Als ik het kan voorkomen doe ik het. Werken via internet zou moeten kunnen, maar eerst de strategie herschrijven en een nieuwe website voor het eigen bedrijf maken. Of het gaat werken weet ik nog niet, maar ga het iig proberen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou Individual, ik zie dat je belastingbijdragen in Nederland straks goed besteed gaan worden
WGR / Duurzame gebruiksgoederen, inrichtings- en verhuiskosten
M'n vriend is toevallig met een opleiding tot trader bezig om naast z'n gewone baan te doen, en je kunt er goed mee verdienen zonder al te hard te werken maar je moet je er wel 'even' in verdiepen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Als ik het kan voorkomen doe ik het. Werken via internet zou moeten kunnen, maar eerst de strategie herschrijven en een nieuwe website voor het eigen bedrijf maken. Of het gaat werken weet ik nog niet, maar ga het iig proberen.
Een goede vriend is trader in bood aan mentor te worden. Hij zegt ook dat ie niets toevoegt aan de economie, maar ja if you can't beat em join em. Maar dat zal even duren en eerst met een ghost account om te kijken of het werkt.
Ik duim!quote:De ontvangst gister was super. Ben blij goede vrienden van vroeger nog te hebben. Opgeven van de NL nationaliteit was nooit een optie geweest.
En hopelijk kunnen ze me fixen hier en ga ik weer terug en wordt ik weer KAAer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Trader_(finance)quote:
quote:A trader is person or entity, in finance, who buys and sells financial instruments such as stocks, bonds, commodities and derivatives, in the capacity of agent, hedger, arbitrageur, or speculator. According to the Wall Street Journal in 2004, a managing director convertible bond trader was earning between $700,000 and $900,000 on average.
Traders are either professionals (institutional) working in a financial institution or a corporation, or individual (retail). They buy and sell financial instruments traded in the stock markets, derivatives markets and commodity markets, comprising the stock exchanges, derivatives exchanges and the commodities exchanges. Several categories and designations for diverse kinds of traders are found in finance, these may include:
Day trader
Floor trader
High-frequency trader
Pattern day trader
Rogue trader
Stock trader
Hopelijk eindigt het verhaal wat positiever bij 'mquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ooh, beursbengelen. Indi gaat een Leonardo DiCapriootje doen?
Maar als hij gaat trouwen reken ik er wel op uitgenodigd te worden voor zijn bacherlorparty!quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt het verhaal wat positiever bij 'm
Peter r de Vries en frontpage: 2 redenen waarom ik dat niet zou lezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Speculant. het volgende:
Wat een reacties weer over Afrika op de FPklik
Blijkbaar... Is die Peter r de Vries echt zo verschrikkelijk? Ken hem alleen maar van P&W en nu dit programma. Wat hij laat zien in dat programma is niet overdreven en echt compleet geflipt dus ik zie niet direct in waarom het zo slecht is om dat eens te tonen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Peter r de Vries en frontpage: 2 redenen waarom ik dat niet zou lezen.
Ik ken Peter R de Vries vooral van zijn boeken en die vond ik wel goed geschreven moet ik zeggen. Ze laten je zaken ook eens van de andere kant bekijken en daar is niks mis mee. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat bij dit programma (ik ken het verder niet) ook doet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Blijkbaar... Is die Peter r de Vries echt zo verschrikkelijk? Ken hem alleen maar van P&W en nu dit programma. Wat hij laat zien in dat programma is niet overdreven en echt compleet geflipt dus ik zie niet direct in waarom het zo slecht is om dat eens te tonen?
Terecht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Speculant. het volgende:
Wat een reacties weer over Afrika op de FPklik
Dat wat hij laat zien is een groot probleem en mag van mij best wel bekent worden hier. Maarja het gaat weer over Afrika, velen zijn er nooit geweest en vinden dat arm zijn natuurlijk hun eigen schuld is etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ken Peter R de Vries vooral van zijn boeken en die vond ik wel goed geschreven moet ik zeggen. Ze laten je zaken ook eens van de andere kant bekijken en daar is niks mis mee. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat bij dit programma (ik ken het verder niet) ook doet.
Nee, het is de schuld van "het Westen". Lekker miljoenen mensen een schuldgevoel aanpraten omdat er in Afrika veel armoede is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:09 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat wat hij laat zien is een groot probleem en mag van mij best wel bekent worden hier. Maarja het gaat weer over Afrika, velen zijn er nooit geweest en vinden dat arm zijn natuurlijk hun eigen schuld is etc.
Beurshengelen idd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ooh, beursbengelen. Indi gaat een Leonardo DiCapriootje doen?
Ik zeg toch ook niet dat het 'onze schuld' zou zijn maar het meeren deel van de mensen die arm zijn kunnen er nu eenmaal niks aan doen. Als je de gemiddelde Afrikaan spreekt dan wil die ook gewoon zorgen voor z'n familie en werken maar dat is onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van "het Westen". Lekker miljoenen mensen een schuldgevoel aanpraten omdat er in Afrika veel armoede is.
De reden voor die armoede is de walgelijke corruptie van die Afrikanen zelf, en de onmogelijkheid voor de volkeren er iets aan te veranderen.
Dat is wel de algemene opvatting, eringeramd door jaren linkse schoolboeken. Die arme Afrikanen zijn zomaar pardoes in corruptie en gruwelijke zelfverrijking belandt, door ons, foute blankmannen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:41 schreef Speculant. het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het 'onze schuld' zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |