Sinds wanneerquote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef Prego het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het niet meer op 30 april gevierd wordt![]()
Ik dacht het sowieso nog Koninginnedag was en dat we de verjaardag van de oude konining vierdenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel. De bitterballen en haring waren lekker en het volkslied werd zeer vals meegeblérd. De ambassadeur heeft een mooie tuin en is een vreselijke natbal.
Wees blij.quote:Op maandag 28 april 2014 05:17 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Maar hier niets meegekregen ervan helaas.
Wat doet die Nederlandse gemeenschap in Atyrau?quote:Op maandag 28 april 2014 10:12 schreef Essebes het volgende:
Jaaaa, en de ambassadeur is naar ons toegekomen in plaats van wij naar hem!
De ambassade zit dan wel in Astana, zo'n 2,5 uur vliegen van hier, maar de grootste Nederlandse community is echt in Atyrau.
In Atyrau nu voor de 4e keer feest gevierd. Kinderspelen, BBQ en een avond feest. Vorig jaar voor het eerst met een artiest (Jaques Herb uch, uch) en dit jaar met Tim Akkermans. Was een leuk feestje![]()
Ik schat zo'n 200-250 man in totaal.
oliequote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat doet die Nederlandse gemeenschap in Atyrau?
yep.quote:
Cool. Goeie werkgever ook.quote:Op maandag 28 april 2014 14:04 schreef Essebes het volgende:
[..]
yep.
Een zeer 'interessant project' (Kashagan)![]()
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL6N0JX20Y20140102
We mogen niet klagen, maar het project vergt behoorlijk wat van de mensen hier op het project. Zeer interessant om van dichtbij mee te mogen maken.quote:
In elke branche zijn het altijd de Italianen en Grieken die je het bloed onder de nagels vandaag halenquote:Op maandag 28 april 2014 14:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
We mogen niet klagen, maar het project vergt behoorlijk wat van de mensen hier op het project. Zeer interessant om van dichtbij mee te mogen maken.
heb een beetje een hekel aan Italianen gekregen
breek me de bek niet open, ik heb verhaaaaaaalen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:22 schreef Speculant. het volgende:
Hier komen die Italiaantjes altijd nog even terug de afdeling op gelopen om nog even extra dag te zeggen tegen de dames hier.Of ze blijven weer voor een minuut of 10 de receptie storen.
En waarom moeten we je daar de bek niet over openbreken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:52 schreef Essebes het volgende:
[..]
breek me de bek niet open, ik heb verhaaaaaaalen!
Italianen heb ik niet vel ervaring mee, maar Grieken.......quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef rogier21 het volgende:
[..]
In elke branche zijn het altijd de Italianen en Grieken die je het bloed onder de nagels vandaag halen
Nomnomnom ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Wat een haten op Italianen zegItaliaanse dames
Heb een tijd in Italië gewoond, als je van behaarde dames houdt (gratis snor), dan zit je goed inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Wat een haten op Italianen zegItaliaanse dames
Maar nog altijd beter dan die Canadese vetzakken...quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Heb een tijd in Italië gewoond, als je van behaarde dames houdt (gratis snor), dan zit je goed inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |