Dit inderdaad:quote:Op donderdag 17 april 2014 08:25 schreef deksels het volgende:
[..]
weet iemand het verschil tussen de XV Signature en de XV Signature pro?
Simpele rekensom leerde mij dat de Pro zijn geld niet waard is, omdat je die onderdelen vaak goedkoper los kunt bestellen via internet. Dat was althans mijn afweging.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:44 schreef BartNH het volgende:
[..]
Extra filtertje en extra borsteltje dus.
Hem gewoon naar boven dragen is te veel moeite?quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:51 schreef BartNH het volgende:
Mijn Neato ben ik ook nog blij mee na anderhalf jaar. Na het vervangen van de batterijen doet ie het weer redelijk goed. Alleen zo nu en dan een storing dat ik op ok moet drukken voor herstarten.
Helaas is mn verwachting dat ze goedkoper zouden worden nog steeds niet uitgekomen. Een tweede erbij voor boven wil ik nog steeds wel maar dan moeten ze wel fors goedkoper worden.
Als je gewent bent aan zon ding dan denk je er niet meer aan om een of twee keer per week boven een rondje te laten draaien. Of ik vergeet om Kruimeltje weer naar beneden te halen om weer op te laden. Tis nog wat decadent maar een tweede zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hem gewoon naar boven dragen is te veel moeite?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:11 schreef BartNH het volgende:
Elk merk heeft zn fans. Dus de vraag welke je moet hebben ga je geen eenduidig antwoord op krijgen.
Ligt eraan hoe hoog dat karpet is, maar in principe zou dat wel moeten kunnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:06 schreef Atmoz het volgende:
Gaat zo'n ding ook over een karpet heen wat op het laminaat ligt?
Oke, dus de wielletjes van zo'n ding zijn redelijk hoog? Zitten die dan tot boven in het apparaat? (dus niet alleen ONDER de behuizing?) Want ik zou graag willen dat ook het tapijt/karpet schoon gemaakt wordt... Dat hangt nu constant vol met zaagsel en bouwstof uit m'n huis.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hoog dat karpet is, maar in principe zou dat wel moeten kunnen.
Ik weet niet precies of ik je goed begrijp, maar de wielen zitten wel onder het apparaat:quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Oke, dus de wielletjes van zo'n ding zijn redelijk hoog? Zitten die dan tot boven in het apparaat? (dus niet alleen ONDER de behuizing?) Want ik zou graag willen dat ook het tapijt/karpet schoon gemaakt wordt... Dat hangt nu constant vol met zaagsel en bouwstof uit m'n huis.
Opvallend hoeveel groter de zuigbreedte van de Neato is tov de Roomba.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Roomba:
[ afbeelding ]
Neato:
[ afbeelding ]
Roomba zuigt ook niet, maar veegt voornamelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:17 schreef BartNH het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel groter de zuigbreedte van de Neato is tov de Roomba.
quote:
Als de Neato zo hard zou botsen dat het glas er last van heeft had ik nu alleen maar deuken in plinten, deuren en meubilair. Behalve de laser heeft ie ook een botssensor op het apparaat. De aanpassing van de route zal ook wel loslopen.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:06 schreef Wasboefer het volgende:
Volgens Neato zou de laser verward kunnen raken door de raampartijen of zou ie gewoon tegen de ramen botsen (wat uiteraard niet echt wenselijk is).
Amateur. Je moet het zaagblad horizontaal gebruiken, veel effectiever als de bot zwenkt.quote:
Hij moet het toch juist erg neat doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:07 schreef quirina het volgende:
Als je dit topic al een paar reeksen gevolgd hebt dan lees je dat sommigen wel wat problemen hebben gehad met de Neato. maar dat kan ook toeval zijn.
En bovendien als je Neato het neat doet dan kan je toch ruilen? Je hebt toch garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |