quote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen fisten..
Ook geil als ze het bij zichzelf kunnen...
Fisten ik ook niet hoor, en spugen onder de douche of in extreem geile buien. Meestal is het gewoon passionele love making.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo 'dirty' doe qua iemand op me laten spugen e.d. en fisten enzo. Moet er echt niet aan denken.
Nee ik vind fisten sowieso niks.quote:
Waarom vroeg je het dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik vind fisten sowieso niks.Hou niet zo van gapende gaten.
Gewoon interesse, en je username. Ik zou er denk ik op zich wel voor open staan, alleen m'n vriend zijn vuisten zijn wat groter dan een samengeperst babyhoofd heb ik het idee.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het dan?
Ik vind kwatten bij vrouwen niks. In gezicht slaan ook niet.
Vind ik weinig met seks te maken hebben eigenlijk. Even goed achterlangs nemen, ok, maar "vechten" of slaan. Ga dan gewoon bij de worstelclub zou ik zeggen...
Ieder zijn meug sowieso....quote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon interesse, en je username. Ik zou er denk ik op zich wel voor open staan, alleen m'n vriend zijn vuisten zijn wat groter dan een samengeperst babyhoofd heb ik het idee.
Verder vind ik het machtsspelletje wel leuk. Even goed achterlangs nemen is iets dat bij de normale seks hoort vind ik.
Op welk punt zouden we bij elkaar gekomen zijn dan? En uit elkaar gaan is wel drastisch, gewoon elkaar tegemoet komen in een relatie.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ieder zijn meug sowieso....
We zouden op dit punt uit elkaar gegaan zijn dus
Het FOK! puntquote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op welk punt zouden we bij elkaar gekomen zijn dan? En uit elkaar gaan is wel drastisch, gewoon elkaar tegemoet komen in een relatie.
Ik snap dat slaan en spugen tijdens seks ook niet. Snap niet wat daar geil/opwindend aan is. Gelukkig ook maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het dan?
Ik vind kwatten bij vrouwen niks. In gezicht slaan ook niet.
Vind ik weinig met seks te maken hebben eigenlijk. Even goed achterlangs nemen, ok, maar "vechten" of slaan. Ga dan gewoon bij de worstelclub zou ik zeggen...
soms wil ik dat ik op fok forum posts kan liken.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:27 schreef SJK het volgende:
mss wil ze dat je met je plasser in haar spleet gaat![]()
![]()
Ik denk dat het persoonlijk bij mij ook een stukje vertrouwen is in m'n partner. Hij is echt de enige waar ik dat mee zou kunnen doen hoor. En voor de afwisseling, en voor de hard/ruwheid, en omdat het glijdt, en omdat je je/zijn/haar grenzen weer opzoekt/verlegt (hoeveel kan ik hebben en hoe ver kan ik gaan?) en omdat het kneitergeil is, het een kliederboel wordt en omdat je daarna toch gaan douchen. Gewoon heerlijk schaamteloos/zelfverzekerd vies doen en los gaan. Redenen zatquote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik snap dat slaan en spugen tijdens seks ook niet. Snap niet wat daar geil/opwindend aan is. Gelukkig ook maar.
Mijn smaak is het niet, maar voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het persoonlijk bij mij ook een stukje vertrouwen is in m'n partner. Hij is echt de enige waar ik dat mee zou kunnen doen hoor. En voor de afwisseling, en voor de hard/ruwheid, en omdat het glijdt, en omdat je je/zijn/haar grenzen weer opzoekt/verlegt (hoeveel kan ik hebben en hoe ver kan ik gaan?) en omdat het kneitergeil is, het een kliederboel wordt en omdat je daarna toch gaan douchen. Gewoon heerlijk schaamteloos/zelfverzekerd vies doen en los gaan. Redenen zat
Het is geen must voor mij, het is een leuke bijkomstigheid. Ik hoef niet perse in mn gezicht getuft te worden en als hij er niet van houdt flink gedeeptroath te worden met het daarbij horende speeksel, nou dan niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, maar voor ieder wat wils.
Wat ik mij wel afvraag, stel dat je vriend hier niet tegemoet aan kan komen. Wat dan?
In een ander topic op dit forum, bekent een vrouw naast haar vriend stiekem nog 2 mannen in haar bed te trekken omdat deze wel aan haar seksuele wensen voldoen maar haar vaste vriend niet.
Dan moet je kiezen:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:58 schreef Godshand het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, stel dat je vriend hier niet tegemoet aan kan komen. Wat dan?
Optie 1 ligt er aan wat die dingen precies zijn, wegen ze te zwaar voor je dan optie 2. Nooit en te nimmer optie 3.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan moet je kiezen:
• Verder gaan met je vriend en er in berusten dat hij niet alles doet wat je wil.
• Het uit maken en een ander zoeken die wel dezelfde dingen wil.
[*]Vreemdgaan met het risico dat hij er achter komt.
Linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:58 schreef Godshand het volgende:
In een ander topic op dit forum, bekent een vrouw naast haar vriend stiekem nog 2 mannen in haar bed te trekken omdat deze wel aan haar seksuele wensen voldoen maar haar vaste vriend niet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 04:10 schreef superbly het volgende:
hahahahha
of afwisselend in dr kut en reet naaien en da een voor een dr gaten vullen dat t zaad er uit druipt
ook geil als een vrouw hoerige lingerie en hakken aanheeft tijdens de sex
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |