HA!quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:00 schreef Q. het volgende:
Dat uitslapen lukt me ook echt compleet niet meer.
Oh ja, dat moet ik nog halen.quote:
Beide natuurlijk!quote:
Jij bent degene die aan het werk is dus de boel hier op gang moet houdenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Doet eens posten, stelletje lamzakken.
Ik ben gek, maar niet zo gek dat ik hele conversaties met mezelf ga houden hierquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent degene die aan het werk is dus de boel hier op gang moet houden
Dat hoeft toch ook helemaal niet gekkie!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gek, maar niet zo gek dat ik hele conversaties met mezelf ga houden hier.
Deed ik toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet gekkie!
Maar een beetje wat swung erin brengen mag best
Waarom moet het altijd van mij komen, 2 collega's ook al net, vertel jij eens wat leuks, daar ben jij voorquote:
He, wij hebben vrije tijd, dus komen dan af en toe langs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Waarom moet het altijd van mij komen, 2 collega's ook al net, vertel jij eens wat leuks, daar ben jij voor.
We genieten gewoon zo enorm van je enerverende leven dat we ana je lippen hangen!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd van mij komen, 2 collega's ook al net, vertel jij eens wat leuks, daar ben jij voor.
Jij bent jarig he?quote:
Uhuh, mijn wilde avonturen zijn dan ook legendarisch op deze planeet en velen ver verwijderdquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We genieten gewoon zo enorm van je enerverende leven dat we ana je lippen hangen!
Ja je hebt dan wel John of Mars, maar ook Heatwave of Earthquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, mijn wilde avonturen zijn dan ook legendarisch op deze planeet en velen ver verwijderd.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:55 schreef Belsezar het volgende:
Zo bier halen en dan door naar Schiphol, mijn moeder ophalen
Dat gaat prima, auto pilot ftw!quote:
En al die lillike bootjes en zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:06 schreef Godtje het volgende:
Gvd de stad was nog veel mooier zonder al die auto's![]()
[ afbeelding ]
HeatWave of Omicron Persei 8quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt dan wel John of Mars, maar ook Heatwave of Earth
Mooie sloepjes zijn idd schattig, maar de charme van deze foto is dat mooie rustige kalme water zonder die lelijke wrakken er inquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie sloepjes zijn leuk![]()
Die drijvende wrakken moeten de grachten uit
Kom jij niet gewoon van de aarde?quote:
Soms kijk ik wel eens om me heen en denk ik, nee ik ben niet dezelfde species als deze wezensquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom jij niet gewoon van de aarde?
Ik ook niet
Maar je past je wel aan aan je omgeving *prikt in bierbuik*quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms kijk ik wel eens om me heen en denk ik, nee ik ben niet dezelfde species als deze wezens.
True that, infiltratie is mijn specialiteitquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je past je wel aan aan je omgeving *prikt in bierbuik*
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True that, infiltratie is mijn specialiteit.
En hou je handen eens thuis stick boy anders verkoop ik je aan de spareribexpress.
Dat zou inderdaad nog kunnenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True that, infiltratie is mijn specialiteit.
En hou je handen eens thuis stick boy anders verkoop ik je aan de spareribexpress.
Nog ff en je bent doorzichtig manquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoer.
Ik doe trouwens een ab challenge en heb nu spierpijn in mijn bierbuikje
Lekker de hele nacht kluiven en sabb....quote:
Nee nee, ik word DIKKER!quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog ff en je bent doorzichtig man.
inb4 mergpijpenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker de hele nacht kluiven en sabb....
Ja zelfs Ethiopiërs kijken met verbazing naar Ang3lquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog ff en je bent doorzichtig man.
Er loopt een giro 555 actie in Ethopie, help Ang3l de zomer door.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zelfs Ethiopiërs kijken met verbazing naar Ang3l
"Als hij gaat zweten deze zomer is het over en uit voor hem"quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er loopt een giro 555 actie in Ethopie, help Ang3l de zomer door.
Snel op dieet. Voor je het weet heb je een paar mg vet op je lichaam.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
O bitch pleaseIk ben heul zo dun niet (meer). Ik heb een groene BMI!
Als je er post misschien welquote:
Ik zie dat er in ieder geval een pols isquote:
Of een laatste stuiptrekking tot dat het weer dinsdag isquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat er in ieder geval een pols is
Topic in cryo-stase?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een laatste stuiptrekking tot dat het weer dinsdag is
Is er nu al weer een jaar voorbij?quote:
Jaquote:
Tijd om op aliens te gaan jagenquote:
Tot dinsdag dan maarquote:
Zie je veel aliens de laatste tijd dan?quote:
Tot dinsdagquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je veel aliens de laatste tijd dan?
Gewoon, de vraag, zie je veel aliens de laatste tijd, zo moeilijk is hij niet.quote:
En is jouw leven voorbij ofzo? Fokken op vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je veel aliens de laatste tijd dan?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, de vraag, zie je veel aliens de laatste tijd, zo moeilijk is hij niet.
En dit is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef MissMSX het volgende:
En is jouw leven voorbij ofzo? Fokken op vrijdagavond
Ja, en ik heb de afgelopen 2 dagen een beetje teveel gefeest, moet morgen en zondag, dus ik sla even een dagje overquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En is jouw leven voorbij ofzo? Fokken op vrijdagavond
DAMN YOU!quote:
Bingo tot in de kleine uurtjes?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de afgelopen 2 dagen een beetje teveel gefeest, moet morgen en zondag, dus ik sla even een dagje over.
Answer.the.fucking.question.
I know. Graag gedaan.quote:
Meh ik had het ook kunnen weten nemesis of minequote:
Of gewoon een late voeding van zijn kleine wondertje?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een late voeding van zijn kleine wondertje?
Voel je je bedreigd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Kijk maar uit, straks zijn jullie nog beste vriendjes
Hihi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh ik had het ook kunnen weten nemesis of mine.
Verre van. Ik zou jullie wel eens biertjes willen zien drinken samenquote:
Ik denk dat dat wel eens een hele vage, maar gezellige avond zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verre van. Ik zou jullie wel eens biertjes willen zien drinken samen
Nou, wat let je?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel eens een hele vage, maar gezellige avond zou kunnen worden.
Great, dinner and a show.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Verre van. Ik zou jullie wel eens biertjes willen zien drinken samen
Yup. X-Factor Womanizer. Wie er het eerst een fatsoenlijke vrouw weet te strikkenquote:
Mij niets, je wederhelft wil alleen in klein gezelschapquote:
Hij wintquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. X-Factor Womanizer. Wie er het eerst een fatsoenlijke vrouw weet te strikken
In de stairwayquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niets, je wederhelft wil alleen in klein gezelschap.
Maar dat kan wmb wel een keer geregeld worden hoor.
Met uitzondering van ondergetekendequote:
Wherever, klein groepje bekenden lijkt me ook gewoon gezellig hoorquote:
Volgens mij doet Air alleen aan een-tweetjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wherever, klein groepje bekenden lijkt me ook gewoon gezellig hoor.
Nou ja, een mini-meet met Air, jij, ik en sin ofzo zou best kunnen denk ik toch? Maar ik wil niet voor hem sprekenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij doet Air alleen aan een-tweetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |