abonnement Unibet Coolblue
pi_139002092
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:40 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zij is een ex-agent die stopte met haar baan toen ze ging trouwen met pa van Emil...
Geheel vrijwillig gestopt omdat ze met een crimineel in zee ging als politiebeambte. Geloof je dat zelf? :+
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:41:42 #277
133321 Burner82
Speedo fan
pi_139002093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:39 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet wel wat er gebeurt als je als politiebeambte een huwelijk hebt en wil behouden met een (meerdere malen) veroordeelde crimineel.

We hebben Andrea helemaal niet goed leren kennen, we hebben Andrea alleen maar door de ogen van anderen (voornamelijk die van een gekwetste en rancuneuze lat-relatie) leren kennen.
We zijn dus domme niets ziende streamers als Dre praat op de stream? :?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_139002105
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:41 schreef Burner82 het volgende:

[..]

We zijn dus domme niets ziende streamers als Dre praat op de stream? :?
Nee, maar je beeld is missschien wel iets verkleurd door alle laster en achterklap van Telegraaf Anton.
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:42:44 #279
133321 Burner82
Speedo fan
pi_139002106
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:41 schreef Tayu het volgende:

[..]

Geheel vrijwillig gestopt omdat ze met een crimineel in zee ging als politiebeambte. Geloof je dat zelf? :+
Ja, sommige mensen zijn intelligent? Maar jij hebt nogal een afkeer van politie en zulks als ik het goed herinner, dus ik snap het wel dan.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_139002107
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:39 schreef Tayu het volgende:

We hebben Andrea helemaal niet goed leren kennen, we hebben Andrea alleen maar door de ogen van anderen (voornamelijk die van een gekwetste en rancuneuze lat-relatie) leren kennen.
Niet mee eens! Echt iedereen knapt vroeg of laat af op Andrea. Juist de mensen die haar nog niet kennen trappen er nog in.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:43:04 #281
133321 Burner82
Speedo fan
pi_139002110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nee, maar je beeld is missschien wel iets verkleurd door alle laster en achterklap van Telegraaf Anton.
Die paar uur dat hij er was? _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_139002116
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ja, sommige mensen zijn intelligent? Maar jij hebt nogal een afkeer van politie en zulks als ik het goed herinner, dus ik snap het wel dan.
Ik heb 10 jaar een relatie gehad met een rechercheur. Dus ik weet niet waar je deze idiote bewering vandaan tovert? uit je grote duim wellicht.
pi_139002123
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niet mee eens! Echt iedereen knapt vroeg of laat af op Andrea. Juist de mensen die haar nog niet kennen trappen er nog in.
Want jij kent haar ook werkelijk?
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:44:57 #284
133321 Burner82
Speedo fan
pi_139002128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:43 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik het 10 jaar een relatie gehad met een rechercheur. Dus ik weet niet waar je deze idiote bewering vandaan tovert? uit je grote duim wellicht.
Toen het over skippen en zo ging, had je het niet zo heel hoog zitten met de sterke arm van de wet....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_139002131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nee, maar je beeld is missschien wel iets verkleurd door alle laster en achterklap van Telegraaf Anton.
Ach welnee! Iedereen neemt de Telegraaf met een korreltje zout
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_139002135
* Dottey taait af :z
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:45:40 #287
133321 Burner82
Speedo fan
pi_139002137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ach welnee! Iedereen neemt de Telegraaf met een korreltje zout
Er zijn mensen die de Televaag lezen? :?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_139002141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:44 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Toen het over skippen en zo ging, had je het niet zo heel hoog zitten met de sterke arm van de wet....
:?

Skippen is grijs gebied. Daar wordt echt niemand voor opgepakt, tenzij je niet weet wat de regels zijn en werkelijke regels gaat overtreden.
pi_139002147
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ach welnee! Iedereen neemt de Telegraaf met een korreltje zout
Jij neemt het blijkbaar bloedserieus.
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:48:19 #290
133321 Burner82
Speedo fan
pi_139002165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:46 schreef Tayu het volgende:

[..]

:?

Skippen is grijs gebied. Daar wordt echt niemand voor opgepakt, tenzij je niet weet wat de regels zijn en werkelijke regels gaat overtreden.
Regels en werkelijke regels? Dat is inderdaad grijs. Maar jij weet dus zeker dat de ma van Emil daar niet over nagedacht heeft toen ze met hem ging trouwen? Blijkbaar is er bij jou dus een omgekeerde bewijslast. Wat jij zegt is zo, voor de rest moet je bewijs hebben?
Ik denk dat ik maar gewoon even verder serie ga kijken. Hier gaan we toch niet uit komen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_139002171
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:44 schreef Tayu het volgende:

[..]

Want jij kent haar ook werkelijk?
Jij ook niet! Het is dus een kwestie van beoordelen van feiten. Andrea heeft zo ongeveer over alles gelogen waarvan ze beweert waar ze voor staat. Haar hele gedrag bewijst dat ze verslaafd is aan aandacht!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_139002176
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Regels en werkelijke regels? Dat is inderdaad grijs. Maar jij weet dus zeker dat de ma van Emil daar niet over nagedacht heeft toen ze met hem ging trouwen? Blijkbaar is er bij jou dus een omgekeerde bewijslast. Wat jij zegt is zo, voor de rest moet je bewijs hebben?
Ik denk dat ik maar gewoon even verder serie ga kijken. Hier gaan we toch niet uit komen.
Je gaf het zelf al aan, op dat moment is ze gestopt met haar werk als politiebeambte. Jij doet alsof dat een keuze zou betreffen in de vorm dat ze die baan ook zou hebben kunnen behouden, maar zo werkt dat niet. Het is het één of het ander.

En BTW, ik hoef geen oordeel te vellen, dat heeft de rechter al meerdere malen gedaan. Blijkbaar met voldoende bewijs. Waarom zou ik het oordeel van de rechter in twijfel gaan trekken in deze? Waarom doe jij dat trouwens, en waarom probeer je mij dat oordeel in de schoenen te schuiven?

[ Bericht 12% gewijzigd door Tayu op 18-04-2014 01:56:47 ]
pi_139002179
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:46 schreef Tayu het volgende:

[..]

Jij neemt het blijkbaar bloedserieus.
:?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_139002194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij ook niet! Het is dus een kwestie van beoordelen van feiten. Andrea heeft zo ongeveer over alles gelogen waarvan ze beweert waar ze voor staat. Haar hele gedrag bewijst dat ze verslaafd is aan aandacht!
Inderdaad, ik ken haar ook niet. Dus wil ik mijn oordeel ook niet laten afhangen van vooronderstellingen of roddel en achterklap van een rancuneuze lat bejaarde in de Telegraaf. Mijn oordeel hangt af van wat ik zelf zie. En wat ik in de afgelopen maanden heb gezien van Andrea daar in Utopia, is zo heel verschrikkelijk niet. Hooguit is ze een beetje in de war bij tijd en wijle, dat zijn wel meer mensen en dat maakt je in de kern niet tot een slecht mens.
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:54:44 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_139002219
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:52 schreef Tayu het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken haar ook niet. Dus wil ik mijn oordeel ook niet laten afhangen van vooronderstellingen of roddel en achterklap van een rancuneuze lat bejaarde in de Telegraaf. Mijn oordeel hangt af van wat ik zelf zie. En wat ik in de afgelopen maanden heb gezien van Andrea daar in Utopia, is zo heel verschrikkelijk niet. Hooguit is ze een beetje in de war bij tijd en wijle, dat zijn wel meer mensen en dat maakt je in de kern niet tot een slecht mens.
Een beetje in de war bij tijd en wijle? Waarom denk je dat ze die cabana midden op de akker wilde? Vandaag heeft ze weer tegen verschillende mensen gezegd dat ze zich buitengesloten voelde op de akker door Nicolien terwijl Nicolien echt vreselijk haar best doet om Andrea echt overal bij te betrekken. Achterbakser kan je niet bedenken :(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_139002231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Een beetje in de war bij tijd en wijle? Waarom denk je dat ze die cabana midden op de akker wilde? Vandaag heeft ze weer tegen verschillende mensen gezegd dat ze zich buitengesloten voelde op de akker door Nicolien terwijl Nicolien echt vreselijk haar best doet om Andrea echt overal bij te betrekken. Achterbakser kan je niet bedenken :(
Mensen voelen elkaar wel vaker niet goed aan.

Ze heeft Nicolien nergens van beschuldigd.

Het zou achterbaks zijn, als ze zou beweren dat Nicolien haar buitensluit.

Andrea zegt dat ze zich buitengesloten voelt. Het is dus de beleving van Andrea. Dat gevoel kan heel echt zijn, ook als Nicolien haar niet buitensluit.
pi_139002242
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:58 schreef Tayu het volgende:

[..]

Mensen voelen elkaar wel vaker niet goed aan.

Ze heeft Nicolien nergens van beschuldigd.

Het zou achterbaks zijn, als ze zou beweren dat Nicolien haar buitensluit.

Andrea zegt dat ze zich buitengesloten voelt. Het is dus de beleving van Andrea. Dat gevoel kan heel echt zijn, ook als Nicolien haar niet buitensluit.
Yeah right :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_139002245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 02:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yeah right :{w
Ja.

Heb jij dat nog nooit meegemaakt dan, dat je dingen totaal anders zag en beleefde en voelde als een ander? Het komt toch redelijk vaak voor, in algemeenheid.
pi_139002251
COSDEBAT!? *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')