http://nl.wikipedia.org/wiki/Chasse_patatequote:Op zondag 27 april 2014 14:09 schreef tweemeter het volgende:
Even domme vraag vorig jaar hoorde ik hele tijd bij de tour de france een term voor een mislukte demarrage weet iemand wat die term was?
José heeft juist een geile stem.quote:
Ja. Ik heb het idee dat ze bijzonder onrustig was, want normaal is het al niet heel prettig, maar nu kon ze echt niet stil blijven, geen secondequote:
Pff, ik luister dan nog liever naar Jorisamenvatting.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het idee dat ze bijzonder onrustig was, want normaal is het al niet heel prettig, maar nu kon ze echt niet stil blijven, geen seconde
Vreemd toch, want in het Engels (bij de vrouwenwedstrijden) klinkt ze echt veel minder irritant
twitter:TrekFactory twitterde op zondag 27-04-2014 om 17:54:03After brave effort today #TFR confirms @andy_schleck unable to start Romandie due to knee injury sustained in Amstel crash. reageer retweet
quote:Op zondag 27 april 2014 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Helaas.twitter:TrekFactory twitterde op zondag 27-04-2014 om 17:54:03After brave effort today #TFR confirms @andy_schleck unable to start Romandie due to knee injury sustained in Amstel crash. reageer retweet
quote:Op zondag 27 april 2014 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Helaas.twitter:TrekFactory twitterde op zondag 27-04-2014 om 17:54:03After brave effort today #TFR confirms @andy_schleck unable to start Romandie due to knee injury sustained in Amstel crash. reageer retweet
Ja inderdaad, wat had zij geslikt zeg?quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het idee dat ze bijzonder onrustig was, want normaal is het al niet heel prettig, maar nu kon ze echt niet stil blijven, geen seconde
Vreemd toch, want in het Engels (bij de vrouwenwedstrijden) klinkt ze echt veel minder irritant
Nu op locatie ipv in een studio en gedoe met de commentaarverbinding misschien?quote:
Ja, stond begin van het seizoen wel op de planning, maar nu rijdt hij Henninger Turm komende week en dan de Giro. Alleen 2 eendagskoersen tussen Catalonië en Giro dus, al rijdt Quintana zelfs helemaal niks..quote:
Tja, zal wel een goede reden voor zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, stond begin van het seizoen wel op de planning, maar nu rijdt hij Henninger Turm komende week en dan de Giro. Alleen 2 eendagskoersen tussen Catalonië en Giro dus, al rijdt Quintana zelfs helemaal niks..
Vroeg ik me ook al af, kon het iig niet vinden, maar neem eigenlijk aan dat er wel eentje moet zijn.quote:
Is er nog niet.quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, kon het iig niet vinden, maar neem eigenlijk aan dat er wel eentje moet zijn.
Geen idee, maar Terpstra won wel dus voor Nederland is het voorjaar geslaagdquote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens weer geen grote Belkin overwinning in het voorjaar hoe lang is dat nu geleden dat de Rabo/Belkin ploeg een (semi)klassieker won in het voorjaar?
Freire in Milaan-San Remo 2010 ?quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens weer geen grote Belkin overwinning in het voorjaar hoe lang is dat nu geleden dat de Rabo/Belkin ploeg een (semi)klassieker won in het voorjaar?
En degene met potentie rijdt nu bij Garminquote:Op zondag 27 april 2014 21:46 schreef Mani89 het volgende:
De enige afmakers die RaboBelkin de laatste jaren heeft gehad zijn Freire en Sanchez. Met de huidige renners gaan ze nooit een klassieker winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |