Je hoort 2 sec van mijn stem, en mijn werd daarna wat gevraagd, maar dat is eraf gekniptquote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mono gezien op het journaal. Jou niet.
Bramquote:
Via tv oost kun je het wel terugzien. Hij stal de show.quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bram
Jammer dat ik in de trein zitIs het straks nog ergens terug te kijken?
Over kwartiertje stappen we in Zwolle uit de trein in de hoop dat het feestje nog gaande is
En ik wil Bram (aan)raken
Heb wat in het ONZ topic 'MONOPOLY' gezet, maar ben mobiel de hele tijd. Vanavond als we (na Zwolle) weer in Groningen zijn zal ik aan m'n laptop wel ff alles bij elkaar zoekenquote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics/ link!
En gefeliciteerd allemaal
Andere shit te doenquote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom ben jij er niet dan? Is wel gezellig. Hoe veel man zijn er eigenlijk?
Bram steelt altijd de showquote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Via tv oost kun je het wel terugzien. Hij stal de show.
Hou hem effe vast, ben er over een kwartier/half uurquote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij had net een speech, je kon de broekjes massaal nat horen worden.
Dat lijkt me eerlijk gezegd wel heeeel veelquote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere shit te doenEn ik weet niet hoe veel, maar minstens 25-30.000 denk ik.
Dat ynwa hadden ze niet moeten doen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
Zingende en dansende Ron Jans was wel echt chanant.
Een makkelijke tegenstander, dan poulefase met paar mooie clubs overleven en dan in de volgende ronde eruit tegen afvaller uit de CLquote:Op maandag 21 april 2014 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beide is wel leuk.Weet niet wat ik liever zou hebben.
Het is dan ook niet een klein parkje waar ze staan.quote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd wel heeeel veel
Wat was nou mooier kampioenschap of dit? Of is het niet te vergelijken?quote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een klein parkje waar ze staan.
[ afbeelding ]
Beker is de eerste echte prijs voor PEC.quote:Op maandag 21 april 2014 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat was nou mooier kampioenschap of dit? Of is het niet te vergelijken?
Ik neig naar dit. Kampioenschap is natuurlijk echt ongelofelijk vet, maar het blijft een beetje een kleine prijs. Bovendien was dat ook niet onverwacht, het stond al jaren te gebeuren en in het seizoen zelf was het ook wel redelijk zeker. Neemt niet weg dat het wel echt gigantisch feest was.quote:Op maandag 21 april 2014 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat was nou mooier kampioenschap of dit? Of is het niet te vergelijken?
Idd je hebt nu natuurlijk een van de meest legendarische finales meegemaakt wat het nog mooier maakt. En zoals je zegt ligt t ook een beetje aan de situatie. Bij jullie zat t kampioenschap eraan te komen en dat maakt t toch minder mooi dan bijvoorbeeld als Spartaquote:Op maandag 21 april 2014 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neig naar dit. Kampioenschap is natuurlijk echt ongelofelijk vet, maar het blijft een beetje een kleine prijs. Bovendien was dat ook niet onverwacht, het stond al jaren te gebeuren en in het seizoen zelf was het ook wel redelijk zeker. Neemt niet weg dat het wel echt gigantisch feest was.
Maar deze beker... wie had dat ooit kunnen voorspellenEn dan ook nog zo'n finale
Wat zou jij mooier vinden? Kampioenschap Heracles 2005 of als je in 2012 de beker had gepakt?quote:Op maandag 21 april 2014 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd je hebt nu natuurlijk een van de meest legendarische finales meegemaakt wat het nog mooier maakt. En zoals je zegt ligt t ook een beetje aan de situatie. Bij jullie zat t kampioenschap eraan te komen en dat maakt t toch minder mooi dan bijvoorbeeld als Spartahet volgend jaar word. Wel top hoor al dat Overijssels succes.
Is er nog genoeg gezelligheid in het Weezenlandenpark? We zijn nu in de stad (bij Sally O'Brians, waar we gister ook zaten), maar weten niet of het inmiddels nog de moeite waard is om daar te gaan kijkenquote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef Joosie200 het volgende:
Altijd leuk als de huldiging in mijn achtertuin is, dus ik ben net weer thuus. Was mooi om erbij te zijn
Het viel alweer aardig uit elkaar, selectie pakte de bus en de rest blijft napraten met muziek erbij. Zou nu zeggen: blijf lekker plakken in Sally'squote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is er nog genoeg gezelligheid in het Weezenlandenpark? We zijn nu in de stad (bij Sally O'Brians, waar we gister ook zaten), maar weten niet of het inmiddels nog de moeite waard is om daar te gaan kijken
Het is mijn achtertuin hoor!quote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef Joosie200 het volgende:
Altijd leuk als de huldiging in mijn achtertuin is, dus ik ben net weer thuus. Was mooi om erbij te zijn
Druk bij Sally's?quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is er nog genoeg gezelligheid in het Weezenlandenpark? We zijn nu in de stad (bij Sally O'Brians, waar we gister ook zaten), maar weten niet of het inmiddels nog de moeite waard is om daar te gaan kijken
Nou ja, wij zaten in UU, rij 15. Dat is niet alleen steil, maar als je zit zit je met je knieën in de rug van een ander. Dat was eigenlijk ook het enige minpunt aan de Kuip.quote:Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is er mis met die stoelen? Volgens mij zijn dat gewoon dezelfde stoelen als op de eerste ring
Klopt. De ruimte tussen de rijen zijn iets te krap voor mensen met wat langere benen. Voor de rest het beste en mooiste stadion ooitquote:Op maandag 21 april 2014 18:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, wij zaten in UU, rij 15. Dat is niet alleen steil, maar als je zit zit je met je knieën in de rug van een ander. Dat was eigenlijk ook het enige minpunt aan de Kuip.
Zijn er nog beelden van de huldiging?quote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een klein parkje waar ze staan.
[ afbeelding ]
Klopt wel. Die paar keer dat ik 2e ring was ging ik ook altijd maar op het trappie staan.quote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, geweldige sfeer, kwamen vaak boven de Ajacieden uit. Heerlijke uitslag. Mooi stadion, alleen de stoelen op de tweede ring zijn niet erg prettig. Maar dat kon de pret niet deren.
Op welk kanaal was dit?quote:Op maandag 21 april 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was allemaal live op tv dus dat is vast ergens terug te kijken.
In de pub zelf welquote:Op maandag 21 april 2014 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Druk bij Sally's?
Lekker daar blijven, hier is het alweer voorbij.
Ik weet het niet. Moeilijk te zeggen omdat je het gevoel niet kentquote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zou jij mooier vinden? Kampioenschap Heracles 2005 of als je in 2012 de beker had gepakt?
Paar kleine foutjes. Hij gaf bijvoorbeeld een vrije trap voor Ajax bij de hervatting na het eerste vuurwerk en hij liet doorspelen toen er een speler van Ajax met zijn hoofd in zijn handen lagquote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef Intellectueel het volgende:
Overigens een pluim voor Nijhuis. Floot vlekkeloos. Dat mag ook weleens gezegd worden na ophef over zijn aanstelling.
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 19:28 schreef Intellectueel het volgende:
Als je erover nadenkt is het ongelooflijk. Kan me die tijden nog herinneren van JCA, BF, BE, BA, etc. toen je op vrijdagavond thuis voor een aantal duizend man tegen clubs als Telstar speelde. Langeler en het bestuur zijn grotendeels verantwoordelijk voor deze successen.
Precies. En Zwolle is een demografische doorgroei stad. Moeten op den duur gewoon een stadion van 15 a 16000 bezoekers hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaKijk alleen al naar de bezoekersaantallen, 3.200 gemiddeld (!) per wedstrijd in 2007. Dat is de helft van wat er nu wekelijks bij Eredivisiedwerg RKC zit. En dan nu met 17.500 man in de Kuip Ajax vernederd zien worden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |