SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
DITquote:
Walking Dead net mee begonnen. Al moet ik eerst wat anderen afrondenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Walking dead net afgekeken
24 komt trouwens dit jaar ook een nieuw seizoen van
Veranderen kan altijd nog, zeker met InterRail.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel het plan maar nog niks zeker. Een keer wat anders dan de jaarlijkse festival(s)
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die nog niet gekeken hebt als seriekijker ben je niet serieus te nemen.
godverdomme typischquote:
kom we gaan typisch slaanquote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je ging door het slotje.
Doe effe normaal tegen unf.
Jij bent pas net in de wonderenwereld van het series kijken terecht gekomen. Jou vergeef ik het.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Denk ook niet dat ik er ooit aan begin overigens.
jawel, maar ik ben een van de weinigen die hem gewoon niet goed vindquote:
Ik heb hem met mijn ouders meegekeken grotendeelsquote:Op donderdag 17 april 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben een van de weinigen die hem gewoon niet goed vind
Echt heel goed vond ik diequote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walking Dead net mee begonnen. Al moet ik eerst wat anderen afronden
game of thrones wel aan begonnen, maar het kon me niet echt boeienquote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
breaking bad lijkt me geen flikker aan dus ga ik ook niet aan beginnen net als game of thrones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |