeft mijn weerstand voor dit soort dingen een beetje aangetast :'(
Kwak
pi_139025724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Een tweede tepel? :o Nu stel ik me jou voor met één gigantische borst in 't midden :'D

Dit is het beste wat ik kon vinden op zo'n korte termijn :')
pi_139025744
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
_O- ik heb ook al geroepen dat ik een extra tepel.per tiet krijg :P
S. 2014
J. 2016
pi_139025802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een tweede tepel? :o Nu stel ik me jou voor met één gigantische borst in 't midden :'D

[ afbeelding ]
Dit is het beste wat ik kon vinden op zo'n korte termijn :')
*proest*
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:29:40 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_139025860
Ik ben zo blij dat alles herkenbaar is O+
Dit topic O+
Coco, dat is aardig accuraat :o

Kwak, dat is bandenpijn :* snap je bezorgdheid, maar is niet nodig.
disclaimer
pi_139025993
Ik was hier heel stellig dat de kleur van mijn tepels echt no way waren veranderd zoals overal beschreven wordt.
Tot ik een vakantiefoto onder mn ogen geduwd kreeg van toen ik net zwanger was :')
(wat was ik toen slank en bruin en en en en... )
pi_139026132
Kwak, dat is inderdaad normaal hoor, no worries!

BE, ik stond toevallig gisteren mn tetten te bekijken in de badkamer, en toen kwam ik tot de conclusie dat ze inderdaad wel wat veranderd zijn.

SQ, als dat accuraat is; het lijkt me zo lastig met lingerie kopen. Of valt dat mee?
pi_139026139
hormoontjes kwak O+
mijn hondje is niet fit en voelt zich heel zielig, maar ik nu dus ook :') :@
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:36:14 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_139026216
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwak, dat is inderdaad normaal hoor, no worries!

BE, ik stond toevallig gisteren mn tetten te bekijken in de badkamer, en toen kwam ik tot de conclusie dat ze inderdaad wel wat veranderd zijn.

SQ, als dat accuraat is; het lijkt me zo lastig met lingerie kopen. Of valt dat mee?
nee, dat gaat wel, ik koop altijd triangeltops en dan naai ik de driehoekskes aan elkaar :Y
disclaimer
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:37:34 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_139026291
Wat het meest opvalt nu aan mijn tet is de dikke kloppende blauwe ader die precies over het.midden loopt en mijn tweede tepel van voedsel voorziet :9
disclaimer
pi_139026305
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat gaat wel, ik koop altijd triangeltops en dan naai ik de driehoekskes aan elkaar :Y
Oh ja, goeie :D
pi_139026353
doen ze geen pijn SQ :X
S. 2014
J. 2016
pi_139026357
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wat het meest opvalt nu aan mijn tet is de dikke kloppende blauwe ader die precies over het.midden loopt en mijn tweede tepel van voedsel voorziet :9
Ohhhhh, die aders ja! Ik heb ook nog een heel lichte huid, dus dan zie je ze extra goed lopen O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:40:56 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_139026472
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
doen ze geen pijn SQ :X
nee, valt mee, ik voel ze wel, maar pijn niet. Tepels soms wel ineens :')
Coco, de mijnes hebben voor het laatst zon gezien toen we nog met guldens betaalden, kun je nagaan O+
disclaimer
pi_139026547
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Coco, de mijnes hebben voor het laatst zon gezien toen we nog met guldens betaalden, kun je nagaan O+
nou beter, tietpijn is echt vervelend! (understatement)
S. 2014
J. 2016
pi_139026555
Aders én striae!

En alweer de boobies als onderwerp, die komt de laatste dagen minimaal 1 keer per dag voorbij geloof ik :D
pi_139026571
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn linkertiet vroeg net aan mijn rechter wat dat 'zon' precies is. Kun je nagaan. :+
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:45:08 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_139026630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn linkertiet vroeg net aan mijn rechter wat dat 'zon' precies is. Kun je nagaan. :+
_O-
disclaimer
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:50:54 #131
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139026858
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo blij dat alles herkenbaar is O+
Dit topic O+
Coco, dat is aardig accuraat :o

Kwak, dat is bandenpijn :* snap je bezorgdheid, maar is niet nodig.
thanks, heb ik dus nog niet eerder gemerkt. O+ hij groeit!
Kwak
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:51:40 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_139026893
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

thanks, heb ik dus nog niet eerder gemerkt. O+ hij groeit!
ja, begon bij mij ook pas rond die tijd! Hij zit al boven je schaambot *O*
disclaimer
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:11:43 #133
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139027953
Zo, net een bijdrage gedaan in het buikentopic, zal ik hier dan ook maar weer eens aansluiten :). Ik wil toch wel wat vaker mee komen schrijven.

Ik las gisteren (dacht ik) dat Coco een datum heeft. 30 april is mooi :Y . Vier jaar geleden is mijn oudste op die dag geboren!

Het ging veel over tieten :D. Die van mij groeien niet zo hard tijdens de zwangerschap. Ik pas tot het eind eigenlijk wel mijn eigen bh's (als de vorige twee keer een indicatie zijn, dan komt bij mij de tietexplosie pas na de bevalling :P). Wel heb ik deze zwangerschap pijnlijke tepels! Herken ik niet van de vorige keren. Ze kunnen af en toe ook helemaal blauw/paars zijn :X .

Stardust gefeliciteerd! *O*

Spees morgen een geslachtsecho! Veel plezier :).
Die van mij staat voor 14 mei gepland, ik kan niet wachten!
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:13:38 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_139028049
Lol fee, ik vond juist je tetten zo mooi gegroeid op je buikfoto's :D maar misschien ligt dat aan je kleding op de 4 weken-foto :)
disclaimer
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:18:26 #135
250838 Fee-nix
pi_139028264
Ja klopt, op de 4 wk foto heb ik een heel los truitje aan :). En verdere verklaring staat in het buikentopic :P.
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:54:19 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139029931
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:50 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Bubbelbad hier O+
Jacuzzi :Y)
KuikenGuppy
pi_139030313
net even heerlijk naar ons meiske liggen luisteren O+ zo mooi,.je hoort dr schuiven en als ze even tijd heeft mag ik wel hèèl even naar dr hartje luisteren voordat ze weer verder zwemt.. O+ Dat je al zo gek kan zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:07:41 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139030501
Bijzonder he GM?! O+
KuikenGuppy
pi_139030666
Ik vind het heel bijzonder! Het voelt al zo "van ons" en haar ritme is ook al zo eigen en toch heb ik geen idee hoe ze eruit ziet.
had ik al O+ O+ gezegd?
S. 2014
J. 2016
pi_139031467
trouwens, iemand die een goed middel weet voor hooikoorts? ik heb normaal antihistamine maar zag in de bijsluiter dat die nu niet mogen... dus iemand tips??
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:34:33 #141
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139031703
Probeer eerst het te behandelen met dingen als oogdruppels en zoutoplossing etc.
Als het echt heel erg nodig is dan mag loratadine wel tijdelijk (aantal dagen) in de zwangerschap.
Even overleggen met je apotheker of huisarts.

en homeopatisch is er pollinosan neusspray van A. Vogel, Similasan oogdruppels en Luffanil tabletten van VSM
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139032380
ik wil als t ff kan niet aan de tabletten vd huisarts, maar nu loop ik de hele dag te niezen en heb ik koppijn... ik zal eens kijken naar neussprays.
S. 2014
J. 2016
pi_139036531
Hier geen hooikoorts maar wel snipverkouden.. Om gek van te worden! Ik wil weer kunnen ademhalen! :( daarbij was m'n conditie in zwangere toestand al niks, nu is er echt niks van over :')
pi_139036660
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind het heel bijzonder! Het voelt al zo "van ons" en haar ritme is ook al zo eigen en toch heb ik geen idee hoe ze eruit ziet.
had ik al O+ O+ gezegd?
Maar dat is het ook!
Ik ben helemaal niet zweverig maar blijf het echt wonderlijk vinden hoe veel je al kunt houden van iets wat binnen in je groeit en beweegt (ook dat blijf ik iets fascinerends vinden),zonder dat je het nog gezien hebt

Last van mn borsten heb ik helemaal niet.Ze zijn naar mijn idee ook niet heel veel groter gegroeid,maar ik had ook al e een behoorlijke borstpartij van mezelf (cup E)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_139036664
Spees have fun vandaag!
pi_139036676
Last van borsten had ik alleen in het begin, nu kan ik erin knijpen wat ik wil :P

Waar ik wel last van begin te krijgen zijn mijn liezen. Ik voel me net bejaard als ik aan het lopen ben, het gaat alles behalve snel. Het lijkt net alsof ik een minuut geleden een split heb gedaan ofzo....
pi_139036688
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik wil als t ff kan niet aan de tabletten vd huisarts, maar nu loop ik de hele dag te niezen en heb ik koppijn... ik zal eens kijken naar neussprays.
gm een paar weken terug heb ik een hele heftige allergische reactie gehad. Waarop weten we nog steeds niet. Maar de huisarts heeft mij toen dit middel voorgeschreven voor 10 dagen. Een uur na innemen merkte ik al verschil en na een week was ik klachtenvrij (en bleef dat ook tot nu toe gelukkig):

http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10698&rId=309

Huisarts gaf aan dat wanneer dit kortdurend in de zwangerschap gebruikt wordt geen probleem is. Misschien dat je met je eigen ha kan overleggen?
pi_139036739
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 07:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Last van borsten had ik alleen in het begin, nu kan ik erin knijpen wat ik wil :P

Waar ik wel last van begin te krijgen zijn mijn liezen. Ik voel me net bejaard als ik aan het lopen ben, het gaat alles behalve snel. Het lijkt net alsof ik een minuut geleden een split heb gedaan ofzo....
Heb ik ook, ene dag meer dan de ander. Heb jij nog verzachtende tips?
pi_139036749
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:08 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Heb ik ook, ene dag meer dan de ander. Heb jij nog verzachtende tips?
Niet echt. Er schijnt wel een bekkentherapeut te bestaan. Die doet me jou wat oefeningen waardoor het wat draaglijker wordt. Aldus google :)
pi_139036759
En het staat in verband met de bekken. Dus kans dat het komt door bekkeninstabiliteit las ik.
pi_139036831
Ja dat had ik ook al eens gelezen, terwijl ik verder weinig/geen last heb van mijn bekken en rug.
Aankomende week start mn pufcursus :') Mensendieck, zal haar eens vragen naar tips en trucs.
pi_139036943
Ff bijgelezen :)

Wasperikelen :( een luier mee wassen is ook geen goed idee, en nee je kan ze geen twee keer gebruiken ;)

Hoi Zolena! Spannend!

Hier zijn mijn borsten ook weer twee cupmaten groter gegroeid. Heb nog maar 1 passende bh. Vorige week vroeg iemand of ik zwanger was, toen ik dat bevestigde zei ze dat ze dat had gezien aan m'n grote borsten ;) :X

Heel herkenbaar Helio, kan me echt nergens op concentreren.

Welkom stardust :)

Krijgerrtje een naam en een kinderwagen :D leuk :D

Dyre, niet onzeker zijn hoor.. Je voelt je baby vast snel :*

Ororea, oh een kloon... Ben benieuwd. Stom dat je niet eerder een echo krijgt hoor :( ik had met 5 à 6 weken al een echo en toen was er ook al een hartje te zien. (Maar kon de gyn nog niet eens een termijn geven) Dus t kan wel!

Mooie buik SQ!

Een bad!! Ik moet nog 3 maanden wachten (en dan kom ik er vast niet meer in ;) )

Kwak, wat de rest zei :*

Nog ff wachten dus Fee! Spannend!

Spees veel plezier bij de echo! Ik denk een meid!

Bijzonder hoor GM!

En hier gaat t stukken beter.... Misselijkheid is weg, vermoeidheid minder en af en toe twijfel ik of de darmplopjes wel darmplopjes zijn :)
Volgende week intake bij de vk (dat is best raar met 16 weken). En we zijn er nu zeker van: geen geslachtsbepaling dit keer :)
En nu is er vroege vogelskorting van 40% op zwangerschapskleding, dus ik ben shoppen :D
pi_139037675
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 07:58 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

gm een paar weken terug heb ik een hele heftige allergische reactie gehad. Waarop weten we nog steeds niet. Maar de huisarts heeft mij toen dit middel voorgeschreven voor 10 dagen. Een uur na innemen merkte ik al verschil en na een week was ik klachtenvrij (en bleef dat ook tot nu toe gelukkig):

http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10698&rId=309

Huisarts gaf aan dat wanneer dit kortdurend in de zwangerschap gebruikt wordt geen probleem is. Misschien dat je met je eigen ha kan overleggen?
Ik wil liever geen pillen slikken, normaal zit ik van april-september aan de anti histamine, dit jaar zingen we t maar gewoon uit, geen pillen tenzij echt strikt noodzakelijk,
Niet zwanger ben ik heel makkelijk is medicatie gebruik, maar nu twijfel ik al over paracetamol...

en 23 weken vandaag *O*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:31:01 #154
52229 Chanty
pi_139038344
Welkom aan alle nieuwe zwangeren *O*

Spees ben benieuwd wat je krijgt :)

Hier staan er meubeltjes in de babykamer *O* Kan nu eindelijk zien hoe het uitpakt qua ruimte (kan me zoiets nooit voorstellen). Mijn hormonen zijn niet helemaal blij met hoe dicht twee kasten op elkaar staan, maar daar is weinig aan te doen; klein kamertje. De baby zal er vast niet wakker van liggen.

Het hemeltje dat mijn moeder voor het wiegje heeft gemaakt is in ieder geval mooi O+ Nu het wiegje zelf nog een nieuw kleurtje geven.
pi_139038842
Loj fijn dat je je beter voelt nu!

GM 23 weken *O* Wat gaan we hard!

Chanty, het lijkt me superleuk om dat kamertje steeds ' echter' te zien worden. Bij ons ligt het vloertje er nu in en over een paar weken komen de meubeltjes erin, kan niet wachten!
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:17:27 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139039144
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ja dat had ik ook al eens gelezen, terwijl ik verder weinig/geen last heb van mijn bekken en rug.
Aankomende week start mn pufcursus :') Mensendieck, zal haar eens vragen naar tips en trucs.
Nog niet bij de bekkenfysio geweest? ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_139039895
Mag ik ook aanhaken? Na een tijdje gelurkt te hebben in 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' ben ik nu na ICSI-in-eigen-cyclus poging 3 10 weken zwanger :-) We hebben met 7 1/2 week een echo gehad in het zkh, daarop was prachtig embryo van 1 cm te zien met goed kloppend hartje. Afgelopen dinsdag intake bij verloskundige, en vanwege toch wel spannende tijden mogen we komende week ook nog voor een 10-weken-echo.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_139040199
Uiteraard! Welkom & gefeliciteerd! *O* Fijn dat je met 10 weken nog een echo krijgt! En krijg je dan ook nog een aparte termijnecho?
  zaterdag 19 april 2014 @ 12:19:18 #159
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139040287
Gefeliciteerd juf Mariska!

Ik heb net mijn eerste buikfoto gemaakt, moet er toch aan geloven van mezelf, anders krijg ik later spijt...
Kwak
pi_139040329
Dank dames :-) We krijgen ook nog een termijnecho als het goed is, hoewel bij ons natuurlijk vrij precies duidelijk is wanneer het begonnen is ;-)
pi_139040530
Ik heb net een heuse bijleespost in het buikentopic gedaan, maar hier krijg ik dat echt niet voor elkaar :'). Dus welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! Wat bijzonder hoe dat toch steesd maar weer door gaat.

En intussen ben ik alweer 18 weken zwanger en heb ik nu lekker vakantie O+ . Tijd om eens wat inspiratie voor de babykamer op te gaan doen. Iemand nog leuke sites met mooie lampen die niet te duur zijn? Ik wil eigenlijk deze, maar ik vind 'm zo duur. Het lijkt wel alsof alles waar 'baby' voor staat meteen duur is.

Ohja, een vraag voor de mensen met wiegje: zetten jullie meteen wieg én ledikant neer? Ik geloof namelijk dat dat hier helemaal niet zo goed zou passen, en op zich kan je het ledikant ook wel in elkaar zetten als 't kind niet meer in de wieg past, toch?
pi_139040585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Het lijkt wel alsof alles waar 'baby' voor staat meteen duur is.
Dat lijkt niet zo, dat 'is zo }:|

Dat is de regel van de 2 B's: alles waar Baby of Bruiloft voor staat, daar mag een 0 achter of een 1 voor :Y
pi_139040852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:00 schreef JufMariska het volgende:
Mag ik ook aanhaken? Na een tijdje gelurkt te hebben in 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' ben ik nu na ICSI-in-eigen-cyclus poging 3 10 weken zwanger :-) We hebben met 7 1/2 week een echo gehad in het zkh, daarop was prachtig embryo van 1 cm te zien met goed kloppend hartje. Afgelopen dinsdag intake bij verloskundige, en vanwege toch wel spannende tijden mogen we komende week ook nog voor een 10-weken-echo.
welkom! *O*

we gaan idd hard Dyre!

voor mijn gevoel heeft mn buik nu een behoorlijke sprong gemaakt... manlief zei het ook al, em voor t eerst in mn leven vind ik het niet erg om ronder te worden...

morgen komen mn ouders brunchen, dus vanmorgen even de laatste voorbereidingen gedaan en nu kan ik bijna niet meer lopen, maar zoveel lekker eten morgen O+ Gelukkig doen mijn ouders ook veel voorbereiden en meebrengen .
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:04:33 #164
52229 Chanty
pi_139041102
Welkom Jufmariska en gefeliciteerd *O*

@ Razz: wij zetten het ledikantje pas neer als we het nodig hebben. Misschien ligt de kleine wel drie maanden in zijn wiegje, dan hebben we drie maanden dat andere bedje ook staan :N

Andere vraag mbt wiegjes: Net even gekeken naar matrassen voor het wiegje. Nu lijkt de kleinste standaardmaat van een matras 80 x 40 te zijn en raad eens… onze bodem is 84 x 36. Dus de lengte van 80 is prima, maar 40 ga ik daar echt niet in krijgen lijkt me :') Weet iemand nog goede (betaalbare) aanbieders van matrasjes onder de 40 breed?

Heb wiegmatrasje.nl gevonden, maar geen idee of dat goede matrasjes zijn. Sowieso niet echt een idee waar een matrasje aan moet voldoen, behalve dat het ademend moet zijn.
pi_139041376
Ik ga zo naar de Prenatal omdat ze daar matrasjes op maat maken, misschien is dat iets voor jou? Onze familieweg heeft ook een beetje aparte lengte-en-breedtematen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:25:03 #166
52229 Chanty
pi_139041493
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga zo naar de Prenatal omdat ze daar matrasjes op maat maken, misschien is dat iets voor jou? Onze familieweg heeft ook een beetje aparte lengte-en-breedtematen.
Oh kijk zal daar eens kijken :) Inmiddels eea over eisen gelezen en moet zeggen dat wat er op dat wiegmatrasjes.nl staat wel lijkt te kloppen met wat ik ook op andere sites lees. Maar krijg toch altijd het wij-van-wc-eend-gevoel :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 19-04-2014 13:35:23 ]
pi_139042575
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nog niet bij de bekkenfysio geweest? ;)
Enige die ik zie is mn vk ;)

Maar heb ook geen last verder van rug of bekken.
Nu alleen wat spierpijn-achtig gevoel in mijn liezen.
Maar de dame vam de Mensendieck zal me vast wel wat tips qua houding en oefeningen geven.
pi_139042607
JufMariska welkom!
Fijn dat het gelukt is allemaal, is het jullie eerste?
pi_139042972
Juf, welkom! :)

Ik heb vandaag nog een flesje in huis gehaald, en een slaapzakje. Nu moeten we volgens mij alleen nog maar een ledikantje (maar hebben al cosleeper staan, dus voor in 't begin zitten we sowieso goed).

Gisteren 4 babywasjes gedraaid, en straks/vanavond nog even wat gaan rommelen op de babykamer-to-be. Dat is nu nog één grote teringzooi :+

Gelukkig duurt het nog een hele tijd voordat ik ga bevallen :)
:')
pi_139043059
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Juf, welkom! :)

Ik heb vandaag nog een flesje in huis gehaald, en een slaapzakje. Nu moeten we volgens mij alleen nog maar een ledikantje (maar hebben al cosleeper staan, dus voor in 't begin zitten we sowieso goed).

Gisteren 4 babywasjes gedraaid, en straks/vanavond nog even wat gaan rommelen op de babykamer-to-be. Dat is nu nog één grote teringzooi :+

Gelukkig duurt het nog een hele tijd voordat ik ga bevallen :)
:')
Het is zo 2 mei hoor 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_139043148
Dus nog eerder 30 april ;)

Welkom juf Mariska, nog een juf hier?
Ik ken nog een juf Mariska :P
pi_139043245
Nee joh, allebei die data zijn nog dááááágen ver weg. :+

Gewoon niet aan denken, struisvogelstrategie ftw! :s)
pi_139043327
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nee joh, allebei die data zijn nog dááááágen ver weg. :+

Gewoon niet aan denken, struisvogelstrategie ftw! :s)
Ik reken er, na mijn Coco, anders op dat jij een Spirit gaat doen hoor! *O* Maar dan een snelle natuurlijk 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_139045226
Shoppen is een stuk minder tof als je geen idee hebt waar je over een paar weken wel of niet in past. Heb wel een positieshirtje gekocht dat hopelijk over een tijdje leuk staat. :P.

Merk wel dat ik minder kan hebben, ik begon al vrij snel door m'n rechterbeen te zakken. ;(. Gelukkig is er een wellnessding in het hotel, dus ik krijg straks lekker een massage. O+.

Gefeliciteerd, JufMariska!
pi_139046852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:

Ohja, een vraag voor de mensen met wiegje: zetten jullie meteen wieg én ledikant neer? Ik geloof namelijk dat dat hier helemaal niet zo goed zou passen, en op zich kan je het ledikant ook wel in elkaar zetten als 't kind niet meer in de wieg past, toch?
Veel mensen zetten de wieg in de eigen slaapkamer, wegens het rooming-in idee. http://www.denieuwebaby.n(...)-voor-moeder-en.html

Wij hebben dus de wieg bij ons op de kamer en in de babykamer het ledikantje.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:56:40 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139047026
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:48 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Veel mensen zetten de wieg in de eigen slaapkamer, wegens het rooming-in idee. http://www.denieuwebaby.n(...)-voor-moeder-en.html

Wij hebben dus de wieg bij ons op de kamer en in de babykamer het ledikantje.
Zo hebben wij het ook.
KuikenGuppy
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:08:51 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_139047353
Ohja, zes uur shoppen gaat niet meer :') en al die leuke positiejurkjes zijn ontworpen voor strakke lijven met een strak babybolletje ;( maar goed, ik heb een passende bh gevonden en nu ga ik lekker op de bank zitten balen van mijn blubberlijf met een bavaria :Y)

Welkom jufmariska en gefeliciteerd!
disclaimer
pi_139047531
King Louie ook geprobeerd, SQ?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:18:32 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_139047628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:15 schreef Franny_G het volgende:
King Louie ook geprobeerd, SQ?
same problem, naast het feit dat ze geen XL hadden hangen. Het is allemaal tricot/viscose, vrij nauwsluitend en ik ben gewoon echt vij vet van mezelf in mijn romp, dat trilt en schudt alle kanten op en ik word er zelfs een beetje onpasselijk van :@
Als ik wat slanker en niet zwanger ben en mijn buik in kan houden is er niks aan de hand, maar ik merk dat ik daar nu ècht issues mee heb. Het is gewoon nog niet mooi. Hopelijk is het over een paar maanden beter, tot die tijd blijf ik wel even bij positiejeans ;)
disclaimer
pi_139047920
:* . Het is altijd irritant als je niks leuks kan vinden. Ik ben ook aan de bavaria. *; .
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:30:09 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_139047939
Proost! :D
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:35:53 #182
73386 Fazz
onderweg
pi_139048074
Welkom nieuwe zwangeren!!

poging tot bijlezen gedaan...
Coco, 30 april! Lijkt me wel gek dat je de datum nu zo weet :)
Spees, weet je het al?! Ben benieuwd!
Kwak, beterschap met je knie :*

Razz, wij hebben alleen een wieg nu. Is wel een grote dus de eerste maanden past de baby daar zeker in. Dat ledikantje kopen we later wel ;)

SQ, bummer die shopsessie... online ook niets te vinden?

Hier nu sinds woensdag verlof dus ben hard bezig met m'n to-do lijst :s) Kinderwagen en maxicosi zijn opgehaald, alle babykleertjes zijn gewassen, de knuffels hangen nu aan de lijn O+ wist eigenlijk niet of dat nodig was maar goed :') , harde schijf backup gemaakt, paasboodschappen gedaan. Oh en dat haken }:| , heb nu ook maar breinaalden gekocht, gaat volgens mij veel sneller :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:38:14 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_139048139
dat ligt er aan, kun je breien? :D
Maar je bent lekker bezig *O*

Online heb ik denk ik hetzelfde probleem _O- mijn pens wordt er gewoon niet minder van :@
disclaimer
pi_139048148
Wauw, dank allemaal O+ Wat fijn, zo'n warm bad :-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:22 schreef BlueEyes het volgende:
JufMariska welkom!
Fijn dat het gelukt is allemaal, is het jullie eerste?
Yup, de eerste! En @Loj; eigenlijk is m'n username een beetje achterhaald, ik geef geen les meer :-)
pi_139048467
Woooow..net een babyshower gehad! Ze waren het al maanden aan het plannen en ik heb werkelijk niks doorgehad.. zoooooo superleuk! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_139048496
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

same problem, naast het feit dat ze geen XL hadden hangen. Het is allemaal tricot/viscose, vrij nauwsluitend en ik ben gewoon echt vij vet van mezelf in mijn romp, dat trilt en schudt alle kanten op en ik word er zelfs een beetje onpasselijk van :@
Als ik wat slanker en niet zwanger ben en mijn buik in kan houden is er niks aan de hand, maar ik merk dat ik daar nu ècht issues mee heb. Het is gewoon nog niet mooi. Hopelijk is het over een paar maanden beter, tot die tijd blijf ik wel even bij positiejeans ;)
+1 voor dit allemaal.
Ik heb al zoveel jurkjes gepast, niks staat bij mij... Ik dij niet alleen aan de voorkant uit, maar helemaal rondom. Mijn billen en mijn borsten worden ook steeds maar dikker en dan valt zo'n jurk (als ik hem al in de juiste maat kan vinden) echt als een vuilniszak om mee heen. Daarnaast heb ik ook helemaal geen schoenen voor onder jurkjes/rokjes. In ballerina's ben ik echt een boerinnetje :')

/zeikmodus
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:57:44 #187
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139048637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren!!

poging tot bijlezen gedaan...
Coco, 30 april! Lijkt me wel gek dat je de datum nu zo weet :)
Spees, weet je het al?! Ben benieuwd!
Kwak, beterschap met je knie :*

Razz, wij hebben alleen een wieg nu. Is wel een grote dus de eerste maanden past de baby daar zeker in. Dat ledikantje kopen we later wel ;)

SQ, bummer die shopsessie... online ook niets te vinden?

Hier nu sinds woensdag verlof dus ben hard bezig met m'n to-do lijst :s) Kinderwagen en maxicosi zijn opgehaald, alle babykleertjes zijn gewassen, de knuffels hangen nu aan de lijn O+ wist eigenlijk niet of dat nodig was maar goed :') , harde schijf backup gemaakt, paasboodschappen gedaan. Oh en dat haken }:| , heb nu ook maar breinaalden gekocht, gaat volgens mij veel sneller :')
Jaaaa we weten het! Het was zo'n mooie echo, kindje kwam perfect in beeld!
Kijk nou O+ O+

Ja, in het echt was het meer dan alleen een romp+hoofd :7
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:59:05 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_139048667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:57 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Kijk nou O+ O+

[ afbeelding ]

Mooi! O+
disclaimer
pi_139048678
Ooh wat leuk JJ!

Even ego:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:00:36 #190
73386 Fazz
onderweg
pi_139048703
Mooi plaatje Spees... wanneer staat je gender-reveal party geplanned? :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
dat ligt er aan, kun je breien? :D
Maar je bent lekker bezig *O*

Online heb ik denk ik hetzelfde probleem _O- mijn pens wordt er gewoon niet minder van :@
uh, nee, ik heb nog nooit gebreid :') maar ik ga het gewoon proberen :D

JJ, superleuk zo'n verrassing O+
pi_139048709
quote:

[..]

Kijk nou O+ O+

[ afbeelding ]

O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:04:18 #192
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139048779
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooi plaatje Spees... wanneer staat je gender-reveal party geplanned? :7

[..]

uh, nee, ik heb nog nooit gebreid :') maar ik ga het gewoon proberen :D

JJ, superleuk zo'n verrassing O+
Zondag over een week!
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:21:15 #193
73386 Fazz
onderweg
pi_139049227
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Zondag over een week!
dan pas -O- ;)
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:25:58 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_139049366
jj, wat leuk! Ben je verwend?
Gm, pas je een beetje op jezelf? Doe je ook thuis oefeningen voor je bekken?

En omg, positiepanty _O_ ik dacht dat het onzin was maar ik neem alles terug :')
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:32:56 #195
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139049577
quote:

[..]

Kijk nou O+ O+

[ afbeelding ]

Supertof, ik ben benieuwd of Sillie een broertje of zusje krijgt!

GM, vervelend dat je zo'n last hebt. Ik merk dat het hier ook allemaal wat instabieler aan het worden is, even goed in de gaten houden.

JJ, wat leuk, een babyshower :)!

Wat jammer dat alle positiekleding zo rot valt SQ en Dyre... Ik ben echt helemaal niet slank maar gelukkig geen moeite met positiekleding. Ik zou het liefst de rest van m'n leven deze kleding dragen geloof ik :') en lekker die buik laten hangen :7

Hier verder niet zoveel te melden. Nog steeds toch wel moe, ik heb m'n 2e trimester energieboost al gehad geloof ik :').
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:34:41 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_139049628
zijn alleen die flodderjurkjes hoor Soes! :D
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:41:05 #197
52229 Chanty
pi_139049793
Eendje wat een schattige foto O+
pi_139049801
Ik heb nog een noppies positiepanty Sq.. alleen gepast, uiteindelijk niet gedragen. Zwarte, kan ik je er blij mee maken?
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:41:59 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_139049827
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb nog een noppies positiepanty Sq.. alleen gepast, uiteindelijk niet gedragen. Zwarte, kan ik je er blij mee maken?
ga je die niet meer dragen dan?
Is het XL? :')
disclaimer
pi_139050113
Zal straks even naar boven huppelen voor de maat. Met die 13 weken max resterend ga ik m niet meer aantrekken (ik doe aan leggings remember ;) )

Oh enneuh Spees weet het *O*
Mooie foto van het koppie, bwtn benieuwd over een weekje

Gm doe rustig aan he, je moet nog even!

Fazzo dat haken :')
Ik heb youtube er regelmatig bij aan.
Veel oefenen en proeflapjes doe ik nu. Ik ben een ster in meerderen namelijk dus gaat hier ook niet flitsend.

JJ leuke surprise!

En die kledingkoopperikelen zijn herkenbaar.
Ik krijg daar ook zeekoegevoelens ervan!
pi_139050331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
jj, wat leuk! Ben je verwend?
Gm, pas je een beetje op jezelf? Doe je ook thuis oefeningen voor je bekken?

En omg, positiepanty _O_ ik dacht dat het onzin was maar ik neem alles terug :')
Ja heb een serie oefeningen voor mn bekken.

Nog geen legging ;)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:58:49 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_139050394
nee, leggings is echt een brug te ver, die draag ik niet ;)
Panties droeg ik altijd al, maar ik dacht niet dat je echt verschil zou merken tussen gewoon en positie. Wel dus :')

[ Bericht 41% gewijzigd door SQ op 19-04-2014 20:07:35 ]
disclaimer
pi_139050742
Welkom nieuwe zwangeren *O*

Mooie echofoto Spees!

De altijd herkenbare tepel-perikelen van SQ O+ Hier ook een nieuw groeiende tweede tepel naast de al bestaande tepel. En ook alleen maar aan de rechterkant, links is gewoon relatief 'normaal'. :')

Ik voel me zo'n ontaarde moeder als iemand zegt dat ze al zoveel van hun ongeboren kind houden. :') Ik heb er echt totaal nog geen connectie mee, maar misschien komt dat nog wel. Het zal na de bevalling vast de mooiste en liefste baby zijn.
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:11:13 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_139050869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef Skittles het volgende:

Mooie echofoto Spees!

De altijd herkenbare tepel-perikelen van SQ O+ Hier ook een nieuw groeiende tweede tepel naast de al bestaande tepel. En ook alleen maar aan de rechterkant, links is gewoon relatief 'normaal'. :')

Ik voel me zo'n ontaarde moeder als iemand zegt dat ze al zoveel van hun ongeboren kind houden. :') Ik heb er echt totaal nog geen connectie mee, maar misschien komt dat nog wel. Het zal na de bevalling vast de mooiste en liefste baby zijn.
Ook weer een +1 op dit trouwens :@ :')
Ik heb er hoop op dat het nog gaat komen _O-
(bij mij is het ook de rechter, omgwtfbbq! )
disclaimer
pi_139050938
quote:

Mooie echofoto Spees!

Dat was niet mn bedoeling :* Ik ben gewoon emotioneel incontinent! En dan blaat ik er dan allemaal uit!
Dus niks geen ontaarde moeder!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:13:47 #206
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139050961
Van wat ik in mijn omgeving hoor is dat eerder regel dan uitzondering hoor Skittles & SQ. Ik had dat eigenlijk ook niet, wel een beschermend gevoel en heel veel nieuwsgierigheid.
pi_139051035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Komt door de UD! :o

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat was niet mn bedoeling :* Ik ben gewoon emotioneel incontinent! En dan blaat ik er dan allemaal uit!
Dus niks geen ontaarde moeder!
O nee joh dat is jouw schuld niet! :* Geniet juist van dat gevoel.
Ook bij m'n schoonouders gisteren was er een nummer op de radio met babygelach, dus iedereen kijkt mij aan en vraagt "daar gaat het wel van kriebelen he?? O+ " Uhm.. nee.. :')
pi_139051389
quote:

Dat had ik m'n eerste zwangerschap ook. Ik praatte er niet tegen, zong er niet voor, nog echt geen binding gevoel. Maar is helemaal goed gekomen! Ik ben totally in love met m'n dochter! Aan de andere kant is het ook gewoon hoe ik ben, ik ben nuchter en niet zo'n zwijmelaar, en dat is prima.
Deze zwangerschap heb ik het iets meer, ik kan echt verliefd naar m'n buik kijken omdat ik me veel beter kan voorstellen dat daar weer zo'n lief persoontje-in-wording in zit. Maar nog steeds geen liedjes en small talks en "ik hou er al zoveel van"-gevoel. No worries, er zijn verschillende soorten zwangeren en verschillende soorten moeders, das juist mooi O+

Verder hier een stikchagrijnige dag na een kort nachtje (vanwege een gezellig etentje) dus vroeg in bed. Last van m'n lijf, krampgevoel in m'n kont/benen (heb het idee dat dat wat beginnende bekkenklachten zijn...).

Spees, wat een mooie echo en wat leuk dat je nu weet of S. een broertje of zusje krijgt. Ik ben heel benieuwd!

En wat jammer van de kleding, SQ. Ik was gisteren op stap en ben tot de conclusie gekomen dat een chino-achtige spijkerbroek 'm niet gaat worden. Ik ben echt tevreden met m'n figuur, maar in een chino lijk ik echt enorm. Wel lekker dat ik dat nu uit m'n hoofd kan zetten, ik ga op zoek naar een aansluitende jeans van lichte stof, dat gaat me beter staan denk ik.
En hebben jullie al die harem-broeken van positiekleding gepast/gekocht? Zo leuk, maar daar voel ik me ook echt een zeekoe in, hoe lekker ze ook zitten, ik ga het nog ff niet doen :N
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:25:52 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139051437
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat... Ik heb er nog helemaal geen gevoel bij, misschien na een latere echo?

Ik kan de noppies positie hipsteronderbroeken aanbevelen. Ik ben er verliefd op!

Mijn score is:
positielegging :7
denimkatoen jurkje zonder mouwen
positieharembroek om mee op de bank te hangen
positie jeans/jegging :') maar met een tuniek staat dat wel tof.
tuniek/top van de foto ga ik niet houden denk ik.

mamalicious jurkje was de fijnste stof die ik ooit gevoeld heb maar zat als een worst om me heen :(

vind veel van die positietops te nauw aan de onderkant /om mijn heupen...
Kwak
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:27:34 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139051485
haha, ja dus marel, maar ik denk alleen voor binnen in huis. Een en zeekoe voelde ik me al dus ach :')
Kwak
pi_139051626
Harembroeken vind ik echt de stomste uitvinding ooit... No offence :@ maar heb altijd t idee dat je in je broek gescheten hebt :@
S. 2014
J. 2016
pi_139052034
Harembroeken noemen wij drollenvangers. No offence aan degenen die dat wel leuk vinden, ieder hun eigen smaak enzulks ;)

Jurkjes zou ik heel graag willen dragen, maar durf ik niet zo. Volgens mij ziet dat er niet uit dus ik hou t wel bij shirts en broeken.

M'n rechtertiet was trouwens altijd al iets groter dan links, maar zojuist in bad viel me ineens op dat ie echt wel een stuk groter is dan links :') OMG ben misvormd :') nouja, als er straks maar een boel melk uit komt dan.

Paar dagen terug verkeerde beweging gemaakt en nu al een paar dagen last van m'n onderrug (rechterkant) en vandaag voelde ik het soms ook kraken oid :{ maarja, nog maar een week of 4 te gaan, ik doe m'n mensendieck oefeningen wel die ik toen bij m'n zwangerschap van peuter heb geleerd wel. Maar vind het echt niet tof, ik loop als een bejaarde :'(

Oh en voor ik vergeet: spees! Wat een mooie echo!! Ben heul benieuwd wat t nou is :)
Tralalalaaa
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:14:24 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139053179
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Harembroeken vind ik echt de stomste uitvinding ooit... No offence :@ maar heb altijd t idee dat je in je broek gescheten hebt :@
Door mijn dikke poten zit hij anders, meer als een gewone broek. kruis zit ieg niet lager dan normaal bij mij.

Maar goed, ik was niet van plan er in naar buiten te gaan ;)

edit: mooie echo spees! O+
Kwak
pi_139053487
Ja, ik snap de weerstand tegen harembroeken. Maar in positiezaken hangen er veel en ze zijn me al een aantal keer aangeraden door mede-zwangeren (zit goddelijk, met pumps en een simpel aansluitend shirtje en colbertje kan het ook naar je werk!). Maar voorlopig dus nog vooral leuk bij anderen :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:24:05 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139053538
De lidl heeft weer positiekleding in het assortiment momenteel :)
KuikenGuppy
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:25:09 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_139053571
Het viel mij op hoe teringveel positiejumpsuits er hingen. Die dingen zijn al irritant als je maar 4 keer per dag hoeft te pissen. Laat staan 4 keer per uur :')!!

Oh en ik wil eigenlijk nog wel van die over-de-pens onderbroeken :@ iemand tips voor iets dat géén 20 euro per stuk is?
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:32:46 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139053913
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Het viel mij op hoe teringveel positiejumpsuits er hingen. Die dingen zijn al irritant als je maar 4 keer per dag hoeft te pissen. Laat staan 4 keer per uur :')!!

Oh en ik wil eigenlijk nog wel van die over-de-pens onderbroeken :@ iemand tips voor iets dat géén 20 euro per stuk is?
noppies bij wehkamp waren 12,95. Ik ben verliefd zoals ik al zei :Y
Kwak
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:39:40 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139054203
quote:

HEMA.
KuikenGuppy
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:48:59 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_139054573
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

HEMA.
zijn die fijn? Want op de website staan allemaal negatieve reviews :@
disclaimer
pi_139054610
quote:

Hema :Y

Heeft overigens ook fijne positiebasics vond ik.
Alleen die voedingsshirts zijn door een vent ontworpen ofzo :') als ik met mn tetten bloot zou willen zitten zou k geen voedingsshirt dragen eh :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:51:44 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_139054705
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hema :Y

Heeft overigens ook fijne positiebasics vond ik.
Alleen die voedingsshirts zijn door een vent ontworpen ofzo :') als ik met mn tetten bloot zou willen zitten zou k geen voedingsshirt dragen eh :')
_O-
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:59:36 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139055109
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor een over-de-buik onderbroek vind ik ze fijn ja, maar ik was sowieso niet zo'n fan van die onderbroeken.
KuikenGuppy
pi_139055358
Er zwerft nog ergens een positiekleding-topic ook, met ins en outs en webshops enzo.
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:04:13 #224
52229 Chanty
pi_139055359
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:24 schreef marel88 het volgende:

[..]

Dat had ik m'n eerste zwangerschap ook. Ik praatte er niet tegen, zong er niet voor, nog echt geen binding gevoel. Maar is helemaal goed gekomen! Ik ben totally in love met m'n dochter! Aan de andere kant is het ook gewoon hoe ik ben, ik ben nuchter en niet zo'n zwijmelaar, en dat is prima.
Deze zwangerschap heb ik het iets meer, ik kan echt verliefd naar m'n buik kijken omdat ik me veel beter kan voorstellen dat daar weer zo'n lief persoontje-in-wording in zit. Maar nog steeds geen liedjes en small talks en "ik hou er al zoveel van"-gevoel. No worries, er zijn verschillende soorten zwangeren en verschillende soorten moeders, das juist mooi O+

Verder hier een stikchagrijnige dag na een kort nachtje (vanwege een gezellig etentje) dus vroeg in bed. Last van m'n lijf, krampgevoel in m'n kont/benen (heb het idee dat dat wat beginnende bekkenklachten zijn...).

Spees, wat een mooie echo en wat leuk dat je nu weet of S. een broertje of zusje krijgt. Ik ben heel benieuwd!

En wat jammer van de kleding, SQ. Ik was gisteren op stap en ben tot de conclusie gekomen dat een chino-achtige spijkerbroek 'm niet gaat worden. Ik ben echt tevreden met m'n figuur, maar in een chino lijk ik echt enorm. Wel lekker dat ik dat nu uit m'n hoofd kan zetten, ik ga op zoek naar een aansluitende jeans van lichte stof, dat gaat me beter staan denk ik.
En hebben jullie al die harem-broeken van positiekleding gepast/gekocht? Zo leuk, maar daar voel ik me ook echt een zeekoe in, hoe lekker ze ook zitten, ik ga het nog ff niet doen :N
Goed om te lezen dat ik niet de enige bent die niet tegen haar buik praat. Ik weet simpelweg niet wat ik nou tegen mijn buik zou moeten zeggen :') Denk dat ik daar ook te nuchter voor ben. Soms zeg ik wel iets in de trend van: "zeg wat ben je allemaal aan het doen daarbinnen" als hij de boel weer eens verbouwd. Maar daar blijft het wel bij.

Ik zit wel heeeeel veel aan mijn buik. Eigenlijk neem ik altijd wel even een paar minuten de tijd om mijn handen op mijn buik te leggen als hij wakker is O+ Weet niet of ik nou kan zeggen dat ik al helemaal verliefd ben op mijn ventje. Het blijft nog steeds onwerkelijk dat er een mensje in me zit. Maar ben wel elke dag bewust bezig met die kleine frummel in mijn buik, geniet er echt van en kijk ernaar uit dat ik straks een baby in mijn armen heb. Hoop dat hij zo ook voelt dat ik van hem houd O+
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:05:02 #225
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139055409
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:Y En na de bevalling passen er zonder problemen dubbele kraamverbanden in. En ja, dat heb ik serieus als een voordeel van die dingen ervaren :')
Oude (on)bekende.
pi_139055616
Maar waarom hebben jullie het gevoel dat je tegen je buik hoort te praten eigenlijk?

Ik denk dat het eerder regel dan uitzondering is dat je dat niet doet en er weinig bij voor kunt stellen nog. Zeker bij een eerste, het is allemaal nog zo abstract en ver-van-je-bed.
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:18:42 #227
52229 Chanty
pi_139056166
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef mignonne het volgende:
Maar waarom hebben jullie het gevoel dat je tegen je buik hoort te praten eigenlijk?

Ik denk dat het eerder regel dan uitzondering is dat je dat niet doet en er weinig bij voor kunt stellen nog. Zeker bij een eerste, het is allemaal nog zo abstract en ver-van-je-bed.
Dat staat in al die boekjes :D Dat je kindje je kan horen vanaf een bepaalde leeftijd en dat het daarom goed is om tegen je kindje te praten zodat hij je stem kan leren kennen (gebeurt natuurlijk ook als ik tegen iemand anders praat). En dat het dus ook goed is al je man tegen je buik praat (wat mijn man dus ook echt niet doet).
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:22:16 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_139056323
Maar die stemmen hoort ie toch ook als jullie gewoon praten met elkaar :? :D
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:23:25 #229
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_139056385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat.
Je babbie hoort jullie stemmen het meest van allemaal. Daar went het heus vanzelf wel aan :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_139056398
Ik ben wel al heel gek op ons meisje, maar echte gesprekken voer ik niet hoor, ik betrek haar in complotten tegen dr vader, en maak af een toe een opmerking als ze heel druk is.. O+ maar hele gesprekken.. Of zingen? Dan komt ze nooit naar buiten hoor.. :+
S. 2014
J. 2016
pi_139056443
Als ik tegen mijn vriend zeg dat hij tegen mijn buik moet praten lacht hij me recht in mijn gezicht uit waarschijnlijk :D

Ik praat er zelf ook niet tegen hoor, gaat mij nog een stapje te ver :P
pi_139056482
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
(...)i k betrek haar in complotten tegen dr vader,(...)
Leg eens uit, ik ben wel benieuwd? :D
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:27:29 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_139056593
Ik leg mijn handen nog niet eens op m'n buik. Laat staan praten _O-
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:28:25 #234
52229 Chanty
pi_139056624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom doe ik dat ook niet (tegen de buik praten), maar ik dacht doordat overal staat dat je dat moet doen, dat ik compleet ontaard ben :')
pi_139056644
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat staat in al die boekjes :D Dat je kindje je kan horen vanaf een bepaalde leeftijd en dat het daarom goed is om tegen je kindje te praten zodat hij je stem kan leren kennen (gebeurt natuurlijk ook als ik tegen iemand anders praat). En dat het dus ook goed is al je man tegen je buik praat (wat mijn man dus ook echt niet doet).
Ik wou net zeggen :D je kindje hoort je ook praten als je tegen je man praat.
of tegen de kassajuffrouw als je weer een bak B&J's afrekent :P
pi_139056667
Ik zing altijd heel erg slecht en overdreven mee met de GTST-tune, dat horen ze natuurlijk ook :') :@
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:29:23 #237
52229 Chanty
pi_139056672
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen :D je kindje hoort je ook praten als je tegen je man praat.
of tegen de kassajuffrouw als je weer een bak B&J's afrekent :P
En bedankt he! Nu wil ik B&J cookie dough :9~
pi_139056681
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik leg mijn handen nog niet eens op m'n buik. Laat staan praten _O-
Zulke dingen gaan straks automagisch ;(
let maar op, als je straks bevallen bent ( :o ) dan sta je een keer midden in de supermarkt met je hand op je buik :')

of als je zonder kind weg bent, sta je je winkelwagentje heen en weer te wiegen :')
pi_139056705
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

En bedankt he! Nu wil ik B&J cookie dough :9~
Oooh hou op, ik wil die nieuwe frozen yoghurts proberen :9
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:30:18 #240
52229 Chanty
pi_139056711
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

let maar op, als je straks bevallen bent ( :o ) dan sta je een keer midden in de supermarkt met je hand op je buik :')

of als je zonder kind weg bent, sta je je winkelwagentje heen en weer te wiegen :')
_O- winkelwagen heen en weer wiegen :D _O-
pi_139056720
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef Dyre het volgende:
Ik zing altijd heel erg slecht en overdreven mee met de GTST-tune, dat horen ze natuurlijk ook :') :@
Straks staat dat hoofdje en hoor je al neuriënt die tune uit je perineum komen ;( en dan is t maar hopen dat je goede tijden hebt :P
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:30:46 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_139056723
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

lol :')
disclaimer
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:31:14 #243
52229 Chanty
pi_139056740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Dyre het volgende:

[..]

Oooh hou op, ik wil die nieuwe frozen yoghurts proberen :9
Ook goed :9 damn… ik heb nog frambozensorbetijs in de vriezer… denk dat ik me daar maar mee ga vermaken
pi_139056749
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Straks staat dat hoofdje en hoor je al neuriënt die tune uit je perineum komen ;( en dan is t maar hopen dat je goede tijden hebt :P

Of kunnen ze alleen maar slapen als je dat liedje zingt ):O
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:31:56 #245
52229 Chanty
pi_139056771
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:31 schreef Dyre het volgende:

[..]

Of kunnen ze alleen maar slapen als je dat liedje zingt ):O
Of ze gaan heel hard huilen :')
pi_139057069
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik knorde :@

Dyre: als ik iets wil doen/eten/hebben, dan zeg ik gewoon dan ons meisje dat ook graag wil :P thats all!
S. 2014
J. 2016
pi_139057129
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Dyre: als ik iets wil doen/eten/hebben, dan zeg ik gewoon dan ons meisje dat ook graag wil :P thats all!
Slim ;)

Ik 'misbruik' het ook heel vaak hoor als ik iets niet wil doen: ja maar hallo, ik ben wel een kindje aan het maken hoor! Geen speld tussen te krijgen :D
pi_139057395
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Dyre het volgende:

[..]

Slim ;)

Ik 'misbruik' het ook heel vaak hoor als ik iets niet wil doen: ja maar hallo, ik ben wel een kindje aan het maken hoor! Geen speld tussen te krijgen :D
Haha herkenbaar! Man zei vd week, ja je hoeft niks meer te dragen tegenwoordig en ik sjouw me t lazerus...

Dus toen wees ik m dr even op (met vingers naar mn buik) dat ik tegenwoordig 24/7 iets draag ;)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:03:59 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_139057871
Ik hoef mijn man niet eens te vragen om te sjouwen :D O+
disclaimer
pi_139057997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoef mijn man niet eens te vragen om te sjouwen :D O+
A
Ik ook niet hoor, maar soms zeurt ie gewoon om te zeuren O+ Vanavond had ie mij t liefst de trap opgedragen maar dat zag ik niet zo zitten :P
S. 2014
J. 2016
pi_139058289
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar! Man zei vd week, ja je hoeft niks meer te dragen tegenwoordig en ik sjouw me t lazerus...

Dus toen wees ik m dr even op (met vingers naar mn buik) dat ik tegenwoordig 24/7 iets draag ;)
Ja, maaarrrrr, dat groeit wel gestaag, dus daar wen je gelukkig aan :D Ik zou in ieder geval niet graag 24/7 met een tas boodschappen of iets anders zwaars in mn handen lopen :D Shiiiit, stel je voor dat je van de een op de andere dag ineens *plop* die buik en extra kilo's erop geplakt kreeg :D :D :+

Dusssss. Mijn nuttige bijdrage van deze zaterdagavond :')
pi_139060054
Praten of zingen deed ik naar het einde van de zwangerschap toe wel steeds meer. Vooral als ik in bad zat.

Laatst zat ik samen met I. in bad en dat was zo speciaal. Zo vaak op diezelfde plek in het water gezeten met haar nog in mijn buik, me afvragend hoe ze zou zijn. En nu hield ik haar in mijn armen. O+ .
  zondag 20 april 2014 @ 00:19:08 #253
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139060457
Franny O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 20 april 2014 @ 02:45:13 #254
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_139063354
Kannie slapen :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_139064263
Ahw Franny!

En JJ vervelend, hopelijk slaap je nu wel! Leuk van je babyschower!
pi_139064382
Goedemorgen,fijne paasdagen iedereen en geniet ze van het lekkere weer!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_139064646
Poppejans, ga je nu onder een paastak bevallen ipv onder de kerstboom? :+
pi_139064680
Fijne pasen iedereen!

Ik heb echt waardeloos geslapen weer, maar ben gewoon te wakker, dus ik ben met de deken op de bank gaan liggen: uitslapen, maar dan met laptop, tv en ontbijt :D
pi_139065575
Mogguh! Ook niet de beste nacht gehad, veel wakker, en om 7:45 werd ik misselijk wakker en met koppijn, gelukkig toc nog even verder geslapen, moest alleen wel uit bed geholpen worden, door de pijn wilde mn bekken niet... :(

Straks paaslunch met mn ouders. Fijne pasen iedereen
S. 2014
J. 2016
pi_139065799
Zalig Pasen allemaal :)
Peuter was om even voor half 9 wakker: 'mama ik heb geslaapt!'. Zelf was ik al iets eerder wakker want moest naar t toilet. En baby was lekker druk in m'n buik :')

Oh! 36 weken vandaag! Nog 1 weekje en dan ben ik LLM en mag ik thuis bevallen, dus ik ga dinsdag maar eens de klossen etc bestellen :) Mozes wat gaat het hard zeg!

Fijne dag nog allemaal!
Tralalalaaa
  zondag 20 april 2014 @ 10:25:52 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139066283
huu mijn post weg :'(

samenvatting: goedemorgen, fijne pasen!

vannacht mijlpaal eerste renniemomentje! ivm poot ging vriendje uit bed en in t donker op zoek waarna hij me slaapdronken eerst een doosje leercreme gaf want dat waren de rennies _O- O+ de schat.

Verder zit ik prinsheerlijk op de bank, eindelijk kunnen douchen, positiekleding aan die heerlijk zit, ben helemaal gelukkig!
Kwak
  zondag 20 april 2014 @ 10:26:24 #262
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139066293
Beterschap GM, klinkt vervelend.

Een wat ga je hard TAP!
Kwak
pi_139066558
Hoe is t nu met je knie kwak?
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 april 2014 @ 10:45:55 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139066686
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoe is t nu met je knie kwak?
pijn en zwelling zijn een stuk minder *O*, drukverband is eraf en ik slaap goed maar hij is instabiel (Ik klap er doorheen als er teveel gewicht op komt) en kan er dus nog niet goed op staan. Dus ik hou nog zoveel mogelijk rust en hoog, lopen met hulp van krukken.

durf er nog niet zoveel mee, en moest ook voorzichtig doen. Ben benieuwd wat de orthopeed woensdag gaat zeggen.
Kwak
pi_139066898
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 10:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

pijn en zwelling zijn een stuk minder *O*, drukverband is eraf en ik slaap goed maar hij is instabiel (Ik klap er doorheen als er teveel gewicht op komt) en kan er dus nog niet goed op staan. Dus ik hou nog zoveel mogelijk rust en hoog, lopen met hulp van krukken.

durf er nog niet zoveel mee, en moest ook voorzichtig doen. Ben benieuwd wat de orthopeed woensdag gaat zeggen.
Je hebt speciale braces voor de knie, die houden m stabiel, je moet ff zoeken maar ze zijn er ook met klitteband.. Wel fijn dat de pijn al veel minder is
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 april 2014 @ 11:02:58 #266
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139067036
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 10:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je hebt speciale braces voor de knie, die houden m stabiel, je moet ff zoeken maar ze zijn er ook met klitteband.. Wel fijn dat de pijn al veel minder is
Ik wou eerst maar eens afwachten wat de specialist zegt voor ik mezelf wat ga aanmeten ;)

maar thanks voor de tip.
Kwak
  zondag 20 april 2014 @ 11:05:08 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_139067086
Fijne Pasen en voer je ei niet te veel eieren!
disclaimer
pi_139067141
Ah dat klinkt alweer een stuk positiever Kwak ^O^ ! En iedereen hier hele fijne Pasen!

Wij gaan zo brunchen bij m'n ouders. Werd om 9:00 al wakker maar wil nog niks eten omdat ik dan straks niks meer wegkrijg en m'n moeder pakt altijd nogal uit. Maar nu heb ik hongerrrrr en het is nog 45 min rijden :') .

Oh en volgens mij voelde ik vanmorgen echt iets in m'n buik wat geen darmen waren. Een soort van alsof iemand met een pen zit te klikken, heel laag. Ben benieuwd of dat nou de baby was :D .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 11:08:12 ]
  zondag 20 april 2014 @ 11:10:04 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_139067188
Had dan 1 boterham of 1 banaan gepakt joh :D ik heb zo ook een brunch, maar als ik niet meteen eet als ik opsta gaat mijn buik vreselijk grommen :')
disclaimer
pi_139067693
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Had dan 1 boterham of 1 banaan gepakt joh :D ik heb zo ook een brunch, maar als ik niet meteen eet als ik opsta gaat mijn buik vreselijk grommen :')
+1 als ik niet gelijk eet wordt ik echt misselijk..
S. 2014
J. 2016
pi_139067910
Ook van mij een goede Pasen voor iedereen!

TAP, ik sluit me aan bij de 36 weken. Wel heel onwerkelijk dat over een week al kan/mag. Klinkt wel als heel snel! (Zover ben ik in m'n hoofd echt nog niet ;).)

Hele rustige dag voor mij vandaag. Gisteren heel even bij babypark geweest om een lakentje te zoeken voor bij de deken die ik aan het haken ben. Was echt veel te veel actie...en dan vanmorgen nog wat sinaasappels geperst voor bij ons mini-paasontbijtje...en ik ben kapot. Echt hopeloos. Zie ook wel op tegen brunch met familie morgen, is me eigenlijk te druk. Merk ondertussen dat ik me steeds meer terugtrek en in mezelf kruip. (Hoort er bij mij wel bij en ik ben er blij om dat ik het herken, maar vind het niet leuk)

Baby vindt haken trouwens prettig :), is de laatste paar dagen echt wat actiever dan al die tijd ervoor en af en toe stelen naar onder. Ben benieuwd of kindje wat aan het indalen is.
pi_139067964
Hmm, ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken maar ik doe het toch. Lichtbruin bloedverlies ging net gepaard met roze. Waarom kijk ik dan ook achterom :').
  zondag 20 april 2014 @ 11:51:05 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_139068112
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Kursor het volgende:

TAP, ik sluit me aan bij de 36 weken. Wel heel onwerkelijk dat over een week al kan/mag. Klinkt wel als heel snel! (Zover ben ik in m'n hoofd echt nog niet ;).)

Hele rustige dag voor mij vandaag. Gisteren heel even bij babypark geweest om een lakentje te zoeken voor bij de deken die ik aan het haken ben. Was echt veel te veel actie...en dan vanmorgen nog wat sinaasappels geperst voor bij ons mini-paasontbijtje...en ik ben kapot. Echt hopeloos. Zie ook wel op tegen brunch met familie morgen, is me eigenlijk te druk. Merk ondertussen dat ik me steeds meer terugtrek en in mezelf kruip. (Hoort er bij mij wel bij en ik ben er blij om dat ik het herken, maar vind het niet leuk)

Baby vindt haken trouwens prettig :), is de laatste paar dagen echt wat actiever dan al die tijd ervoor en af en toe stelen naar onder. Ben benieuwd of kindje wat aan het indalen is.
Familie afzeggen dat je je niet lekker voelt en lekker thuis blijven. :*
Jij hebt tenminste een goed excuus ;)

Ororea, wat rot. Zorgen maken doe je toch wel
  zondag 20 april 2014 @ 13:04:38 #274
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139069942
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:21 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Enige die ik zie is mn vk ;)

Maar heb ook geen last verder van rug of bekken.
Nu alleen wat spierpijn-achtig gevoel in mijn liezen.
Maar de dame vam de Mensendieck zal me vast wel wat tips qua houding en oefeningen geven.
Ah oke :)
Pijn in je liezen klinkt namelijk heel herkenbaar voor mij als bekkenklachten. En hoe eerder je erbij bent, hoe beter het te behandelen is door de fysio, dat wil ik alleen maar zeggen :)
Mensendieck is idd ook een idee, maar een bekkenfysio heeft echt specifieke kennis hierover. Wil het alleen maar zeggen, keuze is aan jou! :)
  zondag 20 april 2014 @ 13:48:38 #275
344469 Amsel
zonder t
pi_139071203
Ik weet ook nog steeds niet of ik het voor mezelf nou nodig vind om naar de bekkenfysio te gaan of niet. Elke keer als ik op het punt sta om het te regelen, is de pijn opeens weer een paar dagen weg. Sommige dagen ben ik superstijf en waggel ik echt, andere dagen gaat het prima. En ik wil ook geen aansteller zijn :')

Ben een beetje gefrustreerd vandaag omdat mijn vriend de tuindeuren aan het verven is en ik echt heel graag wil helpen maar van hem niet mag omdat het alkydverf is. Dus ben ik maar de badkamer gaan schrobben. Op m'n knieën op de vloer, tegeltje voor tegeltje, degene vervloekend die bedacht heeft dat het leuk zou zijn om in een badkamer Portugese tegels te leggen. Want die worden dus nooit meer schoon :( Ik denk dat dat dezelfde persoon is die bedacht heeft dat het handig was om de houten vloer in de was te zetten. Is heel streperig gedaan, en zodra je het een keer goed wilt boenen krijg je lichte vlekken. En ik erger me er al jaren aan maar ik heb er nooit iets aan gedaan want dan moet ik alle meubels verplaatsen en daar ben ik te lui voor :') Ik wil gewoon moeiteloos een schoon huis, want het is voorjaar en ik ben zwanger en m'n hormonen eisen dat! *stampvoet* o|O

Los van dat wens ik jullie natuurlijk allemaal wel een fijn Pasen 8-)
  zondag 20 april 2014 @ 14:00:03 #276
73386 Fazz
onderweg
pi_139071561
Fijne pasen dames! :*
Ik ben alweer terug van een bezoekje aan familie. Vriend is nu bezig een schutting te plaatsen :) Doordat de buren de halve tuin gekapt hebben zitten wij nu echt enorm in het zicht in onze tuin -O-
De buurt kwebbelaar begon gisteren zelfs vanaf de stoep naar me te bleren toen ik de was aan't opvouwen was in de tuin :{ , snel een schutting dus :')

Vanaf wanneer ben je nou LLM? Is dat vanaf 37 weken? :o dat is al over 3 dagen :X
  zondag 20 april 2014 @ 14:08:06 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139071754
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Vanaf wanneer ben je nou LLM? Is dat vanaf 37 weken? :o dat is al over 3 dagen :X
:Y dan heb je ook meldplicht!

Van Aisly is niets meer vernomen zeker? Hoop dat alles goed is met haar...

Fijne Pasen ladies!
KuikenGuppy
  zondag 20 april 2014 @ 15:10:29 #278
52229 Chanty
pi_139073265
Ja Fazz, bijna meldplicht *O*

En herkenbaar Amsel. Ik had me eigenlijk ook verheugd op het schilderen van het wiegje, maar we hebben geen lakverf op waterbasis. Nu is mijn man het wiegje aan het schilderen nadat ik het gisteren geschuurd heb. En ik ga idd maar opruimen en schoonmaken :')
pi_139075136
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:

Oh en volgens mij voelde ik vanmorgen echt iets in m'n buik wat geen darmen waren. Een soort van alsof iemand met een pen zit te klikken, heel laag. Ben benieuwd of dat nou de baby was :D .
Leuk hoe je het omschrijft. Het zijn inderdaad een soort plofjes en je voelt het steeds duidelijker. :) . Dus ik denk wel dat het de baby is!
pi_139076151
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 15:10 schreef Chanty het volgende:
Ja Fazz, bijna meldplicht *O*

En herkenbaar Amsel. Ik had me eigenlijk ook verheugd op het schilderen van het wiegje, maar we hebben geen lakverf op waterbasis. Nu is mijn man het wiegje aan het schilderen nadat ik het gisteren geschuurd heb. En ik ga idd maar opruimen en schoonmaken :')
Chanty wiegje of ledikant?
Ik heb hier namelijk het ledikant geschilderd vorige ronde. En daarbij bewust gekozen voor zo'n speciale waterbasisverf voor kinderen. Niet zozeer voor mezelf, maar wel voor mini die het na een x-aantal maanden leuk/lekker vond om aan het ledikant te gaan knagen.

Maar als het echt een wiegje betreft zal dat niet gebeuren denk ik :+
pi_139076213
Wat is llm? :P
pi_139076564
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat is llm? :P
laatste loodjes mama/moeder
  zondag 20 april 2014 @ 17:25:37 #283
52229 Chanty
pi_139077194
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Chanty wiegje of ledikant?
Ik heb hier namelijk het ledikant geschilderd vorige ronde. En daarbij bewust gekozen voor zo'n speciale waterbasisverf voor kinderen. Niet zozeer voor mezelf, maar wel voor mini die het na een x-aantal maanden leuk/lekker vond om aan het ledikant te gaan knagen.

Maar als het echt een wiegje betreft zal dat niet gebeuren denk ik :+
Wiegje :) denk niet dat ie in die paar maanden dat hij daar in past eraan gaat knagen Nee
pi_139078701
Mamma's die oma worden en dan ineens hele lieve dingen gaan maken O+ Kiek nou:

En woensdag komt ze me leren haken. Ik zoek haakpatronen voor simpele beestjes (uiltjes enzo) om een mobile mee te maken. Iemand hier into dat soort dingen?
pi_139079419
Wat lief en heerlijk ouderwets :D
Het zou in ons kamertje ontzettend misstaan denk ik haha, maar ik vind het stiekem wel heel schattig.
  zondag 20 april 2014 @ 18:30:57 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139079825
Wat betreft bekkenklachten zou ik zeggen beter te vroeg gaan dan te laat, naar de bekkenfysio, maar dat is mijn mening :) /ervaringsdeskundige
pi_139080083
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]

En woensdag komt ze me leren haken. Ik zoek haakpatronen voor simpele beestjes (uiltjes enzo) om een mobile mee te maken. Iemand hier into dat soort dingen?
O+ O+ ik hou er zo van!
S. 2014
J. 2016
pi_139080087
+1 Enfemera!

Ik weet niet meer wie het hier zei, over die pijn in je liezen. Ik had dat ook, en na een paar knakken bij de chiropraktor zijn ze weg. Het was waarschijnlijk een "bijwerking" van bekkenproblemen. Ik heb nu veel minder tot geen last van zowel bekken als liezen! (Al doe ik ook wel stuk rustiger aan ook :))
pi_139080104
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Kursor het volgende:

Herken het heel erg hoor Kursor. Ga steeds meer m'n coconnetje in en heb eigenlijk geen zin in contact met de buitenwereld :')

Ben ook snel moe dus doe gewoon maar rustig aan. Wel een raar idee inderdaad, zo snel dat het gaat. Ben ook nog helemaal niet zo ver in m'n hoofd!!
Tralalalaaa
  zondag 20 april 2014 @ 18:45:12 #290
250838 Fee-nix
pi_139080555
Beetje laat, maar fijn Pasen allemaal!

Wat zijn veel van jullie lekker creatief bezig of aan het klussen :D. Ik heb nog helemaal niks gedaan. Het enige wat ik zo graag wil, is de keuken grondig schoonmaken. Heb er alleen steeds de puf niet voor. Komt nog wel!

Heerlijk dagje was t vandaag, zulk mooi weer! Echt genoten. Alleen vanochtend kwam ik moeilijk op gang, was heel licht in mijn hoofd. Rot gevoel, maar hoort voor mij helaas bij zwanger zijn.

Razz super schattig. En lief van je moeder!

Kwak ik hoop dat je knie snel geneest!

Ben benieuwd naar Spees beeb... Jongen of meisje?!
pi_139081041
quote:

[ afbeelding ]

Och wat leuk <3 <3

er is hier een haaktopic op fok en als je op www.ravelry.com zoekt op bijvoorbeeld amigurumi, of googelen dan kom je best wel veel tegen.

@kursor, ik herken dat afsluiten ook! Bij allebei de meiden vanaf een 36 weken ofzo geen zin meer in contact enzo, echt onwijs behoefte aan een cocon, aan rust en aan contact met alleen mijn baby en mijn gezin. Geef er lekker aan toe voor zover dat gaat. Ik heb er zelfs mn eigen verjaardag gewoon niet voor gevierd, RUST :P
pi_139081164
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind geborduurde dingen zelden leuk, maar deze vind ik echt heel mooi! Wat lief van je moeder.
pi_139081925
quote:

[ afbeelding ]
Schattig O+.
pi_139081970
Grappig, ik herken dat cocoonen helemaal niet. Weet inderdaad dat veel (de meeste?) vrouwen dat hebben, maar toen ik zwanger was van Saar heb ik 't niet gehad, en ook nu merk ik er niks van.

Hopelijk hebben jullie ook allemaal een lekker (Paas)weekend :)

Edit: oh, razz, echt een tof ding! Wij hebben op Saar's kamer het borduurwerk ophangen dat mijn sm heeft gemaakt toen zij zwanger was van M. :) O+
  zondag 20 april 2014 @ 19:17:52 #295
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139082217
Ik herken het cocoonen ook helemaal niet! Ik wilde veel afleiding tijdens mijn verlof in de vorm van personen :+ . Fijne pasen allemaal! Mijn beeb viert het mee door (relatief) hard te schoppen, het is weer zo gezellig!
  zondag 20 april 2014 @ 19:21:06 #296
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139082377
Ik herken het cocoonen heel erg :Y, ik heb 't eigenlijk tijdens mijn hele zwangerschap wel gehad vorige x en nu ook weer. Behoefte aan rust en thuis zijn :Y.

Een schoppende baby voor Spees! Hier ook veel gekriebel, zo lief O+.

Supermooi gemaakt Razz!
pi_139082677
Fijn dat er wat cocoonen wel herkenning is. En als je er geen 'last' van hebt, geniet van iedereen om je heen.

Ik hoop vooral dat ik over een x aantal weken weer enigszins fatsoenlijk uit m'n cocon kom. :@ Na de eerste is dat flink uit de hand gelopen helaas.
  zondag 20 april 2014 @ 19:31:53 #298
415771 StarDust_
pi_139083020
Sinds vandaag heb ik mijn eerste zwangerschapssymptoom, gevoelige boobies!

Weet trouwens iemand hoe je moet uitrekenen hoe lang je al zwanger bent? Ik heb namelijk door mijn vorige mk een erg lange cyclus gehad, zo'n 6 a 7 weken. Ben ik dan nu al 7 weken of moet ik vanaf de eisprong tellen (+2 weken)?
pi_139083854
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef StarDust_ het volgende:

Weet trouwens iemand hoe je moet uitrekenen hoe lang je al zwanger bent? Ik heb namelijk door mijn vorige mk een erg lange cyclus gehad, zo'n 6 a 7 weken. Ben ik dan nu al 7 weken of moet ik vanaf de eisprong tellen (+2 weken)?
Normaal gesproken reken je vanaf eerste dag van je laatste menstruatie, maar als er tussen je miskraam en deze zwangerschap geen menstruatie heeft gezeten dan wordt dat lastiger. Als je je eisprong weet (ovulatietesten?) dan kun je vanaf dan rekenen. Geef het wel even aan bij je arts of vk, dan kunnen die bekijken of het nodig is dat je een vroegere echo krijgt.
  zondag 20 april 2014 @ 19:44:34 #300
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139083988
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef StarDust_ het volgende:

volgens de standaard berekening ben je dan ws twee weken verder dan je bij je eerste termijnecho zult uitkomen. meestal gaan ze niet uit van je eisprong volgens mij.
Kwak
pi_139084017
Ik had voor mijn zwangerschap ook een hele lange cyclus, de vk heeft toen de extra dagen (alles langer dan die 28) erbij opgeteld. Dan kom je inderdaad meer bij de eisprong + 2 weken uit.
Of dat ook nauwkeuriger is weet je eigenlijk pas bij de echo, als ze de lengte op kunnen meten. (en ook dan is het maar een richtlijn en heel afhankelijk van hoe ruim er gemeten wordt. (een paar mm kan al dagen schelen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')