Lompe slungel zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 07:29 schreef plesner het volgende:
Niet boven de 1.90 zijn als man zijnde
Baas? Van de tuin waar je in thuis hoort ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Djeez het volgende:
Ik ben 1m67 en een baas. Klacht ongegrond dus. Ohja, ben 34, dus groeitjes zijn uitgewerkt
Je hebt gelijk. Mijn vrouw is baas over de paddenstoelquote:Op donderdag 17 april 2014 08:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Baas? Van de tuin waar je in thuis hoort ja.
In Bulgarije zijn dan ook veel meer kleine vrouwtjesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:07 schreef Dven het volgende:
Ik ben 1.67 en loop altijd weg met de chicks waar de 190tjes over dromen
Ik droom idd wel eens over lelijke kleine vrouwtjes, ben blij dat ze jou gelukkig maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:07 schreef Dven het volgende:
Ik wist niet dat jij zon kleintje wasquote:Op donderdag 17 april 2014 08:07 schreef Dven het volgende:
Bulgaarse vrouwen staan als vrij lang bekend. Waarom de gemiddelde lengte afwijkt komt door de zigeunervrouwen en Turkse vrouwen, die weer vrij kort zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Bulgarije zijn dan ook veel meer kleine vrouwtjes
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoe lang dan? Boven 1.73 ben je al lang he.
Bulgaarse Oostbloksletjesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:07 schreef Dven het volgende:
Ben ik ook niet. Gewoon een beetje onzekere jongetjes zoalsquote:Op donderdag 17 april 2014 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zon kleintje was
Uitlokken. Hebben duidelijk een minderwaardigheidscomplex maar dan mogelijk wel een meer dan gemiddelde lichaamslengte. Wat dan ook direct het enige wapenfeit is dat ze in bezit hebben. Hoezee!quote:Op donderdag 17 april 2014 08:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik droom idd wel eens over lelijke kleine vrouwtjes, ben blij dat ze jou gelukkig maken.
Ik sprak over mijn wilde tijden in Nederland. Momenteel houd ik mij liever bezig met wandelen en bergklimmen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bulgaarse OostbloksletjesZijn ze ook makkelijker dan de Nederlandse?
Klamp jezelf daar maar lekker aan vast uk.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Gewoon een beetje onzekere jongetjes zoals
[..]
Uitlokken. Hebben duidelijk een minderwaardigheidscomplex maar dan mogelijk wel een meer dan gemiddelde lichaamslengte. Wat dan ook direct het enige wapenfeit is dat ze in bezit hebben. Hoezee!
Je komt enigszins gefrustreerd over. Vriendin genakt door een manlet?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klamp jezelf daar maar lekker aan vast uk.
Hij deed gewoon eventjes het vermoeden dat al over hem bestond bevestigen. Toppertjequote:Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
Je komt enigszins gefrustreerd over. Vriendin genakt door een manlet?
Ben jij dat, Jan Smit?
Gefrustreerd? Heb ik geen reden voor.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
Je komt enigszins gefrustreerd over. Vriendin genakt door een manlet?
Ben jij dat, Jan Smit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |