quote:
En dan zijn ze zeker extra smerig?quote:
Eerlijk is eerlijk, mijn jongeheer werd hier wel wakker van.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:37 schreef Dipkip het volgende:
Soms wordt er wel eens met mij geflirt door mannen die ik ontzettend afstotelijk vind. Niet alleen hun uiterlijk, maar vooral hun manier van doen. Van die kruiperige, slijmerige, bittere ventjes die tegelijk vrouwen haten en verafgoden. En dan fantaseer ik wel eens over er een vastbinden en dan op zijn gezicht poepen. Er dan ook goed voor gaan zitten, met mijn broek op mn enkels en rustig op mn telefoon gaan zitten spelen alsof hij er niet is en ik gewoon zit te kakken op de manier waarop alle vrouwen kakken maar wat mannen zoals hij absoluut niet willen weten. Om hem voor eens en altijd duidelijk te maken dat vrouwen het niet waarderen om zo op een voetstuk geplaatst te worden en vervolgens te worden bekritiseerd omdat ze niet aan zijn ideaalbeeld voldoen. En ik hoop dan dat hij daarna nooit meer met zijn geslagen puppy oogjes naar een vrouw kan kijken en kan denken dat haar stront niet stinkt.
Maar dat is allemaal vrij onpraktisch en vast ook wel strafbaar.
Maak toch niet uit of ze knap zijn? Merk je toch niks van als ze op je zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Het lijkt mij geil om een keer een toilet te zijn voor alle knappe vrouwen..
Ik vang dan alles braaf op in mijn mond.
Is misschien wel een tikje haram.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Het lijkt mij geil om een keer een toilet te zijn voor alle knappe vrouwen..
Ik vang dan alles braaf op in mijn mond.
En goor en helemaal niet geil. Gatver. Maar goed ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is misschien wel een tikje haram.
http://www.ravenews.ca/en/read/2013/march/28/
Ik heb vaak "smerige"gedachten,behalve voor poep en pis-sex sta ik eigenlijk voor heel veel open,persoonlijk zou ik het ongezonder vinden als je nooit vieze/perverse gedachten zou hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:20 schreef nosmo_king het volgende:
ik heb ze natuurlijk nooit,maar ik had het er net met mijn vriendin over.
die heeft ze natuurlijk ook niet, maar was wel benieuwd of er mensen zijn die wél "smerige' gedachten hebben over sexuele handelingen waar ze wel aan denken, maar nooit doen.
Heeft iemand dit wel, en wat dan?
Hehehe je weet het!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:29 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
[..]
En dan zijn ze zeker extra smerig?
Omdat je al je smerige gedachtes opspaart en dan concentreert in één super-ultra-mega-smerige gedachte.
Viespeuk!
quote:Op donderdag 17 april 2014 03:37 schreef Dipkip het volgende:
Soms wordt er wel eens met mij geflirt door mannen die ik ontzettend afstotelijk vind. Niet alleen hun uiterlijk, maar vooral hun manier van doen. Van die kruiperige, slijmerige, bittere ventjes die tegelijk vrouwen haten en verafgoden. En dan fantaseer ik wel eens over er een vastbinden en dan op zijn gezicht poepen. Er dan ook goed voor gaan zitten, met mijn broek op mn enkels en rustig op mn telefoon gaan zitten spelen alsof hij er niet is en ik gewoon zit te kakken op de manier waarop alle vrouwen kakken maar wat mannen zoals hij absoluut niet willen weten. Om hem voor eens en altijd duidelijk te maken dat vrouwen het niet waarderen om zo op een voetstuk geplaatst te worden en vervolgens te worden bekritiseerd omdat ze niet aan zijn ideaalbeeld voldoen. En ik hoop dan dat hij daarna nooit meer met zijn geslagen puppy oogjes naar een vrouw kan kijken en kan denken dat haar stront niet stinkt.
Maar dat is allemaal vrij onpraktisch en vast ook wel strafbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 15:49:31 ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:48 schreef Myrr het volgende:
Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand dat bij mij zou doen, was ik echt gek geworden. En niet op de positieve manier. Wat een ellende. Maar volgens mij vinden wel veel vrouwen dit chill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb volgens mij daadwerkelijk geen smerige gedachten/fantasieën. Raar genoeg.
Veel mannen ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen, was ik echt gek geworden. En niet op de positieve manier. Wat een ellende. Maar volgens mij vinden wel veel vrouwen dit chill.
Ik heb volgens mij daadwerkelijk geen smerige gedachten/fantasieën. Raar genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not my cup of thea...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Vrouwen fistenquote:
Ik denk niet dat ik zo 'dirty' doe qua iemand op me laten spugen e.d. en fisten enzo. Moet er echt niet aan denken.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Veel mannen ook.![]()
Maar je doet nooit dirty tijdens de seks? Pik helemaal nat kwijlen en dan trekken met twee handen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |