Vorig jaar nog wel dacht ik. Dit jaar in ieder geval niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:16 schreef thettes het volgende:
Ik keek net naar het parcours van LBL, maar er zit weer geen Rosier in. Hoe lang is dat eigenlijk al zo? (ik had nog even geen zin om het grote LBL topic aan te maken)
Raar, want in de toertocht (daags ervoor) zit 'ie wel, en ik dacht dat die hetzelfde parkours zou volgen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel dacht ik. Dit jaar in ieder geval niet.
Hij kwam altijd na de haute levee toch? Die weg daar op de top gaat ook rechtdoor naar de Rosier meen ik me te herinneren. Maar op het profielkaartje staat ie niet. Maarja verder geen ramp, zo vroeg begint de finale toch niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Raar, want in de toertocht (daags ervoor) zit 'ie wel, en ik dacht dat die hetzelfde parkours zou volgen.
Ja, na de Haute Levee volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij kwam altijd na de haute levee toch? Die weg daar op de top gaat ook rechtdoor naar de Rosier meen ik me te herinneren. Maar op het profielkaartje staat ie niet. Maarja verder geen ramp, zo vroeg begint de finale toch niet.
LTD.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef TheArt het volgende:
Gokken maar mensen. Van wie zijn dit de benen op de dag van vandaag:
[ afbeelding ]
Van jou?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Tering wat viesquote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
De Rosier is ook helemaal niet steil genoeg om een echte schifting te kunnen maken, kan hooguit bijdragen aan de extra zwaarte van de koers. Hij is alleen wat langer dan gemiddeld, maar heeft een gemiddeld percentage van 5 a 6%. Zelfde gelft overigens ook voor de Vecqueequote:Op woensdag 23 april 2014 19:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij kwam altijd na de haute levee toch? Die weg daar op de top gaat ook rechtdoor naar de Rosier meen ik me te herinneren. Maar op het profielkaartje staat ie niet. Maarja verder geen ramp, zo vroeg begint de finale toch niet.
'Iedereen' is dan Pozzovivo en Scarponi? Het is nou ook weer niet zo alsof daar zo'n denderend deelnemersveld staat. Maar evengoed wel benieuwd wat Evans kan in de Giro.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Szura het volgende:
Opa Evans rijdt ff iedereen eraf op een dikke klim in Trentino
Opa ? Evans is pas 37 ... Die kan binnen 5 jaar nog de Vuelta winnen hoor ...quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Szura het volgende:
Opa Evans rijdt ff iedereen eraf op een dikke klim in Trentino
Pozzovivo en Scarponi zijn voor de Giro ook gewoon serieuze top 5 kandidaten.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef Mykonos het volgende:
[..]
'Iedereen' is dan Pozzovivo en Scarponi? Het is nou ook weer niet zo alsof daar zo'n denderend deelnemersveld staat. Maar evengoed wel benieuwd wat Evans kan in de Giro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |