Volgens mij weet je niet wat je aan het zeggen bentquote:Op woensdag 16 april 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was geen eens een discussie.
Ik mis de optie "Dooie lul"quote:Op woensdag 16 april 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Hoe spreek je Neymar uit?
• neemar
• naaimar
• naajmar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De tussenstand/uitslag.
Wat krijg je terug?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
Ik had 5 euro ingezet op een bekeroverwinning van Real.
Niet als Neemaar in ieder geval. Er is een Nederlandse commentator die dat altijd doet. Maar ik weet niet meer wiequote:Op woensdag 16 april 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Hoe spreek je Neymar uit?
• neemar
• naaimar
• naajmar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De tussenstand/uitslag.
Krijgt hij vast veel centjes voor van zijn sponsor.. alle jongetjes gaan morgen naar de winkel om ook zo'n pet te kopenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef Heeinz het volgende:
Ronaldo met pak en pet. Doe eens normaal
Grueterquote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet als Neemaar in ieder geval. Er is een Nederlandse commentator die dat altijd doet. Maar ik weet niet meer wie
Beloe Horizontjuhquote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De juiste uitspraak is "Neemaar" en "Foetjebol"
Niet haten.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef Heeinz het volgende:
Ronaldo met pak en pet. Doe eens normaal
Nu je het zegt, hoe doet die Marcelo van PSV het eigenlijk in het buitenland?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan kloppen is een mattie van Marcelo en CR7
Ik ga even googlenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hoe doet die Marcelo van PSV het eigenlijk in het buitenland?
3quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef opreis het volgende:
hoeveel wedstrijden op rij heeft barca nu verloren?
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
Messi is een schande voor het voetbal
Wat een eikel!!
Messi kan niet eens Engels.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een eikel!!
kwa engels of..?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Messi kan niet eens Engels.In de Jupiler League vind je nog hoger niveau.
http://www.transfermarkt.(...)n/spieler_52920.htmlquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft zal wel geen slaapproblemen hebben denk ik zo.
Vind je leuk he?quote:
Immers>Messiquote:
Niet veel slechter dan Bruma dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)n/spieler_52920.html
Degelijk
Wat staat hier?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
Real geen Copa tegendoelpunt dit seizoen dit vandaag.
Nope, maar Bruma is ook gewoon bagger en dat wist ook iedereen behalve PSVquote:Op woensdag 16 april 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan Bruma dus.
Ronaldo heeft genoeg krediet hoor lijkt me.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een overdreven gedoe van Sport1 over Messi. Voor die wedstrijd tegen Atletico was er echt niks aan de hand over Messi. En 2 weken later is het echt een alleen maar gezeik...
Je zou zeggen dat de beste speler ter wereld wel iets meer krediet zou hebben dan 2 weken. Ach ja, dat is het voetbal.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een eikel!!
Benieuwd wie ze in de zomer gaan halen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope, maar Bruma is ook gewoon bagger en dat wist ook iedereen behalve PSV
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona heeft in 2 weken tijd veel mensen verdrietig gemaakt. Bedankt Messi.
Argentinie wordt ook niet blij ...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die nep Barca-supporters in Nederland zullen er wel echt wakker van liggen ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik ga douche als ik terug kom wil ik wel tenminste 1 gifje van mevrouw alba zien.
tot zo.
Het is alleen de schuld van Messi inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Die zijn inmiddels allemaal voor Bayern hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die nep Barca-supporters in Nederland zullen er wel echt wakker van liggen ja.
Ik ben en blijf voor Barcelonaquote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal voor Bayern hoor.
En voor Atleti en Liverpool.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal voor Bayern hoor.
Dit Barcelona is toch niet meer herkenbaar? Er zit helemaal geen strijd en passie in!quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 16 april 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit Barcelona is toch niet meer herkenbaar? Er zit helemaal geen strijd en passie in!
Die van mn dochter doen we hier echt niet .. En daar is de vorige niets bij .. EN weet je war ze woont .. ? Valenciaquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik ga douche als ik terug kom wil ik wel tenminste 1 gifje van mevrouw alba zien.
tot zo.
Kan je dat niet beter zien voordat je gaat douchen?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
tot zo.
Krachten sparen is niet goed ...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Niet snappen dat Messi de krachten spaart
Pellé kan helemaal geen schwalbes maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Pelle gaat FC Barcelona er boven op helpen.
Mitchell ten Oorlog past er beter bijquote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Pelle gaat FC Barcelona er boven op helpen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik stuur FC Heydrich wel. Die veegt de straten wel schoon.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mitchell ten Oorlog past er beter bij
Samen met Hiphop Pinto een SS remix makenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik stuur FC Heydrich wel. Die veegt de straten wel schoon.
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Hiphop Pinto een SS remix maken
Blijft een held. Onbegrijpelijk dat hij geen vaste keuze meer isquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Tja vind ik ook. Maar zowel Ancelotti als Mourinho zijn niet de minsten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijft een held. Onbegrijpelijk dat hij geen vaste keuze meer is
In amper 1 week tijd 3 prijzen verprutsen. Dat is ook een prestatie an sich.quote:
Wie is dan eerste doelman?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijft een held. Onbegrijpelijk dat hij geen vaste keuze meer is
1 kans te gaan op achterstand.....quote:Op woensdag 16 april 2014 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In amper 1 week tijd 3 prijzen verprutsen. Dat is ook een prestatie an sich.
Ik zie het niet meer zittenquote:
Jaja, je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef inZanity het volgende:
Zou me verbazen als Argentinie Messi meeneemt. Hebben veel betere spitsen rondlopen.
Messi's talent staat buiten kijf. Maar wat hij de laatste weken laat zien is een schande. Hij doet gewoon geen flikker.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Higuain, Aguero, Lavezzi, Palacio. Stuk voor stuk topspitsen.
Zou hij over zijn top heen zijn? Hij presteert al jaren achter elkaar op topniveau, ooit moet je dan toch een dipje krijgen lijkt me..quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi's talent staat buiten kijf. Maar wat hij de laatste weken laat zien is een schande. Hij doet gewoon geen flikker.
En dan Tevez nog maar even thuis laten voor het gemak.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Higuain, Aguero, Lavezzi, Palacio. Stuk voor stuk topspitsen.
Dit jaar is één grote dip. Niet alleen de blessures, maar hij lijkt er dit seizoen gewoon geen enkele zin in te hebben. En vandaag viel helemaal op dat hij het expres doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou hij over zijn top heen zijn? Hij presteert al jaren achter elkaar op topniveau, ooit moet je dan toch een dipje krijgen lijkt me..
Messi is behoorlijk overschat. Goede voetballer maar geen uitzonderlijke speler. Heeft bovendien nog nooit gepresteerd bij het nationale elftal. Als ik Argentinie was zou ik zowel Higuain en Aguero ten alle tijde eerder opstellen dan Messi. Messi is een arrogant verwend sfeerverpestend mannetje dus dan zou ik serieus overwegen hem niet mee te nemen kan anders best wel eens voor gezeur zorgen als bankzitter.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi's talent staat buiten kijf. Maar wat hij de laatste weken laat zien is een schande. Hij doet gewoon geen flikker.
Ken je nagaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan Tevez nog maar even thuis laten voor het gemak.
Zoń gozertje kan ook echt niet elke dag meer presteren... Hij is wel al heel vroeg naar Barcelona gehaald ( fifa onderzoek?)quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi heeft lang het geluk gehad dat ie in een goeddraaiend elftal speelde waarbij werkelijk alles maar dan ook alles meezat. Dan rendeert ie wel. Zolang dat er niet meer is stelt ie eigenlijk nog maar weinig voor. Messi is geen speler die in z'n eentje een team draagt of beslissend is.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit jaar is één grote dip. Niet alleen de blessures, maar hij lijkt er dit seizoen gewoon geen enkele zin in te hebben. En vandaag viel helemaal op dat hij het expres doet.
Ik wil Guardiola terug bij Barcelona!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:59 schreef BObNL het volgende:
De onmogelijke dribbels en geweldige curveschoten van messi zijn voor mijn gevoel alweer lang geleden.
Het is klaar inZanity, ga naar bed.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi heeft lang het geluk gehad dat ie in een goeddraaiend elftal speelde waarbij werkelijk alles maar dan ook alles meezat. Dan rendeert ie wel. Zolang dat er niet meer is stelt ie eigenlijk nog maar weinig voor. Messi is geen speler die in z'n eentje een team draagt of beslissend is.
En dan? Die gaat het echt niet veel beter doen dan dat het nu gaat hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil Guardiola terug bij Barcelona!
Het was ook toen al tegen de regels alleen vrijwel geen controle.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
Hij is wel al heel vroeg naar Barcelona gehaald ( fifa onderzoek?)
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is behoorlijk overschat. Goede voetballer maar geen uitzonderlijke speler. Heeft bovendien nog nooit gepresteerd bij het nationale elftal. Als ik Argentinie was zou ik zowel Higuain en Aguero ten alle tijde eerder opstellen dan Messi. Messi is een arrogant verwend sfeerverpestend mannetje dus dan zou ik serieus overwegen hem niet mee te nemen kan anders best wel eens voor gezeur zorgen als bankzitter.
Snap niet waarom Messi Ronaldo z'n penistopje toucheert maar enfin, dat maakt niet uit.quote:
Ik vind het meer een provocerende houding van Ronaldo of ligt dat aan mij?quote:
Ze mogen voor komend seizoen geen nieuwe spelers kopen ivm de straf die ze hebben gekregenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:29 schreef Sheldon. het volgende:
Ze zullen denk ik toch een beetje moeten reformeren en wat meer krachtige/sterke/grote spelers aan moeten schaffen
Ronaldo is gewoon iets groter daar kan ie weinig aan doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind het meer een provocerende houding van Ronaldo of ligt dat aan mij?![]()
Topscorer WK 2014 kwalificatie bij Argentinië, Messi.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is behoorlijk overschat. Goede voetballer maar geen uitzonderlijke speler. Heeft bovendien nog nooit gepresteerd bij het nationale elftal. Als ik Argentinie was zou ik zowel Higuain en Aguero ten alle tijde eerder opstellen dan Messi. Messi is een arrogant verwend sfeerverpestend mannetje dus dan zou ik serieus overwegen hem niet mee te nemen kan anders best wel eens voor gezeur zorgen als bankzitter.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind het meer een provocerende houding van Ronaldo of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |