http://www.show.nl/rubrieken/celebs/relatie-giel-beelen-voorbij/quote:Giel Beelen is weer single. Dat vertelde de 3FM-dj donderdagochtend emotioneel in zijn eigen radioshow.
“We hebben in goed overleg besloten dat het zo beter is”, zegt Giel over de breuk. “Ik ben natuurlijk ook een moeilijk persoon om mee te leven.”
Beelen was sinds eind 2008 samen met model Guilia Wolthuis. Giel noemde haar eerder in een interview ‘de ware‘. “Ik geniet nog steeds van mijn radioprogramma, maar ik kan niet wachten tot ik vrij ben en bij mijn liefje kan zijn”, zei hij.
In juli 2012 kondigden de twee aan dat ze gaan trouwen.
Giel laat weten dat ze een fantastische tijd samen hebben gehad. De relatie is al langer voorbij, maar de dj maakte dit vandaag pas bekend.
Giel en Guilia ontmoetten elkaar zes jaar geleden in het vliegtuig, toen hij op de terugweg was van zijn werkreis met Jan Smit in Spanje. Hij zat naast haar en het was gelijk raak. De dj gaf zijn e-mailadres en vroeg of ze hem wilde mailen.
In het begin van de relatie was er veel ophef over het leeftijdsverschil van 13 jaar. Guillia Wolthuis was 18 toen de relatie begon en Giel 31. “Hier heeft het zeker niet aan gelegen. Dat wil ik echt even zeggen”, benadrukte Giel.
(Redactie/BuzzE)
Voor een DJ hoort een single er gewoon bij.quote:
Hij blijft de DJ die zich live tijdens een uitzending liet pijpen door een hoertje.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Dat leeftijdsverschil toch altijd een beetje awkward gevonden... Maar goed, ze heeft hem volgens mij wel aardig 'gepimpt', van saaie muffe smerige DJ tot een of andere hipster nu.
Of in z'n blote snikkel de Sugababes aankondigde op Pinkpop.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij blijft de DJ die zich live tijdens een uitzending liet pijpen door een hoertje.
Als Ruud de wild het Doet, dan kan Gielleke niet achter blijvenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:16 schreef static het volgende:
Waarom maakt hij dat bekend in zijn radio-uitzending? Aandacht tekort?
Hij denkt dat het mensen interesseert. Dat is het trieste tegenwoordig. Die BNers denken dat iedereen in ze is geïnteresseerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:16 schreef static het volgende:
Dat is op journalistiek gezien beter.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:16 schreef static het volgende:
Dit was op zich best een goedequote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een DJ hoort een single er gewoon bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |