Studente, Etsu.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Confetti het volgende:
Ik wil wel wat op je gezicht schilderen
Ja pics klinkt zo aso heyquote:
Jouw manier van posten komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ja pics klinkt zo aso hey
Maar tsja ik kan ook niet zoveel meet puur text, ik ben erg visueel ingesteld, ik zou het geen probleem vinden om een meisje te hebben ( met of zonder sex ) dat pillen slik en stoornissen heeft , maar hoe kan ik nu weten of je knap of aangenaam bent ?
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw manier van posten komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
hehehquote:
nou als k een foto moet sturen voor vriendschap dan ben jij niet op zoek naar vriendschap stupid rot toch op man k zeg toch k wil niet daten k wil vriendschapquote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ja pics klinkt zo aso hey
Maar tsja ik kan ook niet zoveel meet puur text, ik ben erg visueel ingesteld, ik zou het geen probleem vinden om een meisje te hebben ( met of zonder sex ) dat pillen slik en stoornissen heeft , maar hoe kan ik nu weten of je knap of aangenaam bent ?
ik wil juissst de deur uit es wat anders doen dan tv kijken en achter de laptop zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Scuidward het volgende:
Er zijn hier genoeg saaie mensen. Je hoeft in feite de deur niet uit.
ik wil juist de deur uit ff niet eeuwig achter de laptop en tv zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Scuidward het volgende:
Er zijn hier genoeg saaie mensen. Je hoeft in feite de deur niet uit.
Ga sporten.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef whippet87 het volgende:
[..]
ik wil juissst de deur uit es wat anders doen dan tv kijken en achter de laptop zitten
Zoek een vorm van lichaamsbeweging in teamverband.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef whippet87 het volgende:
[..]
ik wil juist de deur uit ff niet eeuwig achter de laptop en tv zitten
Ja maar ik ben dom sorry,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef whippet87 het volgende:
nou als k een foto moet sturen voor vriendschap dan ben jij niet op zoek naar vriendschap stupid rot toch op man k zeg toch k wil niet daten k wil vriendschap
dat durf k niet dan ben k weer bang dat k de slechtste ben en de hele team teleurstelquote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ga sporten.
[..]
Zoek een vorm van lichaamsbeweging in teamverband.
Hier stopte ik met lezen.quote:vriendin want ben wel vaker vrienden met mannen geweest maar die willen uiteindelijk seks domme mongolen terwijl k van het begin al zei van je bent mijn type absoluut niet k wil alleen vrienden zijn.
ff dimmen je komt agressief over ;squote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef whippet87 het volgende:
[..]
nou als k een foto moet sturen voor vriendschap dan ben jij niet op zoek naar vriendschap stupid rot toch op man k zeg toch k wil niet daten k wil vriendschap
je hebt gelijk bedankt goeie tip dat durf k wel een schildercursusquote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef blek het volgende:
Ik denk dat je beter een bv een leuke cursus schilderen of tekenen kan gaan doen. Dan heb je een groep mensen met dezelfde interesse en hoef je geen aandacht aan het socializen te geven. Als je daar teveel op gaat letten komt dat vreemd over.
Niet teveel aan jezelf en je gedrag denken maar aan het schilderen en het werk van anderen. De gesprekken komen dan vanzelf omdat je de bezigheden erg leuk vindt.Dan zijn de gesprekken enz ook veel natuurlijker.
Ga iets doen in groepsverband wat je echt leuk vindDe rest gaat dan bijna vanzelf.
jmmr dak ej niet ken want k ben geen bitch en k kan kickboxen op je baby balletjes fking vmbo niveau hieroquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef dustbrain het volgende:
Aw jammer dat je mij niet kent want ik kan zelfse de meest verlegen bitches aan de praat krijgen me de juiste verdovende middelen
Ach.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef whippet87 het volgende:
[..]
dat durf k niet dan ben k weer bang dat k de slechtste ben en de hele team teleurstel
Holy shit. Een studente van 26 hebben we hier toch aan de lijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef whippet87 het volgende:
[..]
jmmr dak ej niet ken want k ben geen bitch en k kan kickboxen op je baby balletjes fking vmbo niveau hiero
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef whippet87 het volgende:
[..]
jmmr dak ej niet ken want k ben geen bitch en k kan kickboxen op je baby balletjes fking vmbo niveau hiero
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef whippet87 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ff dimmen je komt agressief over ;s
Zin om morgen naar het museum te gaan?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef whippet87 het volgende:
Bestaat dat een vechtsport museum ?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
Zin om morgen naar het museum te gaan?
k ben niet agresief ik ben bruut eerlijk door mn sociale ansgstoornis k zeg wat k denk en als ej grof en dom komt praten dan tja krijg je het terugquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ff dimmen je komt agressief over ;s
zo praten wij hier in amsterdam en duh k wil geen vrienden worden met domme vmbo blowende kinder8 mongolen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef timothy-x het volgende:
Aan je manier van schelden kan je ook veel aflezen hoor, je scheld gewoon willekeurige mannen op Fok uit, en daarna scheld je "Ik wil vriendschap , rot op! Tomothy" haha, ik weet het niet meer hoor,
haha jij bent niet op je mondje gevallen een meid die haar mannetje wel staat hé¿¿¿quote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef whippet87 het volgende:
[..]
k ben niet agresief ik ben bruut eerlijk door mn sociale ansgstoornis k zeg wat k denk en als ej grof en dom komt praten dan tja krijg je het terug
al mijn vriendinnen bijna zijn knap, ja als ik er toch eentje neem die niet knap is ? Dan gaat het later toch weer fout vaak omdat ze dan sex met me willen, tsja,,, Ik zou het leven graag anders zien , maar tsja,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 22:40 schreef whippet87 het volgende:
zo praten wij hier in amsterdam en duh k wil geen vrienden worden met domme vmbo blowende kinder8 mongolen.
dat k verlegen en sociaal slecht ben betekend niet dat k over me heen laat lopen ofzo heb wel mensenkennis en weet wat k wel wil en niet wilquote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
haha jij bent niet op je mondje gevallen een meid die haar mannetje wel staat hé¿¿¿
k zou nooit seks met een kaaskop willen dus no worries bout thatquote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef timothy-x het volgende:
[..]
al mijn vriendinnen bijna zijn knap, ja als ik er toch eentje neem die niet knap is ? Dan gaat het later toch weer fout vaak omdat ze dan sex met me willen, tsja,,, Ik zou het leven graag anders zien , maar tsja,,,
Ow dat kan ik me goed voorstellen hoor, moet wel zeggen dat ik kaaskop een beetje scheldwoord vind, maar das niet zo erg, Ja dat zie je aardig vaak bij alle rassen dat mensen het liefst een relatie willen met hun eigen ras,, Nix mis mee, zie je bij katten ook vaak,quote:Op donderdag 17 april 2014 22:52 schreef whippet87 het volgende:
k zou nooit seks met een kaaskop willen dus no worries bout that
weet niet sinds k de pillen kreeg zeiden ze van 'ok gaat goedseeya doeii'' en nu heb k zelf weer aan huisarts gevraagt voor psych en w8 op intake...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Scuidward het volgende:
Wat zegt degene die je die pillen heeft voorgeschreven eigenlijk over je huidige situatie.
k wil ook niks met mn eigen ras en kaaskop is geen scheldwoord hoor das eerlijkheid ruik maar aan je onbesneden lul:)quote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ow dat kan ik me goed voorstellen hoor, moet wel zeggen dat ik kaaskop een beetje scheldwoord vind, maar das niet zo erg, Ja dat zie je aardig vaak bij alle rassen dat mensen het liefst een relatie willen met hun eigen ras,, Nix mis mee, zie je bij katten ook vaak,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |