"Wij zijn verdoemd door onze zondenquote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef Khaleesi het volgende:
Morgen!![]()
GoT kijken, dan nog een hele dag vrij.
Thanks Jebus, dat je gestorven bent voor onze zonden!![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 20:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Wij zijn verdoemd door onze zonden
toch zijn wij blij met elkaar
Want voor die zonden stierf Here Jezus
en alle kleine beetjes helpen, niet waar?"
-- Herman Finkers
quote:Op zondag 20 april 2014 20:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar zonder grappen, Herman Finkers altijd +1![]()
Blijkbaarquote:Op zondag 20 april 2014 21:52 schreef Khaleesi het volgende:
Wat is het hier eigenlijk stil, zo op de vooravond van een nieuwe ep.....
Heeft iedereen ineens een leven???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Morgen:De enige verhaallijn die saaier en nuttelozer is dan die van Daenerys is die van Bran. En god verhoede dat ze nu apart door gaan met een opzichzelfstaande Rickon verhaallijn. Dat zou stomvervelend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 21-04-2014 00:42:25 ]“An interesting thing is a good thing.”
OH MY GODquote:Op maandag 21 april 2014 01:28 schreef Vydushki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je vindt het boeiend dat ze al vier seizoenen een wandeling aan het maken zijn en af en toe een stukje leger er bij krijgen? Zal zeker niks te maken hebben met het uiterlijk van Emilia Clarke hè? Oh wacht, je bent een vrouw.. Maarja, still same story. Lijkt The Hobbit wel met al dat wandelen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Isabeau het volgende:
De verhaallijn van Daenerys vind ik eerlijk gezegd wel boeiend![]()
Die van Bran daarentegen gaat echt nergens over, dara mag wel eens iets gebeuren.
Da's wel een gemiste kans, ja.quote:Op maandag 21 april 2014 01:28 schreef Vydushki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ze niet meer geleefd hebben, vrees ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op maandag 21 april 2014 01:45 schreef DO2 het volgende:
Ik vond deze deleted scene nog, die toch wat meer duidelijkheid geeft omtrent het karakter Pycelle.
Hadden ze er van mij best in mogen houden:Smerig mannetje vind ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like to retaliate by burning a book that you American holding dear, but the only book you care about is Facebook." - Mahmoud Ahmadinejad
Seizoen 1: Uitgehuwelijkt aan Khal Drogo wat er eerst triest voor haar uitzag, waarna ze haar positie zelf verbeterde. Haar broer die voor haar ogen op wrede wijze wordt vermoord. De situatie met haar ongeboren kind en de dood van haar man. De brandstapel met de heks en daenerys die uit de as herrijst met 3 draken (mijn mond viel open).quote:Op maandag 21 april 2014 01:32 schreef gazhims3lv het volgende:
Ja, je vindt het boeiend dat ze al vier seizoenen een wandeling aan het maken zijn en af en toe een stukje leger er bij krijgen? Zal zeker niks te maken hebben met het uiterlijk van Emilia Clarke hè? Oh wacht, je bent een vrouw.. Maarja, still same story. Lijkt The Hobbit wel met al dat wandelen.
Ja, het is fucking tweede paasdagquote:Op maandag 21 april 2014 09:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Wel bizar rustig hier zeg, ligt iedereen soms nog op bed?
Inderdaad, gewoon neuken naast je dode incestzoon, kan jou het schelenquote:Op maandag 21 april 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
Lekker politiek incorrect allemaal bij de opgebaarde Joffrey. Tywin die even de toekomstige koning bewerkt en Jaime en Cersei die naast het lichaam van hun dode zoon een nieuwe proberen te maken.
Maar Littlefinger zat dus blijkbaar ook in het complot om Joffrey om te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Petyr juist lekker creepy nu. Past wel bij 'm.quote:Op maandag 21 april 2014 10:26 schreef Khaleesi het volgende:
Ik dacht dat we een slag om Meereen gingen krijgen...Paar tonnen met kettingen er in, lekker boeiend!
![]()
(see what I did there?
)
Die speech van Dany was (er mee rekening houdend dat het in Valyrian was) echt badass. Mensen die nog steeds beweren dat Emilia niet kan acteren hebben zojuist alle geloofwaardigheid verloren.
Verder alleraardigste ep., maar stoorde me wel enorm aan Baelish. Vond begin vorig seizoen dat ie ineens zo gromde, overacte in zijn stem. Deze ep. leek het nog veel erger. Ik moet zelfs een beetje lachen als ie begint te praten en dat kan toch niet de bedoeling zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |