Ik vind de huidige OP eigenlijk wel primaquote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef Ireyon het volgende:
De huidige OP stamt alweer uit deel 321 en is daarmee ruim 400 delen oud. Zijn er meer mensen die behoefte hebben aan iets nieuws, fleurigs, compacter en wat meer to-the-point? Zo ja, dan ga ik wat pakkende teksten bedenken bij de plaatjes hieronder.
ja ik ook. Nieuw doen om het nieuw doen, en dan ook nog zo'n oversekst HiSpeed themaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind de huidige OP eigenlijk wel prima
De OV-chip VIRM vond ik altijd wel tof. Jammer dat 'ie niet zo lang heeft gereden...quote:Op donderdag 17 april 2014 10:57 schreef Goedzooi het volgende:
Hoera voor roze treinen!!1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een shitload aan spoilers en slecht geschreven onsamenhangende teksten jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die spoilers stonden er vroeger niet in, maar toen kwamen er klachten dat die OP zo lang was.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een shitload aan spoilers en slecht geschreven onsamenhangende teksten ja?
Ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vandaar mijn voorstel "compacter en meer to-the-point".quote:Op donderdag 17 april 2014 14:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die spoilers stonden er vroeger niet in, maar toen kwamen er klachten dat die OP zo lang was.
Hoe vaak gaat die brug wel niet kapot?twitter:NS_online twitterde op donderdag 17-04-2014 om 14:52:39Alphen aan den Rijn-Bodegraven: er kunnen geen treinen rijden door een defecte spoorbrug. http://t.co/Q0oCMGNaDW #ApnBdg reageer retweet
Wat een afschuwelijk lettertypequote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef Ireyon het volgende:
De huidige OP stamt alweer uit deel 321 en is daarmee ruim 400 delen oud. Zijn er meer mensen die behoefte hebben aan iets nieuws, fleurigs, compacter en wat meer to-the-point? Zo ja, dan ga ik wat pakkende teksten bedenken bij de plaatjes hieronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blabla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blablabla
[ afbeelding ]
be my guest. Kunnen we naderhand altijd nog zeggen of het goed gelukt is of dat er hier en daar nog iets bij moetquote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vandaar mijn voorstel "compacter en meer to-the-point".
Het is ook niet zomaar 'gewoon voor de nieuwigheid', fatsoenlijke OPs maken is gewoon mijn ding. De huidige OP en headers komen ook van mijn hand (tekst en headers) en ik vind 't een beetje zonde hoe er allerlei (achterhaalde of onduidelijke) info is toegevoegd de laatste jaren. Een opschoning kan imo echt geen kwaad.
Laten we hiermee beginnen:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
be my guest. Kunnen we naderhand altijd nog zeggen of het goed gelukt is of dat er hier en daar nog iets bij moet
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lettertype
Dat moet in ieder geval wel fanciër kunnen dan dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat iets voor in de OP? Anders ga ik er verder niet meer tijd in steken
Eerst kreeg ik een of andere jonge vrouw aan de telefoon die heel enthousiast was omdat ik uit Nederland belde. Toen werd ik doorverbonden naar een jonge kerel die het voor me heeft afgerond, ondanks dat ik nogal brak uit Heerhugowaard kwam in het engelsquote:
heeft ie lang moeten wachten?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar spreken ze gewoon Duits hoor.
HERR!! HOEGO!! WART!!
Komt prima over denk ik
I prefer English over the german language.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar spreken ze gewoon Duits hoor.
HERR!! HOEGO!! WART!!
Komt prima over denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |