Das niet lekker wonen voor die geesten. Erg druk.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
De geesten van de naar schatting 160.000 mensen die er stierven, spoken er volgens de vertellingen nog altijd rond.
De kans dat Auschwitz onder een erfpachtconstructie voor 99 jaar aan een projectontwikkelaar wordt gegund is wel uit te sluiten overigens.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, maar mag ik wel hopen.
160.000 op zo'n klein eilandje... uitbreiding van de accommodatie is wel gepast lijkt me.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Das niet lekker wonen voor die geesten. Erg druk.
Tenzij Merkel weer oude plannen uit de kast haalt.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De kans dat Auschwitz onder een erfpachtconstructie voor 99 jaar aan een projectontwikkelaar wordt gegund is wel uit te sluiten overigens.
Of katten. Die zijn toch altijd al spoken.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hondenopvang van maken. Die beesten kunnen hun lol niet op zodra ze even graven.
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hondenopvang van maken. Die beesten kunnen hun lol niet op zodra ze even graven.
Hier moest ik ook aan denken, waar is Shutter Island dan opgenomen?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Doet mij denken aan dit:
[ afbeelding ]
Shutter Island (2010) - IMDb
Tenzij op Shutter Island.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hier moest ik ook aan denken, waar is Shutter Island dan opgenomen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Peddocks_Island In Boston.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hier moest ik ook aan denken, waar is Shutter Island dan opgenomen?
Voor mij bestaan ze helaas wel, ik hoef daar niet heenquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:13 schreef Skillstorm het volgende:
Vraag me af wat je daar dan zal meemaken?![]()
Helemaal niks toch aangezien geesten niet bestaan.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Voor mij bestaan ze helaas wel, ik hoef daar niet heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |