https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Nee, ik houd het nu live in de gaten... gaat zo hard dat hij dan ineens doorstijgt en ik spijt heb dat ik geen geduld heb gehad... dat heb ik nou al zo vaak gehad, dat ik nu maar even rustig afwacht met gaan slapenquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik houd het nu live in de gaten... gaat zo hard dat hij dan ineens doorstijgt en ik spijt heb dat ik geen geduld heb gehad... dat heb ik nou al zo vaak gehad, dat ik nu maar even rustig afwacht met gaan slapen.
Mijn winst is nu al >100%![]()
.
Das het nadeel van geen sellorder tijdens een pumpquote:
Ja, precies. Toen ik zag dat hij zakte en ik een sell order zette, zat hij al flink lager... nu maar 19% winstquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das het nadeel van geen sellorder tijdens een pump
Hij zakte 100% in 5 seconden omlaag volgens mij.
Weer een ervaring rijkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies. Toen ik zag dat hij zakte en ik een sell order zette, zat hij al flink lager... nu maar 19% winst.
Ja, voor het eerst dat ik midden in een pump terechtkwam. Ik hoopte dat hij nog naar de 105000 zou gaan, maar dat lukte dus niet... was ook sneller gedumpt dan gepumpt en nu gaat hij weer omhoogquote:
Denk niet dat ie dit houdt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:14 schreef DaMart het volgende:
Alhoewel, het lijkt een beetje te stabiliseren nu.
Zal binnen 24 uur wel weer halveren, denk ik. Nu stap ik er in ieder geval even niet meer inquote:
Denk dat je niet de enige wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:17 schreef DaMart het volgende:
Mijn paniekverkoop van net was dus niet handig.
Ik zag de prijs waarvoor ik het gekocht had heel snel dichterbij komen en het leek er ook echt op dat het daar doorheen zou brekenquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige was
Waarschijnlijk deed ik het ook.
Preciesquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag de prijs waarvoor ik het gekocht had heel snel dichterbij komen en het leek er ook echt op dat het daar doorheen zou breken.
Hoe hou je het allemaal bij? In excel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:19 schreef DaMart het volgende:
Maar mijn 0,005 BTC van zondag is nu dus al 0,013 waard.
Excel jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe hou je het allemaal bij? In excel?
Ik kan je wel hetzelfde sturen als wat ik naar Katje heb gestuurd? Zoals ik het de laatste 2 maanden heb bijgehouden
Misschien heb je er iets aan.
Het begin en het eind even bij elkaar geplakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Excel ja.
[ afbeelding ]
Heb ook nog een tab met wat ik per altcoin heb verdiend in totaal.
Netjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het begin en het eind even bij elkaar geplakt.
In m'n tabs heb ik Mintpal/BTC-e/overig en nog iets geloof ik
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes.
Als ik dat per exchange zou moeten doen, dan zou ik tig tabs moeten maken.
Haha ik heb alleen maar BTCe en Mintpal eigenlijk. Heb wel Bter en Craptsy even gebruikt maar dat vond ik niks. Onoverzichtelijk zooitje. Coinmarket vond ik wel oké maar die ging kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van de layout van excel kopieren en in een nieuwe tab zetten, en de tab de naam vd exchange geven
En in anderhalve maand van 0.11 naar 0.82 ofzo vind ik best netjes
Heb nu ook een deel in mn wallet gegooid ervan, want ik ken dat, dan ga ik met hogere cijfers spelen en dan gaat het ineens niet meer zo goed
Forcefield City Bewoner
Cryptorush was ook wel een prettige exchange... totdat die ook kapot gingquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen maar BTCe en Mintpal eigenlijk. Heb wel Bter en Craptsy even gebruikt maar dat vond ik niks. Onoverzichtelijk zooitje. Coinmarket vond ik wel oké maar die ging kapot.
Maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van de layout van excel kopieren en in een nieuwe tab zetten, en de tab de naam vd exchange geven
Zonde is dat jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cryptorush was ook wel een prettige exchange... totdat die ook kapot ging.
Hopelijk valt daar ooit weer te traden, want dan kan ik mijn 0,02 BTC aan CRS proberen eruit te halen.
Ik houd het bij maximaal 2 exchanges tegelijkertijd. Poloniex is ook wel prettig op zich, via arbitrage met Mintpal nog wat kunnen verdienen de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zonde is dat ja![]()
Ik heb er nooit iets gedaan, maar ik denk ook echt dat ik dan overal wat heb staan uiteindelijk en dat het einde zoek is. Dat hou ik nooit allemaal netjes meer bij dan
Ja dat arbitrage, ik las het een en ander over BTC Arbs, vanavond 0.05 btc heengestuurd maar ze nog nergens te bekennen volgens de site. Ben benieuwd of ze nog aankomen. Is nu 6 uur geleden, zou 1 tot 8 uur duren...quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd het bij maximaal 2 exchanges tegelijkertijd. Poloniex is ook wel prettig op zich, via arbitrage met Mintpal nog wat kunnen verdienen de afgelopen dagen.
Dat Arbs ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat arbitrage, ik las het een en ander over BTC Arbs, vanavond 0.05 btc heengestuurd maar ze nog nergens te bekennen volgens de site. Ben benieuwd of ze nog aankomen. Is nu 6 uur geleden, zou 1 tot 8 uur duren...
Trustequote:Op vrijdag 18 april 2014 00:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat Arbs ken ik niet.
Heb nu ook even geen enkele buy order staan. Dat komt wel weer als ik wakker ben. Nu slapen.
Bij mij ging er 24uur overheen voordat het erop stondquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat arbitrage, ik las het een en ander over BTC Arbs, vanavond 0.05 btc heengestuurd maar ze nog nergens te bekennen volgens de site. Ben benieuwd of ze nog aankomen. Is nu 6 uur geleden, zou 1 tot 8 uur duren...
Niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe moeilijk is het om een coin te starten?
Heel moeilijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe moeilijk is het om een coin te starten?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:18 schreef smiths het volgende:
Als ik naar de btc-e website ga krijg ik SSL fout/waarschuwing.
Meerdere mensen last van?
quote:Je probeert btc-e.com te bereiken, maar je hebt een server bereikt die zich identificeert als ssl2000.cloudflare.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op je netwerk wil je misschien een nepversie laten bezoeken van btc-e.com die mogelijk schadelijk is. Je kunt beter niet verdergaan.
Ja hier ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:18 schreef smiths het volgende:
Als ik naar de btc-e website ga krijg ik SSL fout/waarschuwing.
Meerdere mensen last van?
quote:
Ik heb zitten verkopen op 600quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:40 schreef DaMart het volgende:
Godver, in de tijd dat ik op mijn deposit wacht op Poloniex, is de koers van WC al met ruim 50% gestegen.
Meestal is het bij een lancering op Mintpal eerst even hoog en daarna stort het in. Ik neem dus ook maar even niet het risico om nog meer WC te kopen nuquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:20 schreef tralalala het volgende:
Hier ook op 700 gekocht, zit een beetje te twijfelen wat ik nu moet doen.
Ben bang dat hij zo weer instort. Zit nu op 1200
Ik ben er ook bang voor, al word er wel belachelijk veel gekocht op 1000-3000 sat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal is het bij een lancering op Mintpal eerst even hoog en daarna stort het in. Ik neem dus ook maar even niet het risico om nog meer WC te kopen nu.
Ja, ik wist niet dat het op minpal zou komen vandaag. Beetje jammer want ik loop zo flink wat mis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gekocht op Poloniex voor 700, verkocht op Mintpal voor 1100. 56% winst.
Zo ging het gisterenavond ook met CAI op Mintpal... orderbook is nog erg fragiel, dus kan zo instorten. ik wacht dus wel even afquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:22 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, al word er wel belachelijk veel gekocht op 1000-3000 sat.
Ja, als die zooi nou eens binnenkomt op MPquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:30 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat hij zo de andere kant op gaat.
Staat bij mij niet eens als pendingquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, als die zooi nou eens binnenkomt op MP
Waarschijnlijk 0.00000001 WC verkocht voor die prijs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:16 schreef roislecxe het volgende:
Eh, waar is WC op geopend in godsnaam? 1337btc voor 1 WC???
Welke aap heeft dat betaald?
Mag het hopen. Maar dan nogquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:26 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 0.00000001 WC verkocht voor die prijs.
Dat is ook het ideequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelijk de hele grafiek naar de tering.
Straks kun je gewoon slepen vanaf waar je de grafiek wil zien, dus dan knip je die eerste piek er gewoon af.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelijk de hele grafiek naar de tering.
Schiet niet op he. ben er op 38500 uitgestapt vanmiddag.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:22 schreef brombeer_ het volgende:
Blackcoin nog steeds niet door de 40k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |