SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
disclaimer: de Topic Titel is in alle gevallen de mening van de topic starter en alle andere regelmatige bezoekers.
[ Bericht 7% gewijzigd door Repelsteeltju op 17-04-2014 14:06:59 ]“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door De_Dakgoot op 17-04-2014 14:29:39 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Kenpachi kent geen bankaiquote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dat een Bankai of pas een Shikai?
Na meer dan 200 topicsquote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Op veler (lees: Robins) verzoek staan de MAL's nu op alfabetische volgorde.
In de anime hequote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah! Dan komt die dus nog. Die Kubo. Want een vent.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dat een Bankai of pas een Shikai?
SPOILER: bleachOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
al die moeite, echt, waaromquote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL-lijst is trouwens een tautologie. my anime list-lijst, maar ik ben te lui om het te verbeteren.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit dusNu al een gekleurde versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Nice, heb er ook best veel van andere chaptersquote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al 6 ofzo gisteren.
http://www.deviantart.com/?order=11&q=bleach
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit dusHij is topzwaar zo. Kan nooit goed gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
We hebben het wel over Kenpachi h.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is topzwaar zo. Kan nooit goed gaan
WAT een werk... WAT een werk!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL-lijst is trouwens een tautologie. my anime list-lijst, maar ik ben te lui om het te verbeteren.![]()
Je wilde eerst legaal doen met je eigen service, en nu doe je dus daadwerkelijk legaal bij CR?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Nee, nee... De QCers na ons zijn juist de personen die er daarna schoonheidsfoutjes inzetten, wij als vertalers krijgen genoeg tijd om alles te vertalen, te checken en op te sturen. (Ik krijg bijvoorbeeld alles 3 dagen voordat het aired).
Vroeger was het zo dat we problemen hadden qua vertalingen en dat QCers hun best deden, maar natuurlijk konden de QCers niet alles fixen en zodoende stonden er toen foutjes in. Nu is het totaal andersom. We hebben nu goede vertalers, maar de QCers maken er een potje van. Ze veranderen ook af en toe hele regels (die goed waren en bijvoorbeeld een grap overbrachten) en geheel aan flarden zijn geschoten door Engrish.
Ik heb dit geprobeerd bij een anime en vroeg of ze het wilde releasen zoals ik ze mijn script gaf. Done this, done that. Fansub community wist al gelijk dat ik de TLer was en dat het fatsoenlijk eruit zag. Dat was al een tijdje terug.
Sleebsub doet volgens mij al een tijdje legale Nederlandse ondertitels.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je wilde eerst legaal doen met je eigen service, en nu doe je dus daadwerkelijk legaal bij CR?
Tof man!
quote:SleepSub will accept DMCA's from now on. But we won't have to delete anything, since we're a legal company with legal stuff.
Please mail us at DMC@@sleepsub.nl with the following:
Documents about licensed or owning the anime, your REAL name, your company name and your company mail.
Our CEO Staff of SleepSub will take a look at it.
You'll receive a message from CEO Sander T. or CEO Jeffrey T. within 5 days after you've sent us the mail with proof about owning the anime.
If you're a Dutch company or do Dutch Subtitles DVD Releases, please contact us by the phone number at the contact page.
Maybe we can make a nice deal that'd be good for your and our company!
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
SleepSub will accept DMCA's from now on. But we won't have to delete anything, since we're a legal company with legal stuff.
Thanks.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nai-su!~quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sleebsub doet volgens mij al een tijdje legale Nederlandse ondertitels.
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef Qunix het volgende:
Mijn MAL hou ik wel goed bij.
[..]
Nai-su!~
DMCA
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar het is nu toch helemaal niet meer legaal omdat je geen rechten hebt op die content dankzij tyfus teeven ?
Ja, hallo, eerst stond ik in de top 10, nu sta ik helemaal onderaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eeuwig zonde dat daar geen goed OSX alternatief voor is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
MAL is het makkelijkst bij te houden door malupdater
Dan is je MAL nu makkelijker te vinden.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, hallo, eerst stond ik in de top 10, nu sta ik helemaal onderaan.![]()
Protest!
Maar toen was ik elite.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan is je MAL nu makkelijker te vinden.
De oudgedienden krijgen geen voorkeursspekken meer, heb je de Marxistische revolutie gemist? Libert! Egalit! Fraternit!quote:
WIj worden in ieder geval hard gepakt tenzij het wordt gestreamd? aangezien het dmv een civiele rechtzaak gaat gebeuren als je wordt gepaktquote:Op donderdag 17 april 2014 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Tenzij Sleepsub licentie heeft voor het distribueren op de televee... Moet hij wel bij zo'n zender een behoorlijk bedrag komen voor een tijdslot in de nacht.
Watch more anime! MORE!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, hallo, eerst stond ik in de top 10, nu sta ik helemaal onderaan.![]()
Protest!
OBJECTION!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De oudgedienden krijgen geen voorkeursspekken meer
Dat, of een lapo maken en de OP vernachelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Watch more anime! MORE!![]()
Misschien glipt iemand je dan terug de Top10 van FOK! MAL Userlist in!
Wacht, Demonoid leeft weer?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Demonoid registratie open meteen accountje gepakt
Je oude account zou moeten werken met de oude stats etcquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, Demonoid leeft weer?
Eens kijken of ik er nog in kan
quote:
Hij werkt inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je oude account zou moeten werken met de oude stats etc
Je vergeetquote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tabi no tochuu is een van de beste OP's. De Russische versie is ook leuk.
Hoop dat je geniet van middeleeuwse micro-economie en geflirt.
IS bekend waarom Ichigo's vader op aarde woonde en zijn krachten was verloren? Nog wat van Aizen gehoord?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je vergeet
maar de beste versie is natuurlijk
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tabi no tochuu is een van de beste OP's. De Russische versie is ook leuk.
Hoop dat je geniet van middeleeuwse micro-economie en geflirt.
quote:
ken de lyrics ook nog uit mijn hoofdquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Ik durfde hem eigenlijk niet te noemen omdat veel mensen niet van het engrish en de wartaal lyrics houden, maar ik ken dit nummer uit mijn hoofd, nog steeds!
zeer vermakelijke serie, en het hele economie thema vond ik ook goed te volgenquote:
Zou ik ook helemaal niet erg vindenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Spice and wolf moet een 3e season krijgen gvd
Op Youtube is het eerste seizoen of een groot deel daarvan op het Funimation kanaal gratis beschikbaar gemaakt. Verder zijn er de... ehhh... gebruikelijke kanalen... Hoe dan ook! Dit is een serie die je niet om Netflix zou moeten overslaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Netflix heeft overigens vanwege onverklaarbare redenen alleen seizoen 2, en bedankt voor niets, Netniks
Oh dat houdt mij sowieso niet tegen hoor, vind het alleen een beetje raar. Juist de eerste seizoenen zijn toch wel redelijk essentieel voor nieuwe kijkers.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op Youtube is het eerste seizoen of een groot deel daarvan op het Funimation kanaal gratis beschikbaar gemaakt. Verder zijn er de... ehhh... gebruikelijke kanalen... Hoe dan ook! Dit is een serie die je niet om Netflix zou moeten overslaan.
Het is geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zoekt op*
Jezus je kan diamant snijden met die kin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was zo spannend dat ik haast niet verder durfde te kijken.Helemaal super.
Je zou er toch een kanji kapstok achter maken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb sen'i shoshitsu nog niet aan de muur gehangen, hij staat nu al een hele tijd tegen de muur in de woonkamer
Ja ik noem hem maar gewoon zo, sue me.
Yes, maar hoop deadlines deze en volgende week. Einde van het kwartaal en zo. Dus dat komt over een week wel of zo. Voorlopig staat hij prima in de woonkamer, nog geen klachten ontvangen in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je zou er toch een kanji kapstok achter maken?
Katatachi Basami. Geen dank.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb sen'i shoshitsu nog niet aan de muur gehangen, hij staat nu al een hele tijd tegen de muur in de woonkamer
Ja ik noem hem maar gewoon zo, sue me.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is geweldigdat stuk met dat
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was zo spannend dat ik haast niet verder durfde te kijken.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is geweldigdat stuk met dat
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was zo spannend dat ik haast niet verder durfde te kijken.
Kaiji was erg goed. Geregeld liepen de rillingen over mijn rug.Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Bwoh, Kaiji marathon gehouden vandaag. Wat heb ik genoten
9/10 voor beide seizoenen.Helemaal super.![]()
Holo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Holo is wel een schattigere appelfetishist dan Ryuk.
Je kijkt zeker naar officile ondertitels he? Ze heet Horo. Horo! Kort voor Horkew. Een oud woord voor Wolf in de taal van de Ainu.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Spel je mondquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Holo is wel een schattigere appelfetishist dan Ryuk./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Geen idee van wie de subs zijn. Mja, Holo, Horo, het klinkt toch allemaal hetzelfde. Wel een beetje raar dat ze dat dan wel verkloten als er daadwerkelijk etymologie achter zit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Holo.
Je kijkt zeker naar officile ondertitels he? Ze heet Horo. Horo! Kort voor Horkew. Een oud woord voor Wolf in de taal van de Ainu.🐙![]()
Ook maar eens Kruid en Wolf downloaden dan. De enige niet lopende serie waar ik nu mee bezig ben is Mahou Shoujo Tai Arusu, en bij gebrek aan goede downloads stream ik hem
Helemaal super.![]()
Niet lopend heb ik Spice and Wolf staan, Samurai Champloo, White Album 2 (ik moet de laatste vijf afleveringen nog, maar ik kan me er steeds niet toe zettenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:04 schreef Kyubey het volgende:
Ook maar eens Kruid en Wolf downloaden dan. De enige niet lopende serie waar ik nu mee bezig ben is Mahou Shoujo Tai Arusu, en bij gebrek aan goede downloads stream ik hem) en Acchi Kocchi.
Geen idee waarom ik Acchi Kocchi kijk.🐙![]()
Iedereen die er daadwerkelijk verstand van had deed het dan ook goed. Totdat iemand op het briljante idee kwam om de uitgever (of misschien was het zelfs de schrijver) naar de Engelse spelling te vragen. Maar de Japanner verstond Engrish en verklootte de boel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee van wie de subs zijn. Mja, Holo, Horo, het klinkt toch allemaal hetzelfde. Wel een beetje raar dat ze dat dan wel verkloten als er daadwerkelijk etymologie achter zit.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Idd, ik kreeg steeds het gevoel dat ik mijn tijd verspilde.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik Acchi Kocchi kijk.Helemaal super.![]()
Het is raar en het doet niets.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Idd, ik kreeg steeds het gevoel dat ik mijn tijd verspilde.🐙![]()
MAL updater bedoel je? De mijne vraagt me ook steeds naar mijn correcte gebruikersnaam en wachtwoord te kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:57 schreef mschol het volgende:
MALu is dood
net Hotarubi no Mori e gezien.
Was best erg aardig
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
MAL updater bedoel je? De mijne vraagt me ook steeds naar mijn correcte gebruikersnaam en wachtwoord te kijken.yup zeer irritant, maar er schijnt het een en ander veranderd te zijn bij MAL (als je b.v. in updater een titel op myanimelist wil openen kom je op een pagina met een captcha
![]()
Mooi wel dat zelfs duizend jaar nadat de mensheid de ruimte ingevlucht is, de schoolbel nog steeds hetzelfde klinkt als nu.🐙![]()
Was de eerste Sidonia tof? Ik vind het er grafisch wel mooi uitzien, maar episode nog niet gekeken.
Fuck, ik moet dit weekend nog even alle afleveringen van toffe series van afgelopen seizoen binnen halen, en eigenlijk ook even back-uppen, want mijn PC begint al weer een beetje kuren te krijgen...![]()
Ja, maar afl 1 & 2 achter elkaar kijken is wat prettiger.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
Was de eerste Sidonia tof? Ik vind het er grafisch wel mooi uitzien, maar episode nog niet gekeken.
De anime lijkt voorlopig redelijk de manga te volgen, voor zover ik zo na kan bladeren. Plaatst sommige dingen in een wat andere volgorde soms, maar het zijn details.
Na twee afleveringen iets minder dan n volume doorgekomen, tenzij ze wat fluff gewoon geschrapt hebben.🐙![]()
Alles is CGI, dat is wel wennen. Maar imho is het met afstand de beste serie dit seizoen, verhaal lijkt erg sterk te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
Humor is erg subtiel, het is er wel maar ze brengen het niet in je face. Muziek is zowel bij de opening alsook tijdens gevechten goed. De gevechten zijn sterk, ik zal niet spoileren maar waar gehakt wordt vallen daadwerkelijk spaanders (lees: doden).![]()
Jij hebt de manga gelezen? Loopt die nog?quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar afl 1 & 2 achter elkaar kijken is wat prettiger.
De anime lijkt voorlopig redelijk de manga te volgen, voor zover ik zo na kan bladeren. Plaatst sommige dingen in een wat andere volgorde soms, maar het zijn details.
Na twee afleveringen iets minder dan n volume doorgekomen, tenzij ze wat fluff gewoon geschrapt hebben.![]()
Ja, loopt nog, en als ze het tempo van 2 afleveringen per volume aanhouden is er op dit moment genoeg bronmateriaal voor 24 afleveringen. Alhoewel ik geloof dat het seizoen maar 12 episodes lang is. Ik loop nog niet bij met de manga, maar kan nog wel een aantal weken met de anime vooruit in dit tempo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij hebt de manga gelezen? Loopt die nog?🐙![]()
En wat zijn ze allemaal op zaterdag.quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Damnnnn wat zijn er dit seizoen veel goeie series.🐙![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar afl 1 & 2 achter elkaar kijken is wat prettiger.
Na twee afleveringen iets minder dan n volume doorgekomen, tenzij ze wat fluff gewoon geschrapt hebben.Thanksquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alles is CGI, dat is wel wennen. Maar imho is het met afstand de beste serie dit seizoen, verhaal lijkt erg sterk te worden.
Humor is erg subtiel, het is er wel maar ze brengen het niet in je face. Muziek is zowel bij de opening alsook tijdens gevechten goed. De gevechten zijn sterk, ik zal niet spoileren maar waar gehakt wordt vallen daadwerkelijk spaanders (lees: doden).
Ik had al even door episode 1 heen geklikt om te zien hoe het eruit ziet, maar zoals ik al aangaf, bevalt het stijltje me wel. Dit soort cell-shaded meuk dat dicht bij handgetekende anime aanzit, vind ik niet erg. Kan soms zelfs wel iets extra's hebben. Daarnaast is er ook wel voor een ietwat 'volwassen' stijl gekozen, dus geen idioot overdreven kleurrijk gebeuren, of loli's met grote ogen enzo...
Morgen denk ik even episode 1 en 2 dan kijken, al zou ik eigenlijk gewoon verder moeten gaan met Spaceship Yamato, en ik wilde eigenlijk ook beginnen met Game of Thrones, en eigenlijk volg ik Arrow ook nog...
Black Bullet tof?Eigenlijk vanaf de lente/zomer vorig jaar toch al...? Gintama schijnt erg goed te zijn. Attack the Titans was prima. Kill la Kill is tof, etc etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Damnnnn wat zijn er dit seizoen veel goeie series.
Oh fuck, ik moet ook nog steeds Sword of the Samurai kijken...![]()
Het is paasweekend, gooi alles in een playlist en stop pas weer met kijken als het dinsdag is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Ik had al even door episode 1 heen geklikt om te zien hoe het eruit ziet, maar zoals ik al aangaf, bevalt het stijltje me wel. Dit soort cell-shaded meuk dat dicht bij handgetekende anime aanzit, vind ik niet erg. Kan soms zelfs wel iets extra's hebben. Daarnaast is er ook wel voor een ietwat 'volwassen' stijl gekozen, dus geen idioot overdreven kleurrijk gebeuren, of loli's met grote ogen enzo...
Morgen denk ik even episode 1 en 2 dan kijken, al zou ik eigenlijk gewoon verder moeten gaan met Spaceship Yamato, en ik wilde eigenlijk ook beginnen met Game of Thrones, en eigenlijk volg ik Arrow ook nog...
Black Bullet tof?
[..]
Eigenlijk vanaf de lente/zomer vorig jaar toch al...? Gintama schijnt erg goed te zijn. Attack the Titans was prima. Kill la Kill is tof, etc etc.
Oh fuck, ik moet ook nog steeds Sword of the Samurai kijken...🐙![]()
Gintama is inderdaad erg goed. Wel veel hommages en parodien op andere series trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf de lente/zomer vorig jaar toch al...? Gintama schijnt erg goed te zijn. Attack the Titans was prima. Kill la Kill is tof, etc etc.
Oh fuck, ik moet ook nog steeds Sword of the Samurai kijken...
Attack on Titan moet ik de laatste tien eps. nog even checken, de series is goed en ik kan de hype snappen maar net als Kill la Kill ga ik dat pas afkijken als het klaar is.
Magi S2 was ik persoonlijk ook wel fan van, echt een immense verbetering op S1 op alle gebieden. S1 had een goeie sfeer, setting en verhaal maar in S2 kwamen daar een goede muziek en betere gevechten bij. Immens sterk, hands down mijn favoriete serie(sorry Robin, Dandy my one love
).
![]()
Ik moet ook nog tekenen...quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is paasweekend, gooi alles in een playlist en stop pas weer met kijken als het dinsdag is.Attack on Titan keek ik in HK met mijn vriendin, dus die heb ik eigenlijk ook nog niet afgekeken. Weet niet eens of ik alle episodes nu heb, of dat ik de laatste paar niet heb gedownload...quote:Op zaterdag 19 april 2014 04:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gintama is inderdaad erg goed. Wel veel hommages en parodien op andere series trouwens.
Attack on Titan moet ik de laatste tien eps. nog even checken, de series is goed en ik kan de hype snappen maar net als Kill la Kill ga ik dat pas afkijken als het klaar is.
Magi S2 was ik persoonlijk ook wel fan van, echt een immense verbetering op S1 op alle gebieden. S1 had een goeie sfeer, setting en verhaal maar in S2 kwamen daar een goede muziek en betere gevechten bij. Immens sterk, hands down mijn favoriete serie(sorry Robin, Dandy my one love
).
![]()
Dus, ehh, tot over twee a drie jaar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 04:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Attack on Titan moet ik de laatste tien eps. nog even checken, de series is goed en ik kan de hype snappen maar net als Kill la Kill ga ik dat pas afkijken als het klaar is.🐙![]()
Haha, dat zit er wel dik in. Ik weet niet wat het is, maar KLK en Shingeki trekken mij niet zoals veel andere series dat wel doen. Ik heb geen zin in de volgende aflevering ofzo, terwijl dat normaal wel zo is. Dus tsja, dan later maar een keerquote:Op zaterdag 19 april 2014 04:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, ehh, tot over twee a drie jaar?![]()
![]()
nieuwe FT is vroeg
Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Yi-Long, Black Bullet heeft veel potentieals het maar niet vervalt in een te edgy shonen zonder substantie.
Helemaal super.![]()
Sidonia eerste 2 eps zijn ook goed
Het ziet er goed uit. Zag het van de week volgens mij in dat duitse anime-blaadje...quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:23 schreef Kyubey het volgende:
Yi-Long, Black Bullet heeft veel potentieals het maar niet vervalt in een te edgy shonen zonder substantie.
![]()
![]()
Dat moet nog blijken lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Beter dan Skyland of een Pixarfilm?
Hoog skyland gehalte dat wel alleen sidonia is erg zwart/wit
Ach ik kon Skyland uitstaan, ik kon Iron Man: Armored Adventures uitstaan dan is het een beetje flauw als ik Sidonia laat liggen om de CG.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken lijkt me.
Hoog skyland gehalte dat wel alleen sidonia is erg zwart/wit“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wacht, de stemactrice van Horo is dezelfde als die van Ryuuko. Wow die klinken echt niet als elkaar
🐙![]()
IM:AA vond ik slechtquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach ik kon Skyland uitstaan, ik kon Iron Man: Armored Adventures uitstaan dan is het een beetje flauw als ik Sidonia laat liggen om de CG.
---
Oh en Wixoss. Ik verwachtte een soort van anglic layer maar het heeft echt dat duistere wat ik leuk vond aan Madoka. Deze anime gaat leuk wordenAmi Koshimizuquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, de stemactrice van Horo is dezelfde als die van Ryuuko. Wow die klinken echt niet als elkaar
Heb je persona 4 gespeeld toevallig?
Oh en ze zat ook in strike witches.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nope en nope!quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ami Koshimizu
Oh en ze zat ook in strike witches.🐙![]()
Persona 4 is hier alleen verkrijgbaar met een waardeloze Engelse dub, dus zelfs als hij hem gespeeld had, dan verdomd kleine kans dat hij dan die Ami had gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef wdn het volgende:
[..]
IM:AA vond ik slecht
---
Oh en Wixoss. Ik verwachtte een soort van anglic layer maar het heeft echt dat duistere wat ik leuk vond aan Madoka. Deze anime gaat leuk worden
[..]
Ami Koshimizu
Oh en ze zat ook in strike witches.
Zou de game graag kopen en spelen voor de Vita, maar geen interesse in een dub-only anime-game.![]()
Die licht archasche manier van praten die Horo's stemactrice zich heeft aangemeten voor de rol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ehm ik heb een dual audio meen ik(???)quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persona 4 is hier alleen verkrijgbaar met een waardeloze Engelse dub, dus zelfs als hij hem gespeeld had, dan verdomd kleine kans dat hij dan die Ami had gehoord
Zou de game graag kopen en spelen voor de Vita, maar geen interesse in een dub-only anime-game.
Ah. Dat is P4 Arena
Inderdaad ja, die idol chicks zijn niet wijsquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef wdn het volgende:
[..]
IM:AA vond ik slecht
---
Oh en Wixoss. Ik verwachtte een soort van anglic layer maar het heeft echt dat duistere wat ik leuk vond aan Madoka. Deze anime gaat leuk worden
Die incest zooi hadden ze wel achterwege mogen laten![]()
Het is anime he.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die idol chicks zijn niet wijs
Die incest zooi hadden ze wel achterwege mogen laten
Dus mocht ze niet winnen niks aan de hand.
Mocht ze winnen dan is het ineens niet haar broer (blijkt hij geadopteerd omdat hij vroeger zwak ziek misselijk (is een soort spoiler als je eps 2 nog niet hebt gezien) was en ouders medicijnen niet konden betalen ofzo).
Ep. 2 had ik gezien ja, ik hoop dat je gelijk hebt maar hou mijn hart vastquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is anime he.
Dus mocht ze niet winnen niks aan de hand.
Mocht ze winnen dan is het ineens niet haar broer (blijkt hij geadopteerd omdat hij vroeger zwak ziek misselijk (is een soort spoiler als je eps 2 nog niet hebt gezien) was en ouders medicijnen niet konden betalen ofzo).
De serie zelf is wel sterkalhoewel de combat wat beter uitgewerkt mag worden.
![]()
SPOILER: NisekoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Romantische, komische harems zijn gewoon het beste.SPOILER: NisekoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is inmiddels wel echt een harem jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Romantische, komische harems zijn gewoon het beste.
Dit was een leuke aflevering. Schattig.🐙![]()
Tja, ach, ga jij het implementeren?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat fok nog gifs gebruikt en geen glorious webM🐙![]()
Nou, laat je eerste eigen glorieuze WebM eens zien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat fok nog gifs gebruikt en geen glorious webM![]()
Je bent ver, maar hebt blijkbaar nog wel het een en ander te leren.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/3d-pig-disgusting
Of nou ja, meestal zegt men blijkbaar 3dpd inplaats van 3dpg. Dus misschien was het mijn fout.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou, laat je eerste eigen glorieuze WebM eens zien.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de proofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hallo ik ben Zwabber en ik ben nieuw hierquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent ver, maar hebt blijkbaar nog wel het een en ander te leren.
http://knowyourmeme.com/memes/3d-pig-disgusting
Of nou ja, meestal zegt men blijkbaar 3dpd inplaats van 3dpg. Dus misschien was het mijn fout.🐙![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de proofMoest hardop lachen. Waar kijk ik naar. Die comments ook. "Yes pls."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet dat programma waarmee je dat deed?![]()
![]()
Heb ffmpeg gebruikt om een gedeelte of een volledige video om te zetten naar webm muh commandlinequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moest hardop lachen. Waar kijk ik naar. Die comments ook. "Yes pls."
Hoe heet dat programma waarmee je dat deed?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
much commandline skills, such elitequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb ffmpeg gebruikt om een gedeelte of een volledige video om te zetten naar webm muh commandline🐙![]()
Is nog sneller ook dan een guiquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
much commandline skills, such elite/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Maar goed, die WebM's zijn heel mooi, maar de browsermakers moeten de boel nog wel wat mooier integreren, imo.![]()
Ik vind het apart dat het niet normaal gevonden wordt. Een commando aanroepen met wat argumenten is geen raketwetenschap, kom op jongens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
much commandline skills, such elite
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 22:17:44 ]![]()
Mee eens. Sowieso de mogelijkheid ze te loopen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, die WebM's zijn heel mooi, maar de browsermakers moeten de boel nog wel wat mooier integreren, imo.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, die WebM's zijn heel mooi, maar de browsermakers moeten de boel nog wel wat mooier integreren, imo.op 4chan loopt het al in firefox en in firefox los ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens. Sowieso de mogelijkheid ze te loopen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het was een garpje. Maar normaal is het helaas niet meer tegenwoordig. Ik draai hier een server met een BSD distro, een aantal pc's met Ubuntu distro's en een VM op m'n mac met Debian. Alhoewel hier volgens mij ook nog ergens een laptop met Arch zonder GUI ligtquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat het niet normaal gevonden wordt. Een commando aanroepen met wat argumenten is geen raketwetenschap, kom op jongens.
🐙![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Qunix het volgende:
Alles doen via de commandline!
File browsen via mc, tekst bewerken via vim en browsen via lynx.
[ afbeelding ]
🐙![]()
Browsen doe je gewoon in emacs joh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Qunix het volgende:
Alles doen via de commandline!
File browsen via mc, tekst bewerken via vim en browsen via lynx.
[ afbeelding ]
Al gebruik ik VIM trouwens.
MC is trouwens echt een geweldig programma. Heerlijk.![]()
Wat goed van je.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een garpje. Maar normaal is het helaas niet meer tegenwoordig. Ik draai hier een server met een BSD distro, een aantal pc's met Ubuntu distro's en een VM op m'n mac met Debian. Alhoewel hier volgens mij ook nog ergens een laptop met Arch zonder GUI ligt![]()
Hier een desktop met Arch. Als WM gebruik ik Awesome.Waarom ben je niet in het Linux-topic te vinden?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 22:23:32 ]![]()
Ochquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Browsen doe je gewoon in emacs joh.
Al gebruik ik VIM trouwens.
MC is trouwens echt een geweldig programma. Heerlijk.
Hoera voor vim nerdtree!
Trouwens, emacs heeft wel leuke games!![]()
Nice. Geen idee eigenlijk. Nooit echt behoefte aan gehad, knutsel gewoon wat af in m'n vrije tijd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat goed van je.![]()
Hier een desktop met Arch. Als WM gebruik ik Awesome.Waarom ben je niet in het Linux-topic te vinden?
🐙![]()
zeg die zaterdag releases vind ik nu al niks
kost me de hele zaterdag en dan heb ik door de week niks meerBeatus vir qui suffert tentationem.
Mijn voornemen is nog steeds om veel series te kijken dit seizoen... tot nu toe is dat echter niet gelukt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja, anime, dat waar. De plicht roept.
*Mekakucity Actors aan zet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jullie me even willen excuseren, ik ga een liefdesbrief schijven aan Mikasa's goddelijke buikspieren.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik had je wat gevraagd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja
Kaiji was erg goed. Geregeld liepen de rillingen over mijn rug.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
que?quote:
---
Mahouka eps 3 is goed
Over Bleach.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Over Bleach.chapter 529 is het interessantsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: over PaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef wdn het volgende:
[..]
chapter 529 is het interessantsteThanks!SPOILER: over PaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
*oya(heerlijke brt)*
straksn nieuwe animes checken
[ Bericht 78% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-04-2014 00:47:17 ]![]()
iddquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan is de cirkel weer rond want veel anime zijn dan weer ripp-offs van obscure sci-fi boeken.quote:Op zondag 20 april 2014 09:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.thedailybeast.(...)pping-off-anime.html
Hollywood“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Police have confirmed that A-1 Pictures worked one of their animators to death, ruling that being made to work hundreds of hours of overtime a month drove him to suicide.
The case centres on a man, 28 at the time of his death in 2010, employed on as a full-time animator at A-1 Pictures from 2006 to the end of 2009.
In 2010 the man quit his job after suffering severe depression, having been denied a transfer after his health collapsed, and later in the year committed suicide, prompting his bereaved family to retain a lawyer and pursue his former employer as being directly liable in a case of “karoushi” – death through overwork.
For some reason A-1 Pictures kept no record of the hours employees actually worked, but hospital records included the revelation that he “worked 600 hours in a month,” and Shinjuku police in charge of enforcing labour regulations confirmed that in the months prior to his diagnosis with depression he worked over 100 hours of overtime each month.Helemaal super.![]()
Doodgaan tijdens het maken van SAOquote:Nou ja eigenlijk niet, dat was later pas.
Maar even serieus, dit is walgelijk.![]()
Zijn laatste werk was Working!!quote:Op zondag 20 april 2014 13:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doodgaan tijdens het maken van SAONou ja eigenlijk niet, dat was later pas.
Maar even serieus, dit is walgelijk.Helemaal super.![]()
Doet me denken aan de intro die Banksy ooit maakte voor The Simpsonsquote:Op zondag 20 april 2014 13:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doodgaan tijdens het maken van SAONou ja eigenlijk niet, dat was later pas.
Maar even serieus, dit is walgelijk.
🐙![]()
De stapel met matige remakes die alleen gemaakt lijken te zijn omdat Amerikanen graag alleen Amerikanen in Amerika op het zilvere doek zien.quote:Op zondag 20 april 2014 09:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hollywood![]()
Die live-action Akira film die ze al twaalf jaar willen maken speelde zich af in New York geloof ik? De nieuwe lijst met mensen die eens in de zoveel jaar boven komt drijven word je ook niet blij van.![]()
En de Oldboy remake
🐙![]()
Ik heb dan wel weer goede hoop voor Godzilla, dat ziet er tot nu toe echt goed uit. En Bryan Cranston zit er in. Dan neem ik de lokalisatie maar voor lief.🐙![]()
Ik vond de eerste Godzilla film echt goed en tragisch, en begrijp dat alle kritiek erop voortkomt uit plebs die het haten omdat het uit Japan komt en plebs die het haten omdat het niet precies hetzelfde is als de Japanse films met mannen in rubberen pakken.
Goujira is een dinosaurus geen leguaan!11!!!!111!!!!!!
Waar die Oldboy remake goed voor was weet ik niet.
[ Bericht 4% gewijzigd door Repelsteeltju op 20-04-2014 14:46:50 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
50s & 60s Godzillaquote:Op zondag 20 april 2014 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de eerste Godzilla film echt goed en tragisch, en begrijp dat alle kritiek erop voortkomt uit plebs die het haten omdat het uit Japan komt en plebs die het haten omdat het niet precies hetzelfde is als de Japanse films met mannen in rubberen pakken.
Goujira is een dinosaurus geen leguaan!11!!!!111!!!!!!
Mothra, Ghidorah etc
🐙![]()
Het komt van gorira en kujira.quote:Op zondag 20 april 2014 16:14 schreef Arashimashou het volgende:
Hoezo is Gojira niet gewoon een Gorilla.
Gorilla en walvis.
whehehe🐙![]()
http://bjornstar.com/post/17374312945/inception-vs-paprikaquote:Op zondag 20 april 2014 09:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hollywood
Sommige scenes in Inception zijn zo overgenomen van Paprika![]()
![]()
I should watch Paprikaquote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef Bendo het volgende:
[..]
http://bjornstar.com/post/17374312945/inception-vs-paprika
Sommige scenes in Inception zijn zo overgenomen van Paprika
🐙![]()
Bewaar je wiet.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I should watch Paprika
[ afbeelding ]Helemaal super.![]()
Als we nu iets meer voor onze tekenfilms betaald hadden, dan zou A-1 een lagere werkdruk kunnen aanhouden en dan was dit nooit gebeurd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
bah, hopen dat dat wordt aangepakt, dan maar minder anime per seizoen..
Wacht, moet ik het opsparen tot ik hem ga kijken, of moet ik er mee wachten totdat ik klaar ben met die film?quote:🐙![]()
Ik wou dat het makkelijker was om voor anime te betalen, enige wat we nu kunnen doen volgens mij is wachten op de blu-rays. Als die er al zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als we nu iets meer voor onze tekenfilms betaald hadden, dan zou A-1 een lagere werkdruk kunnen aanhouden en dan was dit nooit gebeurd.🐙![]()
Mee eens!quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat het makkelijker was om voor anime te betalen, enige wat we nu kunnen doen volgens mij is wachten op de blu-rays. Als die er al zijn.![]()
Tijdens het kijken roken.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, moet ik het opsparen tot ik hem ga kijken, of moet ik er mee wachten totdat ik klaar ben met die film?Helemaal super.![]()
Niet de allure van 20 april kennenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Meh, het is maar wat je leuk vindt. Aan de ene kant steek ik zelf af en toe graag aan sigaar op.quote:
Aan de andere kant snap ik de mensen die in de regen voor een gebouw of buiten een caf een peuk opsteken omdat ze per s moeten roken niet.🐙![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet de allure van 20 april kennen20 april alweer? Ome Adolf is 125 jaar geworden, ergens in een hutje in het dichte regenwoud van west-Argentini.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heeft iedereen z'n eigen associatie met deze datumquote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh god het is 20 april nu, niet eens bij stil gestaan
420 blaze it, hurrrhurrrhurrrrrr![]()
![]()
Meh, ik snap de 420 bullshit ook niet hoorquote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen z'n eigen associatie met deze datum
🐙![]()
Ik volg twee ecchi series dit seizoen. Dragonar en Daimidaler. Volgende keer maar niet meer, dit was een vergissing, ik erger me veels te veel aan de overaanwezigheid van, ehh, plot
🐙![]()
Where we're going, we don't need no stinking plot.quote:Op zondag 20 april 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik volg twee ecchi series dit seizoen. Dragonar en Daimidaler. Volgende keer maar niet meer, dit was een vergissing, ik erger me veels te veel aan de overaanwezigheid van, ehh, plot
inb4 dubbele ontkenning hur hur![]()
Dragonar viel nog wel mee dacht ik, af en toe wat naakt, oke prima.
Suddenly zombie dragon tentacle rape
🐙![]()
*hey*Online downloadenquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat het makkelijker was om voor anime te betalen, enige wat we nu kunnen doen volgens mij is wachten op de blu-rays. Als die er al zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet de allure van 20 april kennenVaporizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, ik heb zelfs Pupa niet gedropt. Ik weet nog niet of ik nou zoveel eelt op m'n ziel heb of gewoon grondige zelfhaat.🐙![]()
Ik heb van Watashi al binnen.quote:Op maandag 21 april 2014 11:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog steeds geen sidonia kut underwater![]()
Ik heb wat dingetjes besteld, komen deze week binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup
[ Bericht 35% gewijzigd door DeZwabber op 21-04-2014 13:55:43 ]🐙![]()
ImoCho
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wat dingetjes besteld, komen deze week binnen
Uit nieuwsgierigheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup
Waar heb je de KLK OST besteld? En waar haal je je soundtracks vandaan?![]()
amazon.co.jpquote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid:
Waar heb je de KLK OST besteld? En waar haal je je soundtracks vandaan?🐙![]()
Valt op zich mee, 1400 yen voor de hele bestelling + 300 yen er bij voor iedere CD. Het is niet weinig, maar het komt van ver. Als ik het dichterbij zou kunnen krijgen zijn de verzendkosten minder maar de CD's zelf weer duurder.quote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei. Dikke verzendkosten vrind!🐙![]()
nyaaquote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt op zich mee, 1400 yen voor de hele bestelling + 300 yen er bij voor iedere CD. Het is niet weinig, maar het komt van ver. Als ik het dichterbij zou kunnen krijgen zijn de verzendkosten minder maar de CD's zelf weer duurder.Helemaal super.![]()
Madoka film kijken tijdens PasenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het een geweldige filmNiet zo'n overduidelijke uitmelking als Steins;Gate, dit voegde wel wat toe aan de franchise.
Helemaal super.![]()
Eens. Was een goeie film.
En zr goed geanimeerd!Chapeau en kudoos voor de animators!
Al voelt het nog steeds niet 100% als een echt einde...
Eens kijken waar hij staat en of hij verschoven moet worden in mijn lijstje.![]()
Que? 16 euro verzendkosten. Ik heb erger gehad.quote:
Ik heb nu tenminste wel database op CD straks
🐙![]()
Oh en nu ga ik die film wel even downloaden want nieuwsgierig.
Tegelijkertijd nog maar 6 afleveringen Spice and Wolf te gaan. Druk
🐙![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 21:00 schreef Qunix het volgende:
Het is Titan, geen TitansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr geen dankHelemaal super.![]()
Fixed!quote:Op maandag 21 april 2014 21:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is Titan, geen Titans
gr gr geen dank![]()
![]()
Dan download ik ze liever. Moeten ze maar eens zorgen voor fatsoenlijke distributie.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Que? 16 euro verzendkosten. Ik heb erger gehad.
Ik heb nu tenminste wel database op CD straks![]()
![]()
Te begrijpen. En normaal volg ik die gedachtengang zelf ook. Alleen soms wil je iets hebben ook al kost het wat meer moeite.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan download ik ze liever. Moeten ze maar eens zorgen voor fatsoenlijke distributie.
Als alles makkelijk was, zou het leven ook maar saai zijn he?
Zei hij, lui in de bank wachtend totdat iemand de CD's aan de deur komt brengen.🐙![]()
BookDepository moet eigenlijk met een nieuwe webshop komen genaamd 'OtakuDepository'. In deze webwinkel verkopen ze figures, manga, OST's en allerlei andere merchandise en otaku-spulletjes. Net als BookDepository scherpe prijzen en geen verzendkosten.quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te begrijpen. En normaal volg ik die gedachtengang zelf ook. Alleen soms wil je iets hebben ook al kost het wat meer moeite.
Als alles makkelijk was, zou het leven ook maar saai zijn he?
Zei hij, lui in de bank wachtend totdat iemand de CD's aan de deur komt brengen.![]()
Yish. Ik zat al te azen op de Haruhi light novels die ik bij BD zagquote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
BookDepository moet eigenlijk met een nieuwe webshop komen genaamd 'OtakuDepository'. In deze webwinkel verkopen ze figures, manga, OST's en allerlei andere merchandise en otaku-spulletjes. Net als BookDepository scherpe prijzen en geen verzendkosten.
🐙![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
ZWABBER ZWABBER!!!
http://www.animenewsnetwo(...)ate-studio-announced![]()
🐙![]()
Ik heb gister eindelijk Evangalion 1.11 gekeken. Had hem al een tijdje, maar was er niet aan toe gekomen.
Maar bah zeg; Nice !Klap eens in je handjes.![]()
*oya(brt was nice**
Wist niet eens dat Kyonyuu Fantasy geanimeerd was.![]()
Mijn laatste echte H-anime download was in januari/februari 2010![]()
Kenzen Robo Daimidaler en Fuun Ishin Dai Shogun lijken me leuke animes om naar te kijken![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 23:10 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb gister eindelijk Evangalion 1.11 gekeken. Had hem al een tijdje, maar was er niet aan toe gekomen.
Maar bah zeg; Nice !![]()
2.22 is beter vind ik. De originele serie nog beter.![]()
met de recente wijzigingen van MAL kan ik voor opzoeken van info beter een andere site gaan gebruiken, elke keer een kut Captchaquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya(brt was nice**
Wist niet eens dat Kyonyuu Fantasy geanimeerd was.![]()
Mijn laatste echte H-anime download was in januari/februari 2010![]()
Kenzen Robo Daimidaler en Fuun Ishin Dai Shogun lijken me leuke animes om naar te kijken![]()
MAL heeft captcha??quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
met de recente wijzigingen van MAL kan ik voor opzoeken van info beter een andere site gaan gebruiken, elke keer een kut Captcha![]()
lolquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=685567![]()
Er zat een meisje Black Butler te lezen in de trein vanmorgen.Beatus vir qui suffert tentationem.
Daarom ani.db of haruhichan.comquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
met de recente wijzigingen van MAL kan ik voor opzoeken van info beter een andere site gaan gebruiken, elke keer een kut Captcha/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
amazon.co.jp track and traceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, dan maar google translate er naar laten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wut
🐙![]()
anidb.net of ANN.com zijn de volgende in de lijst voor informatievergaring:quote:
anidb.net is completer, ANN vind je sneller in google terug![]()
![]()
maar wat zoek je kwa informatievergaring?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
anidb.net of ANN.com zijn de volgende in de lijst voor informatievergaring:
anidb.net is completer, ANN vind je sneller in google terug/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
serie beschrijving, beschikbare fansubs; eventueel de stemmen om te vergelijken..quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar wat zoek je kwa informatievergaring?
bijhouden van wat ik kijk kan via MAL updater![]()
![]()
Ahh zo, gebruik zelf eigenlijk alleen maar haruhichan tegenwoordig aangezien ik daar alle info heb en meteen een download voor alle beschikbare subs zoals hier bijv.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
serie beschrijving, beschikbare fansubs; eventueel de stemmen om te vergelijken..
bijhouden van wat ik kijk kan via MAL updater
http://haruhichan.com/page/anime/621/download-black-bullet.html/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
downloaden is voor mij niet nodig, ik download toch alleen batchesquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ahh zo, gebruik zelf eigenlijk alleen maar haruhichan tegenwoordig aangezien ik daar alle info heb en meteen een download voor alle beschikbare subs zoals hier bijv.
http://haruhichan.com/page/anime/621/download-black-bullet.html![]()
![]()
Kreeg je een bloedneus? Heb je haar verteld dat je nieuw bent en op zoek naar woonruimte, waarna ze aanbood dat je bij haar in haar women-only studentjen huisje mocht komen logeren...!?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:35 schreef wdn het volgende:
Er zat een meisje Black Butler te lezen in de trein vanmorgen.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kreeg je een bloedneus? Heb je haar verteld dat je nieuw bent en op zoek naar woonruimte, waarna ze aanbood dat je bij haar in haar women-only studentjen huisje mocht komen logeren...!?
🐙![]()
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kreeg je een bloedneus? Heb je haar verteld dat je nieuw bent en op zoek naar woonruimte, waarna ze aanbood dat je bij haar in haar women-only studentjen huisje mocht komen logeren...!?Beatus vir qui suffert tentationem.
Nou personen met een Hello Kitty koptelefoon zijn niet mijn doelgroepquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet echt een realistisch verhaal dan, of wel...?
... misschien had ze bijpassende 'PANTSU!!!!'!?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou personen met een Hello Kitty koptelefoon zijn niet mijn doelgroep![]()
Nog goede anime dit seizoen, want ik dacht om dit seizoen maar te skippen. Ik ben wat meer into gaming de laatste tijd. Games als Killer is Dead en Catherine :'D.![]()
Zo slecht is de dub niet, en het speelt zich ook af in een Westers land. Een keuze zou wel leuk zijn, maar ach.quote:![]()
Van die zwart-wit gestreepte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... misschien had ze bijpassende 'PANTSU!!!!'!?Beatus vir qui suffert tentationem.
Voor de HxH mensen:
http://www.animenewsnetwo(...)ga-to-resume-in-junequote:Shueisha and Viz Media announced on Tuesday that Yoshihiro Togashi will resume his Hunter X Hunter manga series once again in Weekly Shonen Jump magazine in June. It will run simultaneously in English.🐙![]()
nicequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
Voor de HxH mensen:
http://www.animenewsnetwo(...)ga-to-resume-in-june
[..]
Hopelijk wordt Kingdom season 3 nog aangekondigd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Goede smaak.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Nog goede anime dit seizoen, want ik dacht om dit seizoen maar te skippen. Ik ben wat meer into gaming de laatste tijd. Games als Killer is Dead en Catherine :'D.![]()
![]()
Ook mooi, die XDCC search.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ahh zo, gebruik zelf eigenlijk alleen maar haruhichan tegenwoordig aangezien ik daar alle info heb en meteen een download voor alle beschikbare subs zoals hier bijv.
http://haruhichan.com/page/anime/621/download-black-bullet.html![]()
f5'en totdat Hunter x Hunter komt zodat ik weer naar een psychopaat die mijn katwaifu aan het bestaren is kan schreeuwen.
PS: Gisteren is the Boondocks --de eerste aflevering van het vierde seizoen-- hervat. Die shit is hilarisch.“An interesting thing is a good thing.”![]()
JE WAIFU IS SHITquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
f5'en totdat Hunter x Hunter komt zodat ik weer naar een psychopaat die mijn katwaifu aan het bestaren is kan schreeuwen.
PS: Gisteren is the Boondocks --de eerste aflevering van het vierde seizoen-- hervat. Die shit is hilarisch./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: