Niksquote:
Misbruik GroenLinks niet voor je kuttroll.quote:
jij hebt een penis kaas stank opsessie,,,, geen probleem verder hoor maar wat doe je dan op een site waar allemaal rare blanken rondlopen met een voorhuid ? 80% van alle mannen die hier rondlopen die stinken dan volgens jou,,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef whippet87 het volgende:
denigrerend domme lelijke kaaskop ga je schimmel weg wassen man
typysch blanke superioriteits gevoel he er zijn hlmaal niet alleee n maar blanken hiero stupidquote:Op donderdag 17 april 2014 23:46 schreef timothy-x het volgende:
[..]
jij hebt een penis kaas stank opsessie,,,, geen probleem verder hoor maar wat doe je dan op een site waar allemaal rare blanken rondlopen met een voorhuid ? 80% van alle mannen die hier rondlopen die stinken dan volgens jou,,,,
Ik wil wel een poll doen,,,,,hoeveel besneden en niet ? Ja intresserd me ook eigenlijk geen zak hey, maar puur omdat jij er op hamert, zou ik het wel eens willen vragen hoor,,, Ik gok op 80% onbesneden,,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:48 schreef whippet87 het volgende:
typysch blanke superioriteits gevoel he er zijn hlmaal niet alleee n maar blanken hiero stupid
k misbruik niks jij moet gwoon opdonderen sensatiezoeker zoek een leven ofzo wrom lees je dingendie je irriteren ? dwing k je? nope ruziezoeken om niks grow up get a life serieus rot toch opquote:Op donderdag 17 april 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misbruik GroenLinks niet voor je kuttroll.
bek dicht hoerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef whippet87 het volgende:
[..]
k misbruik niks jij moet gwoon opdonderen sensatiezoeker zoek een leven ofzo wrom lees je dingendie je irriteren ? dwing k je? nope ruziezoeken om niks grow up get a life serieus rot toch op
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef whippet87 het volgende:
[..]
k misbruik niks jij moet gwoon opdonderen sensatiezoeker zoek een leven ofzo wrom lees je dingendie je irriteren ? dwing k je? nope ruziezoeken om niks grow up get a life serieus rot toch op
mocros neuken alleen lichtgetinte antisquote:Op donderdag 17 april 2014 23:50 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ik wil wel een poll doen,,,,,hoeveel besneden en niet ? Ja intresserd me ook eigenlijk geen zak hey, maar puur omdat jij er op hamert, zou ik het wel eens willen vragen hoor,,, Ik gok op 80% onbesneden,,,,
komt ie weeer met achetrlijk domme onzin waar niemand om heeft gevraagd of ove rheeft wtf kan mij t schelen hoeveel besneden er hiero rondloopt heb niks mee te maken . en niet alleen blanken zijn onbesnedenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:50 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ik wil wel een poll doen,,,,,hoeveel besneden en niet ? Ja intresserd me ook eigenlijk geen zak hey, maar puur omdat jij er op hamert, zou ik het wel eens willen vragen hoor,,, Ik gok op 80% onbesneden,,,,
gatverdamme k neuk absoluut geen mocrosquote:Op donderdag 17 april 2014 23:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
mocros neuken alleen lichtgetinte antis
alsof iemand jou wil neuken iddquote:Op donderdag 17 april 2014 23:52 schreef whippet87 het volgende:
[..]
hoer? nee hoor ben je moeder niet
de moeder van haas is kkgeilquote:
heb geen lul smegma obsessie eerder een scheld achterlijk domme mensen uit obsessiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:55 schreef 2dope het volgende:
Sociale angststoornis, eenzaam, bored en een smegmaobsessie. De leventje is hardt.
Bored,,,, das pas kut,,,,,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:55 schreef 2dope het volgende:
Sociale angststoornis, eenzaam, bored en een smegmaobsessie. De leventje is hardt.
nee ik wil daar niet overheen neequote:Op donderdag 17 april 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee idd mannen willen daar wel overheen maar jij?
ga weg dik wijfquote:Op donderdag 17 april 2014 23:56 schreef whippet87 het volgende:
[..]
nee ik wil daar niet overheen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |