abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138962561
En weer vrolijk verder in deze Social Chat van Kaaskoppen die in het Buitenland wonen *O*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138963184
Iemand wat tips voor Berlijn ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138964516
Wat wil je doen?

Museums: Hamburger bahnhof (modern) of de gemaldegalerie (meer renaissance) zijn prima te doen, maar er zijn honderden andere museums. Op de museumsinsel zitten diverse goede museums naast elkaar, maar kan erg touristisch zijn; je zit dan wel vlak naast de Alexander toren, dus die kan je dan meepakken.
Monumenten: zijn er zat, google
Uitgaan: berghain!

Als je naar de reichstag wil, ruim van te voren online reserveren, want het is altijd vol. Zeker als je de tour wil (alleen op dinsdag).
pi_138965739
Appartement ligt bij alexander platz dus dat zal ongetwijfeld goed zijn. Ben er wel alleen van vrijdagavond tot maandagochtend, maar bedankt voor de tips :)

Hannover of magdeburg de moeite om mee te nemen als ik rijden beu ben?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:46:14 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139041932
Nou Individual, ik zie dat je belastingbijdragen in Nederland straks goed besteed gaan worden :D

WGR / Duurzame gebruiksgoederen, inrichtings- en verhuiskosten
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:03:49 #6
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139043481
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou Individual, ik zie dat je belastingbijdragen in Nederland straks goed besteed gaan worden :D

WGR / Duurzame gebruiksgoederen, inrichtings- en verhuiskosten
Als ik het kan voorkomen doe ik het. Werken via internet zou moeten kunnen, maar eerst de strategie herschrijven en een nieuwe website voor het eigen bedrijf maken. Of het gaat werken weet ik nog niet, maar ga het iig proberen.

Een goede vriend is trader in bood aan mentor te worden. Hij zegt ook dat ie niets toevoegt aan de economie, maar ja if you can't beat em join em. Maar dat zal even duren en eerst met een ghost account om te kijken of het werkt.

De ontvangst gister was super. Ben blij goede vrienden van vroeger nog te hebben. Opgeven van de NL nationaliteit was nooit een optie geweest.

En hopelijk kunnen ze me fixen hier en ga ik weer terug en wordt ik weer KAAer. :)
reset
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:47:48 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139044361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:03 schreef Individual het volgende:

[..]

Als ik het kan voorkomen doe ik het. Werken via internet zou moeten kunnen, maar eerst de strategie herschrijven en een nieuwe website voor het eigen bedrijf maken. Of het gaat werken weet ik nog niet, maar ga het iig proberen.

Een goede vriend is trader in bood aan mentor te worden. Hij zegt ook dat ie niets toevoegt aan de economie, maar ja if you can't beat em join em. Maar dat zal even duren en eerst met een ghost account om te kijken of het werkt.
M'n vriend is toevallig met een opleiding tot trader bezig om naast z'n gewone baan te doen, en je kunt er goed mee verdienen zonder al te hard te werken maar je moet je er wel 'even' in verdiepen.
quote:
De ontvangst gister was super. Ben blij goede vrienden van vroeger nog te hebben. Opgeven van de NL nationaliteit was nooit een optie geweest.

En hopelijk kunnen ze me fixen hier en ga ik weer terug en wordt ik weer KAAer. :)
Ik duim! ^O^ ^O^
pi_139044415
Succes Indi! ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139044419
En trader? Trader waarin? :@ :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:51:12 #10
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139044427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
En trader? Trader waarin? :@ :')
http://en.wikipedia.org/wiki/Trader_(finance) ;) O de link werkt maar half, zo dan:

quote:
A trader is person or entity, in finance, who buys and sells financial instruments such as stocks, bonds, commodities and derivatives, in the capacity of agent, hedger, arbitrageur, or speculator. According to the Wall Street Journal in 2004, a managing director convertible bond trader was earning between $700,000 and $900,000 on average.

Traders are either professionals (institutional) working in a financial institution or a corporation, or individual (retail). They buy and sell financial instruments traded in the stock markets, derivatives markets and commodity markets, comprising the stock exchanges, derivatives exchanges and the commodities exchanges. Several categories and designations for diverse kinds of traders are found in finance, these may include:

Day trader
Floor trader
High-frequency trader
Pattern day trader
Rogue trader
Stock trader
pi_139044750
Je bedoelt eigenlijk gewoon een cursusje beleggen? :+
pi_139044888
Ooh, beursbengelen. Indi gaat een Leonardo DiCapriootje doen? :P
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:21:30 #13
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139044908
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Hopelijk eindigt het verhaal wat positiever bij 'm :P
pi_139045223
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:21 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Hopelijk eindigt het verhaal wat positiever bij 'm :P
Maar als hij gaat trouwen reken ik er wel op uitgenodigd te worden voor zijn bacherlorparty! B-)
pi_139046142
Wat een reacties weer over Afrika op de FP ;( klik
pi_139046334
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Speculant. het volgende:
Peter r de Vries en frontpage: 2 redenen waarom ik dat niet zou lezen.
pi_139046832
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef devzero het volgende:

[..]

Peter r de Vries en frontpage: 2 redenen waarom ik dat niet zou lezen.
Blijkbaar... Is die Peter r de Vries echt zo verschrikkelijk? Ken hem alleen maar van P&W en nu dit programma. Wat hij laat zien in dat programma is niet overdreven en echt compleet geflipt dus ik zie niet direct in waarom het zo slecht is om dat eens te tonen?
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:49:52 #18
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139046878
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Blijkbaar... Is die Peter r de Vries echt zo verschrikkelijk? Ken hem alleen maar van P&W en nu dit programma. Wat hij laat zien in dat programma is niet overdreven en echt compleet geflipt dus ik zie niet direct in waarom het zo slecht is om dat eens te tonen?
Ik ken Peter R de Vries vooral van zijn boeken en die vond ik wel goed geschreven moet ik zeggen. Ze laten je zaken ook eens van de andere kant bekijken en daar is niks mis mee. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat bij dit programma (ik ken het verder niet) ook doet.
pi_139047015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Speculant. het volgende:
Terecht.
pi_139047367
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ken Peter R de Vries vooral van zijn boeken en die vond ik wel goed geschreven moet ik zeggen. Ze laten je zaken ook eens van de andere kant bekijken en daar is niks mis mee. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat bij dit programma (ik ken het verder niet) ook doet.
Dat wat hij laat zien is een groot probleem en mag van mij best wel bekent worden hier. Maarja het gaat weer over Afrika, velen zijn er nooit geweest en vinden dat arm zijn natuurlijk hun eigen schuld is etc.
pi_139047689
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:09 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Dat wat hij laat zien is een groot probleem en mag van mij best wel bekent worden hier. Maarja het gaat weer over Afrika, velen zijn er nooit geweest en vinden dat arm zijn natuurlijk hun eigen schuld is etc.
Nee, het is de schuld van "het Westen". Lekker miljoenen mensen een schuldgevoel aanpraten omdat er in Afrika veel armoede is. :')

De reden voor die armoede is de walgelijke corruptie van die Afrikanen zelf, en de onmogelijkheid voor de volkeren er iets aan te veranderen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 19 april 2014 @ 18:35:28 #22
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139048061
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Beurshengelen idd.

In de UK heb ik ook gevraagd om me te onderzoeken op tropische ziekten, maar daar moesten ze niets van hebben terwijl daar juist de problemen begonnen. Hier heb ik een sterk support netwerk iig.

Bedankt allemaal en ik hou jullie op de hoogte en hoop weer snel KAAer te worden iets dat ik 14 jaar lang ben geweest.
reset
pi_139048243
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het is de schuld van "het Westen". Lekker miljoenen mensen een schuldgevoel aanpraten omdat er in Afrika veel armoede is. :')

De reden voor die armoede is de walgelijke corruptie van die Afrikanen zelf, en de onmogelijkheid voor de volkeren er iets aan te veranderen.
Ik zeg toch ook niet dat het 'onze schuld' zou zijn maar het meeren deel van de mensen die arm zijn kunnen er nu eenmaal niks aan doen. Als je de gemiddelde Afrikaan spreekt dan wil die ook gewoon zorgen voor z'n familie en werken maar dat is onmogelijk gemaakt.
Wij hebben het geluk dat de 'Bill gates etc.' echt iets opbouwt voor de samenleving en niet denkt 'fuck you all' zoals daar het geval is. Er zijn maar weinig mensen die ervoor kunnen zorgen dat ze volledig onafhankelijk van de rest kunnen opereren. Kun jij het? De meesten beseffen maar amper dat ze blij moeten zijn om in een systeem als dat in Europa te mogen leven al zijn ze nog zo tegen alles.

Als je die mogelijkheid heb is het dan zo slecht om een ziekenhuis of school rechtstreeks financieel daar te steunen omdat de overheid het immers toch nooit zal doen? Er zijn talloze project dat gewoon draait hoor alleen dat gebeurd enkel op privaat niveau.
pi_139048403
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:41 schreef Speculant. het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het 'onze schuld' zou zijn
Dat is wel de algemene opvatting, eringeramd door jaren linkse schoolboeken. Die arme Afrikanen zijn zomaar pardoes in corruptie en gruwelijke zelfverrijking belandt, door ons, foute blankmannen.

Ze hebben het meer aan zichzelf te wijten (te weinig georganiseerde opstanden) dan aan jou en mij, dat is ontegenzeggelijk waar.

pi_139048536
Ik zal wel een linkse idealist zijn maar traders zijn wat mij betreft het schuim der aarde die er puur op gericht zijn het systeem uit te buiten. Hoe je jezelf dan nog in de spiegel kunt aankijken daar snap ik niks van.

Zo, terug naar de orde van de dag.
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')