Feest favoriet, zit op zowat elk versproduct.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij heb je gelijkof iemand moet die paarsachtige sticket kunnen verklaren.
Feestfavoriet?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij heb je gelijkof iemand moet die paarsachtige sticket kunnen verklaren.
Dat die producten met de 35% sticker niet achteraan horen te liggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar de forel ligt toch op de verkeerde plek?
Wat is er volgens jou niet goed dan?
'Tis toch allemaal wat.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat die producten met de 35% sticker niet achteraan horen te liggen.
fout. als t maar goed zichtbaar is voor de klanten.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat die producten met de 35% sticker niet achteraan horen te liggen.
Dat is best riskant. Voor je het weet geef je de stamp zo, dat je wegglijdt met dat papiertje.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor in de Albert Heijn
Het gaat zo.
Je koopt wat boodschappen en gaat naar de kassa
De Cassiere scant jouw producten en vraagt of je een bonnetje wilt.
Jij pakt het bonnetje aan en gooit het op de grond en begint er op te stampen.
hehehe. Cassiere helemaal flippen natuurlijk (mijn bonnetje wat doe je?)
jij zo van ja heb toch afgerekend he! hehehehe
Die wortel gaat op in de structuur. Je merkt er weinig van. De wortel maakt het zoeter, dus moet er minder zoetstof toegevoegd worden. Zo te lezen, hebben ze dat niet gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:21 schreef SLP_ het volgende:
Waren vandaag allemaal mensen die die carrot cake taart haalden, ben stiekem ook wel benieuwd naar hoe die smaakt![]()
Als je bij wijze van uitzondering op tijd naar bed gaat, dan wordt dat als verstoring ervaren.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga optijd naar bedAls ik dan vervolgens 3 uur wakker lig kan ik niks aan doen
Wat is gunstiger als zo'n koelvak niet helemaal vol is. Alles in één laag of in op een kluitje gestapeld?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is best riskant. Voor je het weet geef je de stamp zo, dat je wegglijdt met dat papiertje.
[..]
Die wortel gaat op in de structuur. Je merkt er weinig van. De wortel maakt het zoeter, dus moet er minder zoetstof toegevoegd worden. Zo te lezen, hebben ze dat niet gedaan.
Ik heb vandaag die trifle bekeken. Lijkt me wel veel voor één persoon in 1x.
[..]
Als je bij wijze van uitzondering op tijd naar bed gaat, dan wordt dat als verstoring ervaren.
En je moet dan ook vroeger op de dag stoppen met energiedrankjes.
Voor melatonine moet je eerst uitzoeken wat het natuurlijke inslaapperiode is. Als dat te laat is, kan je het met melatonine naar voren halen. Als dat op een goede tijd is, dan is melatonine slikken zinloos.
Tot hoelaat zijn ze normaal open dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef marsipilamie het volgende:
Is de Korenbeurs in Groningen nu open? Of zijn ze eerder dichtgegaan?
http://www.ah.nl/winkel/1236quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef marsipilamie het volgende:
Rt, David.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Teslynd het volgende:
Ik gok van wel ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:09 schreef mujentas het volgende:
Wacht even, gaan ze eerder dicht omdat die katholieken hun geloof zo nodig moeten delen?
Eerder dicht, 6 of 7 dacht ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef marsipilamie het volgende:
Okquote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is best riskant. Voor je het weet geef je de stamp zo, dat je wegglijdt met dat papiertje.
[..]
Die wortel gaat op in de structuur. Je merkt er weinig van. De wortel maakt het zoeter, dus moet er minder zoetstof toegevoegd worden. Zo te lezen, hebben ze dat niet gedaan.
Ik heb vandaag die trifle bekeken. Lijkt me wel veel voor één persoon in 1x.
[..]
Als je bij wijze van uitzondering op tijd naar bed gaat, dan wordt dat als verstoring ervaren.
Voor melatonine moet je eerst uitzoeken wat het natuurlijke inslaapperiode is. Als dat te laat is, kan je het met melatonine naar voren halen. Als dat op een goede tijd is, dan is melatonine slikken zinloos.
Had ik die niet al gepost?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:51 schreef exelletor het volgende:
Wat doe je als filiaal als je te veel koelingen hebt staan? Juist:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |