van die pannenkoektepels heb ik. mama zei dat dat me bijzonder en authentiek maakt.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
van die pannenkoektepels heb ik. mama zei dat dat me bijzonder en authentiek maakt.
Ze zijn om op te eten ja?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
van die pannenkoektepels heb ik. mama zei dat dat me bijzonder en authentiek maakt.
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja nu nog gesloten lippen erbij.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:17 schreef Adolecens het volgende:
Beetje poedersuiker en stroop erop voor de seks maakt het net wat lekkerder
Moeders hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fappen kan altijd nog.quote:
Je bent een grote jongen, dat kun je best zelf.quote:
Vette afwijzing ditquote:Op donderdag 17 april 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent een grote jongen, dat kun je best zelf.
Klopt.quote:
Maar ik heb geeneens tijd, eerst nuttige dingenquote:
Jij wou niet kaneeltjequote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sedan probeert iedereen maar te hosselen.
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik heb geeneens tijd, eerst nuttige dingen
Wie doet zoiets nou?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sedan probeert iedereen maar te hosselen.
Je speelt gitaar?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zweer.
Versterker heeft weer eens kuren
Dat soort mensen.quote:
Klopt. Maar je zult er hier niet veel treffen die wel willen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik heb geeneens tijd, eerst nuttige dingen
[..]
Jij wou niet kaneeltje
Vond je mijn vliegende slang gifje van gisteren mooi?quote:
Hoe lang probeer je dat al?quote:
Dat jij die ervaring hebt wil niet zeggen dat het zo voor iedereen is poepjequote:Op donderdag 17 april 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar je zult er hier niet veel treffen die wel willen.
Ehm, een jaar of 8.quote:
Ik heb exact 0 mensen uit deze SC getracht te hosselen, dus sja.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij die ervaring hebt wil niet zeggen dat het zo voor iedereen is poepje
Zou inmiddels toch al redelijk moeten klinken dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij die ervaring hebt wil niet zeggen dat het zo voor iedereen is poepje
[..]
Ehm, een jaar of 8.
Misschien langer.
Hij was wel leukquote:Op donderdag 17 april 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar je zult er hier niet veel treffen die wel willen.
[..]
Vond je mijn vliegende slang gifje van gisteren mooi?
Daar ga je alquote:Op donderdag 17 april 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb exact 0 mensen uit deze SC getracht te hosselen, dus sja.
M'n kat begint niet te janken dus je zou zeggen dat het wel meevaltquote:Op donderdag 17 april 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou inmiddels toch al redelijk moeten klinken dus.
Wat voor muziek speel je zoal?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ga je al
[..]
M'n kat begint niet te janken dus je zou zeggen dat het wel meevalt
Wel beangstigend, vliegende slangen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Maarja kaneel, then again, niemand is dun genoeg voor jou natuurlijk
Klinkt als another day at the officequote:
Ik vond het wel apartquote:Op donderdag 17 april 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel beangstigend, vliegende slangen.
Er zijn verhalen van grote dikke slangen die in bomen loeren op prooi.
Dan laten ze zich naar beneden vallen, op die prooi
Om te leren voor tentamens?quote:
Bijna niemand.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Maarja kaneel, then again, niemand is goed genoeg voor jou natuurlijk
Bijna niemand.quote:
Fijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik had vandaag de laatste, dus ik heb gewoon helemaal niets te doen
Die van vandaag was een beetje jammerquote:
Wat voor vak was het vandaag?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van vandaag was een beetje jammerDe rest ging wel goed.
Schiet jij al een beetje op met afstuderen?
Het ging over bewegingen van tektonische platen, en door welke krachten dat wordt aangedreven.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor vak was het vandaag?
Nee
Het lukt me maar niet om er aan te beginnen. Geen idee waarom ik me er niet op kan concentreren
Nee, maar ik ga zo wel gebak smullenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Gaan jullie nog lekkere dingen maken met Pasen?
Paasstol en suikerbrood voor m'n familie. Focaccia en smoothie voor mezelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, maar wel wijnfonduen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Vlees, ja. Wordt het heerlijk mals van. Aanrader.quote:
nope.. pasen is gewoon een normale dag voor mijquote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Rode wijn dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vlees, ja. Wordt het heerlijk mals van. Aanrader.
Voor mij ook, maar wel in een lang weekend waarin ik niets te doen heb en dus veel tijd heb voor dingen als kokenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
nope.. pasen is gewoon een normale dag voor mij
Dat.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
nope.. pasen is gewoon een normale dag voor mij
Ik had geen idee dat dat bestondquote:Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik ga naar mijn moeder dus vooral niet kokenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar wel in een lang weekend waarin ik niets te doen heb en dus veel tijd heb voor dingen als koken
Kende ik niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging over bewegingen van tektonische platen, en door welke krachten dat wordt aangedreven.
Maar allemaal kutte vragen met veel afleidingen die je moest kunnen reproduceren
Komt Newb niet eens langs?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar wel in een lang weekend waarin ik niets te doen heb en dus veel tijd heb voor dingen als koken
Dat hoop ik welquote:
Dat wel natuurlijk, ik ben slecht in een heel weekend alleen zijnquote:[..]
Komt Newb niet eens langs?
Zou een tactiek voor mij zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel beangstigend, vliegende slangen.
Er zijn verhalen van grote dikke slangen die in bomen loeren op prooi.
Dan laten ze zich naar beneden vallen, op die prooi
Nice. Wel smaak dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voornamelijk rock/metal. Hangt van m'n bui af
Alle huisgenoten ook naar de ouders of iets?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel
[..]
Dat wel natuurlijk, ik ben slecht in een heel weekend alleen zijn
Ik vrees van wel. Feestdagen enzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle huisgenoten ook naar de ouders of iets?
Mooi.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, over smaak valt te twisten natuurlijk.
Ding werkt weer in iedergeval
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Feestdagen enzo.
Noem ze eens op dan all 719quote:
Avondquote:
En ik maar denken dat ik in een andere tijdzone zit. Ow wacht, dat is alleen mijn interne klok.quote:
Bijna vrijdag.quote:
Autistquote:
Welke is jouw favoriet?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Klikje
Anders zit ik morgen nog te typen.
[..]
Ik heb niks tegen nerds hoor.
Nee, geen centjesquote:Op donderdag 17 april 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog naar de EFF?
ga je iets bijzonders doen die dag?quote:
Nog 1 dagje werken...quote:
Ik vind het moeilijk kiezen. Pokémon die eruit springen zijn Raichu, Dragonair, Arcanine, Ninetales, alle Eeveelutions (met een special mention voor Sylveon), Suicune en nog wel meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autist
[..]
Welke is jouw favoriet?
Nerds
Ik ga weer op reis.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
ga je iets bijzonders doen die dag?
Waar gaat de reis deze keer naartoe?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, geen centjes
Of eigenlijk wel, maar die zijn voor in Spanje.
Ik doe weer een quizje over de eerste generatie. Keimoeilijk nog, maar wel de generatie die ik het beste ken.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk kiezen. Pokémon die eruit springen zijn Raichu, Dragonair, Arcanine, Ninetales, alle Eeveelutions (met een special mention voor Sylveon), Suicune en nog wel meer.
Ik ga komende maand al op veldwerkquote:Op donderdag 17 april 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spanje? Ik dacht dat jullie naar Portugal gingen. Of haal ik nu dingen door elkaar?
Zelfde richting als vorige week.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar gaat de reis deze keer naartoe?
Link?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spanje? Ik dacht dat jullie naar Portugal gingen. Of haal ik nu dingen door elkaar?
[..]
Ik doe weer een quizje over de eerste generatie. Keimoeilijk nog, maar wel de generatie die ik het beste ken.
Gewoon binnen Nederland hoor, niets bijzonders.quote:
Sommige namenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk kiezen. Pokémon die eruit springen zijn Raichu, Dragonair, Arcanine, Ninetales, alle Eeveelutions (met een special mention voor Sylveon), Suicune en nog wel meer.
Naar Katwijkquote:
Owja veldwerk! Zo tofquote:Op donderdag 17 april 2014 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga komende maand al op veldwerk
Daarna ga ik me pas zorgen maken over hoe ik aan geld kom voor Portugal
http://www.sporcle.com/games/g/pokemonquote:Op donderdag 17 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfde richting als vorige week.
[..]
Link?
[..]
Gewoon binnen Nederland hoor, niets bijzonders.
Was een grapje hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nergens op gebasseerd dit..
Gaan we doen dannnquote:
Hoe kan ik nou boos worden op jouquote:Op donderdag 17 april 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was een grapje hoorniet boos worden
Film kijken.quote:
Vrij logisch vaak hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige namenecht geniaal hoe kom je erop.
welke film?quote:
bushokjes onderkladderen enzulks?quote:
O, die weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar Katwijk
[..]
Owja veldwerk! Zo tof
Veel plezier iigWelke data zijn het?
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/pokemon
Dit dus, tis niet dat ze dat uit hun duim zuigen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrij logisch vaak hoor.Gebaseerd op (samengevoegde) woorden.
Inderdaad, ik heb dat spel nooit gespeeld ik keek alleen de tekenfilmseriequote:Op donderdag 17 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrij logisch vaak hoor.Gebaseerd op (samengevoegde) woorden.
Uiteraarsmaad u_uquote:Op donderdag 17 april 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Italian Job, duh
[..]
Pfff, da's toch veuls te eng joh
Zelfde namen hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat spel nooit gespeeld ik keek alleen de tekenfilmserie
Hoever kom je? Ik zal hem zo eens maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben niet zo'n nerd als jij, zo blijkt.
Originele 151?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfde namen hoor.
[..]
Hoever kom je? Ik zal hem zo eens maken.
Fax.quote:
Ja!quote:Op donderdag 17 april 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraarsmaad u_u
Kaars maken vanaf je balkon?
Ik ben morgen vrij, kom maar langsquote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daag, ben net klaar hier. Blij dat ik even zit
Dat is best goed hoor.quote:
Spekfakkelsquote:
Weet ikquote:
Ligt eraan. De serie loopt nog steeds.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikmaar niet alle namen komen in de serie voor
Waar wordt dat uitgezonden?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. De serie loopt nog steeds.
Heb je tetten?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, kom maar langs
Maar ik welquote:Op donderdag 17 april 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van speklappen, doe dan maar een bieflapje
Geen idee. Maar het is vast op internet te vinden.quote:
ik ga eens zoekenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is vast op internet te vinden.
126 dit keer.quote:
Ik kreeg steeds allemaal GEN II in m'n hoofd.quote:
Ik ken er 10 ofzoquote:Op donderdag 17 april 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg steeds allemaal GEN II in m'n hoofd.
n00b.quote:
Klopt aangenaamquote:
Ben jij ook al bi-curious?quote:
kut, piemel, clitoris, orgasme, penetratie, anale sex, condooms, fistfucken.quote:
ik heb daar echt een hekel aanquote:Op donderdag 17 april 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij ook al bi-curious?
Is dat een trend ofzo?
Nah. Vrouwen zijn mooi. Maar bi nahquote:Op donderdag 17 april 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij ook al bi-curious?
Is dat een trend ofzo?
Haat tegen een hoop en liefde voor weinigquote:
Ik heb het idee dat het vaak is om leuker te zijn voor mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
haat is zonde van je energie.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haat tegen een hoop en liefde voor weinig
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vaak is om leuker te zijn voor mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik weet niet, er wordt gehaat op heel veel hierquote:Op donderdag 17 april 2014 19:58 schreef perro. het volgende:
[..]
haat is zonde van je energie.
maar hoezo dan?
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vaak is om leuker te zijn voor mannen.Dat idee heb ik ook. Lekker "anders" zijn dan andere. Beetje bi en lesbivrouwen lastigvallen, en dan afhaken omdat het toch niets bleek te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meelopers zijn het. Net zoals mensen die doen als of ze interessant zijn met hun nep afkomst etc.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En dan is twi nog niet eens aanwezig.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet, er wordt gehaat op heel veel hier![]()
Niet door mij hoor
heb ik een rel gemist?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet, er wordt gehaat op heel veel hier![]()
Niet door mij hoor
Inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan is twi nog niet eens aanwezig.
Precies.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Lekker "anders" zijn dan andere. Beetje bi en lesbivrouwen lastigvallen, en dan afhaken omdat het toch niets bleek te zijn.
Meelopers zijn het. Net zoals mensen die doen als of ze interessant zijn met hun nep afkomst etc.
Jawel hoor, maar als het saai is reageer ik niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijken lijkt me ook niet echt wat.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:00 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar als het saai is reageer ik niet.
ze vallen andere ermee lastig, kweenie. Ben verdorie geen test object.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laat het ze gewoon lekker zelf wetenNet als al het andere bij andere mensen.
Hoe bevalt het veganistische leven?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik heb momenteel niets beters te doen.
Niet? Myra niet thuis?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik heb momenteel niets beters te doen.
Word jij lastig gevallen door bi-curious mensen, ja?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vallen andere ermee lastig, kweenie. Ben verdorie geen test object.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Lekker "anders" zijn dan andere. Beetje bi en lesbivrouwen lastigvallen, en dan afhaken omdat het toch niets bleek te zijn.
Meelopers zijn het. Net zoals mensen die doen als of ze interessant zijn met hun nep afkomst etc.
jij bent al getest en goedgekeurd, katje?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, vanmiddag nog lekkere rosbief en wat vis gegeten.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het veganistische leven?
Je gaat hem bijna missen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 17 april 2014 20:03 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent al getest en goedgekeurd, katje?
Wel eens ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Word jij lastig gevallen door bi-curious mensen, ja?
Ow, ik dacht dat je mee deed met Myra.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, vanmiddag nog lekkere rosbief en wat vis gegeten.
Jaja, kom er maar in.
Wat is er mis met wat 'testen'?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sowieso wil je niet gebruikt worden lijkt me.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik welmaar ik wens niet gebruikt te worden door een of ander kutje dat denkt dat ze ineens bi geworden is
Ik eet mee met haar veganistische gekook, maar als ik op m'n werk zit eet ik gewoon een lekker stukje vlees hoor. Doe het niet uit dierenknuffeloverwegingen, namelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je mee deed met Myra.
Ik zal geen grappen over vis maken, wees gerust.
Doe dat dan lekker met iemand die ook wil testenquote:
Maar wel kut als je gevoelens hebt voor iemand die je dan aan het lijntje houdt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen wil toch wel eens experimenteren? Niets mis mee lijkt me..
Dat is een kwestie van eerlijkheid en openheid. Dat is wat anders dan 'bi-curious mensen die je lastig vallen'quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel kut als je gevoelens hebt voor iemand die je dan aan het lijntje houdt.
bi seksueel sommige mensen noemen mij ook wel panseksueel, maar daar ben ik het niet volledig mee eens.quote:
Panseksueel?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bi seksueel sommige mensen noemen mij ook wel panseksueel, maar daar ben ik het niet volledig mee eens.
dit wilde ik dus ook zeggenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker met iemand die ook wil testen
Inderdaad, maar als jij daarvoor gebruikt wordt is dat niet leuk. Het is alleen leuk als beide partijen weten dat het slechts om experimenteren gaatquote:Op donderdag 17 april 2014 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Precies! Ik zoek ook nog steeds twee vrouwen om iets mee te testen, dus mocht iemand zich geroepen voelenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
en daar denken hipster-bivrouwmenschen niet over na.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel kut als je gevoelens hebt voor iemand die je dan aan het lijntje houdt.
En hoe smaakt het veganistische gekook voor je? Even lekker als hiervoor?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik eet mee met haar veganistische gekook, maar als ik op m'n werk zit eet ik gewoon een lekker stukje vlees hoor. Doe het niet uit dierenknuffeloverwegingen, namelijk.
Omdat je ook op mannen valt?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Waarom noemen ze het bi-curious en niet gewoon lesbo-curious?
Nogmaals, dat is een kwestie van openheid en eerlijkheidquote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als jij daarvoor gebruikt wordt is dat niet leuk. Het is alleen leuk als beide partijen weten dat het slechts om experimenteren gaat
ik ben sinds kort single ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Panseksueel?
Ben je single?
Dan is het inderdaad een ander verhaalquote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als jij daarvoor gebruikt wordt is dat niet leuk. Het is alleen leuk als beide partijen weten dat het slechts om experimenteren gaat
Daar ben je toch beiden gewoon bij. Nee = nee lijkt me?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker met iemand die ook wil testen
Inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is een kwestie van openheid en eerlijkheid
Nee, maar sommige dingen zijn verrassend in orde. Vanavond hadden we lasagne zonder gehakt en kaas, dat was wel oke. Gisteren dacht ik dat ik over m'n nek zou gaan van de bruine-bonen burgers, maar die waren gewoon best lekker.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe smaakt het veganistische gekook voor je? Even lekker als hiervoor?
Been there done that. En dan wil je als vrouw MMV, nou daar is bijna geen vent voor te porren hoor. Hypocriet.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Ik zoek ook nog steeds twee vrouwen om iets mee te testen, dus mocht iemand zich geroepen voelen
En ik heb haar vandaag gezien, dus ik kan je een uitgebreide recensie geven wat betreft heetheid.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Panseksueel?
Ben je single?
Kun je wel zo mooi zeggen, en daar ben ik het wel mee eens, maar je moest ze de kost geven wie dit niet doen. Helaas.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is een kwestie van openheid en eerlijkheid
Je bent niet nieuwsgierig naar op vrouwen vallen, je bent nieuwsgierig naar scharen. Dat je op mannen valt is verder al duidelijk, dus bi zijn heeft er weinig mee te maken.quote:
Dat heb ik wel gedaan, voor zoiets zou ik niet bij een homo aankloppen, of alleen als het duidelijk was het dat om te experimenteren gaat. En hij dat voor open staatquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal
Mensen liegen en bedriegen yats. Zou je niet denken.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben je toch beiden gewoon bij. Nee = nee lijkt me?
Doe eensquote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb haar vandaag gezien, dus ik kan je een uitgebreide recensie geven wat betreft heetheid.
Nee, lijkt me niet zo'n goed ideequote:
Daten?quote:
Inderdaad, je hoeft niet eens aan elkaar te zitten als man als je dat niet wil.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Been there done that. En dan wil je als vrouw MMV, nou daar is bijna geen vent voor te porren hoor. Hypocriet.
nou? na deze teaser moet je wel fasje.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb haar vandaag gezien, dus ik kan je een uitgebreide recensie geven wat betreft heetheid.
Als je zelf open en eerlijk bent, is de ander dit ook al meer. Ik heb in ieder geval altijd duidelijk aangegeven waar ik naartoe wil, en ook altijd duidelijk gehoord wat de ander wil. Dus ik ben nog nooit 'de dupe' geweest van bi-curious mensen. Ik heb leuke avontuurtjes gehadquote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kun je wel zo mooi zeggen, en daar ben ik het wel mee eens, maar je moest ze de kost geven wie dit niet doen. Helaas.
Wat, je hebt MK gemeet? Jij werkt ook elke lesbo en bi-curious af in dit topic. Zeefje, kom er maar in! Of hoe zeg je dat met lesbo's?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duidelijk anders. Je bent nieuwsgierig naar het bi zijn (dus op beide seksen vallen). Mannen kunnen ook bi-curious zijn dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent niet nieuwsgierig naar op vrouwen vallen, je bent nieuwsgierig naar scharen. Dat je op mannen valt is verder al duidelijk, dus bi zijn heeft er weinig mee te maken.
Ohquote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet zo'n goed idee
Dus want 2 vrouwenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Been there done that. En dan wil je als vrouw MMV, nou daar is bijna geen vent voor te porren hoor. Hypocriet.
Nee, want bi-C dame zegt, omg ik vind je zo leuk ik wil met je daten. Bi meisje zegt, ja ik ook met jou. Na een paar dates samen in bed beetje scharen en zo. Dan is het bi meisje misschien verliefd, en het Bi-C meisje nog niet. Of zegt er niks over. Dit sleept een paar weken aan. Bi meisje denkt een leuk vriendinnetje te hebben... en dan.. komt het Bi-C meisje er toch weer mee dat ze toch liever een vleeslul heeft.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben je toch beiden gewoon bij. Nee = nee lijkt me?
Nou, ik vind van niet. Maar niet iedereen kan zo slim zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duidelijk anders. Je bent nieuwsgierig naar het bi zijn (dus op beide seksen vallen). Mannen kunnen ook bi-curious zijn dus.
Fijn ditquote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prima te doen.quote:
Lasagne zonder gehakt en kaas? Wat zit er dan wel in? :Squote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar sommige dingen zijn verrassend in orde. Vanavond hadden we lasagne zonder gehakt en kaas, dat was wel oke. Gisteren dacht ik dat ik over m'n nek zou gaan van de bruine-bonen burgers, maar die waren gewoon best lekker.
MMV lijkt me dan ook niets aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In welke zin is dit anders dan bij normale mensen? Hihi, normale mensen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want bi-C dame zegt, omg ik vind je zo leuk ik wil met je daten. Bi meisje zegt, ja ik ook met jou. Na een paar dates samen in bed beetje scharen en zo. Dan is het bi meisje misschien verliefd, en het Bi-C meisje nog niet. Of zegt er niks over. Dit sleept een paar weken aan. Bi meisje denkt een leuk vriendinnetje te hebben... en dan.. komt het Bi-C meisje er toch weer mee dat ze toch liever een vleeslul heeft.
Prima, maar dit wil je niet 4 x meemaken.
Na deze uitleg is het nog steeds niet logisch?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik vind van niet. Maar niet iedereen kan zo slim zijn.
Lasagnebladen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasagne zonder gehakt en kaas? Wat zit er dan wel in? :S
Precies, alleen bij dubbele penetratie raak je misschien elkaars pener aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoeft niet eens aan elkaar te zitten als man als je dat niet wil.
Ja, nou, preciesquote:Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
In welke zin is dit anders dan bij normale mensen? Hihi, normale mensen.
Niet?quote:
Ik hou niet van avontuurtjes, misschien is dat het verschil tussen jou en mij. Ben blij voor je dat je dit niet meegemaakt hebt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zelf open en eerlijk bent, is de ander dit ook al meer. Ik heb in ieder geval altijd duidelijk aangegeven waar ik naartoe wil, en ook altijd duidelijk gehoord wat de ander wil. Dus ik ben nog nooit 'de dupe' geweest van bi-curious mensen. Ik heb leuke avontuurtjes gehad
waarom niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, preciesIk heb het vaker meegemaakt dat mannen me gewoon uiteindelijk niet wilden
![]()
Gelukkig heb je in KPD een legertje achter je aan lopen die je wel willen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, preciesIk heb het vaker meegemaakt dat mannen me gewoon uiteindelijk niet wilden
![]()
Meh.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
En tomaat, volgens mij spinazie, wortel en nog wat groentedingetjes.
Wellicht. Wel jammer dat je jezelf dan zo gesloten opstelt. Je mist dan het een en anderquote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou niet van avontuurtjes, misschien is dat het verschil tussen jou en mij. Ben blij voor je dat je dit niet meegemaakt hebt.
ik ben geen lesbo of bi-curious. Waar hoor ik nu bij dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, je hebt MK gemeet? Jij werkt ook elke lesbo en bi-curious af in dit topic. Zeefje, kom er maar in! Of hoe zeg je dat met lesbo's?
In principe is het ook leuker met mannen die ook bi zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, alleen bij dubbele penetratie raak je misschien elkaars pener aan.
omg omg omg omg dat kan echt nietboehoe.
Ja want gay, jwtz.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige mensen...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen liegen en bedriegen yats. Zou je niet denken.
Ik had vandaag nog een homo die me probeerde te versieren op het werk. Ik denk dat zijn gaydar reparatie nodig heeft.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan, voor zoiets zou ik niet bij een homo aankloppen, of alleen als het duidelijk was het dat om te experimenteren gaat. En hij dat voor open staat
4x? Dat is wat veel ja. Gelukkig nooit last van gehad. Ik val alleen op vrouwen en heb ook geen behoefte om te testen of dat anders is.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want bi-C dame zegt, omg ik vind je zo leuk ik wil met je daten. Bi meisje zegt, ja ik ook met jou. Na een paar dates samen in bed beetje scharen en zo. Dan is het bi meisje misschien verliefd, en het Bi-C meisje nog niet. Of zegt er niks over. Dit sleept een paar weken aan. Bi meisje denkt een leuk vriendinnetje te hebben... en dan.. komt het Bi-C meisje er toch weer mee dat ze toch liever een vleeslul heeft.
Prima, maar dit wil je niet 4 x meemaken.
Wat, ben je afgekickt van de vrouwen? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben geen lesbo of bi-curious. Waar hoor ik nu bij dan?
Ja, weet ik nietquote:
Ja, dat is om dat lege gevoel toch een beetje aan te vullenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in KPD een legertje achter je aan lopen die je wel willen.
Sorryquote:
Je kunt ook gewoon bi zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ben je afgekickt van de vrouwen? Sinds wanneer?
Ik wil dat best eens testenquote:
Dat is voor mannen toch net zo?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Daar zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je het getroffen met de Hepmeister.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
In principe is het ook leuker met mannen die ook bi zijn.Ook fijn om naar te kijken.
Ja maar misschien gaat het wel verder dan scharrelenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorryik heb de tijd van het scharrelen wel gehad.
Een beetje ego-streling is nooit verkeerd toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, dat is om dat lege gevoel toch een beetje aan te vullen
Ja, ik zeg ook niet dat dat niet zo is, toch?quote:
In elke situatie is dit kut, weet ik. Maar ik heb dan wel een test-gevoel. Ze wijst je niet af op je persoonlijkheid of uiterlijk, of een klik, maar op je geslacht. Dat is gewoon niet tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
In welke zin is dit anders dan bij normale mensen? Hihi, normale mensen.
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje ego-streling is nooit verkeerd toch?
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je het getroffen met de Hepmeister.
Heb je een vriendje?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het nu al moeilijk hem te moeten delen.
Is hij ook bi, ja? Zou je?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je het getroffen met de Hepmeister.
Er is zoveel meer dan alleen die piemel.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 piemel nodig. De rest is alleen maar afleiding.
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, vanmiddag nog lekkere rosbief en wat vis gegeten.
Jaja, kom er maar in.
Dan waren het gewoon kutwijvenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In elke situatie is dit kut, weet ik. Maar ik heb dan wel een test-gevoel. Ze wijst je niet af op je persoonlijkheid of uiterlijk, of een klik, maar op je geslacht. Dat is gewoon niet tof.
Ik mis niks hoor, ik heb al genoeg seksuele ervaringenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht. Wel jammer dat je jezelf dan zo gesloten opstelt. Je mist dan het een en ander
Nee, zo zou ik het niet noemen.quote:
Waarom denk je dat ik hem niet al heb gedaan?quote:
Maar dat dan wel verwachten van vrouwenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik mis niks hoor, ik heb al genoeg seksuele ervaringen![]()
Ik wil gewoon geen avontuurtjes. Ik zoek een serieuze relatie. Ik ben ook alles behalve gesloten, maar dat kun jij niet weten natuurlijk![]()
Maar wat het niet persoonlijk op hoorje bent vast goed te doen
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een homo die me probeerde te versieren op het werk. Ik denk dat zijn gaydar reparatie nodig heeft.
Nee ok maar het kwam zo, hoe zeg je dat, over alsof je de enige zou zijn bij wie dat zo isquote:Op donderdag 17 april 2014 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat dat niet zo is, toch?
Ik kreeg wel rode oortjes van die verhalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem niet al heb gedaan?
Heb hem al meerdere keren gezien.
Ik ben bi-seksueel, altijd al geweestquote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ben je afgekickt van de vrouwen? Sinds wanneer?
'It's only gay when the balls touch'quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een uitzondering blijkbaarquote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebbenmaar wie ben ik
Dat is dan jouw interpretatie, was niet zo bedoeldquote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Nee ok maar het kwam zo, hoe zeg je dat, over alsof je de enige zou zijn bij wie dat zo is
Dat klinkt wel erg negatief en heb ik ook niet nodig.quote:
T kwam over als een scharrelverzoekquote:Op donderdag 17 april 2014 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar misschien gaat het wel verder dan scharrelen![]()
Ik ben geen 'bi-curious' persoontje dat je lastig valt. Ik val daadwerkelijk op beide geslachten
Het zal ook gewoon het idee zijn denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dat dan wel verwachten van vrouwenzo jammer.
Al vond ik VVM ook niet vervelend.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg negatief en heb ik ook niet nodig.
Wellicht.quote:
Ik kan ook wel serieus zijn hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
T kwam over als een scharrelverzoeksorry dan
Valt wel mee. Ik sta er ook open voor. Al weiger ik wel om daadwerkelijk seksuele handelingen bij een andere man uit te voeren. Maar samen een vrouw delen, waarom niet?quote:
Terechtquote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg wel rode oortjes van die verhalen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
'It's only gay when the balls touch'
Wat zeggen ze allemaal?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal![]()
Maar niet negatief bedoeld, gewoon nieuwsgierig. Wat is het dan wel?
Zou kunnen hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan jouw interpretatie, was niet zo bedoeld
Ik ben een van de weinige mannen hier die durft toe te geven dat hij zich tot mannen voelt aangetrokken, en het heeft geprobeerd. Ik heb met mannen geëxperimenteerdquote:
Ben ik alweer afgedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan ook wel serieus zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |