quote:Wat lief, Franny!
Dot, voor ons zou dat een goede nacht zijn . Ellie heeft in 't prille begin veel op me geslapen maar na een paar weken legde ik haar weg. Ledikant staat naast ons bed en die afstand bleef ze wel slapen.
En oh jongens, háát aan de 8 maanden sprong ! Inslapen is een punt, doorslapen is een punt en het meest bizarre van al: ik heb ineens een buikslaapbaby! Ze wou nooit op haar buik slapen. Maar ze wilde weer niet inslapen gisteravond, draaide op haar buik, beetje spelen, beetje huilen. Toen ben ik over haar kont gaan aaien en met een minuut of 10 was ze weg! In totaal wel een half uur bezig geweest, maar beter dan de drama's van de avonden ervoor! Vannacht om 3.30 uur hetzelfde, leg 'r op haar zij en huilen, op de buik, aaien en hummen en ze slaapt...
(Nog wel 3x extra wakker, maar ook echt nachtmerries enzo. Het gaat haar een beetje te hard geloof ik).
Doet S. ook vaak bij het inslapen, alleen is dat dan brullen want ze wil slapen en kan niet terugquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef GotC het volgende:
Op de buik slapen geeft vaak wat geborgenheid, misschien daardoor Cwen? T. slaapt overdag altijd op z'n buik (en is vannacht met slaapzak en al omgedraaid naar z'm buik).
Franny, lekkere toet!
quote:
Kak, wie ben jij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:59 schreef elamanilo het volgende:
nieuw account![]()
Gewoon om iets anoniemer over mijn baby dreumes te kunnen posten.
Usericonmanager doet het nu niet, dus die zal ik later nog even toevoegen!
Ja datquote:
Dat gaat dus niet op mobiel hè.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even op de links in d'r sig klikkenelamanilo!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn dat de sticker eraf is!!
Mijn baby probeerd te kruipenze trekt heel netjes dr knietjes onder dr buikje..alleen het afzetten lukt nog niet zo
Oh, like dúhhh. Het was niet eens nodig om op je sig te klikken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:59 schreef elamanilo het volgende:
nieuw account![]()
Oh gossie! Als ik dan maar weet wie je bent.. Weet ik welquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:59 schreef elamanilo het volgende:
nieuw account![]()
Jawel joh! Op de avatar klikken en dan zie je de sigquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op mobiel hè.![]()
Ik ga wel weer speciaaaaal voor Elaminalo de laptop aanslingeren.
Edit: ah, die username is dus veel te moeilijk hè. Ik scheld je nu al uit door letters in de verkeerde volgorde te plaatsen.
Weejoooooh! Die grijze plaatjes (ik zie geen echte afbeeldingen op mijn telefoon daar, klopt dat?) hebben gewoon een functie!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Jawel joh! Op de avatar klikken en dan zie je de sig
Dat zijn mensen zonder avatarquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Weejoooooh! Die grijze plaatjes (ik zie geen echte afbeeldingen op mijn telefoon daar, klopt dat?) hebben gewoon een functie!
Mijn telefoon vindt dat niemand een avatar heeft!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zijn mensen zonder avatarTof huh?!
klopt! Ik heb ook altijd grijze vlakies met een gek smiley erin. En op laptop gewoon de avatarsquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt dat niemand een avatar heeft!
Lekker rustigquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt dat niemand een avatar heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef bellelena het volgende:
Mabawa! Jammer dat je werkt en niet even langs kan hoppen
precies wat ik dacht! Incl "oh my!"quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:34 schreef GotC het volgende:
Oh my! Die 2e!!*jank*
Nu wil ik ook een klein meisje over een paar jaar
Ik ben lekker met d'r in bad geweest en heb haar laten zwemmen. Ze vindt het heerlijk in bad. Vroegah werd het bad bijna nooit gebruikt, maar nu toch vaak minimaal twee keer per week (ze gaat ook mee onder de douche trouwens). Ik heb haar ook maar wat paracetamol gegeven en een tijdje daarna wilde ze weer spelen enzo en kreeg ze weer praatjes. Ze begint 'volzinnen' te maken, zo leuk! Nu ligt ze lekker te slapen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:18 schreef Cwen het volgende:
Wat knap van R!!
Shandaly, die foto's zijn briljant!!
Klap lekker op stap
Skip, hoe gaat 't nu met M? Ellie is ook altijd uit 'r hum na prikjes, duurt hier een paar dagen.
Kan lekker zijn hè zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef Limone het volgende:
Knap zeg Moppert! Kan Emmetje nog niet hoor.
Aaah! Het kind ligt op bed terwijl ik werk en de nieuwe CD's van Eels en Pixies luister. Lang geleden! Lekker zo'n vrijdag.
Edit: oooh zin in bier!!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:14 schreef GotC het volgende:
Ik wilde nog evendoen naar KR, jullie nemen echt goede beslissingen voor J.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*monsterpost met 1 hand getypt vanwege gek hangende slapende baby op me. Best wel een jompel waardtypen met 1 hand is maar niets!
En een overkill aan smileys
♥ J & S
als ik me niet vergis is ze opgenomen toen ze 2,5 week was.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef ikke_84 het volgende:
Hoe oud was D toen ze opgenomen werd bla? M heeft ook gbs gehad. kan er nog steeds om janken als ik er aan terug denk.
R
R
Awquote:
Zininquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:40 schreef elamanilo het volgende:
Wat een lekker bolletjeBen benieuwd morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:03 schreef elamanilo het volgende:
Nog even delen in het babytjes topic:Zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wagen omgebouwd weer het einde van een tijdperk.Ze lag nog net niet klemHopelijk vind ze het nu wel leuker in de wagen. Ze gaat niet huilen hoor maar echt lol heeft ze ook niet.
Wij gebruiken Neutral shampoo en Balneum badolie extra vettend. Omdat ze zo'n vervelend huidje heeft. Zwitsal ruikt wel erg lekker idd.
En zag leuke foto's voorbij komen
[ Bericht 25% gewijzigd door -Bubseltje- op 19-04-2014 13:24:34 ]
Nee volgens mijn gyn had testen niet zoveel zin. Ik heb gewoon uit voorzorg ab gekregen tijdens de bevalling. Maar omdat D er pas na 2,5 week last van kreeg was de kans groter dat ze het van buitenaf had opgelopen. Ik ben van haar sowieso via een geplandde ks bevallen en normaal lopen babys dat op door langdurig gebroken vliezen of als ze door het geboortekanaal komen dacht ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:22 schreef ikke_84 het volgende:
bla ik kan me wel voorstellen dat het bij een volgende weer naar boven komt. ben je bij de 2e zwangerschap wel getest op gbs? Bij mij gaan ze dat geloof ik wel testen mocht ik ooit ....
Respect hoor! Ik heb ook een Calypso, maar ik heb nu juist het idee dat het kolven bij mij wat minder gaat. Ik schiet gewoon niet toe, zelfs niet met een huilende baby naast mequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef Mabawa. het volgende:
Ela![]()
Klappie, wat een geweldige blikken werpt J daar! Hij is zó leuk!
Wij hebben de vaccinaties wel uitgesteld ivm ziek zijn de eerste keer. Lopen nu dus ook wel iets achter.
Borstvoeding loopt goed. Ik krijg nog steeds niet voldoende bij elkaar voor de volgende werkdag maar daar heb ik ondertussen vrede mee. Hij krijgt soms geen, soms 1 en maximaal 2 flesjes bij op de dagen dat ik werk. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het aan de kolf ligt, ik vind deze Ameda lactaline veel minder dan de Ardo Calypso die ik had. Zuigkracht en gemak. Ik denk dat ik van mijn vakantiegeld een nieuwe calypso koop. Maar ik wilde ook een nieuwe doek/drager en een mooie écht goede voedingsbeha (cup K ondertussen) Dus ik twijfel nog heel even door. Eigenlijk moet het allemaal op de spaarrekening omdat we in december eindelijk naar Kenia willen/hopen/moeten. Maar dat terzijde...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:26 schreef ikke_84 het volgende:
mabawa ik vind het heel knap dat je de bv al zo lang volhoudt terwijl je ook nog een drukke baan hebt.
en dat geldkon je het maar 2x uitgeven he. of 3x
Dank jullie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Respect hoor! Ik heb ook een Calypso, maar ik heb nu juist het idee dat het kolven bij mij wat minder gaat. Ik schiet gewoon niet toe, zelfs niet met een huilende baby naast me![]()
Staan er geen op marktplaats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door klaprooss op 19-04-2014 21:29:57 ]♥ J & S
Mocht het echt een issue gaan worden is er altijd nog Syntocinonspray.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Respect hoor! Ik heb ook een Calypso, maar ik heb nu juist het idee dat het kolven bij mij wat minder gaat. Ik schiet gewoon niet toe, zelfs niet met een huilende baby naast me![]()
Staan er geen op marktplaats?
Oh thnx! Ik merk dat als ik direct na het voeden even met m'n hand nadruk er zo'n 10cc nog wel uit komt, inclusief straaltjes, maar meneer is dan al vervallen in sabbelen, dus die vang ik nu maar even op in een bakje en dan ga ik dat iig opsparenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:13 schreef Moppert het volgende:
[..]
Mocht het echt een issue gaan worden is er altijd nog Syntocinonspray.
Ik heb 9 maanden met heel veel moeite het kolven volgehouden dankzij de spray.
Zorgt er voor dat je een toeschietreflex krijgt.
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2239
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |