Vrachtwagenchauffeurs zijn doorgaans niet zo slim. Of sociaal.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Of je gaat je vrachtwagen even keren bij de oude gracht op de busbaan
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij ging nog toeteren naar de voetgangers die op de stoep liepen dat ze moesten doorlopen
Cool! Geluid een beetje goed?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha, ik kan kensington horen vanaf mn balkon!
Neuh, alleen als de wind goed stondquote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool! Geluid een beetje goed?
Ik wilde vanavond nog even gaan naar Go Back To The Zoo en Jett Rebel
Gaaf. Ik was graag ook gegaan maar afstuderenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool! Geluid een beetje goed?
Ik wilde vanavond nog even gaan naar Go Back To The Zoo en Jett Rebel
Mijn halve facebook; verder een hoop hipsters met hun racefiets volgens mij; reden genoeg voor mij om niet te gaan eigenlijk...quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gaat er nog iemand naar het bierbrouwersfestival bij de Ster in Lombok? 't Weer ziet er niet al te goed uit helaas....
Als het droog is wil ik nog wel gaan maar niet als het regent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gaat er nog iemand naar het bierbrouwersfestival bij de Ster in Lombok? 't Weer ziet er niet al te goed uit helaas....
Boeien. Goed bier is goed bier... maar dan moet het wel mooi weer zijn idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn halve facebook; verder een hoop hipsters met hun racefiets volgens mij; reden genoeg voor mij om niet te gaan eigenlijk...
Was jij erbij? Wellicht dacht ze er op het allerlaatste moment (toen het al te laat was) nog even voorbij te glippen. Fietsers hebben namelijk ook wel eens ongezonde haast. Of schijt aan rode stoplichten.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Onnoman het volgende:
dat die trambestuurder die fietser niet heeft gezien.. dan heb je echt stront in je oogbal
Ja want zo'n tram remt even binnen 2 meter.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Onnoman het volgende:
dat die trambestuurder die fietser niet heeft gezien.. dan heb je echt stront in je oogbal
Ehm...je weet dat fietsers niet echt letten op verkeerslichten in Utrecht? Weet natuurlijk niet exact wat hier de oorzaak was, maar de kans lijkt me niet groot dat de tram door rood reed.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Onnoman het volgende:
idd, ga godverdomme gewoon naar rechts met je kuttram danquote:Op zondag 11 mei 2014 13:53 schreef zatoichi het volgende:
Nee hoor groot gelijk. Als je zo'n fietster ziet dan wijk je toch gewoon even uit als trambestuurder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |