ja jeejquote:
Ben ik natuurlijk vrijwel niks gewend, maar was vandeweek bij mijn zus en de kids.quote:
Oh dat heb ik al achter de rug, jongste is gewoon melig en wil aandacht van zijn broer. Als ik zeg doe eens rustig zegt hij ik wil alleen lol makenquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:36 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk vrijwel niks gewend, maar was vandeweek bij mijn zus en de kids.
Maar wat een drukte, ze zijn echt lief enzo, maar ik zou echt gek worden
En ze zitten nu allebei in een fase dat al het eten vies is![]()
Gewoon huilen omdat het zo vies is en "ik zou mijn schoen er wel in willen zetten" etc.
Ik zou dan lichtelijk de neiging hebben om ze achter het behang te plakkenWant het was gewoon lekker. Maar dat schijnt nu elke avond te zijn zo ongeveer
Ik gelukkig jongensquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier ook twee van die kijvende wijven
quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al achter de rug, jongste is gewoon melig en wil aandacht van zijn broer. Als ik zeg doe eens rustig zegt hij ik wil alleen lol maken
Oh, ja ik ben wel wat gewend met die horken van mijquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:43 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Whehe.
Buiten het eten om werd ik bekogeld met een knuffel, niks mis mee want een beetje ravotten moet kunnen, alleen zit er in die knuffel een belletje en mijn neefje begint best hard te kunnen gooien. En dat doet dan soms best pijn
En dan moet je zelf wel redelijk zacht terug gooien
Ik krijg de hele tijd geen connectie met de stream!quote:
Router virus is terug?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd geen connectie met de stream!![]()
Had Melting op bezoek hier, en wilde wat achtergrondmuziek hebben!
Krijg nog steeds geen muziek!
Edit: Oh wcht, ik weet het al!
quote:
Als je wilt tot kwart voor acht… dan kan ik inloggen en wat opwarmertjes draaienquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef Zokunen. het volgende:
Zal ik doorgaan tot 20:00?
En zo ja wat zal ik dan gaan draaien?
Prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je wilt tot kwart voor acht… dan kan ik inloggen en wat opwarmertjes draaien
GEEN BETSY BIG OF BRANDEND ZANDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |