quote:Wat lief, Franny!
Dot, voor ons zou dat een goede nacht zijn . Ellie heeft in 't prille begin veel op me geslapen maar na een paar weken legde ik haar weg. Ledikant staat naast ons bed en die afstand bleef ze wel slapen.
En oh jongens, háát aan de 8 maanden sprong ! Inslapen is een punt, doorslapen is een punt en het meest bizarre van al: ik heb ineens een buikslaapbaby! Ze wou nooit op haar buik slapen. Maar ze wilde weer niet inslapen gisteravond, draaide op haar buik, beetje spelen, beetje huilen. Toen ben ik over haar kont gaan aaien en met een minuut of 10 was ze weg! In totaal wel een half uur bezig geweest, maar beter dan de drama's van de avonden ervoor! Vannacht om 3.30 uur hetzelfde, leg 'r op haar zij en huilen, op de buik, aaien en hummen en ze slaapt...
(Nog wel 3x extra wakker, maar ook echt nachtmerries enzo. Het gaat haar een beetje te hard geloof ik).
Doet S. ook vaak bij het inslapen, alleen is dat dan brullen want ze wil slapen en kan niet terugquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef GotC het volgende:
Op de buik slapen geeft vaak wat geborgenheid, misschien daardoor Cwen? T. slaapt overdag altijd op z'n buik (en is vannacht met slaapzak en al omgedraaid naar z'm buik).
Franny, lekkere toet!
quote:
Kak, wie ben jij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:59 schreef elamanilo het volgende:
nieuw account![]()
Gewoon om iets anoniemer over mijn baby dreumes te kunnen posten.
Usericonmanager doet het nu niet, dus die zal ik later nog even toevoegen!
Ja datquote:
Dat gaat dus niet op mobiel hè.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even op de links in d'r sig klikkenelamanilo!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn dat de sticker eraf is!!
Mijn baby probeerd te kruipenze trekt heel netjes dr knietjes onder dr buikje..alleen het afzetten lukt nog niet zo
Oh, like dúhhh. Het was niet eens nodig om op je sig te klikken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:59 schreef elamanilo het volgende:
nieuw account![]()
Oh gossie! Als ik dan maar weet wie je bent.. Weet ik welquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:59 schreef elamanilo het volgende:
nieuw account![]()
Jawel joh! Op de avatar klikken en dan zie je de sigquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op mobiel hè.![]()
Ik ga wel weer speciaaaaal voor Elaminalo de laptop aanslingeren.
Edit: ah, die username is dus veel te moeilijk hè. Ik scheld je nu al uit door letters in de verkeerde volgorde te plaatsen.
Weejoooooh! Die grijze plaatjes (ik zie geen echte afbeeldingen op mijn telefoon daar, klopt dat?) hebben gewoon een functie!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Jawel joh! Op de avatar klikken en dan zie je de sig
Dat zijn mensen zonder avatarquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Weejoooooh! Die grijze plaatjes (ik zie geen echte afbeeldingen op mijn telefoon daar, klopt dat?) hebben gewoon een functie!
Mijn telefoon vindt dat niemand een avatar heeft!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zijn mensen zonder avatarTof huh?!
klopt! Ik heb ook altijd grijze vlakies met een gek smiley erin. En op laptop gewoon de avatarsquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt dat niemand een avatar heeft!
Lekker rustigquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt dat niemand een avatar heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef bellelena het volgende:
Mabawa! Jammer dat je werkt en niet even langs kan hoppen
precies wat ik dacht! Incl "oh my!"quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:34 schreef GotC het volgende:
Oh my! Die 2e!!*jank*
Nu wil ik ook een klein meisje over een paar jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |