Hun probleem, dan halen ze er maar een. Al járen kun je er er aan komen. Zelf heb ik hem al sinds 2009 of 2010.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De stalling is ook voor bezoekers van het Stadskantoor. Daarvan zal een groot deel geen OV Chipkaart hebben.
geen straatverlichting en geen verkeerslichten.quote:
Gelukkig verlopen die dingen ook gewoon na 5 jaar. Superhandig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hun probleem, dan halen ze er maar een. Al járen kun je er er aan komen. Zelf heb ik hem al sinds 2009 of 2010.
Hm, nog nooit gehad, ben hem voor die tijd kwijtgeraakt. En toen moest ik betalen voor een verse.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gelukkig verlopen die dingen ook gewoon na 5 jaar. Superhandig.
Die wordt tegenwoordig overal voor uitgevlogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:56 schreef Ireth het volgende:
Waarom vliegt die f*cking heli hier continue over?? En dan nog helemaal in het donker, hoort zo'n ding ook geen verlichting te voeren?
Ghehequote:Op zondag 18 mei 2014 09:40 schreef Specularium het volgende:
Was wel een beetje eng omdat je die Turken niet zo goed meer ziet.
Was dus hiervoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wordt tegenwoordig overal voor uitgevlogen.
Zal wel een inbraak in de buurt geweest zijn.
Bij het stadshuis, of niet? De mensen die dat doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef Mirel het volgende:
Ik zag op twee plekken suffe graffiti: Marijuana cures cancer! Google it!
Ja, en bij zo'n tunneltje bij LHCquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Façade het volgende:
[..]
Bij het stadshuis, of niet? De mensen die dat doen.
De hoek Westerkade/Jutfaseweg/Vondellaan is de laatste dagen ook lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
Mooie foto. Staat trouwens laatste tijd vaak ontzettend vast op de Catherijnesingel, vanaf een uur of half vijf tot half acht. Geen doorkomen aan.
Haha, gisteren stond het echt ramvol idd... ik was blij dat ik overal met mijn fiets doorheen kon glippen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
Mooie foto. Staat trouwens laatste tijd vaak ontzettend vast op de Catherijnesingel, vanaf een uur of half vijf tot half acht. Geen doorkomen aan.
Voor datzelfde bedrag huur je bij de rijnstroom een hele dag een boot, moet je alleen even iets verder varen voordat je op de singel bent. Dus zo nice is die prijs niet....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Haha, gisteren stond het echt ramvol idd... ik was blij dat ik overal met mijn fiets doorheen kon glippen.
Je kan nu trouwens ook een elektrische sloep huren aan de Witte Vrouwensingel (naast de wietboot) voor 30/35 euro per uur. Best nice.
[ afbeelding ]
http://greenjoy.nl/
Is een drama. Deed laatst 45 min over begin Catharijnesingel - einde ASW.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
Zijn wel een stuk goedkoper, maar lang niet zo goedkoop als jij zegt. Zie hier 44 euro voor 2 uur, 60 voor 4uur. Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Voor datzelfde bedrag huur je bij de rijnstroom een hele dag een boot, moet je alleen even iets verder varen voordat je op de singel bent. Dus zo nice is die prijs niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |